Nidoje ir Juodkrantėje budi greitosios, yra ir medicinos punktas, tai pirminę pagalbą gautum greičiau nei Vilniuje, o reikalui esant universitetinėje ligoninėje net naktį atsidurtum žymiai greičiau nei kur nors poilsiaudamas dzūkijos ar aukštaitijos nacionaliniame parke.
Pritariu, pažįstami atostogavo Nidoje, atsitiko nelaimė, greitoji migom prisistatė, nuvežė į Klaipėdą (keltas laukė greitosios). Iš kitos pusės - statom tiltą/tunelį ir mašinoms įvažiavimą į Neringą darom mokestį 50 eurų
Pritariu, pažįstami atostogavo Nidoje, atsitiko nelaimė, greitoji migom prisistatė, nuvežė į Klaipėdą (keltas laukė greitosios). Iš kitos pusės - statom tiltą/tunelį ir mašinoms įvažiavimą į Neringą darom mokestį 50 eurų
šių metų praktika parodė, kad pakėlus įvažiavimo mokestį iki 20€ nieko nepakeitė, atvirkščiai, dar daugiau automobilių sulaukėme. Kitais metais svarsto ar pakelti iki 50€ ar išvis neįsileisti automobilių.
Bet aš asmeniškai sutikčiau kad būtų neįleidžiami automobiliai jeigu būtų sutvarkyta viešojo transporto infrastruktūra, tai yra patogus ir greitas viešas transportas (pageidautina ne dyzelis). Šiuolaikiškas, geras dviračių/pėsčiųjų takas. Ir tvarkingas parkingas kur nors Klaipėdoje ar netoli, iš kur kursuotų viešas transportas, dvirtakis prasidėtų ir tiesioginiai keltai į Neringos miestelius.
Dar logiškas automobilių mokestis būtų už jo užpildymą, tarkim penkiavietis automobilis o jame tik du žmonės, vadinasi jis turi mokėti daugiau nei automobilis su 5 žmonėmis. Arba koks nors autobusiukas 9 vietų ir jeigu pilnas, moka mažiau nei pustuštis. Taip ir skatintų žmones pasiimti tarkim pakeleivių. O dabar atvirkščiai kuo didesnė mašina ir kuo ji daugiau atsiveža žmonių tuo ji moka daugiau.
Padalinus mokestį ant mašinoje vežamų galvų, gaunasi atvirkščiai. Kuo labiau užpildyta mašina, tuo pigesnė vieno žmogaus kelionė.
na esmė kita, gal ne taip išsireiškiau, niekas netikrina kiek mašinoje žmonių. Čia galėtų būti kažkas panašaus kaip Vilniuje su A juostomis, kai kuriose leidžiama važiuoti automobiliams kuriose yra 4 ir daugiau asmenys. Taip ir čia jei važiuoja pila tokio pat dydžio transporto ji moka mažiau, negu važiuotų pustuštė.
Manoma, kad jungtis tarp Kuršių nerijos ir Klaipėdos išspręstų ne vieną problemą, tad asociacijos „Metro sąjūdis“ valdybos pirmininkas Juozas Zykus ėmėsi iniciatyvos ir sukvietė suinteresuotuosius asmenis jau ne į pirmą susitikimą dėl jungties statybų.
Šito tilto idėja atsiranda kas kartą, kai tik būna karščiai ir srautas į Neringą padidėja, t.y. aktualu kokį 1 mėn. per metus. Įdomu būtų pažiūrėti, kokiu metu šitokie tekstai kas met atsiranda.
Asociacija “Metro sąjūdis” imasi tilto į Neringą idėjos. Na jie tai gali, jiems kaip tik. Dar reiktų jiems imtis iniciatyvos įkurti Marso koloniją ir imti propaguoti kelionės į Žemės centrą projektą.
Asociacija “Metro sąjūdis” imasi tilto į Neringą idėjos. Na jie tai gali, jiems kaip tik. Dar reiktų jiems imtis iniciatyvos įkurti Marso koloniją ir imti propaguoti kelionės į Žemės centrą projektą.
"Metro sąjūdis" yra turbūt ryškiausias pusiau-utopinių projektų garsintojų pavyzdys Lietuvoje. Turbūt ne tik tilto į Kuršių marių idėjas sulauktume. Gal net tunelio į Gotlando salą idėjas pradės skelbt Galėtume nuvažiuot į Švediją per kelias valandas
Šito tilto idėja atsiranda kas kartą, kai tik būna karščiai ir srautas į Neringą padidėja, t.y. aktualu kokį 1 mėn. per metus. Įdomu būtų pažiūrėti, kokiu metu šitokie tekstai kas met atsiranda.
Kad net šį penktadienio vakarą nebuvo labai didelės eilės prie kelto, t.y. per patį atostogų bumą, tai čia poreikis nebent pačiam rentiniui gauti užsakymą, o ne poilsiautojams.
Nors buvau už tiltą, nes cool ir europietiška.., dabar laikausi nuomonės, kad tegul lieka keltas. Norėčiau, kad pinigai infrastruktūrai eitų ten kur jų labiau reikia
Nors buvau už tiltą, nes cool ir europietiška.., dabar laikausi nuomonės, kad tegul lieka keltas. Norėčiau, kad pinigai infrastruktūrai eitų ten kur jų labiau reikia
Pakeitė nuomonė ir pakeista. Teisingas pokytis. Nereikia jokio tilto į tokią trapią teritoriją. Jokio masinio turizmo ir bandos ar automobilių spūsčių ten tikrai nereikia. O dėl kelių šimtų kasdien besikeliančių ne sezono metu tiltas nereikalingas.
Kaip čia pasakius... Keltas ilgą laiką jau buvo Lietuvoje, o ilgas tiltas per Kuršių marias, priklausomai dar nuo dizaino, kažkas naujo, neįprasto, galbūt paliekantis wow įspūdį.
Kaip čia pasakius... Keltas ilgą laiką jau buvo Lietuvoje, o ilgas tiltas per Kuršių marias, priklausomai dar nuo dizaino, kažkas naujo, neįprasto, paliekantis wow įspūdį.
Ką bendro turi astaniškas-arabiškas VAU su europietiškumu?
Comment