Parašė thisisgoodnews
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tilto per Kuršių marias idėja
Collapse
X
-
Parašė index Rodyti pranešimąVienintelis paaiškinimas, kad esant ribotai viešbučių, restoranų ir galų gale pačios vietos pasiūlai (nes statybos baisiai apribotos), Neringa stengiasi išstumti mažiau mokius poilsiautojus, kad liktų daugiau vietos labiau mokiems.
Comment
-
Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimąvisiškai palaikau šią idėją. lygia taip pat srautą galima būtų reguliuoti esant tuneliui, su jo pravažiavimo mokesčiu.
.
Comment
-
Kokie čia mokūs/nemokūs poilsiautojai? Daug yra nacionalinių parkų, kur apskritai privatus eismas neįleidžiamas. Neringoje išeitis yra paprasta.
1. Atvažiuoji iš Lietuvos į Klaipėdą.
2. Klaipėdos pusėje didelėje, pigioje, saugioje aikštelėje palieki mašiną.
3. Susimoki už keltą, ekologinį mokestį žmogui ir t.t. + gauni Neringos pasą.
4. Su Neringos pasu po to važinėji po visą neringą nebemokėdamas papildomai. Važineji gražiais, patogiais, itin gerai turizmui pritaikytais autikais. Autikai sugeba ir dviračius ir bagažą paimti. Važinėja dažnai. Reisai labai gerai pritaikyti prie keltų tvarkaraščių. Važinėja ir naktį.
Tokiu atveju man jokios mašinos nereikia.
Comment
-
As turiu leidimus, bet labai daznai masina palieku Klaipedoj
O kad sumazintu srautus, tai butu fantastika, nes savaitgali net savo rezervuotoj vietoj net negali pasistatyt. Anksciau buvo idetas uzraktas (gulintis), tai kazkoks gudrocius sugebejo ir ji nulauzt ir pasistatyt
Bet 50eur, tai manau siek tiek jau prasilenkia su betkokia logika. Suolis nuo 20lt i 10eur jau buvo didelis... Nuosirdziai nesuvokiu jokios logikos ji kelt daugiau nei 20eur, nu dar max 30, bet tikrai ne 50...
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąAs turiu leidimus, bet labai daznai masina palieku Klaipedoj
O kad sumazintu srautus, tai butu fantastika, nes savaitgali net savo rezervuotoj vietoj net negali pasistatyt. Anksciau buvo idetas uzraktas (gulintis), tai kazkoks gudrocius sugebejo ir ji nulauzt ir pasistatyt
Bet 50eur, tai manau siek tiek jau prasilenkia su betkokia logika. Suolis nuo 20lt i 10eur jau buvo didelis... Nuosirdziai nesuvokiu jokios logikos ji kelt daugiau nei 20eur, nu dar max 30, bet tikrai ne 50...
Comment
-
Parašė ZXS Rodyti pranešimąKokie čia mokūs/nemokūs poilsiautojai? Daug yra nacionalinių parkų, kur apskritai privatus eismas neįleidžiamas. Neringoje išeitis yra paprasta.
1. Atvažiuoji iš Lietuvos į Klaipėdą.
2. Klaipėdos pusėje didelėje, pigioje, saugioje aikštelėje palieki mašiną.
3. Susimoki už keltą, ekologinį mokestį žmogui ir t.t. + gauni Neringos pasą.
4. Su Neringos pasu po to važinėji po visą neringą nebemokėdamas papildomai. Važineji gražiais, patogiais, itin gerai turizmui pritaikytais autikais. Autikai sugeba ir dviračius ir bagažą paimti. Važinėja dažnai. Reisai labai gerai pritaikyti prie keltų tvarkaraščių. Važinėja ir naktį.
Tokiu atveju man jokios mašinos nereikia.
Comment
-
Panorėjus Neringą galima paversti išvis kurortu be automobilių (vien spec. ir aptarnaujantis transportas). Tik reikėtų patvarkyti infrastruktūrą (patogesnis viešasis transportas, bagažo pristatymas į viešbutį ir t. t.). Nemanau, kad dėl to sumažėtų turistų, tiesiog pasikeistų jų struktūra. Neliktų tų, kurie jaučiasi nelaimingi, jei mašinos negali pasistatyti pliaže bei grožėtis jūra pro automobilio langą . O tiek pačioje Nidoje, tiek Juodkrantėje nėra kur su mašina važiuoti - viskas lengvai pasiekiama ir pėsčiomis. Statyti tiltą išvis būtų nesąmonė - nebent tik pėščiųjų . Protingais sprendimais galima būtų sumažinti automobilių skaičių Neringoje nesumažinant turistų skaičiaus. Kurortas be automobilių galbūt pritrauktų ir papildomų turistų, taptų tam tikru išskirtinumu. Ir reikėtų atsikratyti stereotipo, kad automobiliu atvykstantis turistas būtinai yra turtingesnis nei atvykstantis dviračiu ar viešuoju transportu. Gal kažkada dviratis ir buvo nepajėgumo įpirkti automobilį požymis. Dabar jau ne. Geras dviratis kainuoja daugiau nei prastas automobilis .Paskutinis taisė senasnamas; 2015.11.03, 16:29.
Comment
-
Kurortas be automobilių - puiki idėja.
Tam reikia:
- daug įvairaus VT (gali būti elektrinis)
- patogios dviračių infrastruktūros (pvz. dengta užuovėja pralaukti liūtį)
- kempingų kiekviename kaimelyje (ne visi gali numinti 50 km iki Nidos)
- didelės, saugios aikštelės Klaipėdoje
- didelės, saugios aikštelės Šilutėje (Mingėje, Rusnėje) ir susisiekimo iki Nidos
Kas greičiausiai bus - 30 e (šiandien jau meras prisipažįsta, kad 50 e siūlė provokaciniais tikslais). Ir nieko naujo. Tas pats takas atsirandantis ir dingstantis. Tie patys MB autobusiukai. Jokios aikštelės Klp.
PS jei gerai pamenu, šią vasarą buvo pagauta, kad 10 e rinko "be bilieto". T.y. į kišenę. Kas rinkėjais dirbs - pamirš, kad dar ir algą moka
Comment
-
Parašė ZXS Rodyti pranešimąKokie čia mokūs/nemokūs poilsiautojai? Daug yra nacionalinių parkų, kur apskritai privatus eismas neįleidžiamas.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKurortas be automobilių - puiki idėja.
Tam reikia:
- daug įvairaus VT (gali būti elektrinis)
- patogios dviračių infrastruktūros (pvz. dengta užuovėja pralaukti liūtį)
- kempingų kiekviename kaimelyje (ne visi gali numinti 50 km iki Nidos)
- didelės, saugios aikštelės Klaipėdoje
- didelės, saugios aikštelės Šilutėje (Mingėje, Rusnėje) ir susisiekimo iki Nidos
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąAukštaitijos ir Dzūkijos nac. parkuose galima automobiliais važinėtis. Kitu atveju daug miestelių ir kaimų liktų nepasiekiami
Čia geras sąrašas:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_car-free_places
Comment
-
Šiemet buvo pasirašyti svarbūs susitarimai tarp projekto rangovų ir būsimų vykdytojų. Jungties tarp Vokietijos ir Danijos statybų darbai turėtų būti pradėti 2018 m. sausio mėnesį bei tęsis 8 su puse metų.
Daugiau informacijos: Fehmarn Belt tunnel construction contracts signed
Comment
-
Jus net neisivaizduojat, koks pyktis ima, kai matau tokius projektus. Kai ponai, prisistate sau sodybas Neringoje draudzia bet kokius tiltu ir tuneliu projektus susisiekimui gerinti. Nes mat prie ju vasarnamiu prascioku privaziuos.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąJus net neisivaizduojat, koks pyktis ima, kai matau tokius projektus. Kai ponai, prisistate sau sodybas Neringoje draudzia bet kokius tiltu ir tuneliu projektus susisiekimui gerinti. Nes mat prie ju vasarnamiu prascioku privaziuos.
Ko gero net vokiečiai į tokio dydžio miestelį kaip Nida nestatytų tilto.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąJus net neisivaizduojat, koks pyktis ima, kai matau tokius projektus. Kai ponai, prisistate sau sodybas Neringoje draudzia bet kokius tiltu ir tuneliu projektus susisiekimui gerinti. Nes mat prie ju vasarnamiu prascioku privaziuos.
1) Vokieciai nesutinka deti savo pinigu i sita projekta, nes jis jiems visiskai nereikalingas.
2) Danai (budami Danais) dabar sprendzia ar apmoketi ir Vokieciu dali.
3) Greitkelio iki CPH statybos stovejo 7 metus, nes numatyta trasa ejo per labiau prasigyvenusiu sodybu sklypus.
4) Del Nidos - neturiu ten jokio NT ir kitu interesu, bet noreciau kad susisiekimas masinomis butu mazinamas kaip imanoma labiau. Dabartinis keltas Klaipeda-Juodkrante-Nida galetu buti vienintelis budas patekti i Nerija arba jei nori su masina - moki kokius 50Eur uz ivaziavima.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė jpou Rodyti pranešimąDirbu su keliais inzinieriais dirbanciais prie sito projekto. Tai:
1) Vokieciai nesutinka deti savo pinigu i sita projekta, nes jis jiems visiskai nereikalingas.
2) Danai (budami Danais) dabar sprendzia ar apmoketi ir Vokieciu dali.
3) Greitkelio iki CPH statybos stovejo 7 metus, nes numatyta trasa ejo per labiau prasigyvenusiu sodybu sklypus.
4) Del Nidos - neturiu ten jokio NT ir kitu interesu, bet noreciau kad susisiekimas masinomis butu mazinamas kaip imanoma labiau. Dabartinis keltas Klaipeda-Juodkrante-Nida galetu buti vienintelis budas patekti i Nerija arba jei nori su masina - moki kokius 50Eur uz ivaziavima.
Dabartinis 20 eur ekologijos mokestis ir taip bus palaipsniui didinamas iki 50. Prie sito 50 dar pridek 11 eur keltui, kurie po kurio laiko taps ir 20 ir bet kiek daugiau.
Ar ne geriau butu, jei butu tiltas, su mokamu ivaziavimu?
Comment
-
Ivaziavima turi riboti kaina, o ne keltas. Keltas yra kliutis kelyje. Nei greitoji, nei gaisrine, nei policijos pajegos negali normaliai greitai patekti i Nerija.
Tiltui turi būti ekonominis pagrindimas, o jo nėra.
Comment
Comment