Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie kelių projektavimą ir tiesimo technologijas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Diskusijos apie kelių projektavimą ir tiesimo technologijas



    Šaltinis: http://www.myliukauna.lt/

    #2
    Ar tikrai kairėje pusėje nėra skaldos? Kiek mačiau gatvių tiesimo vaikystėje (80aisiais), skalda visur būdavo.

    Comment


      #3
      Propaganda skirta tiems kas nemate gatvių tiesimo vaikystėje (80aisiais)...
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        #4
        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
        Propaganda skirta tiems kas nemate gatvių tiesimo vaikystėje (80aisiais)...
        Skaldą pildavo ir tarybiniais laikais. Tik nieko nestebino dalykai, kad gatvę reikia pabaigti Lapkričio 7 metinėms, o skaldos tuo metu nėra. Tai baigiam be skaldos. Ir ką, didžioji dalis gatvės su skalda, o likę 500 metrų be. Tarybiniais laikais tai buvo normalus dalykas.
        Černobylio atominės elektrinės generatorių cecho stogas turėjo būti uždengtas nedegančiomis medžiagomis bet negavo, tai uždengė paprastu ruberoidų. Po to ji gesindami keliolika gaisrininkų mirtinai apsišvitino. Tai ką ten skalda Jonavos g. Kaune.

        Comment


          #5
          Parašė Audrius M Rodyti pranešimą
          ...Tarybiniais laikais tai buvo normalus dalykas...
          O dabar kitaip? Ka tik pastate nauja greitkeli tarp Siauliu ir Radviliskio ir jau ji remontuoja.
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            #6
            Aišku kitaip - yra priežiūra, garantija.

            Comment


              #7
              Tusti zodziai. Kelias Siauliai - Bubiai. Senas sovietinis (dvi juostos) tvirtas, naujas (taip pat dvi juostos) - silpnas ir jau gerokai apgadintas.
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                #8
                Išimčių aišku būna, kurios tik patvirtina taisyklę

                P.S. O tas kelias Šiauliai-Bubiai tvirtas ar netyčia tik nebuvo dėl to, kad buvo pritaikytas leistis lėktuvams ekstra atveju?
                Paskutinis taisė digital; 2013.05.29, 18:28.

                Comment


                  #9
                  Diskusijos apie kelių kokybę ir technologijas

                  Labai įdomiai ir Švitrigailos gatvėj užlietas asfaltas naujas. Užlietas aukščiau, nei esantys šuliniai. Žodžiu ten kur šuliniai, gaunasi įdubos. Nesuprantu ar čia laikinai, ar kels šulinius ar kas čia per velnias?
                  http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                  Comment


                    #10
                    Turbūt kels šulinius jei jau taip padarė.
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      #11
                      Parašė spirit Rodyti pranešimą
                      Turbūt kels šulinius jei jau taip padarė.
                      O kaip tai įmanoma nepažeidžiant aplink asfalto? Tam reik iškast esamą betoninį šulinį ir dėt aukštesnį kaip suprantu.
                      http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                      Comment


                        #12
                        Nieko nereikia, ten gi tarp tos betono dalies ir dangos dedamas kilnojamas liukas.
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          #13
                          Lietuvoje su tais suliniais tragedija. Jie arba iskilus arba ikrite, o kad lygiai padaryti tai nesugebame...

                          Comment


                            #14
                            Tikrai jis toks nebuvo... Buvo siauras 2 juostų keliukas, gana ilgą laiką buvo ribojamas greitis iki 70 km/h, paskui ~2000 metus išplatino jį iki 4 juostų. Asfaltas visas suskilinėjo skersai kelio gana greitai...

                            Comment


                              #15
                              Man iš viso keista, kad tų šulinių tiek daug palieka visur po gatvių remonto. Panašu, kad apie šią infrastruktūrą nedaug kas susimasto...

                              Comment


                                #16
                                Kad šuliniai visame pasaulyje naudojami, tik ten kitokios liukų technologijos, tai net nesijaučia pervažiuojant juos.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                  Man iš viso keista, kad tų šulinių tiek daug palieka visur po gatvių remonto. Panašu, kad apie šią infrastruktūrą nedaug kas susimasto...
                                  Norint sumažinti liukų skaičių arba juos perkelti, reikia ne tik gatvės dangą remontuoti, bet reikia atlikti pilną gatvių rekonstrukciją, kartu rekonstruojant ir inžinerinius tinklus, bei juos perkeliant. O pas mus gatves, kuriose tai buvo atliekama, galima tikriausiai ant rankos pirštų nesunkiai suskaičiuoti.

                                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                  Kad šuliniai visame pasaulyje naudojami, tik ten kitokios liukų technologijos, tai net nesijaučia pervažiuojant juos.
                                  Pervažiavus per liuką jis visada daugiau ar mažiau pasijaučia. Čia esminis skirtumas yra, kurioje važiuojamosios kelio dalies vietoje jie įrengti. Jeigu liukai įrengti ne ratų riedėjimo trajektorijose, tai per juos pervažiuoja pakankamai nedidelė transporto priemonių dalis ir jie taip neįgriūna.
                                  Kitas momentas yra toks, kad pvz. V.Europoje nėra tiek tų liukų važiuojamoje dalyje. Dauguma komunikacijų tiesiama po šaligatviais, gatvių skiriamosiose juostuose ir pan. Dabar greitai peržiūrėjau kelių vakarų Europos miestų gatves su Google street view, tai jose neradau net ketvirtadalio tiek tų liukų, kiek jų galima pamatyti pagrindinėse mūsų gatvėse.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Norint sumažinti liukų skaičių arba juos perkelti, reikia ne tik gatvės dangą remontuoti, bet reikia atlikti pilną gatvių rekonstrukciją, kartu rekonstruojant ir inžinerinius tinklus, bei juos perkeliant. O pas mus gatves, kuriose tai buvo atliekama, galima tikriausiai ant rankos pirštų nesunkiai suskaičiuoti.



                                    Pervažiavus per liuką jis visada daugiau ar mažiau pasijaučia. Čia esminis skirtumas yra, kurioje važiuojamosios kelio dalies vietoje jie įrengti. Jeigu liukai įrengti ne ratų riedėjimo trajektorijose, tai per juos pervažiuoja pakankamai nedidelė transporto priemonių dalis ir jie taip neįgriūna.
                                    Kitas momentas yra toks, kad pvz. V.Europoje nėra tiek tų liukų važiuojamoje dalyje. Dauguma komunikacijų tiesiama po šaligatviais, gatvių skiriamosiose juostuose ir pan. Dabar greitai peržiūrėjau kelių vakarų Europos miestų gatves su Google street view, tai jose neradau net ketvirtadalio tiek tų liukų, kiek jų galima pamatyti pagrindinėse mūsų gatvėse.
                                    Juk lietaus kanalizacijos niekaip kitaip neįrengsi, tik liuką darant važiuojamoje dalyje. Į šaligatvį juk neįkiši. Kitas dalykas, kad dabartinės technologijos leistų tuos šulinius dėti plastikinius(siauresnius), į kuriuos negalima įlipti. O jie nebūtų tiek pavojingi užšalimo/atšilimo ciklais ir netrūkinėtų kaip betoniniai. Tačiau plastikiniai turėtų būti brangesnė alternatyva, ir vėlgi reiktų kapitališkai tvarkyt komunikacijas kad kaskelintas būtų betoninis ir į jį galima būtų įlipt. Tačiau net ir perpus sumažinus blogųjų šulinių efektas būtų didžiulis.
                                    http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                      Juk lietaus kanalizacijos niekaip kitaip neįrengsi, tik liuką darant važiuojamoje dalyje. Į šaligatvį juk neįkiši. Kitas dalykas, kad dabartinės technologijos leistų tuos šulinius dėti plastikinius(siauresnius), į kuriuos negalima įlipti. O jie nebūtų tiek pavojingi užšalimo/atšilimo ciklais ir netrūkinėtų kaip betoniniai. Tačiau plastikiniai turėtų būti brangesnė alternatyva, ir vėlgi reiktų kapitališkai tvarkyt komunikacijas kad kaskelintas būtų betoninis ir į jį galima būtų įlipt. Tačiau net ir perpus sumažinus blogųjų šulinių efektas būtų didžiulis.
                                      Kalbate apie apžiūros šulinius ar surinkimo groteles? Groteles galima dėti stačiakampes ir siauras (pvz. aukščiau esančiose nuotraukose iš Šventaragio g.), yra ir dalinai montuojamų į šaligatvį. T.y. jos būna tokios, ant kurių, judant įprastine judėjimo trajektorija, nėra užvažiuojama. Jeigu gatvės profilis yra / \ tuomet aišku nepavyks išvengti šulinių virš nuotekynės trasos, bet visada galima paskaičiuoti ir pravesti tą trasą ties ašine gatvės linija arba eismo juostos viduriu ir nebetrukdys tie liukai. Tik aišku pas mus dažnai gatvės būna ne / \ profilio, o dėl visokių dangos platinimų neperdarant inž. tinklų gaunasi ir \ / \ / kai surinkimo šulinėliai atsiduria ne pakraščiuose, o kažkur viduryje eismo juostų.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Kalbate apie apžiūros šulinius ar surinkimo groteles? Groteles galima dėti stačiakampes ir siauras (pvz. aukščiau esančiose nuotraukose iš Šventaragio g.), yra ir dalinai montuojamų į šaligatvį. T.y. jos būna tokios, ant kurių, judant įprastine judėjimo trajektorija, nėra užvažiuojama. Jeigu gatvės profilis yra / \ tuomet aišku nepavyks išvengti šulinių virš nuotekynės trasos, bet visada galima paskaičiuoti ir pravesti tą trasą ties ašine gatvės linija arba eismo juostos viduriu ir nebetrukdys tie liukai. Tik aišku pas mus dažnai gatvės būna ne / \ profilio, o dėl visokių dangos platinimų neperdarant inž. tinklų gaunasi ir \ / \ / kai surinkimo šulinėliai atsiduria ne pakraščiuose, o kažkur viduryje eismo juostų.
                                        Tai sprendimų aš neabejoju, kad tikrai yra. Apžiūros šulinius galima ir šaligatvių vietoj daryt, bet tai beproto daug kainuotų, nes reiktų visą gatvią iš pagrindų tvarkyt.
                                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                        Comment

                                        Working...
                                        X