Parašė tivoli
Rodyti pranešimą
Parašė balietis
Rodyti pranešimą
Jeigu kamščiai tebūtų vienintėlė problema, kurią spręstų tiltas - tai aš būčiau prieš tilto statytmą. Tačiau jis sprendžia nepalyginamai daugiau problemų ir daryti išvadas tik iš vienos jų sprendimo nereikėtų.
Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Parašė ViR2
Rodyti pranešimą
Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Parašė ViR2
Rodyti pranešimą
Jeigu tai yra dėl kainos - tai tiltą galima apmokestinti bet kokia kaina (+ įvažiavimo kainą dar galima reguliuoti ir prie posto). Jeigu tiltas atbaido budulius, nes "jie nenori tiek laiko gaišti plaukiant keltu" - tai galima pastatyti greičio ribojimo ženklus su greičio matuokliais, ribojant greitį iki 20 km/h - būtų daug pigesnis sprendimas, nors ir neefektyvesnis, nes efektyviau būtų tiesiog įvažiavimo kainą pakelti. Jeigu bijoma dėl saugumo - tai ar kelte apsaugos darbuotojai tikrina tašes? Policija stovi tik prie posto, kuriam tilto statyba jokios įtakos nedaro.
Taigi jeigu Palangos buduliai Palangą vietoj Neringos renkasi ne dėl to, kad bijo susirgti jūros liga plaukiant keltu - tada nematau jokių priežasčių, dėl ko tiltas (atitinkamai apmokestinus) negalėtų taip pat efektyviai reguliuoti atvykstamųjų srautų ar kontingento. Ar aš kažko nesuprantu ir gali kas paaiškinti kaip keltas yra geresnė priemonė atbaidyti budulius?
Comment