Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Palyginimui, ženklas 604 (ženklas su kryptimi "Raudondvaris"). Credits: Xmaster
    Click image for larger version  Name:	zenklinimas4.jpg Views:	1 Size:	214,0 kB ID:	1757392
    Palyginus su išankstiniu ženklu 602 (taip pat 601 ir 603), šis atrodo gan estetiškai ir jei ne pasenęs šriftas, tai būtų tikrai neblogai atrodantis ženklas

    Comment


      Ženklo dizainas, atsižvelgiant į atramas:
      Click image for larger version

Name:	zenklinimas7.jpg
Views:	166
Size:	68,0 kB
ID:	1757460

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        Ženklo dizainas, atsižvelgiant į atramas:
        Click image for larger version

Name:	zenklinimas7.jpg
Views:	166
Size:	68,0 kB
ID:	1757460
        O kodėl siūlai keisti į tokius? Kur tokius naudoja?

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

          O kodėl siūlai keisti į tokius? Kur tokius naudoja?
          Užimtų mažiau vietos negu dabartiniai ženklai (+atsižvelgiant į ženklų įrengimo kaštus, atramas). Gyvenvietės pateikiamos estetiškiau pan. kaip ženkluose 604.

          O panašus standartas yra naudojamas Švedijoje ir Suomijoje. Tiesa, mano truputį modifikuotas Netgi galvoju, kad trišalėms sankryžoms būtų naudojimas toks be perskyros apačioje (toks kaip Estijoje, kur perskiria atstumą nuo kitų ženklo elementų), o keturšalėms ir sankryžoms su keliais išvažiavimais jis būtų naudojamas.
          Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.28, 10:50.

          Comment


            Man trūksta atstumų kilometrais.

            "Naujo dizaino" ženklo "Raudondvaris, Paberžė" trūkumas, kad išsukimai du, bet jie sujungti, o "Vilnius" jau atskirai. "Senojo dizaino" ženklas to trūkumo neturi.

            "Naujo dizaino" ženklo "Nemenčinė, Maišiagala" privalumas, kad žymi išsukimą "trumpa rodyklė". "Senojo dizaino" turi trūkumą, kad ilga rodyklė suponuoja, kad ten ir yra Maišiagala, nors ji yra dešinėje.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Man trūksta atstumų kilometrais.

              "Naujo dizaino" ženklo "Raudondvaris, Paberžė" trūkumas, kad išsukimai du, bet jie sujungti, o "Vilnius" jau atskirai. "Senojo dizaino" ženklas to trūkumo neturi..
              Galėčiau kiekvienai krypčiai nurodyti atstumą atskirai, tas nors ir nėra labai paplitę Europoje, bet ji atrodo suprantamai ir primena sankryžų pavadinimų ženklinimą Vokietijoje (atstumas iki Raudondvario išvažiavimo yra preliminarus):
              Click image for larger version  Name:	zenklinimas8.jpg Views:	1 Size:	261,1 kB ID:	1758098
              Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.29, 21:41.

              Comment


                Atstumas kilometrais iki ženkle nurodytos krypties, o ne iki pačios sankryžos...

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                  Atstumas kilometrais iki ženkle nurodytos krypties, o ne iki pačios sankryžos...
                  Išankstiniuose kelio ženkluose (advance signs) atstumai nenurodomi beveik niekur Europoje. Atstumus geriausia nurodyti už sankryžos arba prieš pat sankryžą esančiuose krypčių ženkluose.

                  Comment


                    Papildau dar vienu eskizu ženklinimo idėjai su dvejais išvažiavimais. Idėja tokia, kai atstumą iki išvažiavimo vietą reikia pakeisti dėl maršrutų numerių išdėstymo.
                    Click image for larger version  Name:	zenklinimas10.jpg Views:	1 Size:	58,6 kB ID:	1758415

                    Comment


                      Koks ženklinimo pakeitimas tiktų šiai konkrečiai vietai, kad vairuotojams būtų aišku kur išsukti? Dabartinis ženklinimas nors ir teoriškai teisingas, tačiau vairuotojai dažnai pasuka ne ten kur reikia

                      https://goo.gl/maps/eZdW6AbLn7btHYqYA
                      (ženkle po rodykle į Kretingą užblurinta 300m)

                      Comment


                        Dar vienas pavyzdys:
                        Click image for larger version  Name:	zenklinimas11.jpg Views:	2 Size:	182,2 kB ID:	1758425

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Koks ženklinimo pakeitimas tiktų šiai konkrečiai vietai, kad vairuotojams būtų aišku kur išsukti? Dabartinis ženklinimas nors ir teoriškai teisingas, tačiau vairuotojai dažnai pasuka ne ten kur reikia

                          https://goo.gl/maps/eZdW6AbLn7btHYqYA
                          (ženkle po rodykle į Kretingą užblurinta 300m)
                          Šiaip jis ir yra teisingas, tik vietoj Klaipėda, turėtų būti Klaipėda šiaurė arba Klaipėda Š, nes tam pačiam maršrute pasikartoja keli nuvažiavimai į tą pačią gyvenvietę, bet įvažiavimų vietos yra skirtingos (bei įvažiuojama į skirtingas gyvenviečių dalis). Šiuo atveju pagal ženklinimo standartus gyvenvietę laikau bet ką nuo viensėdžio iki didmiesčio

                          Spėju, čia viską sumaišo nuvažiavimas į žvyrkelį. Geriausia ką šiuo metu galėčiau sugalvoti nepakeičiant esamų ženklų ir standartų tai šis ženklas Tiesa, pakartotas ir ties lėtėjimo juostos pabaiga kartu su tuo pačiu eismo juostų ženklu.
                          Click image for larger version  Name:	zenklinimas12.jpg Views:	1 Size:	112,3 kB ID:	1758429

                          Kitas variantas. Pastatyti naują ženklą su trim išvažiavimais, bet išvažiavimus numeruoti abecelės tvarka: A - <tuščia>, B - Kretinga, C - Klaipėda (šiaurė). Tokia numeracija ir galėtų būti naudojama tokiems atvejams, kai vienas iš arti esančių nuovažų yra <tuščia> ir nėra kaip kitaip dėstyti krypčių. Numeracijos vietoj raidžių nenaudoti todėl, kad ją reiktų rezervuoti atskiroms autostradų skirtingų lygių sankryžoms, o raidės būtent ir turėtų būti skirtos (kaip yra daugumoje užsienio šalių, kurios naudoja exit numerius) skirtingiems tos pačios sankryžos išvažiavimams.

                          Click image for larger version

Name:	zenklinimas18.jpg
Views:	197
Size:	64,8 kB
ID:	1758672
                          Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.30, 13:04.

                          Comment


                            Nauji pavyzdžiai.

                            Kai kertamas kelias nėra krašto ar magistralinis kelias, krašto arba magistralinio kelio kryptys (gyvenvietės) nesikeičia, tikslinga nurodyti tik maršruto numerį:
                            Click image for larger version

Name:	zenklinimas17.jpg
Views:	213
Size:	213,9 kB
ID:	1758677

                            Keturšalės sankryžos turės perskyrą nuo atstumo apačioje, taip nurodant, kad atstumas apačioje galioja visoms kryptims.
                            Click image for larger version

Name:	zenklinimas16.jpg
Views:	211
Size:	68,2 kB
ID:	1758675

                            Kai yra kelios sankryžos arti viena kitos, galima jas nurodyti viename ženkle taip:
                            Click image for larger version

Name:	zenklinimas15.jpg
Views:	210
Size:	70,1 kB
ID:	1758676

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                              Nauji pavyzdžiai.

                              Kai kertamas kelias nėra krašto ar magistralinis kelias, krašto arba magistralinio kelio kryptys (gyvenvietės) nesikeičia, tikslinga nurodyti tik maršruto numerį:
                              Click image for larger version

Name:	zenklinimas17.jpg
Views:	215
Size:	213,9 kB
ID:	1758677

                              Keturšalės sankryžos turės perskyrą nuo atstumo apačioje, taip nurodant, kad atstumas apačioje galioja visoms kryptims.
                              Click image for larger version

Name:	zenklinimas16.jpg
Views:	213
Size:	68,2 kB
ID:	1758675

                              Kai yra kelios sankryžos arti viena kitos, galima jas nurodyti viename ženkle taip:
                              Click image for larger version

Name:	zenklinimas15.jpg
Views:	212
Size:	70,1 kB
ID:	1758676
                              Man asmeniškai esami ženklai aiškesni dėl krypčių. Siūlomuose ženkluose rodyklės į kairę ir į dešinę painiojasi.

                              Comment


                                Man irgi dabartiniai ženklai gerokai aiškesni, nes juose galima matyti kokia sankryžos konfigūracija. Vizualiai matant schemą žymiai paprasčiau yra suprasti kur yra reikalingas nusukimas, nei matant tiesiog kryptį ir atstumą metrais.

                                Comment


                                  Man taipogi naujai pasiūlyti variantai mažiau aiškūs ir tuo pačiu mažiau priimtinesni. Pagrinde, dėl minėto rodyklių painiojimosi. Dabartiniai ženklai puikiai parodo kuriose kryptyse nuo kelio pasukus galima atrasti gyvenvietes.

                                  Comment


                                    Tokiu atveju, galbūt užtektų tokio dizaino tik su skirtingo lygio sankryžomis, kai yra tik vienas išvažiavimas, trišalė sankryža arba išsišakojimas? Pvz. kažkas panašaus yra Švedijoje bei Suomijoje ir kai kur Estijoje (kas liečia skirtingų lygių sankryžas). Pastebėjau, kad Estijoje plačiai naudojamas variantas paplitęs ir Islandijoje. Išsišakojimas arba skirtingų lygių sankryža su vienu išvažiavimu Švedijoje pažymėta taip:

                                    Click image for larger version  Name:	zenklinimas19.jpg Views:	1 Size:	195,9 kB ID:	1758737

                                    Keturšalėms sankryžoms arba kai reikia pažymėti kelias iš eilės sankryžas, tokie kelio ženklai būtų nenaudojami.
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.30, 15:16.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Man irgi dabartiniai ženklai gerokai aiškesni, nes juose galima matyti kokia sankryžos konfigūracija. Vizualiai matant schemą žymiai paprasčiau yra suprasti kur yra reikalingas nusukimas, nei matant tiesiog kryptį ir atstumą metrais.
                                      Aišku. Man pačiam suprojektavus tokius ženklus kilo negera nuojauta ar toks dizainas pasiteisins ar net būtų priimtas. Įmanomas variantas, kodėl likusios Baltijos šalys nenusikopijavo Estijoje naudojamo ženklinimo. Tiesa, manau, kad estiškas variantas būtų praktiškas trišalėms kryptims.
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.30, 15:36.

                                      Comment


                                        PoDV "Suomiškas" krypčių ženklinimas turi 1 pliusą. T.y. standartizuotas krypčių nuorodų dizainas ir išmatavimai, kas galimai supaprastina ir atpigina gamybą. Neturtinga šalis, tokia kaip Suomija, aišku neturi resursų visoje savo 1000 km ilgio teritorijoje sužymėti kiekvieną sankryžą individualaus dizaino krypčių ženklais.

                                        Mes nežinome, kiek suomių važiuodami per Lietuvą džiaugiasi mūsiškomis rodyklėmis, bet iš principo jos yra geresnės. Aišku dizainas tobulintinas, kai kada informacija ženkluose per daug sugrūsta, kai kada atvirkščiai - daug skardos, mažai naudos. Man LT ženkluose labiausiai nepatinka šrifto nelankstus taikymas (rašymas tik didžiosiomis raidėmis, skirtingų pločių šrifto neturėjimas ir nenaudojimas ir pan.).
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          O aš sakyčiau, kad kaip tik "senasis dizainas" su daugiau rodyklių aiškiau atvaizduoja visą vaizdą, aišku, kada 2 pasukimai į dešinę, o kada 1 į 2 miestus ir pan. O kuo čia dydis svarbu? Skardos kad sutaupo? Ar kad miško mažiau užstoja? Juk kaip tik didėja matomumas. Nu nežinau...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X