Senoji duobėta gatvelė yra skersai link 141 kelio, į rytų pusę. Naujoji atkarpa tiesioje Statybininkų pr. linijoje link 141 kelio (dar vienas būsimas įvažiavimas į miestą).
Sankryža su Pramonės g.
Tiesiai senoji trasa (patkimas į ją panaikintas, o medžiai Lypkių darvietėje).
Toliau
A141 nepasiekia, kelias už tų medžių.
Vaizdas link miesto
Šiaurinėje gatvės pusėje nutiestas ir dviračių takas.
Paskutinis taisė digital; 2022.08.04, 22:39.
Priežastis: atkurtos nuotraukos
Didžiausia Klaipėdos gėda tituluotas Taikos prospekto tęsinys, jungiantis miestą su neseniai rekonstruota Kairių gatve, vedančia iš vadinamosios tarptautinės jūrų perkėlos, jau gali girtis tapęs gražesnis.
Senoji duobėta gatvelė yra skersai link 141 kelio, į rytų pusę. Naujoji atkarpa tiesioje Statybininkų pr. linijoje link 141 kelio (dar vienas būsimas įvažiavimas į miestą).
Nereikia dviračio išradinėti, nesunku juk padaryti kaip likusioje atkarpoje ar gretimoje Aukštojoje gatvėje. Ir akmenys ten būdingi ir tašyti ir seni. Ir tokių dar buvo ar yra iš kur imti, bet niekam neįdomu, dodėl elementariai nusavinami ir išgaruoja.
Vaizdas link minėtos sankryžos nuo sankryžos su Kretainio gatve.
Senoji Lypkių gatvė buvo tiesiai kur išlygintos žemės ir dešiniau kirto naują Pramonės gatvę. Dabar nuo miesto pusės senoji atkarpa susijungia su šalutinia Kretainio gatve ir naujoji Lypkių gatvė kitoje ašyje prasideda nuo Kretainio gatvės. (Kretainis yra dešinysis Smeltalės intakas, dalyje tėkmės, urbanizuotoje miesto dalyje, drenuotas).
Paskutinis taisė digital; 2022.08.04, 22:47.
Priežastis: atkurtos nuotraukos
Lypkių gatvė nuo Kretainio gatvės link Šilutės plento (spėju buvęs kelias tarp Lypkių ir Gedminų dvarų).
XIX a. geležinkelio prižiūrėtojo sodyba prie buv. pervažos. Įdomu kada panaikinta ji.
Nukastos sąnašos nuo bortelių ir užlopyta (vietomis po perkasimo net nebuvo atstatyta danga). Turbūt pirmas valymas ir tvarkymas po šios gatvės asfaltavimo. Rajonas pramoninis.
Išasfaltuotas Taikos prospekto galas nuo Jūrininkų prospekto iki Kairių gatvės.
Čia buvo ir dar lieka net ne Klaipėdos, o Lietuvos gėda visus nepriklausomybės metus. Įvažiavimas į šalį iš Tarptautinės jūrų perkėlos. Nuolat atsirasdavo gilios duobės, apšvietimas nežinau kada veikė (kol galiausiai prieš kelis metus visai nupjaustė stulpus), šaligatvių nebuvo, apsauginiai trosai išvogti.
Bet užuot atnaujinus kapitaliai kaip priklauso, buvo sumerktas milijonas ar daugiau asfaltui atnaujinti. Uždėjo vieną naują sluoksnį ir viskas. Horizontalus žymėjimas dar bus.
Nuo Jūrininkų pr. sankryžos
Prie automobilių sankryža su Žardupės gatve (dar viena graži kaip tankas).
Trosinių atitvarų stulpeliai.
Viadukas per Draugystės stoties kelius nebuvo remontuojamas, tik asfaltas ant viršaus, ir neatkreipiau dėmesio į siūles, ar apskritai tokias paliko. Pavasarį mačiau, kad laša per konstrukcijas vanduo, ar tai per deformacines siūles, ar visam izoliaciniam sluoksniui jau galas. Tai didelė tikimybė, kas nauju afaltu papudravo "negyvėlį".
Viadukas per Draugystės stoties kelius nebuvo remontuojamas, tik asfaltas ant viršaus, ir neatkreipiau dėmesio į siūles, ar apskritai tokias paliko. Pavasarį mačiau, kad laša per konstrukcijas vanduo, ar tai per deformacines siūles, ar visam izoliaciniam sluoksniui jau galas. Tai didelė tikimybė, kas nauju afaltu papudravo "negyvėlį".
Dėl grotelių, tai jas iškelti nepažeidžiant hidroizoliacijos turbūt nebuvo galimybės. Čia jau būtų reikėję vandens nutekėjimo šulinėlius keisti, o tokie darbai projekte akivaizdžiai nebuvo numatyti.
Dėl deformacinių pjūvių, tai jeigu padarė taip kaip sakai gamta ištaisys šią darbininkų klaidą ir galės kitais metais vėl remontuoti
Comment