Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sankryžos rekonstrukcija baigta

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...-baigta-834096

    Comment


      Investuos į išskirtinius žibintus

      Miesto tarybos prašoma didinti bendrovės "Gatvių apšvietimas", kurios vienintelė akcininkė yra savivaldybė, įstatinį kapitalą. Lėšos bus panaudotos dekoratyviniams žibintams istorinėje miesto dalyje įrengti...
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Tilžės gatvės rekonstrukcija – pigesnė nei planuota

        http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...lanuota-839064

        Comment


          Puodžių gatvės remontas atidėtas

          http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...tidetas-840684

          Comment


            Geriau kolkas visai jie nelįstų su savo tokiais remontais. Vykdoma paprasčiausia sovietinės būklės pudracija, senos plytelės į trinkeles keičiamos. O norint gerinti miesto veidą reiktų tokių rekonstrukcijų kaip Turgaus ar Tiltų gatvėse.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Penktadienį atidaromas eismas Tilžės gatve

              Jau šį penktadienį, gruodžio 15 dieną, 17 valandą atidaromas eismas Tilžės gatve. Klaipėdos m. savivaldybė ir darbus atlikusios įmonės atstovai atsiprašo klaipėdiečių ir miesto svečių, kad darbai užtruko ilgiau nei planuota. Pagrindinė to priežastis – nuolat pliaupęs lietus. Kelininkai išnaudojo kiekvieną sausesnę akimirką, kad darbai bent šiek tiek pasistūmėtų į priekį...
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Dar 5...

                Baltijos prospekte nori reguliuojamų perėjų
                http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...ereju-1600965/
                Savivaldybės Saugaus eismo komisija sutiko su siūlymu Baltijos prospekto atkarpoje tarp Šilutės pl. ir Taikos pr. įrengti tris reguliuojamas pėsčiųjų perėjas.
                <...>
                Buvo priimtas siūlymas šviesoforines pėsčiųjų perėjas įrengti ir dar keletoje vietų - Šilutės pl. ties „Klaipėdos energijos“ pastatu, kur šiuo metu yra įrengti kalneliai, ir Taikos pr. prie Žvejų rūmų.
                Apie žaliakelį ir pėsčiųjų ir dviratininkų viaduką virš Baltijos prospekto - nieks nė žodžio. Bendrasis planas? Ne, tokio negirdėjome. Miesto susisiekimo organizavimas visiškoje šik*oje.

                Comment


                  Konkursą teko sustabdyti

                  Konkursas, kuriuo bandoma išrinkti rangovą Pamario gatvės rekonstrukcijai, įstrigo. Uostamiesčio savivaldybei jį teko sustabdy

                  Vokai su pasiūlymais vadinamojo Girulių kelio atnaujinimui turėjo būti atplėšti iš karto po švenčių, pirmadienį. Tačiau to padaryti nebuvo galima, nes savivaldybė gavo vieno dalyvių pretenziją dėl konkurso sąlygų. Dėl to viešasis pirkimas buvo sustabdytas.

                  Pretenziją privaloma išnagrinėti per 5–6 darbo dienas. Tada paaiškės tolesnis konkurso likimas. Kol kas vokus su pasiūlymais numatoma atplėšti sausio 10 d...
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Naujam šviesoforui – kritika
                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...kritika-843812


                    Taikos prospekte pastatytas naujas šviesoforas, kuris pradės veikti po Naujųjų. Įrenginys eismą reguliuos pėsčiųjų perėjoje ties buvusia "Skibalės" parduotuve. Prieš kelerius metus šioje vietoje buvo partrenkta ir mirtinai sužalota moteris.

                    Comment


                      Atnaujins visą gyvenamąjį kvartalą



                      Tarp kitais metais Klaipėdos savivaldybės administracijos numatytų miesto gerbūvio darbų suplanuota sutvarkyti ir gyvenamąjį kvartalą, esantį tarp Sausio 15 – osios g. ir vadinamosios Vaidilos aikštės.
                      ​Dviračių takas šioje vietoje yra magistralinis, jis turės būti 3,5 m pločio ir atskirtas nuo pėščiųjų tako, Martyno Vainoriaus nuotr.
                      Čia planuojama atnaujinti visas dangas, gėlynus, želdinius, pėsčiųjų ir dviračių takus, pakeisti apšvietimą, iš esmės rekonstruoti ir pačią Vaidilos, kitų dar vadinamą Bilduko, aikštę.

                      „Bus atnaujintas takas, einantis tarp Taikos prospekto ir gyvenamųjų namų, o kadangi dviračių takas šioje vietoje yra magistralinis, jis turės būti 3,5 m pločio ir atskirtas nuo pėščiųjų tako“, – „Atvirai Klaipėdai“ sakė miesto vicemeras Artūras Šulcas, šią savaitę dalyvavęs jau ne pirmame šio projekto aptarime.

                      Tarp būsimų šio gyvenamojo kvartalo pokyčių – palei gatvę atsirasiančios automobilių statymo vietos, sutvarkytos įvažos iš gatvės į kiemus, pastatytas viešasis tualetas, įrengtos net 4 vietos dekoratyviniams elementams, kur būtų galima, esant poreikiui, įkurdinti, pasak vicemero, „kokį paminklą“.

                      A.Šulco teigimu, projektuotojai atsižvelgė į anksčiau išsakytas pastabas ir projektą pakoregavo. Kol kas jo sąmata dar nėra patvirtinta, tebedėliojami paskutiniai akcentai.

                      Projektavimo darbai, vicemero teigimu, turėtų būti baigti per 2018 metus, o visas gyvenamasis kvartalas turėtų iš esmės atsinaujinti per artimiausius dvejus metus.

                      https://www.atviraklaipeda.lt/2017/1...maji-kvartala/

                      Comment


                        Atgimimo aikštės sutvarkymas

                        PROJEKTO VERTĖ
                        3 327 725 €

                        Iš jų:

                        SB – 1 988 232 €

                        VB – 108 607 €

                        ES – 1 230 885 €

                        PROJEKTAVIMAS
                        2017 - 2018

                        STATYBA
                        2018 - 2020


                        Įgyvendinant projektą, pakeistos dangos, sutvarkyti želdynai, apšvietimas, pastatyti mažosios architektūros elementus, dalis aikštės bus skirta reprezentacinėms funkcijoms. Po aikšte planuojama įrengti požeminė automobilių parkavimo aikštelė.

                        http://projektai.klaipeda.lt/lt/

                        Comment


                          Senamiesčio prieigose bus pokyčių

                          Klaipėdos miesto savivaldybėje jau aptariami būsimi Bangų gatvės ir arčiausiai jos esančios Kūlių Vartų gatvės bei Taikos prospekto pradžios sankryžos pokyčiai. Naujovių čia laukiama po kelerių metų, kai bus rengiamasi statyti Bastionų gatvės tiltą.

                          Iki Naujųjų metų bendrovė "Kelprojektas" ketino baigti rengti priešprojektinius sprendinius. Juos parengti kainavo 23 tūkst. eurų.

                          Sprendiniuose aptariami du etapai: žiedinės sankryžos tarp Taikos prospekto, Galinio Pylimo ir Tiltų gatvių bei Bangų gatvės nuo sankryžos su Bastionų iki Mokyklos gatvės projektavimas. Šie sprendiniai turi tapti techninio projekto pagrindu, o jis turėtų būti baigtas kitais metais.

                          Bendrajame miesto plane numatyta, kad Tiltų, Herkaus Manto gatvėmis ir Taikos prospektu drieksis greitojo, ekologiško miesto transporto ašis, todėl projektuotojai turi šias aplinkybes numatyti. Nors dar neaišku, kokia tai bus transporto priemonė, projektuojant gatves apie tai jau reikia galvoti.

                          Numatoma, kad ilgą laiką prie Senojo turgaus buvusi žiedinė sankryža virs keturšale šviesoforine sankryža. Tiltų gatve važinėtų tik viešasis transportas ir dviračiai, kitos transporto priemonės iš čia bus išguitos. Specialusis transportas prekes į parduotuves galės atvežti tik nustatytomis valandomis.

                          Už šviesoforo bus keturių eismo juostų gatvė su žalia veja, kurioje ateityje gali atsirasti greitojo eismo juosta.

                          Tikėtina, kad kitais metais, po viešųjų pirkimų procedūros, bus rengiamas techninis projektas. Projektavimo darbams ketinama skirti 58 tūkst. eurų. Jiems atlikti projektuotojai turi metus, jei prireiks, šis terminas bus pratęstas dar šešiems mėnesiams.

                          Bangų gatvėje, laikantis paveldosauginių reikalavimų, ketinama išsaugoti grindinį ir gatvės bortelius. Šalia šaligatvių pėstiesiems čia turėtų atsirasti ir dviračių takai, be to, išdygs apšvietimo stulpai.

                          "Priešprojektinius pasiūlymus rengiantys architektai skaičiuoja, kad numatomam dukart intensyvesniam transporto eismui, kai atsiras Bastionų gatvės tiltas, arterijos ir šaligatvio pločio pakaks. Kai prasidės projektavimas, gali kilti ir komplikuotų klausimų, kurių priešprojektiniai sprendiniai nesprendžia. Pavyzdžiui, dar nežinoma, kokios bus prisijungimo prie įvairių tinklų sąlygos. Kai kuriuos jų gali tekti iškelti, kitus – sustiprinti", – paaiškino Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Elida Mantulova.
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Spūstims mieste artinasi galas?

                            Ambicingas planas Minijos gatvėje įdiegti išmaniąją transporto srautus atpažįstančią įrangą, panašu, taps realybe. Darbus, kurie sutrumpintų laukimą prie šviesoforų, planuojama pradėti dar šiemet ir užbaigti iki kitų metų galo...
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Pradėjo projektuoti naują gatvę

                              Miesto valdžia nori panaikinti keliukus, kurie iš privačių namų eina tiesiai į magistralinę Liepojos gatvę. Lygiagrečiai su šia gatve žadama nutiesti gatvelę...
                              ...Nauja gatvelė būtų tiesiama nuo Šiltnamių iki Klaipėdos gatvės šalia gyvenamųjų namų...
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Daugiaaukščio garažo mieste nebestatys

                                Uostamiesčio valdžia atsisakė planų statyti daugiaaukštę automobilių stovėjimo aikštelę Bangų gatvės pradžioje. Įvertinta, kad to daryti neapsimoka: investicijos – didelės, o vietų skaičius mašinoms padidėtų vos 35...
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment



                                  Vakarų ekspresas 2018.03.30
                                  Vasarą vėl bandys vairuotojų kantrybę
                                  Vasarą Klaipėdos vairuotojų ir į Melnragės paplūdimius norinčių atvykti poilsiautojų laukia rimti išbandymai. Dėl Pamario gatvės rekonstrukcijos bei lietaus nuotekų tinklų tiesimo darbų Mokyklos g. ir Šilutės plente, eismas šiose magistralinėse gatvėse bus ribojamas. Tad pasigirdo siūlymų visiems leisti važiuoti Tiltų gatve.

                                  Pamario gatvės rekonstrukcijos darbus atliksiančios bendrovės „Lemminkainen Lietuva“ atstovas pateikė Saugaus eismo komisijai svarstyti keturis variantus, kaip rekonstrukcijos metu būtų galima organizuoti eismą šia gatve. Pritarta, kad eismas šia gatve bus vienpusis, tad iš miesto atvykę į Melnragės ar Girulių paplūdimius į Klaipėdą žmonės turės grįžti per Karklę. Tik viešasis transportas galės važiuoti įprastai, jam bus įrengtas kas 15-20 minučių įsijungiantis šviesoforas, kuris, suprantama, dar apsunkins lengvųjų automobilių judėjimą.
                                  Rangovai preliminariai skaičiavo, kad realūs darbai Pamario gatvėje gali prasidėti maždaug po mėnesio. Šiuo metu Kretingos miškų urėdija jau pjauna medžius.
                                  (...)

                                  Ne ką mažiau vairuotojų kantrybės pareikalaus ir Mokyklos gatvėje, Sendvario žiede bei Šilutės plento atkarpoje vyksiantys lietaus nuotekų keitimo darbai. Bendrovės (...) Darbai suskirstyti į 10 etapų, kurių kiekvienas, planuojama, užtruks po dvi savaites. Planuojama, kad balandžio mėnesį pradėjus darbus jie užsitęs iki spalio, tad visą tą laikotarpį vienoje iš svarbiausių miesto arterijų atskirose atkarpose bus ribojamas eismas.

                                  Urbanistinės plėtros departamento direktorius Kastytis Macijauskas ir vicemeras Artūras Šulcas garsiai svarstė, kad šį vasaros sezoną gali tekti visiems automobiliams atverti Tiltų gatvę. „Tačiau po paskutinio potvynio, ko gero, niekam nekyla klausimas, kodėl reikės pakentėti“, - būtinybę atnaujinti lietaus nuotekų vamzdynus palaikė A. Šulcas. (..)

                                  Comment


                                    Pasirengimas Pamario gatvės rekonstrukcijai įsibėgėja (foto)


                                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...ibegeja-858875

                                    Comment


                                      Dėl Švyturio gatvės tęsinio – diskusijos

                                      Miesto valdžia neatsisako idėjos ateityje tiesti Švyturio gatvės tęsinį. Manoma, kad ši arterija pagerintų susisiekimą Klaipėdoje, padėtų išvengti transporto spūsčių...
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Diena.lt 2018.06.13
                                        Klaipėdos planuose – naujos gatvės tiesimas
                                        Klaipėdoje žadama tiesti naują gatvę. Tam privačios žemės sklypus reikės paimti visuomenės poreikiams. Miesto tarybos bus prašoma leidimo pradėti procedūras. (...)
                                        Praėjusių metų sausį buvo patvirtintas teritorijos tarp Tilžės gatvės geležinkelio, Klemiškės gatvės ir vadinamojo Palangos plento detalusis planas. Pagal jį tarp Tilžės ir Klemiškės gatvės numatyta tiesti C1 kategorijos gatvę. Ši buvo numatyta miesto bendrojo plano sprendiniuose

                                        http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...a-gatve-868166
                                        Žurnalistai praleido kablelį ir gavosi naujadaras- Tilžės gatvės geležinkelis.


                                        Teritorijos tarp Tilžės gatvės, geležinkelio, Klemiškės gatvės ir kelio A13, Klaipėdoje, detalusis planas


                                        Žemėlapis iš www.mapy.cz

                                        Teritorijos tarp Tilžės gatvės, geležinkelio, Klemiškės gatvės ir kelio A13, Klaipėdoje, detalusis planas
                                        https://www.klaipeda.lt/lt/teritorij...is-planas/2617

                                        Sprendiniai
                                        Planuojamoje teritorijoje formuojami sklypai gatvių koridoriams (3 pav.):
                                        • apie 1,0 km ilgio Klaipėdos miesto bendrojo plano sprendiniuose numatytai B2 kategorijos gatvei t.y. Kauno g. tęsinio atkarpai. Atstumas tarp gatvės raudonųjų linijų – 50 m; keturios eismo juostos su skiriamąja juosta; vienos eismo juostos plotis – 3,25 m. \
                                        B2 kategorijos gatvės atkarpoje planuojamos 3 sankryžos. Tikslus sankryžų išdėstymas turi būti numatytas techninio projekto rengimo metu
                                        - Sankryžos su Barškių gatve (Nr. 1) tipo parinkimas ir tikslus jos išdėstymas bus sprendžiamas techninio projekto rengimo metu, paliekant žemės plotą perspektyvoje įrengiant žiedinę sankryžą.
                                        - Sankryža su planuojama C1 kategorijos gatve (sankryža Nr. 2) bus valdoma šviesoforais.
                                        Sankryža su kelio A13 dubliu (sankryža Nr. 3) numatoma žiedinė sankryža.

                                        • apie 1,6 km ilgio Klaipėdos miesto bendrojo plano sprendiniuose numatytai C1 kategorijos gatvei, jungiančiai Klemiškės gatvę su Tilžės gatve (rajoniniu keliu Nr. 2215). Atstumas tarp gatvės raudonųjų linijų – 40 m; keturios eismo juostos; vienos eismo juostos plotis – 3,5 m;
                                        • apie 1,1 km D1 kategorijos gatvės įrengimui, atkarpai nuo C1 kategorijos iki B2 kategorijos gatvės žiedo (kelio A13 dublis). Atstumas tarp gatvės raudonųjų linijų – 18-30 m; keturios eismo juostos; vienos eismo juostos plotis – 3,0 m;
                                        • apie 0,54 km D1 kategorijos gatvės įrengimui, atkarpai nuo B2 kategorijos gatvės žiedo iki pietinėje dalyje esančios nuovažos į kelią A13. Atstumas tarp gatvės raudonųjų linijų – 24-30 m; dvi eismo juostos; vienos eismo juostos plotis – 3,0 m;
                                        • apie 0,86 km ilgio Barškių (D1 kategorijos) gatvės įrengimui/rekonstravimui. Gatvė jungia Klemiškės gatvę su numatoma B2 kategorijos gatve. Atstumas tarp raudonųjų linijų – 15 m; dviejų eismo juostų; vienos eismo juostos plotis – 3,0 m;
                                        • apie 2,3 km D1-2 kategorijos gatvių įrengimui. Atstumas tarp gatvės raudonųjų linijų – 12-15 m; dviejų eismo juostų; vienos eismo juostos plotis – 3,0 m.
                                        • apie 0,5 km ilgio Klaipėdos miesto bendrojo plano sprendiniuose numatytai C2 kategorijos gatvei, einančiai nuo Tilžės gatvės (rajoninio kelio Nr. 2215) šalia geležinkelio. Atstumas tarp gatvės raudonųjų linijų – 20 m; dvi eismo juostos; vienos eismo juostos plotis – 3,0 m).


                                        https://www.klaipeda.lt/data/wfiles/file27995.pdf

                                        Comment


                                          Problemiškoji sankryža: ar nenuplauks žadami pinigai?


                                          https://www.atviraklaipeda.lt/2018/0...za-pinigu-bus/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X