Parašė themanual
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tilto per Kuršių marias idėja
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Flandrijoje 6,5 mln. gyventojų, Neringoje tik 3,5 tūkst.
- 2 patinka
Comment
-
Džiugu, kad tema net 2 metus išbuvo nepaliesta. Labai norisi, kad taip liktų ir toliau, bet negaliu nepasidalinti istoriniu rašiniu.
Tilto į Kuršių neriją idėjos realizavimui 60 metų neužteko
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...metu-neuzteko/
Šiuo metu tilto į Kuršių neriją statyba nėra numatyta nei Lietuvos Respublikos bendrajame plane, nei dabartiniame, 2021 m. patvirtintame Klaipėdos miesto, nei anksčiau pradėjusiame galioti Klaipėdos uosto bendrajame plane. Kaip perspektyvinis vandens kelias abiejuose planuose yra nurodoma nauja perkėla už Kiaulės nugaros salos.
<...>
„Keltus naudoja tik bėdniausios valstybės, o turtingos ir galvojančios apie ekologiją stato tiltus. Vokietijos miestas Fėmarnas, su kuriuo esame susigiminiavę, yra saloje, į kurią buvo nutiestas tiltas. Ir sala dėl to tik suklestėjo, niekas jos nenusiaubė. Vokiečiai juokavo, kad kol jūs diskutuosite dėl tilto, mes tunelį į Daniją jau kasim. Taip ir nutiko. Visgi viskas priklauso nuo Vyriausybės, o ne nuo Neringos ar Klaipėdos savivaldybių. Užduodu kiekvienam naujam premjerui šį klausimą, šiam prezidentui irgi uždaviau, bet Lietuvos visuomenei įdiegta, kad jei bus tiltas, nerija sugrius. Bet juk keltai dabar yra iš esmės irgi tiltas, kai yra biznis jie varo non stop. Tik kai nėra to biznio jau prašo papildomai mokėti už būtiną reisą. Reiškia tik mokestis stabdo transportą. Deja, aplinkosaugininkų tokia filosofija, jie negirdi argumentų”, – sako [Neringos] meras.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė LuDux Rodyti pranešimąIdomu, suveiktu mainai "tiltas į vidaus degimo variklių Nerijoje uždraudimą"?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O kam tada tas tiltas reikalingas? (Neskaitant, kad jis apskritai nereikalingas) Ar daug elektromobilių galėtų važiuoti į Neringą, kai ten tėra berods 2 ar 3 krovimo stotelės. Jau dabar, kai tu elektromobilių gal ten koks 10 tebūna vasaros sezono metu, nesu matęs laisvos krovimo stotelės. Ten važiuoti elektromobilių neturint kur prie privataus namo pasikrauti, tai grynas mazochizmas.
2. Niekas neverčia važiuoti į Neriją tuščiu baku.
3. Tiltas kad nedūmintų keltai ir nedrumstų žuvytėms gyvenimo.-
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O kam tada tas tiltas reikalingas? (Neskaitant, kad jis apskritai nereikalingas) Ar daug elektromobilių galėtų važiuoti į Neringą, kai ten tėra berods 2 ar 3 krovimo stotelės. Jau dabar, kai tu elektromobilių gal ten koks 10 tebūna vasaros sezono metu, nesu matęs laisvos krovimo stotelės. Ten važiuoti elektromobilių neturint kur prie privataus namo pasikrauti, tai grynas mazochizmas.
2. Netrukdyti uosto pletrai.
3. Uztikrinti geresni pasiekiamu spec. tarnybom.
4. Pagerint apginamuma (Vis gi kaimynas tai rusija. Ir jei ji susisgribtu permest ten dalinius, tai galetume visa Neringa pamirst, kaip ir sajunginku laivus Klaipedos uoste).
Dar viena is patraukliu opciju sian, tai tunelis is po vandeniu surinktu moduliu. Pigiau ir paparasciau, negu grezt po zeme.
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Dar viena is patraukliu opciju sian, tai tunelis is po vandeniu surinktu moduliu. Pigiau ir paparasciau, negu grezt po zeme.
Teisingai, tramvajams tunelį, elektromobiliams tiltą.
-
Comment
-
Apart kelių sekmadienių vasarą, kai patingėdami planuoti laiką keikiasi dėl tilto nebuvimo, visą kitą laiką norma. Neatsipirks tas tiltas, nesvaikit. Bėginį transportą į Neringą ? Tikrai ? Uosto plėtra - o ne išorinis geriau, ir dar su sąlyga, kad geopolitika atsistatys ? Žodžiu tiltų prasme Lietuvoje tikrai yra ką nuveikt ir neardant papildomai Neringos gamtos dėl kelių žmonių patogumo.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąApart kelių sekmadienių vasarą, kai patingėdami planuoti laiką keikiasi dėl tilto nebuvimo, visą kitą laiką norma. Neatsipirks tas tiltas, nesvaikit. Bėginį transportą į Neringą ? Tikrai ? Uosto plėtra - o ne išorinis geriau, ir dar su sąlyga, kad geopolitika atsistatys ? Žodžiu tiltų prasme Lietuvoje tikrai yra ką nuveikt ir neardant papildomai Neringos gamtos dėl kelių žmonių patogumo.
- 1 patinka
Comment
-
Kai nera poreikio, nera ir kalbos. Tema galima uzdaryti desimciai metu.Paskutinis taisė Mørtã; 2023.06.07, 21:31.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
- 2 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Tai ir klimatas pas mus kitoks, ir dar tokiu technologiju nera sukurta, ir gyventoju tankis per mazas, ir pinigu nera, ir tai neimanoma, ir (idekite savo atmaza cia)...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimąTai ir klimatas pas mus kitoks, ir dar tokiu technologiju nera sukurta, ir gyventoju tankis per mazas, ir pinigu nera, ir tai neimanoma, ir (idekite savo atmaza cia)...
Paskutinis taisė Lettered; 2023.06.08, 10:20.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O kam tada tas tiltas reikalingas? (Neskaitant, kad jis apskritai nereikalingas) Ar daug elektromobilių galėtų važiuoti į Neringą, kai ten tėra berods 2 ar 3 krovimo stotelės. Jau dabar, kai tu elektromobilių gal ten koks 10 tebūna vasaros sezono metu, nesu matęs laisvos krovimo stotelės. Ten važiuoti elektromobilių neturint kur prie privataus namo pasikrauti, tai grynas mazochizmas.
Jei automobilinis tiltas nereikalingas, gal užtektu tilto pėstiesiems ir dviratininkams (kaip ir Bastionų gatvėje)?
Comment
-
Parašė LuDux Rodyti pranešimą
Kol būtu suprojektuota/pastatyta ir stoteliu gal nebereikėtu. Ar draudimų
Jei automobilinis tiltas nereikalingas, gal užtektu tilto pėstiesiems ir dviratininkams (kaip ir Bastionų gatvėje)?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Tiltas būtu gerokai ilgesnis ir aukštesnis, dėl to būtu gerokai sunkiau įveikiamas nei Bastionų tiltas. Ypatingai žiemą pučiant žvarbiems vėjams. Keltai žymiai patogiau, nes judėdamas gali ir pailsėti ir žiema sušilti.
Comment
Comment