Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Logika normali. Juk būtent tas šriftas ir perkrauna skydą iki tiek, kad jame sunku sutalpinti likusią informaciją.
    Bet tai netrukdo ženklą įrengti teisingo dydžio su tarpais tarp žodžių ir skaičių.

    Comment


      #82
      Parašė oranger Rodyti pranešimą
      O kodėl ne, jei tai daroma vairuotojų patogumui? Ar tai daroma tik specialistams, turintiems kažkokių mistinių žinių?
      Tai ir klausiu - kaip? Gatvėse stabdyti vairuotojus ir rodyti jiems ženklų pavyzdžius? Ar praeinant techninę apžiūrą? Abiem atvejais manau tave vairuotojai pasiųs.

      Comment


        #83
        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Tai ir klausiu - kaip? Gatvėse stabdyti vairuotojus ir rodyti jiems ženklų pavyzdžius? Ar praeinant techninę apžiūrą? Abiem atvejais manau tave vairuotojai pasiųs.
        Galima tiesiog internete sukurti apklausą, palyginimui pateikti įvairių ženklų pavyzdžių. Tarkim tokią apklausą patalpinti susisiekimo ministerijos arba kelių direkcijos puslapyje, nebūtina gatvėje vairuotojų trukdyti, kai yra kitų informacijos apsikeitimo priemonių. Be to, yra ženklų skirtų visiems eismo dalyviams, kai kurie išskirtinai pėstiesiems, todėl nebūtina išskirtinai vairuotojų teirautis.

        Prie tokios apklausos "prikabinus" ir formą skirtą pasiūlymams, įmanoma ir nemažai gerų pasiūlymų/pastabų sulaukti.
        Paskutinis taisė sleader; 2011.01.19, 19:31.

        Comment


          #84
          Taip, bet tada reikėtų tas apklausas kažkaip išpopuliarinti per žiniasklaidą. Na gal tam tuos pinigus ir reikėtų panaudoti.

          Comment


            #85
            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Galima tiesiog internete sukurti apklausą, palyginimui pateikti įvairių ženklų pavyzdžių. Tarkim tokią apklausą patalpinti susisiekimo ministerijos arba kelių direkcijos puslapyje, nebūtina gatvėje vairuotojų trukdyti, kai yra kitų informacijos apsikeitimo priemonių. Be to, yra ženklų skirtų visiems eismo dalyviams, kai kurie išskirtinai pėstiesiems, todėl nebūtina išskirtinai vairuotojų teirautis.

            Prie tokios apklausos "prikabinus" ir formą skirtą pasiūlymams, įmanoma ir nemažai gerų pasiūlymų/pastabų sulaukti.
            Kelių ženklus turi projektuoti eismo specialistai, įvertinę jų matomumą, suprantamumą ir t.t.. Neįsivaizduoju visuomenės apklausos "Kaip turi atrodyti kelio ženklai".

            Pasikartosiu. Šiuo metu Susisiekimo ministerija laukia KET keitimo pasiūlymų iš visuomenės (tokia proga pasitaiko ne dažnai). Teikite savo pastabas, nes KET keitimai apima ir kelio ženklus (pvz.: dėl šviesoforų aš jau pateikiau).

            http://www.transp.lt/lt/veikla/ket_pakeitimai
            Paskutinis taisė dsanto; 2011.01.19, 19:48.

            Comment


              #86
              Dar vienas man asmeniškai suprantamo ženklinimo pavyzdys:

              Dar puiku, kad uždėjo "centro ženkliuką" prie užrašo Centras.

              Comment


                #87
                O kodėl Gardinas parašytas tik lietuviškai? Ar nėra tam kažkokių standartų/reikalavimų?
                You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                Comment


                  #88


                  Matoma pažanga

                  Comment


                    #89
                    Parašė blitz Rodyti pranešimą
                    O kodėl Gardinas parašytas tik lietuviškai? Ar nėra tam kažkokių standartų/reikalavimų?
                    Tai kad ir taip jau labai daug dėmesio baltarusių miestams, pusė net iš nurodytų.
                    Gal paklausk geriau, kodėl "CENTRAS" ne dubliuotas lenkiškai?

                    Comment


                      #90
                      Parašė blitz Rodyti pranešimą
                      O kodėl Gardinas parašytas tik lietuviškai? Ar nėra tam kažkokių standartų/reikalavimų?
                      Dabar galiojančiame standarte LST 1405:1995 nėra jokių reikalavimų. Naujose taisyklėse KVŽT 10, kurios užstrigo biurokratų stalčiuose, rašoma:

                      Kelių, kurie kerta valstybinę sieną, informaciniuose ženkluose nurodomas kitos
                      valstybės administracinio vieneto centro pavadinimas rašomas lietuviu kalba, o šalia, atskyrus įžambiuoju brūkšniu, ar kitoje eilutėje – Valstybinės lietuvių kalbos komisijos suderinta originalia (ar transliteruota) užsienio vietovardžio forma. Taip pat nurodomas ir valstybės, kurioje yra šis administracinis vienetas, skiriamasis ženklas.


                      Taip kad originalo kalba miestas rašomas tik keliuose, kurie kerta sieną.

                      Comment


                        #91
                        Savaitgalį dar kartą įsitikinau, kad ženklinimo vientisumo dar ilgai teks laukti:
                        pravažiavęs aplink Kauną mačiau tokius variantus (gaila neturėjau laiko nufotografuoti): Po riboženklio KAUNAS (važiuojant nuo Vilniaus) matome rodyklė KAUNAS 11 mėlyname fone, nors visai netoli jos jau PETRAŠIŪNAI baltame fone. Tada eina rodyklė CENTRAS baltame fone (nauja), tačiau jau netoli Megos parašyta - KAUNO CENTRAS.
                        Ir jau Vilijampolėje prie atšakos į Jurbarką visiškai kitokią - KAUNO centras mėlyname fone.
                        Nėra bendros sistemos.
                        Apie Vilnių jau nekalbu: jei Grigiškės jau yra Vilnius, tai kodėl rodyklės VILNIUS baltame fone nematome prieš Grigiškes? O jei yra rodyklė GRIGIŠKĖS baltame fone, kodėl nėra tokios pat NAUJOJI VILNIA ar NAUJININKAI ?
                        Paskutinis taisė oranger; 2011.02.08, 16:33.

                        Comment


                          #92
                          Parašė oranger Rodyti pranešimą
                          Savaitgalį dar kartą įsitikinau, kad ženklinimo vientisumo dar ilgai teks laukti:
                          pravažiavęs aplink Kauną mačiau tokius variantus (gaila neturėjau laiko nufotografuoti): Po riboženklio KAUNAS (važiuojant nuo Vilniaus) matome rodyklė KAUNAS 11 mėlyname fone, nors visai netoli jos jau PETRAŠIŪNAI baltame fone. Tada eina rodyklė CENTRAS baltame fone (nauja), tačiau jau netoli Megos parašyta - KAUNO CENTRAS.
                          Ir jau Vilijampolėje prie atšakos į Jurbarką visiškai kitokią - KAUNO centras mėlyname fone.
                          Nėra bendros sistemos.
                          Apie Vilnių jau nekalbu: jei Grigiškės jau yra Vilnius, tai kodėl rodyklės VILNIUS baltame fone nematome prieš Grigiškes? O jei yra rodyklė GRIGIŠKĖS baltame fone, kodėl nėra tokios pat NAUJOJI VILNIA ar NAUJININKAI ?
                          Mėlyno fono ženklas reiškia, kad kelias bus ne gyvenvietėje, t.y. tame kelyje negalios gyvenvietės greičio, parkavimo ir kitokie nustatymai. Ar šiuo atveju tai atitinka tiesą, kyla abejonių.

                          Comment


                            #93
                            Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                            Gerbiamieji, nustokite rietis, pradėkite diskutuoti. Va kažkam kilo klausimas, kodėl žodžiai ne visomis didžiosiomis rašytini, ir buvo pateiktas puikus argumentas, jog silpnesnio regėjimo žmonės tada gali atpažinti žodį ne pagal atskiras raides, o tiesiog pagal žodžio formą. Negi negalima panašiame lygyje pagrįsti, kodėl linijos turi būti storesnės, rodyklės riebesnės ar kitaip išlenktos? Nepamirškite, kad „akivaizdu“ ir „aš daugiau Lietuvai padariau“ nėra argumentas.
                            Anglai ir vokiečiai darė išsamias studijas ir daug investicijų dėjo į kelio ženklinimo dizainą ir šriftą. Jie pagamino humanistinius, akiai malonius šriftus:
                            http://en.wikipedia.org/wiki/Transport_%28typeface%29
                            http://en.wikipedia.org/wiki/DIN_1451

                            Lenkiškas ženklų šriftas -- senesnės epochos, kai kelio ženklus paišė inžinieriai, o ne dizaineriai, palikimas. Ten figūruoja skrėstuvo ir liniuotės geometrija, nustatytos proporcijos.

                            http://en.wikipedia.org/wiki/Drogowskaz

                            O mes... Tiek šriftas, tiek ženklų stilius didžiąja dalimi paveldėtas iš TSRS: štai dabartinis rusų GOST R 52290.

                            Comment


                              #94
                              Šiaip vokiečių DIN1451 šriftas atsirado kaip Reichsbahn'o vidinio naudojimo šriftas. Reikalavimas jam buvo paprastas - visi ženklai nubraižomi liniuotes ir skriestuvo pagalba, kad bele koks geležinkelietis galėtų išsipjauti trafaretą ir dažais paišyt užrašus ant vagonų ir pan.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                #95
                                Naujų kelių ženklinimas Lietuvoje jau projektuojamas su absurdo elementais

                                Tiesiamas naujas kelias nuo Alytaus Tūkstantmečio tilto


                                Visur, išskyrus vieną sankryžą, yra numatytos nuorodos tik į Pivašiūnus.
                                Nė vienos nuorodos į Vilnių ir tik dabartinėje Pivašiūnų gatvėje numatyta sankryža į Kauną

                                Žiedinė sankryža 1,47 km


                                "T" formos sankryža 1,1 km


                                Žiedinė sankryža 0,0 km

                                Planai - iš viešojo pirkimo dokumentų: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...5680&LID=49541

                                Comment


                                  #96
                                  Kelio ženklą prie Jakų žiedo slepia stotelė

                                  lvydas Katkauskas, Klaipėdos kelių policijos biuro viršininkas

                                  Nusiskundimų dėl šio ženklo nesu gavęs. Vienas vairuotojas skundėsi, kad žibintai per daug į akis šviečia. Šimtui vairuotojui nešviečia, o jam šviečia. Vadinasi, kažkas negerai tam vairuotojui. Ženklai prie Jakų žiedo sustatyti pagal reikalavimus. Viskas matyti. Niekas ten nieko neužstoja. Vairuotojas turi stebėti visą aplinką. Nuvažiuosime pasižiūrėti šio ženklo. Jei jį iš tikro užstoja stotelė, paprašysime įrengti laikinai dar vieną.
                                  http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...stotele-342999

                                  Kol šitas veikėjas rūpinsis eismo reikalais, tai tikrai nieko gero nebus. Elementarios logikos jei nėra galvelėje. Apie tai galima spręsti ne vien pagal pacituotą pasisakymą.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #97
                                    Valstybinės reikšmės kelių kryptis nustato Valstybinės reikšmės kelių maršrutinio orientavimo taisyklės KMOT 07 (smulkiau - 1-me šios temos psl.).
                                    Tačiau neaišku, kodėl nėra nuorodų į didmiesčius.
                                    Be to, išasfaltavus žvyrkelius atsirado naujos trasos.

                                    Pvz.,
                                    - Išvažiavus iš Vilniaus nuorodos į Alytų pasitinka A4 kelyje tik ties N.Valkininkais, o A16 kelyje - tik ties Verbyliškėmis (Jieznu).
                                    - Nuorodų iš Vilniaus į Varšuvą niekur nėra (bet pakanka į Gardiną), išskyrus porą saviveiklinių pačiame mieste
                                    - Išvažiuojant iš Alytaus per Juozapavičiaus tiltą 220 kelyje žiedinėje sankryžoje numatytos nuorodos tik į Pivašiūnus, bet ne į Vilnių.


                                    Pora pavyzdžių su nuotraukomis
                                    Iš Jonavos nuorodos tik į Elektrėnus, bet ne į Vilnių. Foto 2008.09


                                    Skemiai. 144 kelias tarp Baisogalos ir Gudžiūnų. Foto 2011.04
                                    Išasfaltavus kelią (išskyrus šiemet baigiamus 2 km) nuo Skėmių gaunasi tiesus kelias iš Šiaulių (Baisogalos, Grinkiškio) į Vilnių.
                                    Tačiau nuoroda tik į Pociūnėlius, nenurodant net Krekenavos ar Ramygalos, nekalbant apie Vilnių.
                                    Paskutinis taisė Romas; 2011.04.27, 23:19.

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Skemiai. 144 kelias tarp Baisogalos ir Gudžiūnų. Foto 2011.04
                                      Išasfaltavus kelią (išskyrus šiemet baigiamus 2 km) nuo Skėmių gaunasi tiesus kelias iš Šiaulių (Baisogalos, Grinkiškio) į Vilnių.
                                      Tačiau nuoroda tik į Pociūnėlius, nenurodant net Krekenavos ar Ramygalos, nekalbant apie Vilnių.
                                      Atvaizdas
                                      Šitoje vietoje tikėtis nuorodos į Vilnių ar į kitus tolėliau esančius miestus/miestelius tikrai nereikėtu. Kadangi tai yra rajoninės reikšmės kelias, jis dar priskiriamas prie privažiuojamųjų kelių. Taigi tokiais keliais tranzitinis eismas nenukreipiamas, o pravažiuoti gali nebent tik tie, kurie žino. Kitas reikalas jei tai būtų krašto kelias ( priskiriamas skirstomiesiems keliams). Ir tokia kelių klasifikavimo, bei paskirties apibrėžimo praktika naudojama ne tik Lietuvoje.

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        - Nuorodų iš Vilniaus į Varšuvą niekur nėra (bet pakanka į Gardiną), išskyrus porą saviveiklinių pačiame mieste
                                        Vilniuje mirga marga nuorodos į Baltarusijos miestus: Minską, Polocką, Gardiną, Lydą...
                                        O į Rygą tik keletas, ir tai jau faktiškai vien Ukmergės gatvėje, kuri ir taip veda į Rygą. Apie Varšuvą ir kalbos nėra O kodėl nepadaryti nuorodų į pavyzdžiui Baltstogę ar Daugpilį?

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Nuorodų iš Vilniaus į Varšuvą niekur nėra (bet pakanka į Gardiną), išskyrus porą saviveiklinių pačiame mieste
                                          [/URL]
                                          Vilniuje yra keletas ženklų su nuoroda į Varšuvą, tik jie man nepasirodė saviveikliniai...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X