Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tilto per Kuršių marias idėja

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    O aš palaikau tramvajaus tilto idėją su linija per Neringą, panašiai kaip Flandrijoje.
    Flandrijoje 6,5 mln. gyventojų, Neringoje tik 3,5 tūkst.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Flandrijoje 6,5 mln. gyventojų, Neringoje tik 3,5 tūkst.
      Ir? Aš gavojau mes čia apie kosminius projektus diskutuojam

      Comment


        Džiugu, kad tema net 2 metus išbuvo nepaliesta. Labai norisi, kad taip liktų ir toliau, bet negaliu nepasidalinti istoriniu rašiniu.

        Tilto į Kuršių neriją idėjos realizavimui 60 metų neužteko
        https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...metu-neuzteko/


        Šiuo metu tilto į Kuršių neriją statyba nėra numatyta nei Lietuvos Respublikos bendrajame plane, nei dabartiniame, 2021 m. patvirtintame Klaipėdos miesto, nei anksčiau pradėjusiame galioti Klaipėdos uosto bendrajame plane. Kaip perspektyvinis vandens kelias abiejuose planuose yra nurodoma nauja perkėla už Kiaulės nugaros salos.
        <...>
        „Keltus naudoja tik bėdniausios valstybės, o turtingos ir galvojančios apie ekologiją stato tiltus. Vokietijos miestas Fėmarnas, su kuriuo esame susigiminiavę, yra saloje, į kurią buvo nutiestas tiltas. Ir sala dėl to tik suklestėjo, niekas jos nenusiaubė. Vokiečiai juokavo, kad kol jūs diskutuosite dėl tilto, mes tunelį į Daniją jau kasim. Taip ir nutiko. Visgi viskas priklauso nuo Vyriausybės, o ne nuo Neringos ar Klaipėdos savivaldybių. Užduodu kiekvienam naujam premjerui šį klausimą, šiam prezidentui irgi uždaviau, bet Lietuvos visuomenei įdiegta, kad jei bus tiltas, nerija sugrius. Bet juk keltai dabar yra iš esmės irgi tiltas, kai yra biznis jie varo non stop. Tik kai nėra to biznio jau prašo papildomai mokėti už būtiną reisą. Reiškia tik mokestis stabdo transportą. Deja, aplinkosaugininkų tokia filosofija, jie negirdi argumentų”, – sako [Neringos] meras.

        Comment


          Idomu, suveiktu mainai "tiltas į vidaus degimo variklių Nerijoje uždraudimą"?

          Comment


            Parašė LuDux Rodyti pranešimą
            Idomu, suveiktu mainai "tiltas į vidaus degimo variklių Nerijoje uždraudimą"?
            O kam tada tas tiltas reikalingas? (Neskaitant, kad jis apskritai nereikalingas) Ar daug elektromobilių galėtų važiuoti į Neringą, kai ten tėra berods 2 ar 3 krovimo stotelės. Jau dabar, kai tu elektromobilių gal ten koks 10 tebūna vasaros sezono metu, nesu matęs laisvos krovimo stotelės. Ten važiuoti elektromobilių neturint kur prie privataus namo pasikrauti, tai grynas mazochizmas.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              O kam tada tas tiltas reikalingas? (Neskaitant, kad jis apskritai nereikalingas) Ar daug elektromobilių galėtų važiuoti į Neringą, kai ten tėra berods 2 ar 3 krovimo stotelės. Jau dabar, kai tu elektromobilių gal ten koks 10 tebūna vasaros sezono metu, nesu matęs laisvos krovimo stotelės. Ten važiuoti elektromobilių neturint kur prie privataus namo pasikrauti, tai grynas mazochizmas.
              1. Stotelių galima pristatyti. ESO nerodo kad būtų didelės tinklo apkrovos. https://www.eso.lt/lt/namams/elektra...matavimai.html
              2. Niekas neverčia važiuoti į Neriją tuščiu baku.
              3. Tiltas kad nedūmintų keltai ir nedrumstų žuvytėms gyvenimo.
              Paskutinis taisė gerietis; 2023.06.07, 21:42. Priežastis: gramtka
              -

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                O kam tada tas tiltas reikalingas? (Neskaitant, kad jis apskritai nereikalingas) Ar daug elektromobilių galėtų važiuoti į Neringą, kai ten tėra berods 2 ar 3 krovimo stotelės. Jau dabar, kai tu elektromobilių gal ten koks 10 tebūna vasaros sezono metu, nesu matęs laisvos krovimo stotelės. Ten važiuoti elektromobilių neturint kur prie privataus namo pasikrauti, tai grynas mazochizmas.
                1. Pravesti begini transporta.
                2. Netrukdyti uosto pletrai.
                3. Uztikrinti geresni pasiekiamu spec. tarnybom.
                4. Pagerint apginamuma (Vis gi kaimynas tai rusija. Ir jei ji susisgribtu permest ten dalinius, tai galetume visa Neringa pamirst, kaip ir sajunginku laivus Klaipedos uoste).

                Dar viena is patraukliu opciju sian, tai tunelis is po vandeniu surinktu moduliu. Pigiau ir paparasciau, negu grezt po zeme.

                Comment


                  Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                  Dar viena is patraukliu opciju sian, tai tunelis is po vandeniu surinktu moduliu. Pigiau ir paparasciau, negu grezt po zeme.

                  Teisingai, tramvajams tunelį, elektromobiliams tiltą.
                  -

                  Comment


                    Apart kelių sekmadienių vasarą, kai patingėdami planuoti laiką keikiasi dėl tilto nebuvimo, visą kitą laiką norma. Neatsipirks tas tiltas, nesvaikit. Bėginį transportą į Neringą ? Tikrai ? Uosto plėtra - o ne išorinis geriau, ir dar su sąlyga, kad geopolitika atsistatys ? Žodžiu tiltų prasme Lietuvoje tikrai yra ką nuveikt ir neardant papildomai Neringos gamtos dėl kelių žmonių patogumo.

                    Comment


                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                      Apart kelių sekmadienių vasarą, kai patingėdami planuoti laiką keikiasi dėl tilto nebuvimo, visą kitą laiką norma. Neatsipirks tas tiltas, nesvaikit. Bėginį transportą į Neringą ? Tikrai ? Uosto plėtra - o ne išorinis geriau, ir dar su sąlyga, kad geopolitika atsistatys ? Žodžiu tiltų prasme Lietuvoje tikrai yra ką nuveikt ir neardant papildomai Neringos gamtos dėl kelių žmonių patogumo.
                      Tai ir klimatas pas mus kitoks, ir dar tokiu technologiju nera sukurta, ir gyventoju tankis per mazas, ir pinigu nera, ir tai neimanoma, ir (idekite savo atmaza cia)...

                      Comment


                        Kai nera poreikio, nera ir kalbos. Tema galima uzdaryti desimciai metu.
                        Paskutinis taisė Mørtã; 2023.06.07, 21:31.
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                          Tai ir klimatas pas mus kitoks, ir dar tokiu technologiju nera sukurta, ir gyventoju tankis per mazas, ir pinigu nera, ir tai neimanoma, ir (idekite savo atmaza cia)...
                          Tai kad šiuo atveju gyventojų tankis išties per mažas. Tai įrodo faktas jog perkėla puikiai susitvarko su srautais ištisus metus, išskyrus kelis vasaros savaitgalius. Be to keltai yra gerokai patogesni pėstiesiems ir dviratininkams, o patobulinus eismo organizavimą perkėlos prieigose ir VT. Tuo pačiu prie perkėlos labai reikalinga P+R aikštelė.

                          Comment


                            Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
                            Tai ir klimatas pas mus kitoks, ir dar tokiu technologiju nera sukurta, ir gyventoju tankis per mazas, ir pinigu nera, ir tai neimanoma, ir (idekite savo atmaza cia)...
                            Šiaip net rytų Londone vis dar veikia keltai, nors ten srautai n kartų didesni nei Neringoje.

                            Paskutinis taisė Lettered; 2023.06.08, 10:20.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą

                              O kam tada tas tiltas reikalingas? (Neskaitant, kad jis apskritai nereikalingas) Ar daug elektromobilių galėtų važiuoti į Neringą, kai ten tėra berods 2 ar 3 krovimo stotelės. Jau dabar, kai tu elektromobilių gal ten koks 10 tebūna vasaros sezono metu, nesu matęs laisvos krovimo stotelės. Ten važiuoti elektromobilių neturint kur prie privataus namo pasikrauti, tai grynas mazochizmas.
                              Kol būtu suprojektuota/pastatyta ir stoteliu gal nebereikėtu. Ar draudimų


                              Jei automobilinis tiltas nereikalingas, gal užtektu tilto pėstiesiems ir dviratininkams (kaip ir Bastionų gatvėje)?

                              Comment


                                Parašė LuDux Rodyti pranešimą

                                Kol būtu suprojektuota/pastatyta ir stoteliu gal nebereikėtu. Ar draudimų


                                Jei automobilinis tiltas nereikalingas, gal užtektu tilto pėstiesiems ir dviratininkams (kaip ir Bastionų gatvėje)?
                                Tiltas būtu gerokai ilgesnis ir aukštesnis, dėl to būtu gerokai sunkiau įveikiamas nei Bastionų tiltas. Ypatingai žiemą pučiant žvarbiems vėjams. Keltai žymiai patogiau, nes judėdamas gali ir pailsėti ir žiema sušilti.

                                Comment


                                  Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                  Tiltas būtu gerokai ilgesnis ir aukštesnis, dėl to būtu gerokai sunkiau įveikiamas nei Bastionų tiltas. Ypatingai žiemą pučiant žvarbiems vėjams. Keltai žymiai patogiau, nes judėdamas gali ir pailsėti ir žiema sušilti.
                                  Čia ne pasiulymas finansų komitetui 2023-iais, čia labiau pasiulymas Pasirengimo 2068-ujų metu Olimpiadai Lietuvoje Komitetui, laikams kai nuo Melnaragės iki Dangės stovės komercinės ir gyvenamosios paskirties daugiaaukščiai. Tam laikmečiui siūlau pafantazuoti apie galimybę pastatyti kažka panašaus į Helix Bridge Singapūre virš uosto vartų. Ačiu už supratimą

                                  Comment


                                    Meras – už tiltą į Neringą: išspręstų daug problemų

                                    <...>Savo ruožtu Neringos savivaldybės meras teigė, kad geriausia alternatyva keltams būtų tiltas tarp Klaipėdos ir Neringos.

                                    „Visos valstybės, kurios myli gamtą ir saugo gamtą, ir turi tam resursų, stato tiltus. Pasižiūrėkim į skandinavus, kurie labai saugo gamtą, ir ne žodžiais, ne lozungais, ir jie stato tiltus. Tai įrodyta – nekalbam apie žuvų migraciją į Kuršių marias ir atgal, joms maišymą, dyzelinio kuro išmetimą Smiltynės perkėloje šimtais tonų. Yra ir kitų problemų, kad kapitonų mažėja“, – vardijo D. Jasaitis.

                                    Prieš šešerius metus atliktais skaičiavimais, tiltas į Neringą, priklausomai nuo jo dizaino, anot mero, kainuotų nuo 15 mln. eurų iki 23 mln. eurų.

                                    „Tai šiandien dėkim plius 50 proc., tai štai jums ir suma“, – pažymėjo D. Jasaitis.

                                    Net ir pastačius tiltą, važiavimas juo (kaip niekur kitur Lietuvoje), anot mero, galėtų būti mokamas. Tokiu atveju jo statyba, bent jau skaičiuojant pagal ankstesnes kainas, atsipirktų per 15–19 metų.<...>

                                    Comment


                                      Kaip čia 15 ar 23 mln, jei Kaune dvigubai trumpesnis virš 100 mln kainuoja? O dar per marias turėtų būtų aukštas kad laivai praplauktų

                                      Comment


                                        Aha, net kaip ir sako uždėt 50% vis tiek 50 mln., kažkas ne taip, tuo labiau kad marių tiltas būt 5,5 karto ilgesnis

                                        Comment


                                          Jei pastatytų tiltą į neriją, tai dėl manęs gali Klaipėdą kartu su Neringa pasiimti ruskiai – vis tiek jau šis regionas prilygs Kaliningradui. Teks tik parduoti butą prasidėjus statyboms.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X