Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Autostradų ir greitkelių ilgis Europos valstybėse
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąUžtat Kinijoje būna tokių vaizdelių.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąThere is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąmanau islieka klausimas, kiek cia juostu?
Kalba apie tai, kokios tos juostos, kam skirtos, kokie standartai pritaikyti...
Įžimusis paveikslėlis iš Š.Korėjos:
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąŠiaip nelabai aišku kodėl Klaipėdos-Palangos kelio atkarpai tarp Jakų žiedo ir Kalotės nesuteikiamas greitkelio statusas...You've got one life! Live it!
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kažkur reglamentuota, kad pvz. n kilometrų neturi būti išvažaiavimų ar įvažiavimų?
Edit: radau dokumentą: http://www.komercinissklypas.lt/Eism...20keliuose.pdf , puslapis nr. 11Paskutinis taisė Xmaster; 2013.10.14, 23:26.
Comment
-
Parašė Eisinas Rodyti pranešimąKiek pamenu Šiauliai - Kuršėnai leistinas greitis didesnis nei 90 km/h. Gal ir ten dabar jau greitkelis?
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąNurodytame kelyje greitis tikrai ne didesnis nei 90 km/h Ten paprastas 4 juostų kelias.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAr man vaidenasi, ar anksčiau KET buvo punktas apie "kelią su skiriamąja juosta", kur leistinas greitis buvo 100km/h. Jeigu taip, tai būtų logiška, kad Šiauliai-Kuršėnai kažkada buvo 100km/h, nes net ir senesniais laikais (t.y. iki naujos atkarpos nutiesimo) ten buvo tokia pseudo autostrada.
Comment
-
Latvijoje ir Estijoje nera (nedeklaruota) nei autostradu nei greitkeliu, bet pvz 6 juostu (2x3) Ryga - Jurmala plentas ekzistuoja nuo Breznevo laiku...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąŠiaip nelabai aišku kodėl Klaipėdos-Palangos kelio atkarpai tarp Jakų žiedo ir Kalotės nesuteikiamas greitkelio statusas...
Tas pats galioja ir Kaunas -Jonava (kuriame netgi šviesoforų galime sutikt)Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąva kodėl http://goo.gl/maps/kyjzn
Tas pats galioja ir Kaunas -Jonava (kuriame netgi šviesoforų galime sutikt)
Pvz. A2 pilna tokių įvažiavimų į kiemus:
http://goo.gl/maps/WNgHp
Taip, kad A13 atkarpa nuo Jakų žiedo iki geležinkelio viaduko be problemų galėtų būti magistralė su 130 km/h greičiu.Paskutinis taisė Lettered; 2013.10.15, 11:06.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaip, seniau tikrai buvo toks KET punktas. Šiaip logiška, nes tokiuose keliuose tikrai galima saugiai greičiau važiuoti nei įprastuose, bet tuo pačiu negalima ir autostrados arba greitkelio ženklio statyti.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai kur problema? Juk yra atitvaras, niekas neapsisukinėja, o išvažiavimui/įvažiavimui į tą šunkelį yra lėtėjimo/greitėjimo juostos.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąYra tokiu ir A1 ir A2, bet Klaipeda- Palanga tokiu iteisintu isvaziavimu is ganyklu - mano nuomone ryskiai perdaug.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai kur problema? Juk yra atitvaras, niekas neapsisukinėja, o išvažiavimui/įvažiavimui į tą šunkelį yra lėtėjimo/greitėjimo juostos.
Pvz. A2 pilna tokių įvažiavimų į kiemus:
http://goo.gl/maps/WNgHp
Taip, kad A13 atkarpa nuo Jakų žiedo iki geležinkelio viaduko be problemų galėtų būti magistralė su 130 km/h greičiu.Show must go von!
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAr yra kur nors reglamentuotas jų skaičius? Esmė ta, kad čia yra lėtėjimo/greitėjimo juostos, o A1 ir A2 yra ir be tų juostų tokių įvažiamų, bet greitis vis tiek 130 km/h. Taip pat visiškai nesuprantu, kodėl Šiauliai - Radviliškis yra tik greitkelis, bet ne tikra magistralė, nors viskas sutvarkyta geriau nei A1 arba A2.Show must go von!
Comment
Comment