Tilto priešininkai galvoja, kad pastačius tiltą pradės plūsti į Neringą sunkvežimiai. Tiltas išvis gali būti skirtas tik pėstiesiems, dviratininkams ir spec. tarnybų transportui. Patiems neringiškiams tilto tai reikia, o kad jo nereikia kartą per metus į Neringą nuvažiuojantiems vilniečiams-kauniečiams, tai nieko keista. Jiems keltas kaip atrakcija. Smiltynės perkėlai tilto irgi visai nereikia .
Tai tie "neringiškiai" ir yra persiregistravę vilniečiai atvažiuojantys pailsėti, o kiek ten vietinių žiemą? Keli šimtai. Tas pats, kas tiltų per Nemumą pristatyti ties kiekvienu bažnytkaimiu.
Kadangi vienas iš argumentų yra kelto srauto mažinimas mieste, už žymiai mažesnę kainą galima pastatyti keltą Kairių g. su moderniausia įranga. Plius, tai būtų paskata greičiau statyti seniai suplanuotą pietinį miesto aplinkkelį.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Smiltynės perkėla per metus perkelia daugiau kaip 2 mln. keleivių ir daugiau kaip 0,5 mln. transporto priemonių. Tai ir reikėtų skaičiuoti, o ne kiek gyventojų gyvena Neringoje. Aišku, jei pastačius tiltą nebus sugebama apriboti srautų ir bus pradėti gabenti kroviniai iš Kaliningrado srities, tada geriau be tilto.
Smiltynės perkėla per metus perkelia daugiau kaip 0,5 mln. transporto priemonių.
O kiek transporto priemonių pravažiuoja pro Baltijos pr. ar Jakų žiedą ir sėdi kamščiuose kiekvieną dieną? Kamščiai prie perkėlos tik per kelis pikinius karštus/ilguosius savaitgalius. Tiksliaiu tik tų savaitgalių pabaigas, kai visi vienu metu išvažiuoja namo. Pvz. per Kleboniškio tiltą per metus pravažiuoja 200 mln. transporto priemonių, t.y 400 kartų daugiau, tai gal pirmiausia ten reiktų pastatyti naują tiltą, kad nebūtų kamščių?
Vasarą prie kamščių Klaipėdoje ir prisideda keliaujantys į Neringą. TIltas būtų atokiau nuo centro, tai eismą būtų galima nukreipti nuo Klaipėdos.
Kamščiai prie Baltijos ir Jakų žiedo ar to pačio Kleboniškio tilto žiemą dar didesni, kai visi jau dirba, įdomūs jūsų prioritetai, statyti tiltą ten, kur eismo 100-400 kartų mažiau nei pagrindiniuose mazguose.
įdomūs jūsų prioritetai, statyti tiltą ten, kur eismo 100-400 kartų mažiau nei pagrindiniuose mazguose.
Jei netenka toliau Klaipėdos išvažiuoti tai tokie ir prioritetai. Beje, visa Sicilijos sala aptarnaujama keltais, o ten gyvena 5 milijonai, o apie tiltą diskutuoja jau nežinia nuo kada....
As much power as necessary, as much freedom as possible
Netylant kalboms ar reikalingas tiltas tarp Klaipėdos ir Kuršių nerijos, dabar atsirado siūlymas statyti tunelį tarp Klaipėdos ir Kuršių nerijos, kurį statyti būtų siūloma kviestis norvegus.
Netylant kalboms ar reikalingas tiltas tarp Klaipėdos ir Kuršių nerijos, dabar atsirado siūlymas statyti tunelį tarp Klaipėdos ir Kuršių nerijos, kurį statyti būtų siūloma kviestis norvegus.
Tasai „sąjūdis“ nerimsta. Matyt, jau patys nustojo tikėti Vilniaus metro idėja. Vietoj poros teršiančių keltų turėtume porą šimtų automobilių Kuršių nerijoj
Argumentas, kad nereikia tilto ar tunelio, nes padaugės automobiliu, nelogiškas. Todėl kad auto srautus gali kontroliuoti įvažiavimo kaina. Ir manau čia antra pagal diduma, susisiekimo Lietuvoje, gėda po Rusnės estakados. Tai vadinasi dabar jau gaunasi nr 1
Argumentas, kad nereikia tilto ar tunelio, nes padaugės automobiliu, nelogiškas. Todėl kad auto srautus gali kontroliuoti įvažiavimo kaina. Ir manau čia antra pagal diduma, susisiekimo Lietuvoje, gėda po Rusnės estakados. Tai vadinasi dabar jau gaunasi nr 1
tikrai, ir idomu kaip atrodytu Stokholmas, Sidnėjus, ar daug kitu miestu, jei turėtu tokius "gamtos saugotojus" kaip Neringa turi
Argumentas, kad nereikia tilto ar tunelio, nes padaugės automobiliu, nelogiškas.
Nereikia todėl, kad paprasčiausiai tam nėra poreikio ir srauto, vakaruose n keltų maršrutų, kurie yra dar trumpesni ir aptarnauja 10 kartų daugiau automobilių, bet tiltų ten niekas net neplanuoja statyti.
Šiemet per tris vasaros mėnesius į Kuršių neriją keltais pirmyn ir atgal perkelta apie 400 tūkst. automobilių.
Čia per mažas srautas tiltui? Tiltas reikalingas ne eismo masiškumui didinti, o elementariam patogumui. Masiškumą galima mažinti kitomis priemonėmis, pvz., pigiu ir patogiu viešuoju transportu (kurio nelabai yra) pačioje Neringoje.
Čia per mažas srautas tiltui? Tiltas reikalingas ne eismo masiškumui didinti, o elementariam patogumui. Masiškumą galima mažinti kitomis priemonėmis, pvz., pigiu ir patogiu viešuoju transportu (kurio nelabai yra) pačioje Neringoje.
Nestovėjau jokiose didelėse eilėse nei pavasarį nei rugpjūtį per patį atostogų piką, reiškia tikrai nėra poreikio. Londone yra keltų, kurie ter Temzę kelia dar daugiau automobilių, bet tiltų ten niekas net neplanuoja statyti, nors poreikis yra visus metus, o ne kelis vasaros savaitgalius.
Iš tų vos šešių keltų automobilius, rodos, kelia tik vienas. Ir populiarumą turbūt išlaiko daugiausia dėl to, kad nemokamas. Bet tai tik laiko klausimas, nes svarstomi naujų tiltų bei tunelių projektai.
Nestovėjau jokiose didelėse eilėse nei pavasarį nei rugpjūtį per patį atostogų piką, reiškia tikrai nėra poreikio. Londone yra keltų, kurie ter Temzę kelia dar daugiau automobilių, bet tiltų ten niekas net neplanuoja statyti, nors poreikis yra visus metus, o ne kelis vasaros savaitgalius.
nelinkiu, bet patirtum tu, tavo vaikas ar dar kas nors emergency neringoj nakty ir suprastum kam reikalingas tiltas arba tunelis
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...e_River_Thames
Iš tų vos šešių keltų automobilius, rodos, kelia tik vienas. Ir populiarumą turbūt išlaiko daugiausia dėl to, kad nemokamas. Bet tai tik laiko klausimas, nes svarstomi naujų tiltų bei tunelių projektai.
Teko keliskart naudoti https://en.wikipedia.org/wiki/Woolwich_Ferry , eina peklon tokia "laime". Geriau jau tilta butu pastate, greiciau iseina per A12 Blackwall tunnel apvaziuoti
nelinkiu, bet patirtum tu, tavo vaikas ar dar kas nors emergency neringoj nakty ir suprastum kam reikalingas tiltas arba tunelis
Nidoje ir Juodkrantėje budi greitosios, yra ir medicinos punktas, tai pirminę pagalbą gautum greičiau nei Vilniuje, o reikalui esant universitetinėje ligoninėje net naktį atsidurtum žymiai greičiau nei kur nors poilsiaudamas dzūkijos ar aukštaitijos nacionaliniame parke.
Nidoje ir Juodkrantėje budi greitosios, yra ir medicinos punktas, tai pirminę pagalbą gautum greičiau nei Vilniuje, o reikalui esant universitetinėje ligoninėje net naktį atsidurtum žymiai greičiau nei kur nors poilsiaudamas dzūkijos ar aukštaitijos nacionaliniame parke.
sutinku, bet yra ir kitų būtinybių, pvz. gaisras. ar ne? laukt letojo kelto geriau ?
Comment