Jau paklotas naujas asfaltas šiaurinėje Smiltelės gatvės pusėje.
--------
Mokyklos gatvę remontuos naktį
Vienoje pagrindinių miesto arterijų – Mokyklos gatvėje – šiandien startuos remonto darbai. Siekdami, kad eismas būtų trikdomas kuo mažiau, kelininkai plušės naktį.
Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda pasakojo, kad Smiltelės gatvės remontas priartėjo prie pabaigos. Liko tik paskutinis akcentas – horizontalusis ženklinimas.
Pabaigtuvėmis kvepia ir Mokyklos gatvėje. Tačiau kol kas ši arterija dar be linijų. Šie darbai bus atlikti, kai leis orai. Mokyklos gatvės remontas išsiskyrė tuo, kad pagrindiniai, didieji darbai vyko naktį. Čia plušėjo viena vilniečių kompanija.
Šiuo metu naujo įvažiavimo/išvažiavimo į „Klaipėdos Smeltės“ nuomojamą teritoriją estakados statyba jau įpusėjo. Matomi naujo 330,6 metrų ilgio dviejų juostų kelio po 3,5 metrų pločio virš Nemuno gatvės ir geležinkelio linijų kontūrai.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus teigė, kad estakada statoma pigiai. Nuo skaičiuotinos kainos (26 mln. 233 tūkst. litų – 7,6 mln. eurų) jos statybos kaina po konkurso sumažėjo per 40 procentų – iki 4,1 mln. eurų.
Šiais metais turėtų būti baigtas - jei, aišku, niekas neapskųs - 600 metrų Tilžės gatvės atkarpos nuo Šilutės plento iki geležinkelio pervažos rekonstrukcijos darbų pirkimo konkursas. Sykiu būtų pertvarkomas ir vadinamasis Sendvario žiedas - jis virstų paprasta keturšale sankryža, nors tam ir prieštarauja saugaus eismo ekspertai iš Vilniaus.
"Išties buvo svarstyta pora galimų sankryžos versijų, tačiau detaliajame plane nurodytas konkretus jos tipas - keturšalė, reguliuojama šviesoforais, todėl toks ir buvo paliktas", - aiškino R. Zulcas.
Pačiu optimistiškiausiu atveju darbai būtų pradėti paskutiniajame metų ketvirtyje, tačiau tai priklausys ir nuo Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD), kuri atsakinga už kitos šios arterijos atkarpos - nuo geležinkelio iki Jakų žiedo - rekonstrukciją.
Nurodymas detaliajame plane yra pagrindinis argumentas? Apskritai kokia nauda iš to rekonstruoto kelio/gatvės jei lieka geležinkelio pervaža?
Nurodymas detaliajame plane yra pagrindinis argumentas? Apskritai kokia nauda iš to rekonstruoto kelio/gatvės jei lieka geležinkelio pervaža?
Tilžės gatvę rekonstruos į 2+2, ar paliks kaip yra? Jei pirmas variantas, tai geriau jau tegul lieka po vieną juostą, bet vietoj pervažos padaro viaduką. O šviesoforai vietoj žiedo tai briedas kažkoks. Estakada ir tik estakada.
Vakar įjungė šviesoforus Manto - Daukanto sankryžoje. Kitaip nei Manto - Liepų - Naujojo sodo sankryžoje, čia padarė tik 3 fazes, todėl norint kirsti sankryžą tenka praleisti tik 2x daugiau laiko prie raudono signalo nei buvo iki pakeitimų. Tačiau ir tai nepadėjo išvengti spūsčių, šiandien buvo užsikišusi Daukanto gatvė, Manto gatvėje ryte kamštis siekė Lietuvininkų aikštę. Geriau padaryti ką nors keičiant ir nebuvo įmanoma, geriausiai būtų buvę nieko nekeisti.
Pradėjo judėti paruošiamieji dar 2008 m. suplanuotos naujos gatvės nuo Labrenciškės į Girulius tiesimo darbai. Trečiadienį posėdžiavę miesto politikai palaimino Savivaldybės administracijos prašymą leisti sumokėti kompensaciją už miško žemės, kurioje bus tiesiamas naujas kelias, pavertimą kitomis naudmenomis.
Tylioji kelio danga nebetrikdys jautrių Girulių gyventojų miego, o visi vairuotojai, važiuojantys šios kurortinės zonos kryptimi, galės išbandyti Vakaruose sparčiai populiarėjančios eismo organizavimo naujovės - "turbožiedo" - pranašumus.
Tą žada svarbios miesto magistralės - nuo Melnragės iki pat Klaipėdos rajono ribos vedančios Pamario gatvės - rekonstrukcijos techninį projektą rengiančios bendrovės "Kelprojektas" Klaipėdos padalinio vadovas Edmundas Kolakauskas.
Vakar pristatydamas naujoves miesto Saugaus eismo komisijos nariams projektuotojas teigė, kad Melnragėje esančioje P. Lideikio, Pamario ir Audros gatvių sankryžoje anksčiau planuotų statyti šviesoforų įrengti neapsimoka.
"Žiedinė sankryža čia būtų ir daug pigesnė, ir funkcionalesnė. Tačiau mes siūlome ne paprastą, o "turbožiedą". Jis būtų ir ženkliai pralaidesnis už tradicinę žiedinę sankryžą, ir saugesnis. Pagrindinis "turbožiedo" skirtumas - į jį įvažiuojama ne viena, o dviem eismo juostomis", - teigė E. Kolakauskas.
Planuojama, kad pirmiausia darbai prasidės miesto centre: Liepų, Tiltų gatvėse. Pastarojoje arterijoje numatoma atnaujinti liniją, kuri skiria važiuojamąją dalį ir dviračių taką. Tada ketinama persikelti į Taikos prospektą.
Susumavus skaičius, Klaipėdai tektų panaši suma kaip ir pernai – 3,8 mln. eurų.
Iš šių lėšų uostamiesčio gatvių rekonstrukcijai ir tiesimui šiemet planuojama skirti per 2 mln. eurų.
Už šiuos pinigus numatoma rekonstruoti Joniškės, Rokiškio, Pamario, Pajūrio, Tilžės ir kai kurias kitas gatves.
Iš skiriamų lėšų ketinama tiesti ir naujų arterijų – Bastionų gatvę, naują įvažiuojamąjį kelią į piliavietę ir Kruizinių laivų terminalą, kelią nuo Martyno Jankaus iki Pamario gatvės ir Statybininkų prospekto tęsinį nuo Šilutės plento per LEZ teritoriją iki 141 kelio.
Pinigų numatoma ir nenaudojamų požeminių perėjų Šilutės plente rekonstrukcijai.
Paskelbtas pirkimas Statybininkų pr. nuo Taikos pr. iki Šilutės pl. remontui. Bus remontuojama tik pietinė pusė. Jei pirkimas bus sėkmingas, remontas turėtų būti užbaigtas dar šiemet
Iš pirkimo:
1. Preliminarus remontuojamo ruožo ilgis ~ 1250 m. Remontuojamo ruožo ribos – nuo Šilutės pl. iki susijungimo su Taikos pr./Statybininkų pr. žiedu, pietinė pusė, susikirtimuose su kitomis gatvėmis ir įvažiavimuose į teritorijas – po 5 m asfaltuoto kelio ruožo, visi apsisukimai per skiriamąją juostą (pridedama darbų zonos schema).
2. Reikalavimai darbams:
2.1. Parengti paprastojo remonto aprašą vadovaujantis Statybos techniniu reglamentu STR 1.05.06:2010 „Statinio projektavimas“.
2.2. 4 cm storio dangos sluoksnio įrengimas iš asfalto mišinio SMA 11 S (30% mišinio numatant nelygumams išlyginti).
2.3. Kelio bortai keičiami visu ruožo ilgiu ties įrengiama nauja asfalto danga.
2.4. Seni šulinių liukai ir lietaus surinkimo grotelės pakeičiami į naujo tipo („plaukiojančio“), nauji liukai pakeliami iki naujos dangos ilgio. Pakeistus senus liukus ir groteles perduoti AB „Klaipėdos vanduo“.
2.5. Ties pakeistais kelio bortais keičiamos šaligatvių plytelės (techniniai šaligatviai visu pločiu, pakeičiant ir vejos bortus), kitose vietose – 0,5-1 m pločiu, sankryžose su I. Simonaitytės ir Žardininkų g. ties perėjomis šaligatvių danga remontuojama visu esamu pločiu.
2.6. Ties pakeistais bortais ~ 1 m atstumu atnaujinama žalia veja.
2.7. Horizontalus ženklinimas atnaujinamas, inžinerinių saugaus eismo priemonių (kelio ženklų) atstatymas, laikantis visų galiojančių taisyklių, schemą prieš darbų atlikimą derinti su Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos Transporto skyriumi.
2.8. Atstatomi 2 asfaltiniai greičio slopinimo kalneliai.
2.9. Baigus darbus, parengti išpildomąją statinio nuotrauką ir suderinti su Klaipėdos miesto savivaldybės Geodezijos ir GIS skyriumi.
Žinant, kad jau dabar šis prospektas yra vienas iš pagrindinių fūrų kelių į uostą, o ateityje taps nauju įvažiavimu į miestą, reikėjo pamąstyti apie platinimą iki 3 juostų. Arba galima uždrausti automobilių stovėjimą, bet tam pirmiausiai reikėtų įrengti naujų aikštelių. Taip pat abejotinas "kablių" reikalingumas kiekvienam kiemui, pirmąjį nuo Taikos pr. "kablį" galima naikinti.
Vadovas atkreipė dėmesį, kad iš pradžių buvo parengtas Stadiono gatvės atnaujinimo projektas, kurio įgyvendinimas buvo labai brangus. Pasak jo, arterijos, kuri driekiasi greta geležinkelio, neapsimokėjo taip rekonstruoti. Pasirinktas paprastesnis variantas. Nuspręsta ant esamos žvyruotos dangos, sutvirtinus pagrindus, pakloti asfaltą. Atsisakyta šaligatvių.
"Niekas nevaikščios gatvės, esančios palei geležinkelį, šaligatviais", – teigė vadovas.
Liepų gatvėje, ties K.Donelaičio skveru, remontuojami akmenimis grįstos ir asfalto dangos sujungimai. Tikimasi, kad vairuotojams važiuoti taps patogiau.
Įdomu, ar po Liepų gatvės asfaltu yra išlikę ir daugiau grindinio, ne tik ties Donelaičio aikšte? Gal vertėtų atidengti? Tokiais mažais akmenukais Klaipėdoje grįstų gatvių daugiau lyg ir nėra.
L.Dūda teigė, kad rūpesčių kyla ir dėl Bangų gatvės, į kurią atsirems planuojamas Bastionų tiltas.
„Visuomenės sveikatos centro specialistai sako, kad kyla per didelis triukšmas. Gatvę reikėtų išasfaltuoti. Kultūros paveldo departamentas tvirtina, kad turime palikti grindinį. Bandysime įgyvendinti tarpinį variantą. Užtaisysime siūles“, – teigė direktorius.
Tokiais mažais akmenukais iki gatvės galo tikrai ne, bet atkarpoje iki H. Manto gatvės greičiausiai, kad taip, tik įdomu kaip toje atkarpoje priešais savivaldybę, kur gatvės viduryje anksčiau buvo sala.
Statybininkų prospekte – gatvių remontas
Žurnalistė buvo kažkur kitoj dimensijoj kai kūrė straipsnio pavadinimą.
Uostamiestyje vėl remontuojamos gatvės. Darbai vyksta Statybininkų prospekto ir Šilutės plento dalyse. Suremontuotas bus ir Minijos gatvės ruožas. Tačiau dėl darbų vairuotojams tenka kęsti eismo apribojimus.
Nauja ištisinė danga bus paklota ir Šilutės plento dalyje nuo Dubysos gatvės iki Baltijos prospekto.
N.Vedeikienės teigimu, čia bus atliekami rimtesni darbai – bus remontuojamos ir provėžos.
Comment