Platina nuo Naikupės iki Nevėžio (tik klausimas ar geležinkeliui neatiduos dabartinės juostos), o grindinį nuardė pačiame gale, iki pat Smiltelės.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPlatina nuo Naikupės iki Nevėžio (tik klausimas ar geležinkeliui neatiduos dabartinės juostos), o grindinį nuardė pačiame gale, iki pat Smiltelės.Paskutinis taisė Adomux; 2007.07.20, 14:13.
Comment
-
Vieta automobiliui - deficitas
Planai statyti naujas mašinų aikšteles jau dešimtmetį dūla stalčiuose
Senamiestyje mašinų savininkams nebegalioja jokios taisyklės. Automobiliai statomi nepaisant draudžiančių stovėti ženklų. Nerijaus JANKAUSKO nuotraukos
VIGANTAS DANILAVIČIUS
Miesto valdžia paruošė kalnus dokumentų naujoms mašinų aikštelėms įrengti, tačiau jau antrą dešimtmetį tokių planų neįgyvendina.
Ypač stinga automobilių aikštelių senamiestyje.
Blogiausia, kad nėra laisvų plotų, kur galima būtų įrengti stovėjimo vietas.
Statyti požeminius garažus - labai brangu. Įrengti vieną automobilio vietą po žeme gali kainuoti beveik 100 tūkst. litų.
Planai - stalčiuose
Statistikos valdybos duomenimis, per trejus metus vien lengvųjų automobilių Klaipėdoje padaugėjo nuo 77 tūkst. iki 84 tūkst.
Tačiau mašinoms laikyti vietų Klaipėdoje beveik nedaugėja. Aikšteles automobiliams šalia naujų gyvenamųjų ir komercinių pastatų paprastai įrengia tik verslininkai.
Bendrovės „Andrijauskas ir partneriai“ vadovas architektas Edmundas Andrijauskas sakė, kad miesto valdžia jau daugiau nei 10 metų rengia įvairius dokumentus mašinų aikštelėms statyti, tačiau planai dūla stalčiuose, o konkrečių darbų nematyti.
„Žymiai paprasčiau lopyti gatves, kloti naujas asfalto dangas nei statyti automobilių stovėjimo vietas. Žinoma, be to neapsieisi, bet tai nesprendžia esminių transporto problemų“, - sakė E.Andrijauskas.
Jis priminė, kad mašinų stovėjimo aikštelių buvo numatyta statyti dar 1995-1996 metais, kai buvo rengiamas Klaipėdos bendrasis planas, patvirtintas 1997-aisiais.
Jau šiame plane numatytos ir požeminės, ir daugiaaukštės stovėjimo aikštelės.
1998-aisiais buvo parengta didelių mašinų stovėjimo aikštelių išdėstymo schema.
„Buvo planuojamos aikštelės, pavyzdžiui, po M.Mažvydo alėja, prie „Baltijos“ laivų statyklos, dalyje Karlskronos aikštės. 2001-aisiais tai numatyta ir Klaipėdos miesto strateginiame plane“, - priminė E.Andrijauskas.
Anot jo, po dvejų metų buvo parengta Klaipėdos transporto sektoriaus vystymo galimybių studija, kur vėl priplanuota aikštelių mašinoms. Buvo numatytas automobilių aikštelių žiedas aplink senamiestį.
Vėliau parengti net detalieji planai.
Žemažiūrė valdžia
„Ne sykį sakiau, kad reikia po M.Mažvydo alėja įrengti požeminę aikštelę, tačiau man buvo aiškinama, jog tai per brangu, dar neatėjo laikas. Tas „ne laikas“ jau pradėjo antrą dešimtmetį, o aikštelių kaip nėra, taip nėra“, - pasakojo E.Andrijauskas.
Pasak jo, iki šiol miestas neturi nė vienos daugiaaukštės mašinų aikštelės, kurioje tilptų 300 ir daugiau automobilių. Tik tokie statiniai iš esmės spręstų susidariusią problemą.
„Prieš 13 metų buvo rekonstruojama Pilies gatvė. Siūlėme ją platinti, kad būtų lėtėjimo juostos, vietos sukantiems į kairę. Miesto tvarkymo skyriuje mums buvo atsakyta, kad mašinų mažės, nes benzinas brangs: „Todėl jokių platinimų nereikia, ir jūs mums nekvaršinkite galvos“, - prisiminė architektas tuometinių miesto valdininkų požiūrį į transporto ateitį.
Pasak jo, šiandien vyksta kažkas panašaus. Skirtumas tik tas, kad žadama: „Kada nors padarysime“.
„Tai valdžios žemažiūriškumas. Miestas - per daug sudėtingas mechanizmas, kad jame būtų galima tvarkytis kaip savo kolektyviniame sode. Mintis, jog ateityje bėda kaip nors išsispręs, kas nors iš dangaus nukris - neveiksni“, - rėžė E.Andrijauskas.
Diskusija - per ilga
Per dešimtmetį valdžios požiūris nepasikeitė.
Lygiai kaip ir senojoje miesto dalyje, taip ir pietiniuose kvartaluose naujos mašinų stovėjimo vietos dygsta tik popieriuose.
E.Andrijauskas priminė, kad pernai buvo suplanuota gyvenamoji teritorija tarp Baltijos ir Taikos prospekto ir tarp Šilutės plento bei Debreceno gatvės, kur numatyta įrengti naujų stovėjimo vietų automobiliams.
Dokumentas nerealizuojamas, tačiau jau parengtas kito kvartalo detalusis planas prie Jūrininkų prospekto ir Vingio gatvės, kur taip pat numatyta naujų vietų automobiliams.
Meras Rimantas Taraškevičius pripažino, kad savivaldybėje diskusija dėl automobilių stovėjimo vietų užsitęsė per ilgai.
„Reikės peržiūrėti uostamiesčio transporto politiką ir imtis konkrečių žygių aikštelėms įrengti“, - teigė Klaipėdos vadovas.
Tačiau jis sakė, kad mieste yra svarbesnių dalykų nei mašinų aikštelės.
„Melnragėje, Tauralaukyje, Rimkuose ir dar kai kur mieste yra neasfaltuotų gatvių. Mašinos dulka žvyrkeliais“, - priminė R.Taraškevičius.
Prabanga - po žeme
Meras nesutiko, kad Klaipėdos savivaldybė gali įrengti požemines aikšteles.
„Vilniuje - kas kita. Gedimino prospekto aikštelei po žeme prie Vyriausybės atsirado ir valstybės investicijų, ir Automobilių kelių direkcijos pinigų. Ten vieta mašinai statyti kainavo 96 tūkstančius litų“, - sakė meras.
Jo teigimu, po Klaipėdos M.Mažvydo alėja reikėtų pakeisti visas komunikacijas, tvirtinti visų alėjos namų pamatus. Tai gali kainuoti dar brangiau nei sostinėje.
Mašinų aikštelė po M.Mažvydo alėja, pasak E.Andrijausko, kainuotų 25 mln. litų.
Joje numatyta apie 260 vietų mašinoms statyti. Vienai vietai, kaip ir sostinės Gedimino prospekte, reikėtų apie 96 tūkst. litų.
„Į remontuojamą M.Mažvydo alėjos dangą sukiš 6,5 milijono litų. Jei nuspręs rengti požeminę mašinų aikštelę, teks viską išardyti“, - tvirtino architektas E.Andrijauskas.
Vakarinė alėjos dalis jau tvarkoma verslininkų. Čia išdygs gyvenamieji ir komerciniai pastatai.
„Čia - ne „Lego“ konstruktorius: „mes gražiai nuimsime ir atgal sudėsime“. Taip galima pasakoti vaikų darželyje. Išmesime 6,5 milijono litų ir viskas“, - prieštaravo architektas.
Jis įsitikinęs, kad miesto valdžiai trūksta politinės valios.
Drausminamoji priemonė
Nuo kitų metų liepos senamiestyje ir naujamiestyje už mašinų stovėjimą teks mokėti. Tačiau naujų automobilių stovėjimo aikštelių greitai neatsiras.
Ketinama apmokestinti teritoriją, kurią riboja Sausio 15-osios, Pilies, Naujosios Uosto, J.Janonio, S.Dariaus ir S.Girėno, Priestočio, Mokyklos, Tilžės gatvės.
„Tai bus drausminamoji priemonė vairuotojams. Jie pagalvos, ar verta palikti visai dienai automobilį mokamoje vietoje ir tvarkyti asmeninius reikalus“, - sakė meras.
Rugpjūčio viduryje bus skelbiamas konkursas parinkti rangovą, kuris sudarys schemą stovos skaitikliams išdėstyti. Iki metų pabaigos užduotis turi būti atlikta.
Kitąmet vyks konkursas stovos skaitikliams pirkti ir statyti.
Viešosios įmonės „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis sakė, kad senamiestyje sunku įrengti stacionarius elektra maitinamus stovos skaitiklius - ne visur bus galima kasti tranšėjas.
Anot direktoriaus, tik rekonstruojant Turgaus gatvę buvo įrengti tinklai stovos skaitikliams.
Kitose senamiesčio vietose teks įrengti skaitiklius su akumuliatoriais arba saulės baterijomis.
Pinigai, surinkti už automobilių stovėjimą, bus skirti stovos skaitiklių eksploatavimo kaštams dengti, naujoms aikštelėms įrengti ir viešojo transporto plėtrai.
Stovėti mašinai miesto centre kainuos nuo 1 iki 3 litų už valandą. Centras bus suskirstytas į tris zonas, kiekvienoje zonoje - skirtingas mokestis.
www.klaipeda.daily.lt
Comment
-
Kiemuose - naujos vietos automobiliams
Livija Grajauskienė
Pietinėje miesto dalyje ateityje atsiras papildomų vietų automobiliams laikyti.
Savivaldybė įpareigojo finansuoti ir parengti naują 10 hektarų užimančio kvartalo tarp Jūrininkų prospekto, Vingio bei Laukininkų gatvių detalųjį planą.
Jame turi būti nurodyta, kur galima įrengti papildomas vietas aplinkinių namų gyventojų automobiliams, poilsio zonas, žaliuosius plotus.
Architektų ekspertų tarybai detaliojo plano sprendinius pristatęs bendrovės „Andrijauskas ir partneriai“ architektas Rolandas Rakevičius priminė, jog statant šį kvartalą buvo vadovaujamasi „sovietinėmis“ normomis – 100 butų tada buvo planuojamos 15 vietų automobiliams statyti.
Dabartiniai reikalavimai – 100 butų 120 vietų automobiliams.
Plane vietoj buvusios 291 vietos automobiliams numatyta 807. Visų daugiabučių kiemuose suplanuotos vaikų žaidimų, poilsio aikštelės, plotai želdiniams.
Arčiau paskirtį keisiančios automobilių stovėjimo aikštelės numatytos kelios vietos, kur galėtų būti įrengtas aikštynas judriems žaidimams – krepšiniui, tinkliniui.
Planuojamo statyti naujojo daugiabučio aukščiausioji dalis, projektuojama prie Jūrininkų pr. ir Vingio g. sankryžos, kiltų iki 20 aukštų. Du žemesni jo sparnai – iki 8-9 aukštų. Pirmajame aukšte planuojama 1 000 kv. m skirti komercinėms patalpoms.
Daugiaaukštyje bus apie 250 butų. Požeminiame garaže tilptų iki 300 automobilių, vietos jiems būtų ir prie daugiabučio.
Architektų ekspertų tarybos nariai detaliojo plano sprendiniams pritarė, tik jiems kilo klausimas – o kas įrengs suplanuotąsias aikšteles prie daugiabučių šiame kvartale.
Su lygiai tokiu pat klausimu susidūrė ir savivaldybės užsakymu panašų detalųjį planą teritorijoje tarp Taikos ir Baltijos prospektų, Šilutės plento ir Debreceno gatvės seniau nei prieš metus parengęs architektas A.Sviderskas.
Plano sprendinius pristačius Teritorijų planavimo komitete, pastarojo nariai pasidžiaugė, jog detaliojo plano rengėjai įrodė - šioje miesto dalyje galima perplanuoti kiemus taip, kad užtektų vietos ir žmonėms, ir želdiniams, ir automobiliams.
O pats kiemų pertvarkymo finansavimas esąs „derybų objektas“.
Dalį detaliojo plano sprendinių galbūt įgyvendintų naujo daugiaaukščio statytojai.
Tačiau pertvarkyti visų 10 hektarų plote esančių daugiabučių kiemus jie tiesiog neįstengtų.
www.klaipeda.daily.lt
Comment
-
Klos naujus tinklus
NERINGA MACIŪTĖ
Miesto pakraščiuose bus nutiesti kilometrai vandentiekio ir nuotekų tinklų.
Pirmiausia jie bus tiesiami Melnragės gyventojams, vėliau - Smeltės ir Tauralaukio gyvenvietėse.
Bendrovės „Klaipėdos vanduo“ direktorius Leonas Makūnas teigė, kad Melnragės gyventojams vandens ir nuotekų tinklai bus pradėti tiesti dar šį rudenį ir baigti kitų metų vasarą.
Tuo pačiu metu Klaipėdos miesto savivaldybė ketina tiesti lietaus nuotekų tinklus ir sutvarkyti gatves. Taip bus sutaupyta pinigų, nes išraustų gatvių sutvarkymas paprastai kainuoja trečdalį visų darbų vertės.
Tauralaukyje tinklus ketinama perkloti iš naujo.
Nutiesus tinklus šioje gyvenvietėje bus sudarytos galimybės prie jų jungtis kitų gyvenamųjų namų kvartalų gyventojams.
Bus tiesiami ir magistraliniai vandens tiekimo bei nuotekų šalinimo tinklai palei Danės upės pakraštį greta Mažojo Kaimelio sodų. Tačiau šiam projektui nei savivaldybė, nei Aplinkos ministerija dar nėra pažadėjusi skirti pinigų.
www.klaipeda.daily.lt
Comment
-
Burių gatvės nebeatiduos
Vakar Klaipėdos valstybinio jūrų uosto tarybos posėdžio metu aptartas Burių gatvės uždarymo - čia bus uždara teritorija su kontrolės punktu - bei geležinkelio vartų įrengimo šiaurinėje uosto dalyje klausimas.
Pasak Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos (KVJUD) generalinio direktoriaus Sigito Dobilinsko, šis klausimas yra svarstomas, daromas detalusis planas. "Galutinis mūsų pasiūlymas būtų toks, kad reikėtų perimti Burių gatvės dalį, kuri šiandien yra miesto nuosavybė, ir spręsti, kokius vartus rengti, kaip juos saugoti", - sakė S. Dobilinskas.
Jo teigimu, uždaryti Burių gatvę būtina saugumo sumetimais. Uosto reikalavimai griežtai numato, kad žmonės neturėtų būti teritorijose arba šalia jų, kur kraunami pavojingi kroviniai, be to, čia vyksta traukinių eismas.
"Ši gatvė yra akligatvis, ja niekur neišvažiuojama, ir norime, kad čia nevažinėtų ir nevaikščiotų pašaliniai asmenys, kurie nėra susiję su čia veikiančių kompanijų veikla, - teigia KVJUD generalinis direktorius.
- Aišku, prisimintas viaduko per geležinkelį inicijavimo klausimas. Jis nėra išbrauktas, yra svarstomi pora variantų, tačiau tokio, koks buvo planuotas, pėsčiųjų tilto nebus. Galvojame padaryti išėjimą į Lideikio gatvę."
Tiek gyventojų nepasitenkinimo kėlęs Burių gatvės uždarymas turėtų būti įgyvendintas, kai bus parengti tam reikiami dokumentai, perimta iš miesto nuosavybės gatvės dalis.
"Vakarų ekspreso" inf.
Tvorų manija...
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąBurių gatvės nebeatiduos
.......
Tvorų manija...
Comment
-
Parašė Adomux Rodyti pranešimąO būtų geriau jei piemuo, bėgdamas nuo policijos su vogta mašina, būtų taranavęs geležinkelio sąstatą su šviesiais naftos produktais. Visa laimė, kad dar nebuvo priduotas geležinkelio kelynas ir ten dar nestatomos cisternos su kroviniu.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąGaliu privardinti dar daug vietų kur jos gali būti taranuotos, tai negi visame mieste užtversi tvoromis geležinkelį...
Pauosčio gel. kelynas yra aptvertas ir saugomas.
Comment
-
Parašė Adomux Rodyti pranešimąBandyk, kur dar yra kaupiamos geležinkelio cisternos su šv. naftos produktais ir galima laisvai prieiti ar privažiuoti...
Pauosčio gel. kelynas yra aptvertas ir saugomas.
Comment
-
/\ planuojama esamoje žalioje tviroje įrengti vartus, kad apriboti pašalinių patekimą prie stovinčių cisternų. O iš kitos pusės planuojama užtverti Burių gatvę, kad apriboti autotransporto, nesusijusio su įmonių veikla, patekimą į rezervuarų apsauginę zoną.
Privažiavimo keliais vagonai juda, o nėra kaupiami šimtais kaip postovio kelynuose.
Comment
-
Parašė Adomux Rodyti pranešimą/\ planuojama esamoje žalioje tviroje įrengti vartus, kad apriboti pašalinių patekimą prie stovinčių cisternų. O iš kitos pusės planuojama užtverti Burių gatvę, kad apriboti autotransporto, nesusijusio su įmonių veikla, patekimą į rezervuarų apsauginę zoną.
Privažiavimo keliais vagonai juda, o nėra kaupiami šimtais kaip postovio kelynuose.
Juda vagonai, bet Pauostyje irgi įmanomas toks variantas kaip su tuo automobiliu, čia dar sudėtingiau jam buvo.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąIš temos "Pajūrio infrastruktūros projektai", manau, reikia išskirti naują temą "Jakų žiedo rekonstrukcija". Taip pat perkelti susijusius pranešimus iš pirmiau paminėtos temos į temą apie Klaipėdos dviračių takus.
Peržiūrėjau visą temą.
Apie dviračių takus pranešimų visai nedaug, paieškosiu vėliau
Atskirai temai pribrendę:
- Šiaurinis išvažiavimas ir Liepų g. rekonstrukcija
- [A-13] Klaipėdos rytinis aplinkelis
Tik nežinau, į kurią iš tų temų dėti Liepų g. (Gindulių) viaduko nuotraukas
- ir apie KLP kamščius temai pranešimų jau dabar pakanka
Ateity gali būti (bet kol kas per anksti) atskiros temos Baltijos pr. rekonstrukcijai ir Pietiniam išvažiavimuiPaskutinis taisė Romas; 2007.12.27, 23:19.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąatskirai temai pribrendę:
- Šiaurinis išvažiavimas ir Liepų g. rekonstrukcija
- [A-13] Klaipėdos rytinis aplinkelis
Tik nežinau, į kurią iš tų temų dėti Liepų g. (Gindulių) viaduko nuotraukas
Parašė Romas Rodyti pranešimąAteity gali būti (bet kol kas per anksti) atskiros temos Baltijos pr. rekonstrukcijai ir Pietiniam išvažiavimui
- Šiaurinis išvažiavimas ir Liepų g. rekonstrukcijaPaskutinis taisė Romas; 2007.12.27, 23:54.
Comment
-
Iš šios temos pranešimų sukurtos dvi naujos temos:
[A-13] Klaipėda - Šventoji. KLP rytinis aplinkkelis
[KLP] Šiaurinis išvažiavimas. Liepų g. rekonstrukcija
Comment
-
Statyba. Šiandien Klaipėdos savivaldybėje posėdžiaus Nuolatinės statybos komisija, kuri svarstys valgyklos Šventosios gatvėje 8 rekonstrukcijos į šešis sublokuotus namus, daugiabučio namo Tauralaukio g. 2 statybos, gyvenamojo namo Žilvičių g. 22 rekonstrukcijos, dalį patalpų pritaikant Vaikų dienos centrui, ir kitus techninius projektus. Taip pat žadama svarstyti administracinio pastato Tomo g. 22, kuris yra nekilnojamosios kultūros vertybė, rekonstrukcijos, Laivų pozicionavimo sistemos antenos statybos Burių g. 9, kelio iš Taikos prospekto į Liubeko gatvę statybos, vienuolikos aukštų administracinio pastato statybos Sausio 15-osios g. 6B/Taikos pr. 16A ir kitus projektus.
www.kl.lt
Turbūt iškart už BIG2, nes maždaug vidurys gaunasi Taikos prospekto atkarpos nuo Smiltelės gatvės iki Jūrininkų prospekto, o Liubeko gatvė eina paralelei Taikos prospektui.
Comment
Comment