Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tilto per Kuršių marias idėja

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kam čia kaišioti tą "Lietuva yra automobilių kraštas", tarsi tik Lietuvoje tas neįmanoma ir mes esame kažkokie išskirtiniai nesusipratėliai vieninteliai važinėjantys automobiliais? Gal galite pateikti nors viena pvz. šalies, kuri nebūtų automobilių kraštas ir vienintelį kelią į kažkurią tai vietovę pakeistu bėgiais ir bėginiu transportu? Tikriausiai ir greitoji pagalba turėtu atvažiuoti tramvajumi ir su neštuvais nešti ligonius į artimiausią stotelę, o prekes į parduotuves pristatytų kurjeriai - tramvajaus keleiviai su kuprinėmis.


    Visų pirma, tramvajus nėra ekologiškumo etalonas (yra ir kitų tokio ekologiškumo lygio transporto rūšių), o yra transporto būdas skirtas dideliems keleivių srautams pervežti, kai autobusų transportas su tuo nebegali susidoroti. Ar tikrai į Smiltynę yra tiek daug važiuojančių keleivių, kad jiems būtinas tramvajus?
    Man atrodo, kad kaip tik statyti tunelį tik tramvajui (apskritai tiesti patį tramvajų) yra pernelyg didelė prabanga. Reikia gi pagaliau pradėti skaičiuoti vietoje utopinių planų, kas mano pastebėjimu Lietuvoje labai retai daroma.
    Tunelio ar tilto statyba yra labai realus projektas, bet kadangi tai reikalauja kažkokių sąnaudų, vadinasi reikia gauti ekonomiją kitoje vietoje. Vienintelis variantas yra pastatyti tokį naują kelią į Kuršių neriją, kad būtų galima atsisakyti keltų, kurie yra dabar subsidijuojami iš lėšų skirtų keliams. Galima palikti tik "einamiausiu" (kai daugiausiai keleivių) metu plaukiojančius keltus keleiviams (pėstieji ir dviratininkai) vien dėl pramoginių tikslų, kad ši veikla būtų pelninga arba bent reikalautų minimalių subsidijų.
    ----------------------
    Tramvajus dėl reikalingų pervežti keleivių kiekio yra labai lanksti transporto priemonė: galima keisti tramvajaus sąstato ilgį labai plačiame intervale. Jeigu nėra didelių keleivių kiekių, tramvajus gali pervežti mažus keleivių kiekius nemažiau ekonomiškai negu įprastas autobusas.
    Tačiau, tunelio atveju yra kitas labai svarbus tramvajaus pranašumas ekologijos srityje- būtent tai, kad tramvajus TUNELYJE BŪTŲ VAROMAS ELEKTRA.
    Iš tunelių pašalinti transporto priemonių išmetamasias dujas yra brangu bei nemenkas technologinis iššūkis. Būtent dėl šitos priežąsties per Lamanšo tunelį visiškai nebuvo numatyta autotransportui (išskyrus gelbėjimo tarnybų spec.transportą) judėti savarankiškai.
    Aišku, neišsprendžiamų problemų nebūna, tačiau vien tik elektra varomas transportas per tunelį būtų labai didelis privalumas (atsieitų daug pigiau).
    Aišku dabar jau po truputį atsiranda ir elektra varomi autobusai, tačiau jų yra dar labai mažai.

    Comment


      Jeigu daryti tunelį po mariomis, net jeigu ir tramvajui, būtina būtų padaryti galimybę važiuoti ir spec. transportui.

      Comment


        Parašė amber13 Rodyti pranešimą
        ----------------------
        Tramvajus dėl reikalingų pervežti keleivių kiekio yra labai lanksti transporto priemonė: galima keisti tramvajaus sąstato ilgį labai plačiame intervale. Jeigu nėra didelių keleivių kiekių, tramvajus gali pervežti mažus keleivių kiekius nemažiau ekonomiškai negu įprastas autobusas.
        Tačiau, tunelio atveju yra kitas labai svarbus tramvajaus pranašumas ekologijos srityje- būtent tai, kad tramvajus TUNELYJE BŪTŲ VAROMAS ELEKTRA.
        Iš tunelių pašalinti transporto priemonių išmetamasias dujas yra brangu bei nemenkas technologinis iššūkis. Būtent dėl šitos priežąsties per Lamanšo tunelį visiškai nebuvo numatyta autotransportui (išskyrus gelbėjimo tarnybų spec.transportą) judėti savarankiškai.
        Aišku, neišsprendžiamų problemų nebūna, tačiau vien tik elektra varomas transportas per tunelį būtų labai didelis privalumas (atsieitų daug pigiau).
        Aišku dabar jau po truputį atsiranda ir elektra varomi autobusai, tačiau jų yra dar labai mažai.
        Jeigu yra poreikis tik labai trumpam tramvajaus sąstatui, tai visiškai neefektyvu tiesti tą tramvajų. Geriau jau įrengti troleibusų liniją.

        Truputi ne tų mastelių tuneliai lyginami. Tunelis per Lamanšą yra apie 50 km ilgio. Ilgis labai didelis ir nėra galimybių pristatyti vėdinimo šachtų, taigi iš tiesų vėdinimo problema technologiškai sudėtinga ir brangi. Šiuo atveju aptariamo tunelio per Kuršių marias ilgis būtų beveik toks pats kaip ir Kauno geležinkelio tunelio. Kažkaip negirdėjau, kad ten būtų kilę labai brangių ir sunkiai išsprendžiamų problemų dėl vėdinimo. Yra tekę važiuoti ir ilgesniais tuneliais automobiliu, tai jų vėdinimo sprendimas tikrai nesudėtingas.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Kažkaip negirdėjau, kad ten būtų kilę labai brangių ir sunkiai išsprendžiamų problemų dėl vėdinimo. Yra tekę važiuoti ir ilgesniais tuneliais automobiliu, tai jų vėdinimo sprendimas tikrai nesudėtingas.
          Nedidelis skirtumas: tunelis po vandeniu ir tunelis paviršiuje
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Kaip bebūtų, tą tunelio temą kažkaip reikėtų užraukti, nes kalbos beprasmės.
            N N N

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Kauno geležinkelio tunelio. Kažkaip negirdėjau, kad ten būtų kilę labai brangių ir sunkiai išsprendžiamų problemų dėl vėdinimo.
              Nedidelis skirtumas: Kauno geležinkelio tuneliu nevažiuoja automobiliai

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                Lietuvoje yra kur kas svarbesnių infrastruktūros problemų. Panašiau, kad su tuo tiltu ir tuneliu kažkas bando savo gigantomaniškas vizijas įgyvendinti. Dažniausiai tokiems geriausia yra skirti poros metų psichoterapijos kursą. Gal išgyvena dėl savo falo dydžio, ar ką.
                Būdamas daugiausia komandiruotėse užsieny, aš grįžtu i LT kas savaitgalį - kartais į Nidą, kur turiu pastovių interesų. Lėktuvas iš Rygos į Palangą nusileidžia penktadieniais 23:50, o paskutinis keltas išplaukia iš Naujos Perkėlos į Smiltynę 00:10 (pagal 'žiemos tvarkaraštį'), taigi į jį aš beveik niekada nespėju. Sekantis keltas iš Klapėdos tik 2:00 nakties - ir tik 'čiabuviams' su leidimais. Ką siūlai man daryti? Ar tavo galva susisiekimo su Neringa keltais pakanka, ypač žiemą, kai jie kursuoja kas 2 valandas naktį?
                Paskutinis taisė nomad; 2015.01.24, 21:58.
                There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                Comment


                  Tai daugiau reisų padaryti niekaip neįmanoma, tiltas tik išgelbės?
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    Nedidelis skirtumas: tunelis po vandeniu ir tunelis paviršiuje
                    O koks skirtumas, jeigu ir tas ir kitas neturi vėdinimo šachtų?

                    Čia tiems, kurie nėra važiavę tuneliu. Galima pažiūrėti kaip labai sudėtingai ir ypač brangiai išsprendžiama vėdinimo problema (žr. į "ventiliatorius" kabančius palei lubas).


                    Apskritai yra galybė technologiškai žymiai sudėtingesnių dalykų statant bet kokį tunelį esantį po vandeniu.

                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Nedidelis skirtumas: Kauno geležinkelio tuneliu nevažiuoja automobiliai
                    Bet po dyzelinio lokomotyvo pravažiavimo vėdinti reikėtų daugiau nei po keliasdešimties automobilių

                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                    Tai daugiau reisų padaryti niekaip neįmanoma, tiltas tik išgelbės?
                    Papildomi reisai, papildomas subsidijų poreikis iš mūsų kišenės. Ar ne geriau pastatyti kelią, kuriuo būtų galima naudotis kiaurą parą ir kiekvienas pravažiavimas juo nereikalautų subsidijavimo.
                    Keltai geras sprendimas ten, kur dėl didesnių atstumų nėra racionalu statyti tiltų (ar tunelių). Bet ši situacija vargu ar tokia.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Papildomi reisai, papildomas subsidijų poreikis iš mūsų kišenės. Ar ne geriau pastatyti kelią, kuriuo būtų galima naudotis kiaurą parą ir kiekvienas pravažiavimas juo nereikalautų subsidijavimo.
                      Ne šiaip kelią, o kelią+tunelį (tiltą), kuriam taip pat reikės nuolat skirti pinigus.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Papildomi reisai, papildomas subsidijų poreikis iš mūsų kišenės. Ar ne geriau pastatyti kelią, kuriuo būtų galima naudotis kiaurą parą ir kiekvienas pravažiavimas juo nereikalautų subsidijavimo.
                        Keltai geras sprendimas ten, kur dėl didesnių atstumų nėra racionalu statyti tiltų (ar tunelių). Bet ši situacija vargu ar tokia.
                        Arba ten, kur nedidelis srautas, kaip čia.
                        Europoje šimtai perkėlų, kur atstumas mažesnis, o srautai net 10 ar daugiau kartų didesni, bet vis tiek tiltų kažkodėl nestato.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Europoje šimtai perkėlų, kur atstumas mažesnis, o srautai net 10 ar daugiau kartų didesni, bet vis tiek tiltų kažkodėl nestato.
                          Galiu tik pritariamai palinkseti. Labai vasiukiskas projektas yra tiltas per Kursmares.
                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            Jezusmarija, is kur jus atsirade? Ka jus nusikalbat? Parodykit klestinti car free kurorta. Dubrovnike sakysit senamiesty masinu nera? Uztat aplink ner kur pasistatyt.
                            Paskutinis taisė VNS; 2015.01.26, 23:32.
                            Show must go von!

                            Comment


                              Parašė VNS Rodyti pranešimą
                              Jezusmarija, is kur jus atsirade? Ka jus nusikalbat? Parodykit klestinti car free kurorta. Dubrovnike sakysit senamiesty masinu nera? Uztat aplink ner kur pasistatyt.
                              Į Klaipėdą galima be problemų atvažiuoti traukiniu arba autobusu.

                              Comment


                                O gal geriau metro tarp Vilniaus ir Nidos tunelyje su stotelėmis Kaune, Šiauliuose ir Klaipėdoje? /ironija
                                Paskutinis taisė Silber418; 2015.01.26, 23:56.

                                Comment


                                  O gal geriau jūs nevažiuokit iš viso iš Vilniaus ir kitų miestų į pajūrį. Neterškit gamtos, turit savo ežerų, upių.
                                  Atrodo, išsilavinę žmonės, bet diskutuojat apie nieką. Pilstot š kelintą dieną.
                                  N N N

                                  Comment


                                    Parašė nomad Rodyti pranešimą
                                    Būdamas daugiausia komandiruotėse užsieny, aš grįžtu i LT kas savaitgalį - kartais į Nidą, kur turiu pastovių interesų. Lėktuvas iš Rygos į Palangą nusileidžia penktadieniais 23:50, o paskutinis keltas išplaukia iš Naujos Perkėlos į Smiltynę 00:10 (pagal 'žiemos tvarkaraštį'), taigi į jį aš beveik niekada nespėju. Sekantis keltas iš Klapėdos tik 2:00 nakties - ir tik 'čiabuviams' su leidimais. Ką siūlai man daryti? Ar tavo galva susisiekimo su Neringa keltais pakanka, ypač žiemą, kai jie kursuoja kas 2 valandas naktį?
                                    Asmenibė jachta ar kateris būtų geresniu sprendimu tokiu atveju.

                                    Comment


                                      /\ Deja nėra geresniu sprendimu - vienintelis būdas greitai persikelti į Nidą vandeniu yra iš Rusnės, iki kurios važiuoti itin nepatogu.
                                      There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                      Comment


                                        nomad, koki transporta is Rusnes galima issigaudyt ziema??? Neteko girdet...
                                        Nematau problemos del to kelimo ir nakti, ne karta tako "uzsiraut" ir paveluot, tai ziema teke ir masinoj pasnaust ir prasyt spec reiso. Dalis Neringos sarmo ir yra kelte ir jos "atstume" nuo civilizacijos

                                        Comment


                                          Visiškai pritariu Vir2 dėl kelto - visada smagu prisiminti vaikystę ir pirmąsias keliones į neringą ir ypač kėlimąsi keltu. Jausmas nenusakomas ir manau ne tik man.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X