Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lietuvos kelininkų "perliukas"
    Prie Vilniaus m. savivaldybėje remontuojamo A16 / A4 Trakų Vokės viaduko dvi krypčių nuorodos atkakliai kreipia eismą į A18 Šiaulių aplinkkelį

    Foto 2024.04




    Comment


      1981 metai.
      Laisvės alėja 101, Kaunas

      Click image for larger version

Name:	1981 a101.jpg
Views:	919
Size:	471,6 kB
ID:	2132944

      Comment


        Parašė vakaruvejas Rodyti pranešimą
        1981 metai.
        Laisvės alėja 101, Kaunas

        Click image for larger version  Name:	1981 a101.jpg Views:	102 Size:	471,6 kB ID:	2132944
        Atmečiau, kad čia km rodo iki miestų, nors išdėstymas būtų neįprastas ir neintuityvus atstumo nurodymui.
        Pradžioj maniau, kad nurodomi maršrutai yra paskutiniai du skaičiai nuo ilgų sovietmečio formato A225, A227 ir t.t
        Žiūriu pagal žemėlapius, numeracija neatitinka. Spėju kažkokia vietinė LTSR numeracinė sistema. Nesu matęs panašių žemėlapių iš tų laikų, kur būtų nurodomi kažkokie kitokie numeriai nei M... A... ir P... numerių klasifikavimas žemėlapyje.

        Gaila praradom visai padorų šriftą su spacing'ais nuo kraštų iki vėlyviausio GOST'inio standartu, kuris nukopijuotas lyg iš Suomijos/Švedijos, sunku pasakyt (Leningradas nebuvo per toli šių valstybių). Patys švedai spaudžia šriftą tarp kai kurių elementų (nors gal ne tiek žiauriai, kad raides pritraukia labai arti prie kraštų), tai nusprendė ir sovietai tik dar papigiau (sunkūs 1980s, sunkūs 1990s, ne tokie sunkūs 2010s, tai gal kažkokie dizaino patobulinimai pagaliau 2020s??).
        Paskutinis taisė PoDV; 2024.05.28, 23:06.

        Comment


          "Via Lietuva" puslapyje paskelbta, kad Kaune IX forto mazge vykdoma estakados iš A1 į A5 "Via Balticą" rekonstrukcija.
          Šiek tik nustebino, kad apylankos ženkluose nurodyti ne kelio numeriai, o atstumai iki Marijampolės ir iki Varšuvos.
          Kelio numerių išvis nėra

          https://vialietuva.lt/naujienos/nuo-...argenu-viaduku

          Aš suprasčiau, jei būtų rodoma apylankos trasa ir nurodomas papildomo kilometražo atstumas.

          https://www.15min.lt/verslas/naujien...m-1636-1675242

          Čia visiškai kitas atvejis - apylanka yra visai šalia, tame pačiame IX forto mazge, o atstumas iki galutinio mieto nesvarbus, nes važiuojama įprasta A5 trasa. Visų rūpestis ne kilometražas, o noras kuo greičiau išvažiuoti iš apylankos ir ramiai toliau važiuoti pagrindiniu keliu.

          Gal kas nors labiau susipažinęs - ar ši niekur nematyta ženklinimo egzotika yra įrašyta naujuose norminiuose dokumentuose / rekomendacijose; ar čia eilinė kelininkų saviveikla su "belenkokiu" ženklinimu, kad tik visi greičiau atstotų ir "netrukdytų dirbti".

          Comment


            Pas mus remontuojamų ruožų eismo ir aplylankų schemas ruošia ir derina žmonės, kurie atrodo ne tik, kad nemoka KET, neturi loginio mąstymo, bet ir nėra nei karto važiavę automobiliu. Dar nemačiau nei vienos darbų vietos, kurioje nebūtų pridaryti kažkokių nesąmonių ar prikabinta sunkiai suprantamų ženklų.

            Kaip pvz. čia, važiuojant A5 remontuojamoje dalyje prie Marijampolės. Ženklas į Marijampolę rodo tiesiai į lauką statybvietėje. Pirmą kartą važiuojant naktį tai vos į tą dirvoną ir nenusukau.
            Marijampolė County - Google Maps

            Nors pats posūkis yra gal už pusės kilometro ir iki jo vis viena važiuojama viena eismo juosta.

            Kaip ir Romo įdėtame pvz. estakadoje į A5. Vietoje to, kad prieš sankryžą iš anksto įdėti schemą iš kurios juostos, kuria kryptimi galima važiuoti, tai belekokiu atstumu nuo sankryžos įrengta, kad į Marijampolę ir Varšuvą reikia sukti į kairę. Kai stovi eilėje prieš sankryžą, tai visiškai neaišku nei kur sukti, nei kada, nei iš kurios juostos.

            Dar "geriau" yra ne su krypčių ženklinimu, o apskritai su ženklų anuliavimu.
            Pvz. prieš A1 ir A6 sankryžą prasidėjus remontui, sugebėjo kažkaip nubraukti ir "anuliuoti" ženklus automagistralės pabaiga. T.y. dabar automagistralė atvažiavus nuo Vilniaus ties Kaunu nesibaigia ir visas ruožas pro Kauną yra kaip ir automagistralė, nes kažkokie visiškai "gluši" sugebėjo užbraukti ženklus, kuriuos kaip tik turėjo palikti ir perkelti prieš remontuojamą ruožą.

            Click image for larger version  Name:	IMG_20240521_091322.jpg Views:	7 Size:	300,4 kB ID:	2135947
            Paskutinis taisė sleader; 2024.06.12, 15:30.

            Comment


              Pas mus posūkiai yra schematiški - jei reikės sukti į kairę apsukus pusratį, tačiau rodoma, kad suksi į dešinę
              Latvijoje ir Estijoje patiko, kad krypčių nuorodos atkartoja kelio trajektoriją

              LV


              EE




              Comment


                Mūsų kelininkai bandė vienoje įstrižoje sankryžoje pavaizduoti realią sankryžą
                Tačiau erdvinės vaizduotės stoka pakišo koją. Čia tau ne dar vieną radarą pastatyti.

                Maceliuose (Pirčiupiuose) esanti KK176 Jašiūnai - Pirčiupiai ir A4 Vilnius - Druskininkai sankryža
                Jos konfigūracija yra tokia (foto GSW 2023.06):


                Foto 2024.02. iki rekonstrukcijos, 2024.06 per rekonstrukciją ir 2024.11 baigus 1,5 km ruožo rekonstrukciją
                Iki KK176 rekonstrukcijos buvo tokios išankstinės nuorodos:


                Viskas labai gražu, tik smailas kampas yra į Vilniaus , o ne Druskininkų pusę


                Po rekonstrukcijos padaryta standartinė lietuviška schema- viskas 90° kampu, nors realybė likio nepasikeitusi

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Po rekonstrukcijos padaryta standartinė lietuviška schema- viskas 90° kampu, nors realybė likio nepasikeitusi
                  Kaip nepasikeitę? Norit pasakyti ir dabar privažiuojama prie sankryžos ne stačiu kampu?

                  Comment


                    /\ Prie pačios KK176- A4 sankryžos ties Pirčiupiais niekas per metus nepasikeitė - yra ir kampų kirtimo nuovažos, ir saugumo salelė - viskas kaip GSW nuotraukoje.
                    Dabartinis išankstinis ženklas šiek tiek arčiau realybės.

                    Comment


                      Kelias Nr. 172 senasis Molėtų plentas Paberžėje, sankryža su keliu Nr. 5207 į Eitminiškes - Nemenčinė ir Nr. 5230 į Barskūnus - Maišiagalą.. .
                      Anksčiau neteko pastebėti, kad ant krypčių nuorodų būtų uždėtas kilometrinis ženklas. Paprasta, racionalu ir netrukdo įžvelgti krypčių ženklų.

                      Foto 2024.11


                      Comment


                        Matyt bene vienintelė vieta, kur kilometražas sutapo su ženklu. Tik asmeniškai, keistokai žiūrisi jis viršuje - po krypčių nuorodomis būtų geriau.

                        Comment


                          Parašė oranger Rodyti pranešimą
                          Sovietinį šriftą jau seniai reikia keisti. O dar, kas nervina Vilniuje, kad ant kiekvieno kampo nuorodos į Baltarusijos miestus. Toks jausmas, kad ne Lietuvoje esi. Galbūt nuorodos į Minską dar pasiteisina (sostinė vis dėlto), bet visokius polockus ir hrodnus reikia keisti Lietuvos toponimais, kurie yra tuose keliuose (Šalčininkai, Druskininkai etc). Yra absoliutus absurdas, kad tam, kad nuvažiuoti į Varėną ar Šalčininkus, tu privalai žinoti kaip nuvažiuoti į Lydą ar Gardiną.
                          Jau beveik 2 metai kaip uždaryti ten sienos kontroliniai punktai, o rodyklių į BY miestus, atrodo, dar padaugėjo Vilniuje. Ar bus kažkas daroma su šia nesąmone?

                          Comment


                            O kaip kitaip NATO tankai žinos kur važiuoti?
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Tai ir reikia daryti, rašyti Via Lietuva, žurnalistams ir pan.

                              Comment


                                Click image for larger version  Name:	100 km.jpg Views:	0 Size:	55,4 kB ID:	2170959

                                Kelias A1, 100-asis kilometras. Tilto per Nerį pradžia.

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  O kaip kitaip NATO tankai žinos kur važiuoti?
                                  NATO savo rodykles stato, jeigu reikia, kaip Pabradėje.

                                  Toks š Vilniuje kas antroje didelėje sankryžoje:

                                  Click image for larger version  Name:	BY-bis.jpg Views:	2 Size:	53,8 kB ID:	2170991
                                  Paskutinis taisė digital; 2024.12.14, 17:00. Priežastis: censored

                                  Comment


                                    /\ Jau ne kartą rašyta, kad nwpriimtini tokie kuriozai (pvz. Gariūnuose) kai yra nuorodos tik į A19 ir toliau A3 ir A15 į Gudijos miestus, bet nėra nuorodų ten, kur važiuoja dauguma - į A4 ir A16, t.y. į Alytų, Marijampolę ir Varšuvą.
                                    Kai uždarė Lavoriškių ir Raigardo pasienio punktus, reikės laiko, kol bus pakeistos nurodos (jei jos bus keičiamos).

                                    Tačiau oranger, kam keiktis kaip kokiam girtam ***. Čia renkasi šiek tiek kultūringesnė publika.
                                    Paskutinis taisė Romas; 2024.12.13, 23:55. Priežastis: ***

                                    Comment


                                      Šiek tiek nustebino, kad Žiežmarių mazge (A1 - KK142 - RK1806) krypčių nuorodos yra tik prie įvažiavimo į žiedą, o išvažiuojant nėra jokių rodyklių.
                                      ​​​​​
                                      Foto GSW 2024.05
                                      Vaizdas nuo viaduko Įvažiuojant nuo Kaišiadorių pusės.
                                      Čia kaip ir mažiau galimybių pasimesti - jei nepasukai į Vilnių, tai lieka važiuoti tik tiesiai
                                      https://www.google.com/maps/@54.8173...Fcb_client%3Dm aps_sv.tactile%26w%3D900%26h%3D600%26pitch%3D9.458 96872338102%26panoid%3Dbcfsb26z-lxuT1fQiHnIFA%26yaw%3D224.53346128816008!7i16384!8 i8192?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDExNS4wIKXMDSoASAFQA w%3D%3D

                                      Mes važiavome šia kryptimi iš Jiezno į Vilnių
                                      Įvažiavimas į žiedinę sankryžą nuo Alytaus - Kruonio. Čia yra jau trys pasirinkimai.
                                      Vairuotojai žinodami kad prie išvažiavimo tikrai bus nuorodos, gali ir neįsidėmėti, kuriame posūkyje reikės išsukti.
                                      Su tokiu mūsų kelininkų fokusu, kad mazge prie autostrados nėra jokių krypties nuorodų prie išvažiavimų, dar neteko susidurti. ​​​​​
                                      Čia vis dėlto išvažiavimas į autostradą A1 , o ne kokia nuošali vietovė, kur važinėja vien vietiniai.

                                      Prieš važiuodamas į tą sankryžą atsiminiau, kad Žiežmarių žiedinė sankryža prieš kelerius metus perprojektuota (anksčiau buvo "dobilo žiedas"). Todėl iš anksto pasitikrinau, kad nusukimas Žiežmariuose bus kairėje pusėje.
                                      Tačiau net ir iš anksto pasiruošus, šioje vietoje teko pagalvoti, ar čia tikrai posūkis į Vilnių.
                                      Paskutinis taisė Romas; 2025.01.19, 11:25.

                                      Comment


                                        Matyt visi tikisi, kad a) esi vietinis b) naudoji waze/tomtom.

                                        Kryptis galėtų 2 kartus pažymėta. Bet jei yra 300 m atgal schemoje - gal ir nebereikia daugiau. Dėl vizualinės taršos.

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Matyt visi tikisi, kad a) esi vietinis b) naudoji waze/tomtom.
                                          Kryptis galėtų 2 kartus pažymėta. Bet jei yra 300 m atgal schemoje - gal ir nebereikia daugiau. Dėl vizualinės taršos.
                                          Kelininkų apsileidimas ir noras negalvoti nestatant nuorodų į išvažiavimo yra blogas todėl, kad:
                                          1) Tai yra sankryža į pagrindinį šalies kelią A1 iš krašto kelio 142 ir RK 1806, kur tiesenė trasa nei KK129. Toje sankryžoje tikrai važinėja daug ne vietinių
                                          2) Žiežmarių sankryža perpruojetuota prieš kelerius metus.
                                          3) Važiuojant nuo Kruonio (Alytaus) ar Kauno yra 3 kryptys

                                          Nuorodos išvažiuojant iš žiedo yra būtinos
                                          Pvz. Kur nors Želvoje RK2804-RK4814 yra išvažiavimai (tačiau nėra išankstinių nuorodų - gal jų ir nereikia)


                                          Tuo tarpu Vievyje kelyje Nr. 221 į Semoliškes yra ir išankstinė nuoroda prieš žiedinę sankryžą ir aiškus pažymėjimas išvažiuojant


                                          Toje vietoje Vievyje, nebuvo jokio tranzito, kadangi iki šiol kelio Nr. 221 būklė iki Semeliškių buvo itin prasta.
                                          Ten važinėdavo tik vietiniai ir Pipiriškių golfo laukų lankytojai.


                                          O Žiežmarių sankryžoje, kuri yra nepalyginamai svarbesnė, nėra jokių nuorodų išvažiuojant iš žiedinės sankryžos.
                                          Paskutinis taisė Romas; 2025.01.19, 11:24.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X