Atsiprašau, bet diskusijoms apie tiltą į Neringą yra atskira tema.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tilto per Kuršių marias idėja
Collapse
X
-
Galvojau, jau pamiršo jį. Deja...
Tiltas į Kuršių neriją: 46 metai nuo idėjos gimimo
http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...imimo-1547901/
- 1 patinka
Comment
-
Toks "dvirankis" interviu. "On the one hand, on the other hand".
15min.lt 2018.07.23
Neringos ateities vizija: tiltas ar uždara teritorija su brangiu įvažiavimu?
Tiltas ar tunelis – ko labiau reikia Neringai, kad susisiekimas su šiuo ypatingu Lietuvos kampeliu taptų patrauklesnis? O gal viską reikėtų palikti taip, kaip yra, ir toliau kaip susisiekimo priemonę naudoti keltą? Apie tai specialioje LRT radijo laidoje kalbėjo Nidos mero pavaduotojas Narūnas Lendraitis.
Nuo šių metų norint iš Klaipėdos persikelti į kitą Kuršių marių pusę su lengvuoju automobiliu tenka mokėti 12 eurų ir 30 centų. Norint nuvykti į Nidą, teks sumokėti ir papildomą 20 eurų ekologinį mokestį. (...)
Kalbant apie tilto poreikį, N.Lendraitis pripažįsta, kad jis situaciją pagerintų, tačiau priekaištų neturi ir dabar veikiančiai keltų sistemai. „Beveik visą nepriklausomos Lietuvos laikotarpį yra apie tai diskutuojama, ir žinome, kad ir Klaipėdos, ir uosto strateginio planavimo dokumentuose jis buvo žymimas, savo vizijoje tai regėjome. Manome, kad Smiltynės perkėla veikia optimaliai, keltai kursuoja visą parą. Jie tenkina poreikius“, – sako N.Lendraitis. (...)
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...mu-221-1005184
Reklamuojami iš kruizinių laivų važiuojantys kruiziniai autobusai sukuria darbo vietas kaliningradietiškai-lietuviško gintaro prekiautojams ir generuoja didelius žmonių srautus.
Nida su tuktukais pasidaro kažkokia pernelyg triukšminga. Po poros metų Nida bus panaši į Palangoje - ir be tilto per marias.
Jei nieko nebus daroma, vienas iš autentiškiausių Neringos dalykų bus ir pavargusi 167 kelio atkarpa nuo Smiltynės iki Pervalkos.
Nebūtų keista, jei ribojant eismą vasaros savaitgaliais prie Nidos atsirastų antra šlagbaumų juosta.
Alternatyva būtų laivybos Kuršių mariose vystymas ir Nidos pasiekiamumo iš rytinio marių kranto didinimas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas
Alternatyva būtų laivybos Kuršių mariose vystymas ir Nidos pasiekiamumo iš rytinio marių kranto didinimas.
P.S. Jeigu manote, kad žinutė geriau tinka temoje apie laivybą Kuršių mariose, perkelkite.
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimą
Mielai kelčiausi į Nidą iš Drevernos ar kito Kuršmarių uosto. Temoje apie laivybą Kuršių mariose minėjote, apie keltą į Juodkrantę, įdomu ar yra legalių keltų, kurie reguliariai kelia į Nidą?
P.S. Jeigu manote, kad žinutė geriau tinka temoje apie laivybą Kuršių mariose, perkelkite.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą... atvažiuoji tiesiai iš autostrados į keltą
Comment
-
Hmm, jei Kuršių neriją paverst brangiu rezervatu, neturint omeny, kad aš tam pritariu, tai turbūt iš vis uždaryčiau tiesioginį automobilių susisiekimą tarp Juodkrantės, Nidos ir likusių gyvenviečių. Nuo Naujosios Klaipėdos perkėlos tiesiog eitų didelis keltas, aplankantis Juodkrantę, Nidą, Pervalką, Preilą, būtų įrengiama didžiulė saugoma automobilių aikštelė Klaipėdoje. Ekologiškas transportas, t.y. dviračių takas galėtų eiti savo trasa arba Smiltynės-Nidos kelio atkarpa, o med. pagalba būtų teikiama straigtasparniais
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąHmm, jei Kuršių neriją paverst brangiu rezervatu, neturint omeny, kad aš tam pritariu, tai turbūt iš vis uždaryčiau tiesioginį automobilių susisiekimą tarp Juodkrantės, Nidos ir likusių gyvenviečių. Nuo Naujosios Klaipėdos perkėlos tiesiog eitų didelis keltas, aplankantis Juodkrantę, Nidą, Pervalką, Preilą, būtų įrengiama didžiulė saugoma automobilių aikštelė Klaipėdoje. Ekologiškas transportas, t.y. dviračių takas galėtų eiti savo trasa arba Smiltynės-Nidos kelio atkarpa, o med. pagalba būtų teikiama straigtasparniais
O siaip galetu ne tik brangint ivaziavima, bet ka nors ir daryti uz tuos pinigus bei padaryti normalu pranesima kodel branginama. Nes dabar toks ispudis kad 20 eur ekologijos mokestis eina kazkam i kisene. Aisku pries tai ivedus kazkoki normalu VT susisiekimo buda, pvz:
atvaziuoji prie perkelos, palieki masina nemokamoje aiksteleje (jei nusiperki bilieta keltis)
persikeli, sedi i kas 10 minuciu kursuojanti autobusa. Nauja. Vaziuojanti iki velumos.
Sutvarkyti dviraciu ir pesciuju takai visoj Kursiu nerijoj, kad galetum patogiai keliaut dviraciu, paspirtuku, whatever. Ir apsviesti!
Tuomet padaryt ivaziavimo kaina 100 eur, vietiniams palikt nemokamai. Greitoji, cargo ir pan. nemokamai.
Turtuoliai vaziuoja masinom, apmoka infrastrukturos prieziura. Visiems profit.
Dabar tik keliama kaina, visa kita tokios saip sau bukles.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąTas tiltas tra butinas, arba keltai turi kursuoti be sustojimo 24/7
https://www.keltas.lt/lt/tvarkarastis/naujoji-perkela/
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Teip teip ir visas maisto prekes ir siuntinukus is kinijos dronai atskraidytu.
O siaip galetu ne tik brangint ivaziavima, bet ka nors ir daryti uz tuos pinigus bei padaryti normalu pranesima kodel branginama. Nes dabar toks ispudis kad 20 eur ekologijos mokestis eina kazkam i kisene. Aisku pries tai ivedus kazkoki normalu VT susisiekimo buda, pvz:
atvaziuoji prie perkelos, palieki masina nemokamoje aiksteleje (jei nusiperki bilieta keltis)
persikeli, sedi i kas 10 minuciu kursuojanti autobusa. Nauja. Vaziuojanti iki velumos.
Sutvarkyti dviraciu ir pesciuju takai visoj Kursiu nerijoj, kad galetum patogiai keliaut dviraciu, paspirtuku, whatever. Ir apsviesti!
Tuomet padaryt ivaziavimo kaina 100 eur, vietiniams palikt nemokamai. Greitoji, cargo ir pan. nemokamai.
Turtuoliai vaziuoja masinom, apmoka infrastrukturos prieziura. Visiems profit.
Dabar tik keliama kaina, visa kita tokios saip sau bukles.
- 2 patinka
Comment
-
Tas tiltas seniai yra būtinybė, nes tokį atstumą žaisti su keltais yra atsilikimas. O patekimą galima riboti kitomis priemonėmis, pvz., atitinkamu tilto mokesčiu. Automobilių kiekius savaime mažintų patogus ir dažnai kursuojantis viešasis transportas ir geros būklės dviračių takai. Nėra nei to, nei to. Dabar toks vaizdas, kad tų automobilių kiekio realiai apriboti nenorima, norima tik kuo daugiau surinkti iš jų pinigų.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKur dar reikia? Rusnėje? Neringoje per metus apsilanko apie pusę milijono turistų. O kad didžiausias srautas atitenka vasaros mėnesiams, nelabai ką keičia. Vietiniai kursuoja pirmyn atgal ištisus metus.
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKur dar reikia? Rusnėje?
Paskutinis taisė Lettered; 2018.07.27, 12:01.
- 1 patinka
Comment
-
Tilto priešininkai galvoja, kad pastačius tiltą pradės plūsti į Neringą sunkvežimiai. Tiltas išvis gali būti skirtas tik pėstiesiems, dviratininkams ir spec. tarnybų transportui. Patiems neringiškiams tilto tai reikia, o kad jo nereikia kartą per metus į Neringą nuvažiuojantiems vilniečiams-kauniečiams, tai nieko keista. Jiems keltas kaip atrakcija. Smiltynės perkėlai tilto irgi visai nereikia .
Comment
Comment