Parašė nomad
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tilto per Kuršių marias idėja
Collapse
X
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąAha, tai ten vien vandens plotis virš kilometro. Ar ne per ambicinga?
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąKaip sakoma, norėti nedraudžiama, bet to tilto tikrai dar 15 metų niekas nestatys, o paskui jo gal ir nebereikės
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąViskas priklausys nuo to, kaip Neringa tvarkysis. Jeigu taps visos Europos mastu populiariu kurortu kaip kokia Costa Brava ar Maljorka, tuomet tikrai reiks, dabar aišku jokio poreikio nėra.
Gelbėja tik keletas likusių sovietinių vilų, kurios kažkodėl tapo bilietu-leidimu naujam šiuolaikiniam statiniui. Iš esmės pas mus nesuprantamas vienas dalykas - kad be žmonių, draustiniai niekam kitam ir nereikalingi. Pvz. kodėl mėnulyje niekas neskelbia draustinių?
Tad reikėjo paskirti kažkokią teritoriją skirtą plėtrai. Gal Nidos pakraštį, gal Pervalką, tačiau kol kas traukiamės griaudami kultūringus "botelius".
Tad vietoj kilometro tilto, pirmiausia siūlyčiau pirma pastatyti šiuos statinius:
Tiltas per Nerį ties Čiobiškiu, kad pagerėtų šios Lietuvos dalies susisiekimas žiemą.
Estakada į Rusnę.
Kreivasis/"Kernavės" tiltas Vilniuje.
Tiesa ir visą ViaBalticą reiktų pirmiau perstatyt į autostradą. O tada jau būtų galima pagalvoti ir apie šį tiltą
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNetaps, nes statyba čia juk praktiškai uždrausta.
Gelbėja tik keletas likusių sovietinių vilų, kurios kažkodėl tapo bilietu-leidimu naujam šiuolaikiniam statiniui. Iš esmės pas mus nesuprantamas vienas dalykas - kad be žmonių, draustiniai niekam kitam ir nereikalingi. Pvz. kodėl mėnulyje niekas neskelbia draustinių?
Tad reikėjo paskirti kažkokią teritoriją skirtą plėtrai. Gal Nidos pakraštį, gal Pervalką, tačiau kol kas traukiamės griaudami kultūringus "botelius".
Tad vietoj kilometro tilto, pirmiausia siūlyčiau pirma pastatyti šiuos statinius:
Tiltas per Nerį ties Čiobiškiu, kad pagerėtų šios Lietuvos dalies susisiekimas žiemą.
Estakada į Rusnę.
Kreivasis/"Kernavės" tiltas Vilniuje.
Tiesa ir visą ViaBalticą reiktų pirmiau perstatyt į autostradą. O tada jau būtų galima pagalvoti ir apie šį tiltą
Comment
-
Parašė Tomskis Rodyti pranešimąTa visa pakrante nera populiari, nes nera tilto, zmonem moket uz kelta nesinori, nes ta pati gali gauti palangoj, sventojoj, giruliuose ir pan. Jeigu butu tiltas, butu daugiau lankytoju, suaktyvetu turizmas. O dabar taip ir liks apmires krastas.
PS būtų mano valia - keltas (tiltas) + ekologinis būtų apie 100lt ir daugiau.
Comment
-
Aš net negyvendamas Klaipėdoje džiaugiuosi, kad Nerija nėra Palanga ar Šventoji
Neringos gamta ir landšaftas yra per daug unikalūs, kad vertėtų juos aukoti dėl turizmo suaktyvinimo. Be to, Neringą renkasi tie, kurie nori visai ko kito nei siūlo Palanga. Todėl nereikia manyti, kad Neringą reikia kažkaip gelbėti.
Ir tie infrastruktūros trūkumai, apie kuriuos čia visi kalba, yra smulkmena palyginus su tuo koks ten yra gamtos lobis.
Neringos gyventojai užsidirba iš turizmo ir gana nemažai, o tie visi burbėjimai dėl renovavimo apribojimų iš dalies nėra pagrįsti. Įsivaizduokime, kas būtų jeigu visi pradėtų Nidoje daryti rekonstrukcijas pagal savo skonį... Nida, geriausiu atveju, pataptų dar vienais Giruliais. O rekonstrukcijas ir nacionaliniuose parkuose daryti galima, tik prieš tai reikia susiderinti projektus. Tas aišku kainuoja papildomai, bet kito kelio čia nelabai įsivaizduoju.Paskutinis taisė Perfect; 2014.01.31, 12:19.
Comment
-
Parašė Tomskis Rodyti pranešimąTa visa pakrante nera populiari, nes nera tilto, zmonem moket uz kelta nesinori, nes ta pati gali gauti palangoj, sventojoj, giruliuose ir pan. Jeigu butu tiltas, butu daugiau lankytoju, suaktyvetu turizmas. O dabar taip ir liks apmires krastas.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąAš net negyvendamas Klaipėdoje džiaugiuosi, kad Nerija nėra Palanga ar Šventoji
Neringos gamta ir landšaftas yra per daug unikalūs, kad vertėtų juos aukoti dėl turizmo suaktyvinimo. Be to, Neringą renkasi tie, kurie nori visai ko kito nei siūlo Palanga. Todėl nereikia manyti, kad Neringą reikia kažkaip gelbėti.
Ir tie infrastruktūros trūkumai, apie kuriuos čia visi kalba, yra smulkmena palyginus su tuo koks ten yra gamtos lobis.
Neringos gyventojai užsidirba iš turizmo ir gana nemažai, o tie visi burbėjimai dėl renovavimo apribojimų iš dalies nėra pagrįsti. Įsivaizduokime, kas būtų jeigu visi pradėtų Nidoje daryti rekonstrukcijas pagal savo skonį... Nida, geriausiu atveju, pataptų dar vienais Giruliais. O rekonstrukcijas ir nacionaliniuose parkuose daryti galima, tik prieš tai reikia susiderinti projektus. Tas aišku kainuoja papildomai, bet kito kelio čia nelabai įsivaizduoju.
http://goo.gl/maps/hzNUL
Su tokiu požiūriu Neringos nepavyks paversti bent kažkiek pasaulyje ar bent Europoje žinomu kurortu ir iš to daugiau uždirbti, dabar iš esmės ten ir užsieniečių mažai atvyksta, tik gudai, kuriems čia arčiausias pajūris ir vokiečiai pensininkai dėl to, jog čia sava žemė.Paskutinis taisė Lettered; 2014.01.31, 13:02.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNiekas ir nekalba apie visos Neringos užstatymą kaip papuola. Kodėl negalėtų būti prie Nidos kur nors leista daugiau statyti? Užtektų visai nedidelės teritorijos, jau nekalbant apie pačio miesto sutvarkymą. Juk Neringoje yra ne tik kopos, pušynai ir pajūris, taip ir daug visokių šabakštynų ar šiaip apleistų namų ir teritorijų, kur niekas nevaikšto ir pats net kojos nekelsit. Apsidaryt aplink, ar manai, jog taip turėtų atrodyti solidaus kurorto centras?
http://goo.gl/maps/hzNUL
Su tokiu požiūriu Neringos nepavyks paversti bent kažkiek pasaulyje ar bent Europoje žinomu kurortu ir iš to daugiau uždirbti, dabar iš esmės ten ir užsieniečių mažai atvyksta, tik gudai, kuriems čia arčiausias pajūris ir vokiečiai pensininkai dėl to, jog čia sava žemė.
Comment
Comment