Vietoje to, kad organizuotų stovėjimo aikšteles už Kuršių nerijos ribų ir poilsiautojų pervežimą kokybišku viešuoju transportu, meras šneka kažkokias nesąmones apie tiltus. Matyt tam, kad novamarozai dar paprasčiau trankytų gyvūnus plente ir toliau smardintų unikalų gamtos kampelį dyzeliais ir benzinais. Jau ir dabar Nida kaip viena didelė stovėjimo aikštelė.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tilto per Kuršių marias idėja
Collapse
X
-
Taip, su viešuoju ten ne kas. Ne sezono metu važinėja mikrobas ar autobusas kas 2val. Prieš dvi savaites važiavau ten maršrutiniu mikrobu, kojom vietos tiek mažai, kad teko sedėt ištrižai. Vasaros metu esu netilpęs į autobusą, o kitas tik po valandos. Žodžiu VT fronte LT visur nieko naujo.Paskutinis taisė Garbanius; Vakar, 17:44.
- 3 patinka
Comment
-
Tai va. Padarytų gerą privežimą iki Smiltynės, normalesnį VT pačioje Neringoje (pvz. iki jūros nuo gyvenviečių), patogią stovėjimo aikštelę kur nors Klaipėdoje, atnaujintų laivybą iki Nidos - būtų bent jau galima mažinti automobilių skaičių. Dabar gi įvažiavimas vasarą 50 eurų, keltas dar beveik 15, o kur pinigai nueina velniai žino.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Effka Rodyti pranešimąManau ten labiau tiktų geležinklio tiltas. Apskritai būtų šaunu turėti geležinkelio liniją Kuršių nerija - Klaipėda - Palanga - Šventoji. Sezono metu tolygiau pasiskirtytų lankytojų srautai. Jei dar nutiesus iki Liepojos, tai Baltijos regiono turizmą pakeltų į kitą lygį.
Kadangi dabar elektrinių autobusų technologijos gerai išvystytos, tai ten yra visos galimybės plėsti viešojo transporto tinklą su elektra varomu transportu. Tačiau kaip ir pastebėta, tai turėtų būti ne tik autobusai vežantys į gyvenvietes, bet ir vietinis transportas vežantis link paplūdimių, lankytinų objektų. Taip pat transportas būtinai turėtų važinėti ne 1 ar 2 kart per valandą iki 20:00 (ar kiek ten dabartiniu metu), bet gerokai dažniau ir gerokai ilgiau. Ir keleivių tikrai būtų, jei būtų sukurta P+R infrastruktūra, jungtinės galimybės keliauti keltas+autobusas už patrauklią kainą ir t.t.
Tačiau nieko ties tuo nėra daroma. Tik spangstama apie tiltą už mažiau nei 30 mln., kas yra juokinga. Kai ta pati Neringos savivaldybė trimituoja jog 1,5 km krantinės Preiloje remontui reikia apie 10 mln., o čia matai nori panašaus ilgio tiltą pastatyti už šiek tiek didesnę sumą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Effka Rodyti pranešimąManau ten labiau tiktų geležinklio tiltas. Apskritai būtų šaunu turėti geležinkelio liniją Kuršių nerija - Klaipėda - Palanga - Šventoji. Sezono metu tolygiau pasiskirtytų lankytojų srautai. Jei dar nutiesus iki Liepojos, tai Baltijos regiono turizmą pakeltų į kitą lygį.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tiktų, bet nerealu. Sezonas trumpas, lankytojų skaičius labai nepastovus. Tiltas kainuotų labai daug. Kadangi ten visur parkas ir parko sergėtojai jį atkakliai gina, tai net keliui papildomo metro negali duoti, ką jau kalbėti apie keliolika metrų ruožą geležinkeliui. Net jei ir būtų koridorius geležinkeliui, tai infrastruktūros sukūrimo kaštai būtų tokie, kad bilietas (KLP - Nida) turbūt turėtų kainuoti >100 eur, kad bent kažkiek amortizuotų kaštus.
Kadangi dabar elektrinių autobusų technologijos gerai išvystytos, tai ten yra visos galimybės plėsti viešojo transporto tinklą su elektra varomu transportu. Tačiau kaip ir pastebėta, tai turėtų būti ne tik autobusai vežantys į gyvenvietes, bet ir vietinis transportas vežantis link paplūdimių, lankytinų objektų. Taip pat transportas būtinai turėtų važinėti ne 1 ar 2 kart per valandą iki 20:00 (ar kiek ten dabartiniu metu), bet gerokai dažniau ir gerokai ilgiau. Ir keleivių tikrai būtų, jei būtų sukurta P+R infrastruktūra, jungtinės galimybės keliauti keltas+autobusas už patrauklią kainą ir t.t.
Tačiau nieko ties tuo nėra daroma. Tik spangstama apie tiltą už mažiau nei 30 mln., kas yra juokinga. Kai ta pati Neringos savivaldybė trimituoja jog 1,5 km krantinės Preiloje remontui reikia apie 10 mln., o čia matai nori panašaus ilgio tiltą pastatyti už šiek tiek didesnę sumą
Kas liečia parko sergėtojus, jiems gal kaip tik ši idėja labiau priimtina, nes sumažėtų auto transportas. Žmonės paliktų auto, kad ir Klaipėdoje, ir atvyktų į Kuršių neriją. Ir va tada labai svarbu turėti gerą viešąjį transportą vietiniams objektams pasiekti.
Comment
-
Parašė Effka Rodyti pranešimą
Elektrinis ar ne, jokio skirtumo, autobusas yra žymiai mažiau patogi transporto priemonė (čia kalbu apie ilgesnes distancijas kaip Klaipėda - Kuršių nerija), tad traukinys kur kas patogesnė alternatyva.
Kas liečia parko sergėtojus, jiems gal kaip tik ši idėja labiau priimtina, nes sumažėtų auto transportas. Žmonės paliktų auto, kad ir Klaipėdoje, ir atvyktų į Kuršių neriją. Ir va tada labai svarbu turėti gerą viešąjį transportą vietiniams objektams pasiekti.
Tokio geležinkelio linijos(kokia paminėta) nutiesimas kainuotų šimtus milijonų, jei net ne kokį milijardą sumoje. Kadangi tai būtų tik keleiviniam susisiekimui skirtas geležinkelis, tai tie keliolika ar keliasdešimt tūkstančių juo besinaudosiančių keleivių kas metus, sunkiai padengtu net eksploatacinius kaštus, jau nekalbant apie investicijų grąžą.
Žmonės ir su autobusais sėkmingai keliautų VT, jei tik tas VT būtų adekvatesnis. Jau ir dabar keliauja, nes pikiniais savaitgaliais net nebūna vietų tuose autobusuose. Vat čia didžiausia problema, kad trūksta talpos, dažnumo, bei nepakenktų ir integruotas kelto bilietas. Išvis būtų geriausia, jei būtų koks dienos bilietas į Neringą (įskaitant keltą) už kokius 10 eur, kur galėtum įlipti, išlipti iš VT, aplankant gyvenvietes pakeliui ir pan.
- 7 patinka
Comment
Comment