Tikrai jis toks nebuvo... Buvo siauras 2 juostų keliukas, gana ilgą laiką buvo ribojamas greitis iki 70 km/h, paskui ~2000 metus išplatino jį iki 4 juostų. Asfaltas visas suskilinėjo skersai kelio gana greitai...
Ar yra nors vienas "Šiaulių pleno" statytas objektas, kuriame nebūtų pastebėta didesnių ar mažesnių kokybės trūkumų?
Ar yra nors vienas "Šiaulių pleno" statytas objektas, kuriame nebūtų pastebėta didesnių ar mažesnių kokybės trūkumų?
Nežinau kas rekonstravo kelio atkarpą nuo šeduvos iki Baisogalos prieš kokius 10 metų, bet tiem kas tą darė, reikia rankas išsukinėti, arba ATsukinėti į teisingą pusę.
Kelias, kurį kapitaliai rekonstravo, dabar ko gero blogesnės būklės, nei buvo prieš remontus...
O jus galit pasakyti kodel Siauliu aplinkelis kuris buvo suprojektuotas 4 juostu padarytas tik 2 ??? Nors mano ziniomis is ES pinigai buvo skirti 4 juostom.
Nežinau kas rekonstravo kelio atkarpą nuo šeduvos iki Baisogalos prieš kokius 10 metų, bet tiem kas tą darė, reikia rankas išsukinėti, arba ATsukinėti į teisingą pusę.
Kelias, kurį kapitaliai rekonstravo, dabar ko gero blogesnės būklės, nei buvo prieš remontus...
Ties Baisogala, tame slėnyje, neįveikiama problema yra durpingi gruntai. Ten amžinai išsibanguoja kelias iš karto po remontų.
Kai tiesė geležinkelio išvažiavimą iš Draugystės stoties link Priekulės, tai durpingas sluoksnis buvo nukastas ir vietoje jo supiltas smėlis ar žvyras. Tai nesuprantu kokios problemos šioje vietoje.
Na ten tikrai nemažai nukasė, formavo sluoksnius, visokis tekstiles klojo... Durpių ten daug, praktiškai durpynas visur, pelkėtos vietos šalia. Nors kai tvarkė kalbėjo, akd supertechnologijos padės sutvirtint.
Na ten tikrai nemažai nukasė, formavo sluoksnius, visokis tekstiles klojo... Durpių ten daug, praktiškai durpynas visur, pelkėtos vietos šalia. Nors kai tvarkė kalbėjo, akd supertechnologijos padės sutvirtint.
Toks pat kelias buvo už Jonavos, link Ukmergės (lygtai kažkur prie Aklojo ežero kaimo). Sugręžė polius, dabar ramu. Tik ten buvo žymiai ilgesnė atkarpa tokio pagrindo...
Lietuvoj kelių tiesimas išvis yra beveik tas pats, kas vaikų žaidimas smėlio dėžėje, palyginus kaip kitos šalys vargsta ir kokias technologijas naudoja....
Tesiant tema apie sulinius. Man tai yra baisiausias dalykas musy keliuose. Ir, kas idomiausia, jeigu problema yra zinoma, tai kodel naujai tiesiant kelius niekas nepasimoke is praeities klaidu? Idedu Vilniaus aplinkelio pirmojo etapo kelia, kur trecioje juostoje, kas kokiu 50m ideta po sulini. Ir ideta taip, kad jie yra po ratais. Reiktu tiem kas taip suprojektavo rankas kapot ir neleisti dirbti to darbo 50 metu, nes juk tokie keliai statomi kokiem 30 metu i prieki, o gal ir visam 100 ir dabar tiek laiko kentes vairuotojai ir automobiliu pakabos del to, kad dutukstantuju pradzioje kazkas netinkamai viska suprojektavo ir pastate...
Tikrai taip. Gal tie, kas projektuoja tokius dalykus, nevažinėja tokiais keliais. Tokių gatvių, kuriose šuliniai įrengti automobilių provežų vietoje, Vilniuje labai daug.
Pati gatvė lopoma jau kelintą sezoną, nors ten jau lopas ant lopo ir reiktų keisti visą asfaltą:
Grindos foto. Lopymas yra religija - 90% dangos yra paklota nauju sluoksniu. Buvo sudėtinga daskust iki galo ir padaryt ištisinį asfaltavimą? Kam reikėjo palikt tuos kelis kvadratinius metrus seno asfalto? Aš manau jus viską suprantat patys: nes dabar ten grįš kitais metais, dar kitais ir dar kitais.
Jus visgi man kas nors paaiškint logiką, nes nu durnas turbut:
Tai kai kurie vietiniai teigia, kad palieka gatves su 11 metru pločio juostomis nes taip yra PIGIAU (pvz tą naujai išasfaltuotą nuvažiavimą nuo S. Batoro g.), nei perklot asfaltą tik standarinių juosto pločio, o pvz nenaudojamose vietose kurios būtų už naujai sužymėtų normalių juostų ribų tiesiog palikt seną dangą.
Ir tuo pat metu taupo kelis metrus asfalto klojant taip kaip nuotraukoje aukojant dangos lygumą ir vientisumą.
Jus visgi man kas nors paaiškint logiką, nes nu durnas turbut:
Tai kai kurie vietiniai teigia, kad palieka gatves su 11 metru pločio juostomis nes taip yra PIGIAU (pvz tą naujai išasfaltuotą nuvažiavimą nuo S. Batoro g.), nei perklot asfaltą tik standarinių juosto pločio, o pvz nenaudojamose vietose kurios būtų už naujai sužymėtų normalių juostų ribų tiesiog palikt seną dangą.
Ir tuo pat metu taupo kelis metrus asfalto klojant taip kaip nuotraukoje aukojant dangos lygumą ir vientisumą.
Grindos foto. Lopymas yra religija - 90% dangos yra paklota nauju sluoksniu. Buvo sudėtinga daskust iki galo ir padaryt ištisinį asfaltavimą? Kam reikėjo palikt tuos kelis kvadratinius metrus seno asfalto? Aš manau jus viską suprantat patys: nes dabar ten grįš kitais metais, dar kitais ir dar kitais.
Čia dar daug seno asfalto liko. Nebepamenu kurioje gatvėje, bet ten vienoje atkarpoje po lopymo tarp lopų liko po ~30 cm pločio seno asfalto intarpai, o likę ~95 proc. paklota lopymo būdu. T.y. ne su klotuvu, o paskirstant kastuvais ir grėbliais, todėl danga kreiva ir banguota.
Čia dar daug seno asfalto liko. Nebepamenu kurioje gatvėje, bet ten vienoje atkarpoje po lopymo tarp lopų liko po ~30 cm pločio seno asfalto intarpai, o likę ~95 proc. paklota lopymo būdu. T.y. ne su klotuvu, o paskirstant kastuvais ir grėbliais, todėl danga kreiva ir banguota.
Dabar man pačiam būtų įdomu prisiminti kuri tai gatvė ir pravažiuojant padaryti bent keletą nuotraukų. Tačiau net nepamenu kurioje miesto dalyje ji yra, nes ten tikrai ne viena pagrindinių gatvių.
Rekonstruota kelio M6 Minskas - Gardinas 13,3 km Ščiučino rajone.
Atrodo, tai ta pati atkarpa, kurios rekonstrukcija buvo fotografuota prieš 8 metus.
Atidarymas - prieš lapkričio 7-ąją, kaip anais laikais.
tut.by 2018.09.25 На М6 открывают для движения первый обновленный участок трассы Читать полностью:
Участок обновленной дороги протяженностью 13,3 км находится в Щучинском районе. Всего под реконструкцию попало более 153 км М6, из которых 120 — в Гродненской области. Полностью обновленную магистраль введут в эксплуатацию к 7 ноября.
Читать полностью: https://auto.tut.by/news/road/609179.html https://auto.tut.by/news/road/609179.html
Comment