Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tilto per Kuršių marias idėja
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai jei ant klasikinio automobilio koks treninginis uždėjo neonkę mėlyną, tai ta mašina neverta išsaugoti? Analogiškai ir su sovietine gamykla saugojimo zonoje.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip įdomu, koks ekonominis pagrįstumas statyti tokį tiltą? Koks šiuo metu automobilių eismo intensyvumas iš Klaipėdos į Kuršių Neriją? Ką duos tilto pastatymas? Susisiekimas taps greitesnis eliminuojant poreikį naudotis keltu, kas sutaupys ~40-50min.? Kam? Poilsiautojams, kurie vasarą keliauja į Nidą?
Tokiom sąlygom - tiltą galėtų pastatyti privati kompanija, kuri atgautų lėšas iš važiuojančiųjų tiltu (koncesija). Taigi jis būtų mokamas, ir nebūtų mašinų antplūdžio į Neringą. Toks modelis, žinoma, Lietuvoje yra visiška erezija ir pasikėsinimas į tradicines vertybes, bet kitur Europoje plačiai taikomas.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąO kodėl gi ne? Šioje temoje minėti skaičiai, kad keltai kainuoja 5 mln litų valstybės biudžetui ir 10 mln surenkama iš bilietų. Taigi 15 mln. litų per metus. Žinant tilto kainą, paprasta apskaičiuoti "atsipirkimo" laiką.
Tokiom sąlygom - tiltą galėtų pastatyti privati kompanija, kuri atgautų lėšas iš važiuojančiųjų tiltu (koncesija). Taigi jis būtų mokamas, ir nebūtų mašinų antplūdžio į Neringą. Toks modelis, žinoma, Lietuvoje yra visiška erezija ir pasikėsinimas į tradicines vertybes, bet kitur Europoje plačiai taikomas.
Pvz. šita perkėla perkelia virš 1 mln. automobilių ir 2.5 mln. žmonių per metus, bet niekas nesiruošia tilto statyti, nors atstumas kelis kartus trumpesnis ir tiltas kelis ar keliolika kartų būtų pigesnis:
http://goo.gl/maps/NsgrY
Tad reikia nusileisti ant žemės, dėl vieno ilgojo savaitgalio (tiksliau vieno penktadienio ir sekmadienio vakaro) per metus tilto niekas nestatys.Paskutinis taisė Lettered; 2014.01.21, 17:44.
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąRealiai 'stabdziai' yra kiekviena karta, kai is kokio biurokrato burnos zodis 'Unesco' iseina ... Del Skaiteks butent geras pavyzdys: kodel is viso reikejo kisti pinigus ir gaisti laika (kvieciant Unesco ekspertus) tam, kad butu konvertuota supuvusi sovietine griuvena? Ar kas nors sveikame prote isivaizdavo, kad kuris nors nors ekpeertas tam projektui gali pasakyti ne?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
O paskaičius paaiškėja, kad netgi Lietuvos nacionalinės UNESCO komisijos pirmininkas Romas Pakalnis pripažįsta, kad dėl tilto Neringa iš Unesco sąrašo išbraukta nebus, ir tiltas pats savaime jokių ten Unesco reikalavimų nepažeidžia:
- Ar tilto į Kuršių neriją atsiradimas, jūsų manymu, ir būtų tas veiksnys, dėl kurio UNESCO imtų svarstyti lietuviškosios nerijos išbraukimą iš sąrašo?
- Ne pati tilto statyba, o jos pasekmės keltų grėsmę pusiasaliui. Reikia labai paprastai žmonėms pasakyti: ar norime tokių pačių dešimtis kilometrų į Neringą besidriekiančių automobilių virtinių, kokios vasarą būna Palangoje. Ar Neringoje yra tiek stovėjimo vietų automobiliams, kurie į pusiasalį riedėtų tiltu nepertraukiamu srautu? Net Neringos meras Darius Jasaitis praėjusią vasarą sakė, kad Neringa jau dūsta nuo automobilių. Kas bus pastačius tiltą?
Gali sakyti, kad bus įteisinti labai dideli važiavimo tiltu mokesčiai, esą tai ribos automobilių srautus. Šitie dalykai neveikia. Vienkartiniai savaitgalio malonumai, noras atvažiuoti tiesiai į Kuršių nerijos paplūdimį bus svarbesnis veiksnys nei pinigai.
1) 10 minučių trukmės persikėlimas keltu apsaugo Neringą nuo automobilių srautų - o mokamas tiltas kažkodėl neapsaugos
2) Neringa jau dabar dūsta nuo automobilių - taigi keltas nuo automobilių neapsaugo.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKiek toks tiltas kainuotų ir po kiek metų atsipirks už tuos 15 mln. per metus?
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąO kodėl gi ne? Šioje temoje minėti skaičiai, kad keltai kainuoja 5 mln litų valstybės biudžetui ir 10 mln surenkama iš bilietų. Taigi 15 mln. litų per metus. Žinant tilto kainą, paprasta apskaičiuoti "atsipirkimo" laiką.
Tokiom sąlygom - tiltą galėtų pastatyti privati kompanija, kuri atgautų lėšas iš važiuojančiųjų tiltu (koncesija). Taigi jis būtų mokamas, ir nebūtų mašinų antplūdžio į Neringą. Toks modelis, žinoma, Lietuvoje yra visiška erezija ir pasikėsinimas į tradicines vertybes, bet kitur Europoje plačiai taikomas.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTu nesuvoki priežasčių, dėl kurių buvo privaloma tartis su ekspertais. Jie įvertino ir suteikė "taip" ne pačiai idėjai pertvarkyti teritoriją ar nugriauti gamyklos pastatus, o konkretiems projektams, kaip ta teritorija atrodys PO pertvarkymo. T.y. ar joje nebus kokių stiklainių ir panašių darinių, kurie senamiestyje nelabai tinkami. Todėl ekspertai laisvai galėjo pasakyti NE tam projektu, kuris dabar yra paruoštas ir pasiūlyti jį keisti. Bet taip nebuvo, nes MŪSŲ ekspertai supranta ką galima ir kaip galima statyti Senamiestyje.
Kas cia dabar, jei ne teise vetuoti NT vystyma Vilniuje? Dar vienas irodymas, kad arba is Unesco WHC Vilniu is viso reikia isbraukti, arba apriboti ta 'Vilniaus senamiesti' taip, kad ten butu is tikruju senamiestis, o ne kokio biurokrato kreiva ranka savavaliskai nubrezta administracine linija, nieko bendro neturinti su architektura ir urbanizmu.
O jei isbraukus is WHC dar ir Neringa, ji taptu antrais Druskininkais, as buciau visomis rankomis uz.Paskutinis taisė nomad; 2014.01.21, 23:42.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąTaip ir nepaaiskinai, man nesuprantanciam. Kodel 'musu' (ar 'ju') ekspertu nedomina sovietine griuvena, bet domina, kas ten bus PO jos nugriuvimo? Kodel ta teritorija tapo dominanti in the first place? As nezinau kaip tau, bet man aisku, kad Skaiteks vietoje niekada nera ir nebuvo jokio 'senamiescio' ir jokio 'paveldo', kuri reiktu saugoti.
Kas cia dabar, jei ne teise vetuoti NT vystyma Vilniuje? Dar vienas irodymas, kad arba is Unesco WHC Vilniu is viso reikia isbraukti, arba apriboti ta 'Vilniaus senamiesti' taip, kad ten butu is tikruju senamiestis, o ne kokio biurokrato kreiva ranka savavaliskai nubrezta administracine linija, nieko bendro neturinti su architektura ir urbanizmu.
O jei isbraukus is WHC dar ir Neringa, ji taptu antrais Druskininkais, as buciau visomis rankomis uz.
O kas Paupyje buvo gali pasiskaityti atitinkamose temose, ten galima ir atviručių pamatyt. Gal gotikinių bažnyčių ir nebuvo, tačiau tai vistiek buvo ir yra Senamiestis. Kabinėjiesi prie visiškai neegzistuojančių bėdų (neva kažkas kažką stabdo ir pan.).
Comment
-
"Neringa apsiprendė: grėsmingasis tiltas iškils"
http://grynas.delfi.lt/aplinka/nerin....d?id=63837194Paskutinis taisė evvt; 2014.01.24, 20:23.
Comment
-
Parašė Kiaune Rodyti pranešimąKlaipėdos Valstybinio Jūrų Uosto Direkcija tikriausiai juokauja..... Golden Gate tiltas Klaipėdoj?
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąIr tiltas jei bus, tai ne šioje vietoje, o už Kiaulės nugaros.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
Comment