Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pakartoju Lypkių g. projektinius pasiūlymus.
    Daugiau informacijos - šios temos 24 psl.



    Vakarų ekspresas 2019.10.26
    Artėjant Baltijos prospekto Klaipėdoje rekonstrukcijos pradžiai paskelbta: viaduko kol kas nebus
    „Lietuvos geležinkeliai“ leido įrengti laikiną kelią per Lypkių gatvę ir Statybininkų prospektą. Dabar ruošiamas techninis projektas, kad būtų suprojektuota laikinoji pervaža.
    G. Neniškio teigimu, kol kas atsisakyta viaduko idėjos, nes artimiausius keletą metų jam bus sunku rasti lėšų – jis gali kainuoti apie 26 mln. eurų. Vietoje to bus padarytas laikinas kelias su dviračių taku, kad būtų užtikrintas bent šioks toks pralaidumas.

    https://www.alfa.lt/straipsnis/50404...-kol-kas-nebus
    UAB "Kelprojektas" 2019.10 . projektiniai pasiūlymai
    Labai keista, kad bus sukurta nauja gatvė tiesiai, o kai bus baigti darbai Baltijos prospekte, laikina pervaža vėl bus uždaryta.








    Brėžiniai. Numatomas 2*1 juostų 7 m pločio kelias su pėsčiųjų-dviračių taku


    Pervaža

    https://www.klaipeda.lt/data/public/...siulymai-1.pdf


    Ar įgyvendinamas visas projektas?
    Ar tai laikinas projektas, kol vyks Blatijos pr. -Šilutės pl. sankryžos rekonstrukcija

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą

      Ar įgyvendinamas visas projektas?
      Ar tai laikinas projektas, kol vyks Blatijos pr. -Šilutės pl. sankryžos rekonstrukcija
      Rekonstuojama/tiesiama visa pažymėta atkarpa. Pati pervaža jau kaip ir padaryta, likusioje dalyje trūksta asfalto. Vietoj pervažos seniau planavo tunelį, bet neužteko pinigų. Arčiau pervažos net lietaus nuotekų nebus, suprask - vėliau vistiek viską ardysim ir kasinėsim. Plius visur žiniasklaidoje rašė, kad tai bus laikina pervaža.

      Comment


        Parašė acetonas Rodyti pranešimą
        Plius visur žiniasklaidoje rašė, kad tai bus laikina pervaža.
        Tikėkimės, kad kampo nukirtimas į LEZ'ą per Lypkių pervažą daug kam patiks ir po Baltijos pr. žiedo bei Vilniaus pl. sutvarkymo.
        Tos pervažos nepavyks lengvai tiesiog uždaryti.

        Comment


          Pajūrio gatvės rekonstrukcijos pabaiga

          https://www.youtube.com/watch?v=1F256gpU6Qg

          Comment


            Vaidilos aikstes atnaujinimas

            https://www.youtube.com/watch?fbclid...ature=youtu.be

            Comment


              Tauralaukyje asfaltas padengs dar devynis žvyrkelius

              Klaipėdos savivaldybė pranešė pasirašiusi 1,95 mln. eurų vertės sutartį dėl dar devynių Tauralaukio kvartalinių gatvių ar jų ruožų rekonstravimo. Didžiąją dalį darbų numatoma atlikti per šiuos ir ateinančius metus.

              Pagal su UAB „YIT Lietuva“ pasirašytą sutartį bus asfaltuojamas Vėjo gatvės ruožas (nuo Pajūrio g. iki Slengių g.), Žvaigždžių, Vaivorykštės, Griaustinio, Lietaus, Slengių gatvės, švažiuojamasis kelias į Žvaigždžių g. 17, 21, Arimų gatvės ruožas (nuo Tuopų g. iki Slengių g.), privažiuojamojo kelio tarp Uosių g. ir Virkučių g. akligatvis.
              Šiais ir ateinančiais metais bus asfaltuojamos gatvės sodų bendrijose – Baltijos 1-oji, Baltijos 13-oji, Tylos ir Dianos gatvės. Gyventojams prisidedant bus asfaltuojamos Dienovidžio, Užlaukio, Dailės, Arimų, Neringos ir Vikingų gatvės.

              https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...is-zvyrkelius/

              Comment


                Klaipėdoje gyvenimą gerins už 630 mln. eurų

                https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...-630-mln-euru/
                Planuojama, kad 2024-2027 metais turėtų būti rekonstruota Baltijos ir Taikos prospektų žiedinė sankryža, kuri po rekonstrukcijos taps dviejų lygių sankryža. Iki 2030 metų planuojama rekonstruoti ir Baltijos prospekto bei Minijos gatvės sankryžą.
                Ir vėl planuoja mesti pinigus į projektus kurie miestui neatneš jokios naudos.

                Strateginiame plėtros plane taip pat įrašyta, jog 2025-2030 metais turėtų būti nutiestas pietinis aplinkkelis. Tuo turėtų pasirūpinti Lietuvos automobilių kelių direkcija ir Uosto direkcija.
                Labai reikalingas projektais, tikiuosiu bus prioritetinis. Nutiesus Pietinį aplinkelį labai nusikrautu Rimkai, Jūrininkų pr. bei Šilutės pl. galas. Plius kai dabar bandoma prastumti pietinės uosto dalies plėtra jo reikšmė tik dar labiau išauga.

                Tolimoje perspektyvoje, 2028-2030 metais, numatyta rekonstruoti vadinamąją Senojo turgaus žiedinę sankryžą. Tais pačiais metais numatyta ir įrengti naują jungtį per Dangės upę.
                Klausimas, kokie projektai bus įgyvendinti ir kiek jie vėluos?

                Comment


                  Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                  Labai reikalingas projektais, tikiuosiu bus prioritetinis. Nutiesus Pietinį aplinkelį labai nusikrautu Rimkai, Jūrininkų pr. bei Šilutės pl. galas.
                  Ką ten Jūrininkų pr. "nukrovinėt"? Jau nukrovė į Baltijos pr.

                  Pietinis aplinkelis, jeigu toks apskritai bus, turėtų būti statomas ne savivaldybės, o valstybės lėšomis. Užtenka jau kad fūrų estakadą virš Šilutės plento finansuojam.

                  Comment


                    Iš darnaus judumo plano:
                    Trečiajame koridoriuje sunkiojo transporto eismas išaugo tik Baltijos prospekte, o likusioje
                    dalyje fiksuotas visiškas sumažėjimas visoje trasoje. Baltijos prospekte užfiksuoti 230 krovininių
                    automobilių per valandą, Jūrininkų prospekte – 280 krovin. aut. /val., Statybininkų prospekte –
                    85 krovin. aut./val.
                    Dabar dar uždraudė fūrom važiuoti Statybininkų pr.

                    Comment


                      Kalnupės gatvė oficialiai taps uosto koridoriumi

                      Kalnupės gatvė vadinamajame Žvejybos uosto rajone taps pagrindiniu išvažiavimu iš uosto šioje teritorijoje. Tai numatyta jau beveik patvirtintame specialiajame plane. Ir nors Klaipėdos savivaldybė tokiai alternatyvai nepritarė, ji privalės rekonstruoti šią gatvę ir dar kelias sankryžas. Tiesa, pinigų duoti pažadėjo Uosto direkcija.
                      M. Černiutė-Amšiejienė teigė, jog Klaipėdos savivaldybė pritarė tai alternatyvai, kurioje buvo numatyta, jog sunkiojo transporto eismas turėtų judėti vidinėmis uosto – Nemuno, Nevėžio gatvėmis, o į Minijos gatvę įsilietų tik sankryžoje su Senosios Smiltelės gatve.
                      Tačiau Susisiekimo ministerija pasirinko kitą alternatyva, kurioje numatyta, kad sunkusis transportas iš uosto teritorijos išvažiuoja Kalnupės gatve, o tada juda Minijos gatve iki Jūrininkų prospekto, o iš jo – į pietinį aplinkkelį. Kol jo vis nėra, sunkusis transportas Jūrininkų gatve važiuos iki Šilutės plento, o juo pasieks Vilniaus plentą.

                      Šioje alternatyvoje numatyta Kalnupės ir Minijos gatvių sankryžą pertvarkyti į žiedinę, taip pat sutvarkyti sankryžą su Žalgirio gatve, o sankryžą su Minijos gatve pertvarkyti į šviesoforinę, o Senosios Smiltelės ir Minijos gatvių sankryžoje įrengti dviejų lygių sankryžą.
                      Kalnupės gatvę numatoma rekonstruoti taip, kad būtų patogu ne tik uosto poreikiams, bet ir gyventojams. Nemažą jos dalį numatoma apie 15 metrų atitraukti nuo gyvenamųjų namų ir įrengti keturių juostų gatvę, kuria judėtų sunkiasvoris transportas. Šios keturios juostos būtų atskirtos triukšmą mažinančia sienute, o už jos būtų tarsi vidinė gatvelė, kuria galėtų naudotis gyventojai, joje būtų įrengtos parkavimo vietos.

                      Paskutinis taisė acetonas; 2021.04.19, 22:57.

                      Comment


                        Lypkių pervaža prieš savaitę. Buvo pažadai atidaryti kovo 15, vėliau balandžio 20, bet sprendžiant iš vaizdo atidarymas dar negreit.

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Lypkių pervaža prieš savaitę. Buvo pažadai atidaryti kovo 15, vėliau balandžio 20, bet sprendžiant iš vaizdo atidarymas dar negreit.
                          Ten tikrai dar tiek daug liko iki pervažos atidarymo? Irgi buvo nuvažiavęs ten vakare, tai jei ne tvora būčiau atrodo ramiai ir pravažiaves.

                          Comment


                            Lypkių geležinkelio pervaža stabdo procesus
                            https://ve.lt/aktualijos/klaipeda/ly...tabdo-procesus
                            Baltijos ir Šilutės prospektų transporto mazgo rekonstrukcijos rangovai jau galėtų pradėti šiaurinio viaduko statybas, tačiau tam reiktų uždaryti Vilniaus plento atkarpą. Tai bus galima padaryti tik atidarius Statybininkų pr. tęsinį, kuris vėluoja dėl geležinkelio pervažos įrenginių derinimo.
                            Sklando gandai kad kažkas negerai su dviračių taku ir kanalizacija, palijus vanduo kaupiasi.

                            Comment



                              Baltijos prospekto rekonstrukcija: daugiau eismo ribojimų, tačiau atidaroma Lypkių gatvė


                              Netrukus darbai užvirs šiaurinėje Vilniaus plento pusėje, ruože nuo geležinkelio viaduko iki Baltijos pr. žiedo. Nuo rytojaus, gegužės 21 d., 10 val. ryto šioje atkarpoje uždaromas eismas, tačiau kartu vairuotojams atveriamas naujas įvažiavimas į miestą – Lypkių gatvė. Ja pravažiuoti bus galima jau šįvakar nuo 17 val. Šis laikinas kelias, besidriekiantis per Klaipėdos Laisvosios ekonominės zonos (LEZ) teritoriją, sujungia Statybininkų prospektą ir kelią Klaipėda-Šilutė.

                              Skaityti daugiau: https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...-gatve-1026346

                              Comment


                                Antras Lypkių gatvės etapas – kada nors
                                https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...pas-kada-nors/
                                Nuo ketvirtadienio vakaro vairuotojams atvertą naują įvažiavimas į miestą per Lypkių gatvę ir Statybininkų prospektą juostelės kirpimu penktadienio popietę simboliškai atidaręs susisiekimo ministras Marius Skuodis nepažadėjo, kad pinigai antram jo etapui atsiras greitai.

                                Per Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos (LEZ) teritoriją nutiesta gatvė, sujungusi Statybininkų prospektą ir plentą Klaipėda-Šilutė, vadinama laikinuoju keliu, nes už 1,634 mln. eurų įgyvendintas tik pirmas etapas. Tačiau jau ir jo atsiradimą kai kurie vairuotojai, matydami surengtą ceremoniją, sveikino garso signalais ir rodydami į viršų iškeltus nykščius.



                                Comment


                                  Ačiū už gerą naujieną.
                                  Tikėkimės, pravažiavimas per Lypkių gatvę nebus tik laikinas.
                                  Paskutinis taisė Romas; 2021.05.22, 15:23.

                                  Comment


                                    Gal to 2 etapo ir nereikės, nes kol kas gatvė su srautais susitvarko. Galėtų tik stop ženklą nuimt, bereikalingai stabdomas eismas.

                                    Comment


                                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                      Gal to 2 etapo ir nereikės, nes kol kas gatvė su srautais susitvarko. Galėtų tik stop ženklą nuimt, bereikalingai stabdomas eismas.
                                      O ten ne dėl geležinkelio probelmos buvo? Kiek atsimenu geležinkelis nenorėjo dar vienos pervažos ar dėl to, kad per arti Rimkų pervaža ar dėl kažko kito tiksliai neatsimenu.

                                      Comment


                                        Klaipėdos dešimties metų ambicijų kaina – 640 mln. eurų
                                        https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...-640-mln-euru/
                                        Miesto politikai trapia balsų persvara patvirtino naują uostamiesčio strateginį planą, kuriame numatyta, kad iki 2030 metų Klaipėda turi tapti veržli, sumani ir įtrauki.

                                        Klaipėdos savivaldybės strateginį planą, anot Klaipėdos savivaldybės Strateginio planavimo skyriaus vedėjos Indrės Butenienės, beveik pusantrų metų rengė 150 žmonių komanda.
                                        Infrastruktūros projektai, kuriuos į 10 metų miesto strateginį planą įtraukė 150 žmonių komanda. Įdomesnius paryškinau.
                                        Įrengti vaizdo stebėjimo kameras, greičio matuoklius ir kitas saugumo sistemas;

                                        Įrengti pėsčiųjų ir dviračių takus Minijos g. nuo Baltijos pr., Pilies g., Naujojoje Uosto g., kartu užtikrinant jungtis su Naująja Smiltynės perkėla;

                                        Įrengti dviračių ir pėsčiųjų taką Danės upės slėnio teritorijoje nuo Klaipėdos g. tilto iki miesto ribos (palei Danės upę nuo Klaipėdos g. iki Klaipėdos miesto teritorijos ribos – Liepojos g.) (bendradarbiaujant su Klaipėdos rajono savivaldybe);

                                        Išplėtoti trūkstamas dviračių takų jungtis miesto teritorijoje (tarp Tilžės g. ir Malūno parko, palei P. Lideikio g. nuo Liepojos g. iki Molo g.);

                                        Įrengti/atnaujinti dviračių taką palei Smiltelės g. nuo Šilutės pl. iki Minijos g.;

                                        Įrengti/atnaujinti dviračių taką palei Šilutės pl. nuo Smiltelės g. iki Baltijos pr.;

                                        Įrengti dviračių taką palei Šilutės pl./Tilžės g. nuo P. Komunos g. iki sankryžos su Sausio 15-osios g., toliau palei Sausio 15-osios g. nuo sankryžos su Tilžės g. iki Pilies g.;

                                        Įrengti dviračių taką palei Mokyklos g. (įskaitant viaduką) – Priestočio g. nuo Tilžės g. iki Šaulių g.;

                                        Įrengti dviračių juostas Tiltų g. atkarpoje nuo Turgaus g. iki Taikos pr., Turgaus g. nuo Jono kalnelio iki Teatro aikštės ir pačioje Teatro aikštėje;

                                        Įrengti dviračių taką palei Liepojos g. – P. Lideikio g. (nuo miesto ligoninių pastatų komplekso palei Liepojos g., įrengti jungtį su Miško kvartalu);

                                        Suformuoti pėsčiųjų ir dviračių takų jungtį nuo Klaipėdos g. tilto iki naujosios mokyklos šiaurinėje miesto dalyje (Senvagės g.);

                                        Įrengti trūkstamas Žaliakelio jungtis (tarp Jūrininkų pr. ir Sąjūdžio parko; tarp Sąjūdžio parko ir Smiltelės g. (palei Varpų g.); tarp Baltijos pr. ir Dubysos g.; nuo „DEPO“ parduotuvės iki geležinkelio pervažos prie AB „Klaipėdos energija“, tarp Dubysos g. ir Kauno g.);

                                        Rekonstruoti magistralinį dviračių taką palei Taikos pr. –Tiltų g. – Manto g. – Lietuvininkų a.- Šaulių g. – Kretingos g. nuo Jūrininkų pr. iki Klaipėdos g.);

                                        Sutvarkyti takus palei Draugystės ir Žardės tvenkinius;

                                        Įrengti (pastatyti) dviračių ir pėsčiųjų tiltą per Danės upę, jungiantį naująją mokyklą šiaurinėje miesto dalyje (Senvagės g.) su Tauralaukio kvartalu;

                                        Įrengti dviračių taką susisiekimui su priemiestinėmis teritorijomis palei Liepų g. (bendradarbiaujant su Klaipėdos rajono savivaldybe);

                                        Sutvarkyti ir įrengti parkų, dviračių ir pėsčiųjų takus Giruliuose ir Melnragėje;

                                        Įrengti daugiaaukštę automobilių stovėjimo aikštelę Bangų g.;

                                        Įrengti automobilių stovėjimo aikštelę teritorijoje prie Pilies g. 2A;

                                        Įrengti daugiaaukštę stovėjimo aikštelę Pilies g. 6A;

                                        Įdiegti naują viešojo transporto rūšį (BRT linijos ir susijusios infrastruktūros įrengimas, elektra varomų autobusų įsigijimas);

                                        Suprojektuoti ir įrengti keleivinio transporto stoteles su įvažomis;

                                        Rekonstruoti Baltijos pr. etapais: 1) Baltijos pr. ir Šilutės pl. žiedinės sankryžos rekonstravimas ir Statybininkų pr. ir Lypkių g. Klaipėdoje, įrengiant geležinkelio pervažą, rekonstravimas, 2) Rekonstruoti Baltijos pr. (Baltijos pr. ir Taikos pr. rekonstrukcija (2 lygių sankryžos statyba, 3) Rekonstruoti Baltijos pr. (Baltijos pr. ir Minijos g. rekonstrukcija (II etapas);

                                        Pratęsti Statybininkų pr. per LEZ teritoriją iki 141 kelio (su estakada);

                                        Rekonstruoti Šiaurinį įvažiavimą į uostą (įskaitant sankryžas);

                                        Paplatinti 141 kelią, sujungiant su LEZ teritorija (vykdytojas – LAKD);

                                        Įrengti Pietinį aplinkkelį;

                                        Rekonstruoti Nemuno g.–Kalnupės g. koridorių;

                                        Rekonstruoti Senosios Smiltelės g., įrengiant viaduką per geležinkelį;

                                        Įrengti autotransporto aikštelę Klaipėdos miesto prieigose (Klaipėdos uoste esant ekstremaliai situacijai (dėl nepalankių oro sąlygų ar kitų priežasčių) būtų sukaupiami į uostą kelių transportu gabenami kroviniai, taip išvengiant papildomų spūsčių Klaipėdos mieste);

                                        Užbaigti Jakų žiedinės sankryžos įrengimą;

                                        Įdiegti transporto (eismo) valdymo sistemą (Minijos g.–Pilies g.–Naujoji Uosto g., Taikos pr.–Tiltų g.–H. Manto g.–Liepojos g., Priestočio g.–Mokyklos g.–Šilutės pl. koridoriuose);

                                        Rekonstruoti Tauralaukio gyvenvietės gatves;

                                        Atlikti Sodininkų bendrijose esančių žvyruotų gatvių asfaltavimą;

                                        Atlikti kitų žvyruotų gatvių asfaltavimą;

                                        Atlikti Liepų, Jaunystės ir Arimų gatvių sankryžos (įrengiant šviesoforus ir apšvietimą) kapitalinį remontą;

                                        Atlikti Jaunystės g. ir privažiuojamojo kelio sankryžos, Rūko g. kapitalinį remontą;

                                        Rekonstruoti Danės g.;

                                        Pastatyti (įrengti) Arimų g.;

                                        Rekonstruoti Klemiškės g.;

                                        Įrengti dubliuojančią gatvę nuo Šiltnamių g. iki Klaipėdos g. (su pėsčiųjų ir dviračių taku ir įvažomis į Liepojos g.);

                                        Atlikti Šilutės pl. senojo ruožo rekonstrukciją;

                                        Atlikti S. Daukanto g. nuo Šaulių g. iki J. Zauerveino g. kapitalinį remontą;

                                        Rekonstruoti Savanorių g. ir nutiesti E. Simonaičio g.;

                                        Rekonstruoti Paryžiaus Komunos gatvę (nuo Šilutės pl. iki Taikos pr.);

                                        Įrengti trūkstamą kelio atkarpą (jungtį) nuo Tauralaukio iki miesto ribos ties Aukštkiemių kaimu (su dviračių taku) (bendradarbiaujant su Klaipėdos rajono savivaldybe);

                                        Įrengiant trūkstamą atkarpą, užtikrinti dviračio tako jungtį palei Vėjo g. iki Pajūrio g. dviračio tako;

                                        Rekonstruoti Puodžių g.;

                                        Nutiesti naują kelią tarp Klemiškės g. ir Tilžės g.;

                                        Rekonstruoti Kūlių Vartų g. ir Bangų g., Tiltų g., Galinio Pylimo g., Taikos pr. sankryžą;

                                        Įrengti naują jungtį per Danės upę;

                                        Įrengti privažiuojamąjį kelią prie pastato adresu Debreceno g. 48 ir sutvarkyti pastato aplinką;

                                        Rekonstruoti Teatro ir Sukilėlių g.

                                        Įrengti sąšlavų, susidarančių gatvių valymo veikloje, laikino saugojimo aikštelę.

                                        Comment


                                          Ties Klaipėdos LEZ – nauja sankryža

                                          https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...-sankryza:1831
                                          Geros žinios klaipėdiečiams – atvertas kelias Lypkių gatvės ir kelio Klaipėda-Šilutė sankryžos rekonstrukcijai. Čia bus įrengta dviejų lygių sankryža su patogiu nuvažiavimu į Klaipėdos laisvosios ekonominės (LEZ) zonos teritoriją. Įvažiuoti į LEZ bus patogu tiek vykstant nuo Klaipėdos, tiek nuo Šilutės. Šiems pokyčiams galimybę atvėrė Ekonomikos ir inovacijų ministerijos sprendimas projektui „Centrinio įvažiavimo į Klaipėdos LEZ teritoriją iš krašto kelio 141 nauja statyba“ skirti 914 tūkst. eurų. Lėšos skiriamos pagal ekonomikos plėtros ir konkurencingumo didinimo programą.

                                          Taip pat ketinama rekonstruoti kelio atkarpą nuo Jakų žiedo iki šios sankryžos – čia bus įrengta po dvi eismo juostas į abi puses, lėšas darbams 141 kelyje numato skirti ir Susisiekimo ministerija.

                                          Iš viso iki 2023 metų šiam tikslui įgyvendinti tikimės gauti apie 9 mln. eurų finansavimą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X