Na tikrai čia niekas jokio tilto nestatys dar 100 metų, ne tokiai valstybei kaip Lietuvėlė tokie projektai ir taip jau milijardai praskolinti, o čia rasti kelis šimtus milijonų tiltui dėl poros tūkstančių gyventojų būtų tikrai absurdiška ir šiaip jei nebūtų tų keltų, tai nebeliktų kažkaip net jokio įdomumo važiuoti tuo tiltu. Gi dabar ypač ne klaipėdiečiams tas persikėlimas tuo keltu kaip pramoga.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tilto per Kuršių marias idėja
Collapse
X
-
Parašė Fanas Rodyti pranešimąGi dabar ypač ne klaipėdiečiams tas persikėlimas tuo keltu kaip pramoga.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąTilto nebuvimas natūraliai padeda išsaugoti Kuršių Nerijos gamtą. Jei atsirastų tiltas, greitai Neringa taptų panaši į Šventąją. Tikiuosi, kad dar bent 50 metų to tilto nebus, o per tą laiką tautiečiai susipras vertinti tai, kas iš tikrųjų vertinga."Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr sunaikinti visą gamtos grožį tūkstančiais automobilių. Keltas riboja automobilių srautus. Dėl nepilnų dviejų tūkstančių gyventojų tiltas yra per didelė prabanga.
Tiltas dalinai išspręstu eismo ekstremaliomis oro sąlygomis problemą, juo taip pat galėtų būt nutiestos komunikacijos - elektra, ryšiai ir t.t.
Comment
-
Parašė Kovilas Rodyti pranešimąPanaikinti įvažiavimo į Neringą rinkliavą ir įvesti "tilto mokestį". Ar taip jau mažai mokamų tiltų pavyzdžių?
Tiltas dalinai išspręstu eismo ekstremaliomis oro sąlygomis problemą, juo taip pat galėtų būt nutiestos komunikacijos - elektra, ryšiai ir t.t.
Be to tiltas kainuotų labai daug. Jokios rinkliavos ant tilto nepadengtų jo statybos kainų.
Ekstremalios oro sąlygos nesusidaro taip jau dažnai. Ir kas gi atsitinka? Keltas neplaukioja kelias valandas. Kokie nuostoliai...
Be to daugybėje Europos (ir pasaulio salų) nedidelių salų, esančių palyginti netoli nuo kranto, gyvena žmonės, kurie susisiekia su žemynu keltais. Ir nieko.
Comment
-
Parašė Kovilas Rodyti pranešimąPanaikinti įvažiavimo į Neringą rinkliavą ir įvesti "tilto mokestį". Ar taip jau mažai mokamų tiltų pavyzdžių?
Tiltas dalinai išspręstu eismo ekstremaliomis oro sąlygomis problemą, juo taip pat galėtų būt nutiestos komunikacijos - elektra, ryšiai ir t.t.
O tiltas labai brangiai kainuotų ir nebūtų pats ekologiškiausias sprendimas. Visas medžiagų paruošimas, transportavimas ir statybą daugiau išmestų taršos į aplinką, nei dabar plaukiojantys keltai.
Ir dar jei žiūrint toli į ateitį, tai būtų labai nelogiška investicija, nes tų pingų gali prireikti ir prireiks kylančiam jūros vandeniui atremti.
Tenka pripažinti, kad tokie vartai į marias atrodytų įspūdingai, tačiau man asmeniškai kėlimąsis keltu artimesnis dūšiai.
P.S. ką tik sugalvojau problemą, kuria galima būtų pateisinti statybas ... galimybė keltis naktį. Bet vėlgi ... kiek žmonių naudotųsi tokia paslauga ?Paskutinis taisė tricky_kid; 2010.08.11, 22:52.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMokestis už tiltą tai ne tas pat, kas keltas. Kėlimaisi užtrunka, o per mokamą tiltą būtų galima pervažiuoti per pora minučių. Ir tai net paskatintų dažniaus važinėti. Nebent kainas labai dideles padaryti. Bet kas garantuos, kad neatsiras gudručių, kurie prastums įstatymus, kurie nustatys tik simbolines kainas? Juk buvo noras padaryti ir kėlimąsi keltu nemokamą.
Be to tiltas kainuotų labai daug. Jokios rinkliavos ant tilto nepadengtų jo statybos kainų.
<...>
Praeityje, kiek atsimenu, keltai yra buvę nemokami. Bentjau keleiviams, o kaip automobiliams - neatsimenu - reikėtų paieškot vietinių dienraščių archyvuose.
Parašė tricky_kid Rodyti pranešimąDar neteko girdėti, kad perkėla būtų nedirbus esant naujiems keltams ... tiek per vėtras, audras plaukia, tiek per ledonešį ir su srovėmis gerai susitvarko. O va jei būtų aukštas tiltas, tai per didelius vėjus jį tikrai reiktų uždaryti
<...>
Ir dar jei žiūrint toli į ateitį, tai būtų labai nelogiška investicija, nes tų pingų gali prireikti ir prireiks kylančiam jūros vandeniui atremti.
Tenka pripažinti, kad tokie vartai į marias atrodytų įspūdingai, tačiau man asmeniškai kėlimąsis keltu artimesnis dūšiai.
P.S. ką tik sugalvojau problemą, kuria galima būtų pateisinti statybas ... galimybė keltis naktį. Bet vėlgi ... kiek žmonių naudotųsi tokia paslauga ?
Anais laikais (prieš 10 metų?) kažkur ir kainą buvau užskaitęs to tilto - 180 milijonų litų. Tikrai ne ekonomiškas sprendimas dėl 10 000 gyventojų . O juolab, kad dabar, ko gero, ir brangiau kainuotų. Taigi to tilto reikšmė būtų daugiau estetinė ir parodomoji, naujas traukos objektas, kuriuo daug kas pervažiuotų vien tam, kad juo pervažiuot.
Dėl kėlimosi naktį - anksčiau keltai dažniau keldavo naktimis, nei dabar. Gal ekonomikai pagerėjus vėl viskas grįš į vėžes.
Nesu aš už tilto idėją, bet nesu ir prieš. Mano ankstesnis post'as buvo daugiau dėl paprieštaravimo minčiai, kad pastačius tiltą Neringa bus užversta automobiliais ir Palangos poilsiautojais.
Comment
-
Kėlimasis keltais užtrunka ne 10 min. ir tai taip pat šiek tiek riboja besikeliančių srautus.
Pėstiesiems, kiek pamenu, niekada nebuvo nemokamo kėlimosi. Gal ir klystu. Nemokamai keliasi tik vietiniai gyventojai bei jų automobiliai. Taip pat, berods, Neringoje registruotų įmonių automobiliams yra kažkokios lengvatos. Neringoje yra apie 3600 gyventojų, iš kurių dalis tėra simuliantai. T.y. jie turi NT Neringoje, bet atvyksta tik poilsiauti. Tam, kad galėtų keltis nemokamai, yra deklaravę gyvenamąją vietą Neringoje. Todėl dėl poros su trupučiu tūkst. gyventojų tilto statyba yra nepagrįsta netgi ekonomiškai. O kur dar aplinkosauga...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPėstiesiems, kiek pamenu, niekada nebuvo nemokamo kėlimosi. Gal ir klystu.
Vienas ryškiausių to minusų buvo tas, kad Smiltynė buvo patapus bomžų nakvynės vieta, iš kur jie ryte keltu patraukdavo į čia pat esantį miestą.Paskutinis taisė Kovilas; 2010.08.12, 14:49.
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąmanau nėra ko svaigti apie tiltą. jeigu to nepadarė tarybiniais laikais, tai dabar tikrai nereikia. be to keltai ir pramoginiai laiveliai sukuria nemažai darbo vietų ir dar, sausumos žiurkes lietuvius skatina bent retkarčiais pasiplaukioti."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimąKad nemaišyti keltams, laivams ir pan. Reikia kasti tunelį.
Comment
Comment