Mačiau Panevėžio aplinkkelyje, kad kai kurie krypčių ženklai atstumus žymi iš kitos pusės, panašiai kaip estai. Gal lietuviai irgi reiškia norą turėti tokią sistemą
Tai ir buvo planai pradėti rekonstrukciją, tačiau kažkodėl viskas sustojo. Tarp Maximos ir Gariūnų suplanuotas tuneliukas. Manau, kad būtų apkrautas keleriopai labiau nei kai kurie pėsčiųjų perėjimai vidury laukų.
Na, ir šiaip atėjo laikas kažką daryti su posūkiu į Lazdynus. Iš principo ten jau reikia 2 juostų estakados nuo A1 link Gariūnų.
Taip pat reikia platinti iki 2 juostų posūkį nuo Gariūnų į Kauną.
Pritarčiau. Man važiavimas pro Savanorių pr. atvažiuojant nuo Kauno atrodo toks nelogiškas...
Absoliučiai nelogiškas. O be to, ta vieta gėdinga dar ir tuo, kad ten meluojama nevietiniams, kad CENTRAS yra tiesiai (nors 80 procentų transporto suka link Lazdynų ). Tai - necivilizuotas elgesys.
Pritarčiau. Man važiavimas pro Savanorių pr. atvažiuojant nuo Kauno atrodo toks nelogiškas...
Priklauso nuo to į kur reikia. Jei taikoma link GV (Baltupiai, Jeruzalė, Antakalnis, Žirmūnai), tada pro Savanorius geriau. Po Savanorių ir Pedagoginio žiedais šauni tiesiai. Daug patogiau nei įvažinėt į žiedą atvažiavus iš Oslo g arba Narbuto. arba rangytis nuo VA per Ukmergės g. ir Ozo g.
O be to, ta vieta gėdinga dar ir tuo, kad ten meluojama nevietiniams, kad CENTRAS yra tiesiai (nors 80 procentų transporto suka link Lazdynų ).
Tai - necivilizuotas elgesys.
Vilniuje su vietinių krypčių ženklinimu (baltame fone) yra apgailėtina padėtis. Vienas kitas ženklas atsirado tik Vakariniame aplinkkelyje.
Ženklinimo TOP'as yra Galvės g. ir Pietinio aplinkeklio sankryžoje (A4, A16 su A19).
Atvažiuojant į Vilnių nuo Trakų nėra nuorodos į Lazdynus, bet yra nuoroda į Kauną (važiuojant rytų kryptimi).
1. išvažiavimas: Tiesiai - (A1) Savanorių pr.; Lazdynai; Centras. Į dešinę - (A19; E85) Lyda; Minskas; Trakai
2. išvažiavimas: Tiesiai - (A1) Savanorių pr. Į dešinę - (A2;A14;oro uostas) Lazdynai; Centras.
A19 link Lazdynų.
1. išvažiavimas. Tiesiai - Kaunas; Lazdynai; Centras. Į dešinę - Savanorių pr.
2. išvažiavimas. Tiesiai - Lazdynai; Centras. Į dešinę - Kaunas.
1. išvažiavimas. Tiesiai - Kaunas; Lazdynai; Centras. Į dešinę - Savanorių pr.
Į Savanorių pr. ten iš viso nepasuksi
Šiaip, geriausias būdas krypčių ženklinime - kviesti specialistą iš kito miesto (arba užsienietį) ir taisyti viską, kol jam nebus iki galo aišku. Berods, taip daro vokiečiai ir olandai. Nes Lietuvoje didžiausia problema yra tame, kad dažnai nenurodomos kryptys vien dėl to, kad "visiems ir taip aišku".
1. išvažiavimas: Tiesiai - (A1) Savanorių pr.; Lazdynai; Centras. Į dešinę - (A19; E85) Lyda; Minskas; Trakai
2. išvažiavimas: Tiesiai - (A1) Savanorių pr. Į dešinę - (A2;A14;oro uostas) Lazdynai; Centras.
Kodėl į Minską važiuoti per pirmą išvažiavimą, o į Oro uostą per antrą ? Kodėl krypties rodyklė rodo A14, jei nei iš Oslo gatvės nei iš aplinkkelio nėra tiesioginio įvažiavimo į ją ? A14 geriau rašyti kryptimi tiesiai (arba išvis nerašyti) - pro Savanorių pr., ir Geležinio Vilko g., o išvažiavime žymėti A3. Kadangi iš šio išvažiavimo taip pat galima pasiekti aplinkkelį, būtų galima žymėti ir Panevėžį. Taip pat abejočiau Lydos pažymėjimo reikalingumu. Gal geriau Gardinas, Druskininkai arba Marijampolė ?
A19 link Lazdynų.
1. išvažiavimas. Tiesiai - Kaunas; Lazdynai; Centras. Į dešinę - Savanorių pr.
2. išvažiavimas. Tiesiai - Lazdynai; Centras. Į dešinę - Kaunas.
Tai gal tada važiuojant tiesiai reikia žymėti Oro uostą, jei jis yra žymimas toje pačioje sankryžoje į dešinę, važiuojant A1 ? Kur žymėjimo vientisumas ?
Šiaip, geriausias būdas krypčių ženklinime - kviesti specialistą iš kito miesto (arba užsienietį) ir taisyti viską, kol jam nebus iki galo aišku. Berods, taip daro vokiečiai ir olandai. Nes Lietuvoje didžiausia problema yra tame, kad dažnai nenurodomos kryptys vien dėl to, kad "visiems ir taip aišku".
Vietoj kur dabar "Centras", ten galėtų atsirasti "Savanorių pr."
Kodėl į Minską važiuoti per pirmą išvažiavimą, o į Oro uostą per antrą ? Kodėl krypties rodyklė rodo A14, jei nei iš Oslo gatvės nei iš aplinkkelio nėra tiesioginio įvažiavimo į ją ? A14 geriau rašyti kryptimi tiesiai (arba išvis nerašyti) - pro Savanorių pr., ir Geležinio Vilko g., o išvažiavime žymėti A3. Kadangi iš šio išvažiavimo taip pat galima pasiekti aplinkkelį, būtų galima žymėti ir Panevėžį. Taip pat abejočiau Lydos pažymėjimo reikalingumu. Gal geriau Gardinas, Druskininkai arba Marijampolė ?
Tai gal tada važiuojant tiesiai reikia žymėti Oro uostą, jei jis yra žymimas toje pačioje sankryžoje į dešinę, važiuojant A1 ? Kur žymėjimo vientisumas ?
Vientisumo labai mažai. Toks jausmas, kad reikalas ne vienose rankose.
O dėl Lydos visiškai sutinku. Vilniuje pilna nuorodų į Baltarusijos miestus, kur mažai kas važiuoja: Minskas, Gardinas, Polockas, Lyda... Bet visiškai nėra nuorodų į Balstogę, Daugpilį, Varšuvą, net į Marijampolę ar Šiaulius...
Kodėl į Minską važiuoti per pirmą išvažiavimą, o į Oro uostą per antrą ? Kodėl krypties rodyklė rodo A14, jei nei iš Oslo gatvės nei iš aplinkkelio nėra tiesioginio įvažiavimo į ją ? A14 geriau rašyti kryptimi tiesiai (arba išvis nerašyti) - pro Savanorių pr., ir Geležinio Vilko g., o išvažiavime žymėti A3. Kadangi iš šio išvažiavimo taip pat galima pasiekti aplinkkelį, būtų galima žymėti ir Panevėžį. Taip pat abejočiau Lydos pažymėjimo reikalingumu. Gal geriau Gardinas, Druskininkai arba Marijampolė ?
Nesiorientuoju į visišką krypčių ženklinimo sistemos perdarymą, bet ok.
Prasčiausias dalykas man Lietuvos keliuose ir gatvėse yra ne provėžos, o ženklinimas. Labiausiai - krypčių ženklinimas. Įdomu, ar čia iš vis yra kažkokios vilties, kad situacija pastebimai pagerės bent jau artimoje ateityje.
Vietoj kur dabar "Centras", ten galėtų atsirasti "Savanorių pr."
Aš tai būčiau už vieningą sistemą, kaip Vakarų šalyse. Ten magistralėse miestas skirstomas į didžiausius vienetus (pvz. Nord, West, East, arba didžiausi rajonai). Galėtų būti VILNIUS NORD (Žirmūnai, Baltupiai, Jeruzalė etc), VILNIUS WEST (pusė miesto nuo Šeškinės iki Pilaitės, Lazdynų) ir VILNIUS EAST (Paneriai, Naujininkai, Naujoji Vilnia, Markučiai...) Ir, žinoma VILNIUS CENTRAS (Senamiestis, Naujamiestis, NMC, Žvėrynas, Antakalnis, Užupis).
Pasaulio šalys krypčių nuorodose labiau tiktų kokiai Klaipėdai, ypač žymint nuvažiavimus aplinkkelyje A13.
Vilniuje pavadinimai su pasaulio šalimis dar neįprasti.
Nenukris kepurė, jei pasaulio šalys bus vadinamos lietuviškai, o ne "ingliš". Taip yra visose šalyse. Navigacijai svarbu vienodumas, nesvarbu kokia kalba.
Mažas pataisymas - Paneriai yra ne "East", o labiauisiai į Vakarus nutolęs rajonas.
Aš tai būčiau už vieningą sistemą, kaip Vakarų šalyse. Ten magistralėse miestas skirstomas į didžiausius vienetus (pvz. Nord, West, East, arba didžiausi rajonai). Galėtų būti VILNIUS NORD (Žirmūnai, Baltupiai, Jeruzalė etc), VILNIUS WEST (pusė miesto nuo Šeškinės iki Pilaitės, Lazdynų) ir VILNIUS EAST (Paneriai, Naujininkai, Naujoji Vilnia, Markučiai...) Ir, žinoma VILNIUS CENTRAS (Senamiestis, Naujamiestis, NMC, Žvėrynas, Antakalnis, Užupis).
Ten ne miestai skirstomi, o išvažiavimai. "Šiaurinis" gautųsi įvažiuot per pietus (Savanorių pr.) ir varyt per visą GV Kažkiek logikos būtų Gariūnų išsukimą pervadinti į Vilnius-Vakarai. Bet kaip pavadinti Savanorių prospektą? Vilnius-Pietūs? Nei vienam nėra daug logikos...
Pasaulio šalys krypčių nuorodose labiau tiktų kokiai Klaipėdai, ypač žymint nuvažiavimus aplinkkelyje A13.
Vilniuje pavadinimai su pasaulio šalimis dar neįprasti.
Nenukris kepurė, jei pasaulio šalys bus vadinamos lietuviškai, o ne "ingliš". Taip yra visose šalyse. Navigacijai svarbu vienodumas, nesvarbu kokia kalba.
Mažas pataisymas - Paneriai yra ne "East", o labiauisiai į Vakarus nutolęs rajonas.
Nors, tiesą pasakius, neesu pilnai įsigilinęs kokia yra pasaulio šalių (šiaurė, vakarai) naudojimo praktika Vakaruose, bet atrodytų logiška, jei ji būtų taikoma tose kryptyse, kurie tam pačiam kelio maršrute pasikartoja (kaip pvz. A13 ties Klaipėda arba A2 ties Ukmerge),
Pasaulio šalys krypčių nuorodose labiau tiktų kokiai Klaipėdai, ypač žymint nuvažiavimus aplinkkelyje A13.
Vilniuje pavadinimai su pasaulio šalimis dar neįprasti.
Nenukris kepurė, jei pasaulio šalys bus vadinamos lietuviškai, o ne "ingliš". Taip yra visose šalyse. Navigacijai svarbu vienodumas, nesvarbu kokia kalba.
Mažas pataisymas - Paneriai yra ne "East", o labiauisiai į Vakarus nutolęs rajonas.
Tai žinoma, kad gali būti lietuviškai. Čia pateikiau pavyzdį, kaip nuo autostradų skirstomi transporto srautai. Vėliau jie vis labiau smulkinami nuorodose iki konkrečių mikrorajonų, prospektų, gatvių ir t.t.
Tiesiog autostradoje turi būti maksimalus aiškumas per kelias sekundės. Vairuotojas autostradoje nespėja perskaityti daugiau nei 3-4 užrašų.
Dabar bent jau neliko nesąmonės su nuoroda VILNIUS (iki centrinio pašto), važiuojant miesto centrinėje dalyje
Galėtų būti du variantai:
Skandinaviškas - Ukmergė Š, Ukmergė R, Ukmergė P, Ukmergė V, Ukmergė ŠV
Kitur naudojamas - Ukmergė-šiaurė, Ukmergė-rytai, Ukmergė-pietūs, Ukmergė-šiaurės vakarai (kartais vietoj brūkšnio būna tarpas)
Pagal Danijos praktiką, pasaulio šalies išsukus iš kelio nurodyti jau nereikėtų, ji skirta kaip papildoma info pagrindiniame kelyje prieš įvažiavimą į skirtingas miesto dalis iš to pačio kelio (maršruto).
Aš būčiau už skandinavišką variantą. Esu fanas praktiškų, minimalistinių dizainų, kaip pvz. Danija ar USA. Nešvaistomas ženklas tuštiems plotams, o esamas plotas kuo labiau yra užpildomas bei rašoma tik tiek informacijos kiek jos reikia (nesivarginant su žodžiu pietvakariai paliekant tik PV)
Spėju, exit numerius gelsvame fone (tokiame fone teikiama įvairi papildoma info apie eismo įvykius ar surinktas baudas) galima būtų įrengti jau rytoj, tiesiog prikabinant numerius kur nors prie esamų ženklo atramų, tiesiog reiktų iniciatyvos. Postūmį galėtų duoti į Lietuvą atvesta S61 magistralė, kuri iki Lietuvos sienos jau turės exit numeraciją, o Suvalkų aplinkkelis jau turi exit numeraciją T.y. pirmas ruožas Lietuvoje su exit numeracija galėtų būti Via Baltica nuo Lenkijos sienos iki Kauno
Comment