Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tilto per Kuršių marias idėja

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Tame ir esmė, jog Vilniaus senamiestis į UNESCO įtrauktas kaip urbanistinis darinys, jei imant atskirai pastatus, tuomet nei vienas nebūtų įtrauktas.
    sorry, bet paaiskinkit man koks vertingas 'urbanistinis darinys' yra tas, i kuri ieina sovietiniu gamyklu griuvesiai ir stalininio monumentalizmo sedevrai ...
    There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

    Comment


      Tai jei ant klasikinio automobilio koks treninginis uždėjo neonkę mėlyną, tai ta mašina neverta išsaugoti? Analogiškai ir su sovietine gamykla saugojimo zonoje.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Tai jei ant klasikinio automobilio koks treninginis uždėjo neonkę mėlyną, tai ta mašina neverta išsaugoti? Analogiškai ir su sovietine gamykla saugojimo zonoje.
        As bijau, kad Skaiteks ir Paupys yra daugiau nei 'moneta'. Ir gal vadinkim tai geriau deguto saukstais medaus statineje? O ju yra nemazai Vilniaus senamiestyje. Butent del to 'urbanistiniu dariniu' saugojimas yra absurdiskas, ypac jei tai nera kokio Antikos miesto gruuvesiai, o moderni gyvuojanti sostine, kuri turi vystytis ...
        There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

        Comment


          bet mes nebekalbam apie Kursiu Mariu tilta cia - tuoj ateis Romas ir visus uzbanins
          There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Šiaip įdomu, koks ekonominis pagrįstumas statyti tokį tiltą? Koks šiuo metu automobilių eismo intensyvumas iš Klaipėdos į Kuršių Neriją? Ką duos tilto pastatymas? Susisiekimas taps greitesnis eliminuojant poreikį naudotis keltu, kas sutaupys ~40-50min.? Kam? Poilsiautojams, kurie vasarą keliauja į Nidą?
            O kodėl gi ne? Šioje temoje minėti skaičiai, kad keltai kainuoja 5 mln litų valstybės biudžetui ir 10 mln surenkama iš bilietų. Taigi 15 mln. litų per metus. Žinant tilto kainą, paprasta apskaičiuoti "atsipirkimo" laiką.

            Tokiom sąlygom - tiltą galėtų pastatyti privati kompanija, kuri atgautų lėšas iš važiuojančiųjų tiltu (koncesija). Taigi jis būtų mokamas, ir nebūtų mašinų antplūdžio į Neringą. Toks modelis, žinoma, Lietuvoje yra visiška erezija ir pasikėsinimas į tradicines vertybes, bet kitur Europoje plačiai taikomas.

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              O kodėl gi ne? Šioje temoje minėti skaičiai, kad keltai kainuoja 5 mln litų valstybės biudžetui ir 10 mln surenkama iš bilietų. Taigi 15 mln. litų per metus. Žinant tilto kainą, paprasta apskaičiuoti "atsipirkimo" laiką.

              Tokiom sąlygom - tiltą galėtų pastatyti privati kompanija, kuri atgautų lėšas iš važiuojančiųjų tiltu (koncesija). Taigi jis būtų mokamas, ir nebūtų mašinų antplūdžio į Neringą. Toks modelis, žinoma, Lietuvoje yra visiška erezija ir pasikėsinimas į tradicines vertybes, bet kitur Europoje plačiai taikomas.
              Kiek toks tiltas kainuotų ir po kiek metų atsipirks už tuos 15 mln. per metus? Kodėl niekas nesiūlo statyti, jei iš tiesų apsimoka? Čia net nevertinant to faktoriaus, jog keltai sukuria bvp, darbo vietas ir šiaip yra turistinė atrakcija.
              Pvz. šita perkėla perkelia virš 1 mln. automobilių ir 2.5 mln. žmonių per metus, bet niekas nesiruošia tilto statyti, nors atstumas kelis kartus trumpesnis ir tiltas kelis ar keliolika kartų būtų pigesnis:
              http://goo.gl/maps/NsgrY
              Tad reikia nusileisti ant žemės, dėl vieno ilgojo savaitgalio (tiksliau vieno penktadienio ir sekmadienio vakaro) per metus tilto niekas nestatys.
              Paskutinis taisė Lettered; 2014.01.21, 17:44.
              Flickr

              Comment


                Parašė nomad Rodyti pranešimą
                Realiai 'stabdziai' yra kiekviena karta, kai is kokio biurokrato burnos zodis 'Unesco' iseina ... Del Skaiteks butent geras pavyzdys: kodel is viso reikejo kisti pinigus ir gaisti laika (kvieciant Unesco ekspertus) tam, kad butu konvertuota supuvusi sovietine griuvena? Ar kas nors sveikame prote isivaizdavo, kad kuris nors nors ekpeertas tam projektui gali pasakyti ne?
                Tu nesuvoki priežasčių, dėl kurių buvo privaloma tartis su ekspertais. Jie įvertino ir suteikė "taip" ne pačiai idėjai pertvarkyti teritoriją ar nugriauti gamyklos pastatus, o konkretiems projektams, kaip ta teritorija atrodys PO pertvarkymo. T.y. ar joje nebus kokių stiklainių ir panašių darinių, kurie senamiestyje nelabai tinkami. Todėl ekspertai laisvai galėjo pasakyti NE tam projektu, kuris dabar yra paruoštas ir pasiūlyti jį keisti. Bet taip nebuvo, nes MŪSŲ ekspertai supranta ką galima ir kaip galima statyti Senamiestyje.

                Comment


                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                  Tiltas į neriją sudrebintų UNESCO

                  http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/l...nesco-1131332/
                  Perskaičiau šį straipsnį. Kaip ir įprasta Lietuvos žiniasklaidoje, straipsnio pavadinimas neturi nieko bendro su turiniu.

                  O paskaičius paaiškėja, kad netgi Lie­tu­vos na­cio­na­li­nės UNES­CO ko­mi­si­jos pir­mi­nin­kas Ro­mas Pa­kal­nis pripažįsta, kad dėl tilto Neringa iš Unesco sąrašo išbraukta nebus, ir tiltas pats savaime jokių ten Unesco reikalavimų nepažeidžia:

                  - Ar til­to į Kur­šių ne­ri­ją at­si­ra­di­mas, jū­sų ma­ny­mu, ir bū­tų tas veiks­nys, dėl ku­rio UNES­CO im­tų svars­ty­ti lie­tu­viš­ko­sios ne­ri­jos iš­brau­ki­mą iš są­ra­šo?

                  - Ne pa­ti til­to sta­ty­ba, o jos pa­sek­mės kel­tų grės­mę pu­sia­sa­liui. Rei­kia la­bai pa­pras­tai žmo­nėms pa­sa­ky­ti: ar no­ri­me to­kių pa­čių de­šim­tis ki­lo­me­trų į Ne­rin­gą be­sid­rie­kian­čių au­to­mo­bi­lių vir­ti­nių, ko­kios va­sa­rą bū­na Pa­lan­go­je. Ar Ne­rin­go­je yra tiek sto­vė­ji­mo vie­tų au­to­mo­bi­liams, ku­rie į pu­sia­sa­lį rie­dė­tų til­tu ne­per­trau­kia­mu srau­tu? Net Ne­rin­gos me­ras Da­rius Ja­sai­tis pra­ėju­sią va­sa­rą sa­kė, kad Ne­rin­ga jau dūs­ta nuo au­to­mo­bi­lių. Kas bus pa­sta­čius til­tą?

                  Ga­li sa­ky­ti, kad bus įtei­sin­ti la­bai di­de­li va­žia­vi­mo til­tu mo­kes­čiai, esą tai ri­bos au­to­mo­bi­lių srau­tus. Ši­tie da­ly­kai ne­vei­kia. Vien­kar­ti­niai sa­vait­ga­lio ma­lo­nu­mai, no­ras at­va­žiuo­ti tie­siai į Kur­šių ne­ri­jos pa­plū­di­mį bus svar­bes­nis veiks­nys nei pi­ni­gai.
                  O išvis Pakalnio argumentacija labai suvelta - emocijos kunkuliuoja, bet faktai vieni kitiems prieštarauja. Vien pacituotame paragrafe Pakalnis teigia, kad:
                  1) 10 minučių trukmės persikėlimas keltu apsaugo Neringą nuo automobilių srautų - o mokamas tiltas kažkodėl neapsaugos
                  2) Neringa jau dabar dūsta nuo automobilių - taigi keltas nuo automobilių neapsaugo.

                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Kiek toks tiltas kainuotų ir po kiek metų atsipirks už tuos 15 mln. per metus?
                  Nu tai tegu ir paskaičiuoja kapitalistai, kiek kainuos ir per kiek laiko atsipirktų.

                  Comment


                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                    O kodėl gi ne? Šioje temoje minėti skaičiai, kad keltai kainuoja 5 mln litų valstybės biudžetui ir 10 mln surenkama iš bilietų. Taigi 15 mln. litų per metus. Žinant tilto kainą, paprasta apskaičiuoti "atsipirkimo" laiką.

                    Tokiom sąlygom - tiltą galėtų pastatyti privati kompanija, kuri atgautų lėšas iš važiuojančiųjų tiltu (koncesija). Taigi jis būtų mokamas, ir nebūtų mašinų antplūdžio į Neringą. Toks modelis, žinoma, Lietuvoje yra visiška erezija ir pasikėsinimas į tradicines vertybes, bet kitur Europoje plačiai taikomas.
                    Nereikia pamiršti, kad keltas visvien bus reikalingas, nes perkėla ne vien vilniečiams ir kauniečiams į Nidą ir Juodkrantę, bet ir klaipėdiečiams į pliažą Smiltynėje bei visiems į muziejų.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Tu nesuvoki priežasčių, dėl kurių buvo privaloma tartis su ekspertais. Jie įvertino ir suteikė "taip" ne pačiai idėjai pertvarkyti teritoriją ar nugriauti gamyklos pastatus, o konkretiems projektams, kaip ta teritorija atrodys PO pertvarkymo. T.y. ar joje nebus kokių stiklainių ir panašių darinių, kurie senamiestyje nelabai tinkami. Todėl ekspertai laisvai galėjo pasakyti NE tam projektu, kuris dabar yra paruoštas ir pasiūlyti jį keisti. Bet taip nebuvo, nes MŪSŲ ekspertai supranta ką galima ir kaip galima statyti Senamiestyje.
                      Taip ir nepaaiskinai, man nesuprantanciam. Kodel 'musu' (ar 'ju') ekspertu nedomina sovietine griuvena, bet domina, kas ten bus PO jos nugriuvimo? Kodel ta teritorija tapo dominanti in the first place? As nezinau kaip tau, bet man aisku, kad Skaiteks vietoje niekada nera ir nebuvo jokio 'senamiescio' ir jokio 'paveldo', kuri reiktu saugoti.

                      Kas cia dabar, jei ne teise vetuoti NT vystyma Vilniuje? Dar vienas irodymas, kad arba is Unesco WHC Vilniu is viso reikia isbraukti, arba apriboti ta 'Vilniaus senamiesti' taip, kad ten butu is tikruju senamiestis, o ne kokio biurokrato kreiva ranka savavaliskai nubrezta administracine linija, nieko bendro neturinti su architektura ir urbanizmu.

                      O jei isbraukus is WHC dar ir Neringa, ji taptu antrais Druskininkais, as buciau visomis rankomis uz.
                      Paskutinis taisė nomad; 2014.01.21, 23:42.
                      There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                      Comment


                        Parašė nomad Rodyti pranešimą
                        Taip ir nepaaiskinai, man nesuprantanciam. Kodel 'musu' (ar 'ju') ekspertu nedomina sovietine griuvena, bet domina, kas ten bus PO jos nugriuvimo? Kodel ta teritorija tapo dominanti in the first place? As nezinau kaip tau, bet man aisku, kad Skaiteks vietoje niekada nera ir nebuvo jokio 'senamiescio' ir jokio 'paveldo', kuri reiktu saugoti.

                        Kas cia dabar, jei ne teise vetuoti NT vystyma Vilniuje? Dar vienas irodymas, kad arba is Unesco WHC Vilniu is viso reikia isbraukti, arba apriboti ta 'Vilniaus senamiesti' taip, kad ten butu is tikruju senamiestis, o ne kokio biurokrato kreiva ranka savavaliskai nubrezta administracine linija, nieko bendro neturinti su architektura ir urbanizmu.

                        O jei isbraukus is WHC dar ir Neringa, ji taptu antrais Druskininkais, as buciau visomis rankomis uz.
                        Ne aš nepaaiškinau, o tu neskaitai ką rašau. Į Senamiesčio teritoriją patenka ir Skaiteks teritorija (kartu su apsaugine zona tai vos ne visas Paupys). Tai čia pirmas faktorius, dėl kurio yra svarbu kas bus statoma joje. Antra, ta visa teritorija yra Unesco saugoma. Antras faktorius. Kas dar neaišku? Negalima Senamiestyje statyti kokių nors nederančių pastatų, nes galimai būtų sugadintas visas ansamblis.

                        O kas Paupyje buvo gali pasiskaityti atitinkamose temose, ten galima ir atviručių pamatyt. Gal gotikinių bažnyčių ir nebuvo, tačiau tai vistiek buvo ir yra Senamiestis. Kabinėjiesi prie visiškai neegzistuojančių bėdų (neva kažkas kažką stabdo ir pan.).

                        Comment


                          Nepamirškime, kad tema skirta tiltui per Kuršių marias, o ne Vilniaus senamiesčiui.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Todel nerasysiu daugiau apie Senamiesti, nes sugedes telefonas gaunasi ten pas mus, deja ...

                            Tegu stato ta tilta i Neringa, svarbu, kad mokamas butu - minimum 10 EUR i viena puse.
                            There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                            Comment


                              "Neringa apsiprendė: grėsmingasis tiltas iškils"
                              http://grynas.delfi.lt/aplinka/nerin....d?id=63837194
                              Paskutinis taisė evvt; 2014.01.24, 20:23.

                              Comment


                                Kažkas labai nori kad Kuršių nerija būtų išbraukta iš UNESCO saugomų objektų sąrašo.

                                Comment


                                  Klaipėdos Valstybinio Jūrų Uosto Direkcija tikriausiai juokauja..... Golden Gate tiltas Klaipėdoj?
                                  Spune-mi dacă-i între noi iubire

                                  Comment


                                    Ta vizualizacija tai mažų mažiausiai juokinga. Daugiau kaip 80 metų senumo statinys įkeltas kur turės būti naujas tiltas. Kažkaip...

                                    Comment


                                      Parašė Kiaune Rodyti pranešimą
                                      Klaipėdos Valstybinio Jūrų Uosto Direkcija tikriausiai juokauja..... Golden Gate tiltas Klaipėdoj?
                                      Atvaizdas
                                      Taip ir gimsta įvairios legendos. Pačios KVJUD puslapyje prie šios nuotraukos parašyta, kad "Nuotrauka dienraščio "Klaipėda" fotomontažas".

                                      Comment


                                        Ir tiltas jei bus, tai ne šioje vietoje, o už Kiaulės nugaros.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          Ir tiltas jei bus, tai ne šioje vietoje, o už Kiaulės nugaros.
                                          O kur tiksliai?
                                          There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X