Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tilto per Kuršių marias idėja

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atsiprašau, bet diskusijoms apie tiltą į Neringą yra atskira tema.

    Comment


      Galvojau, jau pamiršo jį. Deja...

      Tiltas į Kuršių neriją: 46 metai nuo idėjos gimimo
      http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...imimo-1547901/

      Comment


        Toks "dvirankis" interviu. "On the one hand, on the other hand".

        15min.lt 2018.07.23
        Neringos ateities vizija: tiltas ar uždara teritorija su brangiu įvažiavimu?
        Tiltas ar tunelis – ko labiau reikia Neringai, kad susisiekimas su šiuo ypatingu Lietuvos kampeliu taptų patrauklesnis? O gal viską reikėtų palikti taip, kaip yra, ir toliau kaip susisiekimo priemonę naudoti keltą? Apie tai specialioje LRT radijo laidoje kalbėjo Nidos mero pavaduotojas Narūnas Lendraitis.

        Nuo šių metų norint iš Klaipėdos persikelti į kitą Kuršių marių pusę su lengvuoju automobiliu tenka mokėti 12 eurų ir 30 centų. Norint nuvykti į Nidą, teks sumokėti ir papildomą 20 eurų ekologinį mokestį. (...)

        Kalbant apie tilto poreikį, N.Lendraitis pripažįsta, kad jis situaciją pagerintų, tačiau priekaištų neturi ir dabar veikiančiai keltų sistemai. „Beveik visą nepriklausomos Lietuvos laikotarpį yra apie tai diskutuojama, ir žinome, kad ir Klaipėdos, ir uosto strateginio planavimo dokumentuose jis buvo žymimas, savo vizijoje tai regėjome. Manome, kad Smiltynės perkėla veikia optimaliai, keltai kursuoja visą parą. Jie tenkina poreikius“, – sako N.Lendraitis. (...)

        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...mu-221-1005184
        Šiaip jau dabar vasarą net darbo dienomis Nidoje yra tiršta. Parkavimo suradimas ir darbo dieną yra įvykis.
        Reklamuojami iš kruizinių laivų važiuojantys kruiziniai autobusai sukuria darbo vietas kaliningradietiškai-lietuviško gintaro prekiautojams ir generuoja didelius žmonių srautus.
        Nida su tuktukais pasidaro kažkokia pernelyg triukšminga. Po poros metų Nida bus panaši į Palangoje - ir be tilto per marias.

        Jei nieko nebus daroma, vienas iš autentiškiausių Neringos dalykų bus ir pavargusi 167 kelio atkarpa nuo Smiltynės iki Pervalkos.
        Nebūtų keista, jei ribojant eismą vasaros savaitgaliais prie Nidos atsirastų antra šlagbaumų juosta.

        Alternatyva būtų laivybos Kuršių mariose vystymas ir Nidos pasiekiamumo iš rytinio marių kranto didinimas.

        Comment


          Parašė Romas

          Alternatyva būtų laivybos Kuršių mariose vystymas ir Nidos pasiekiamumo iš rytinio marių kranto didinimas.
          Mielai kelčiausi į Nidą iš Drevernos ar kito Kuršmarių uosto. Temoje apie laivybą Kuršių mariose minėjote, apie keltą į Juodkrantę, įdomu ar yra legalių keltų, kurie reguliariai kelia į Nidą?
          P.S. Jeigu manote, kad žinutė geriau tinka temoje apie laivybą Kuršių mariose, perkelkite.

          Comment


            Parašė Austras Rodyti pranešimą

            Mielai kelčiausi į Nidą iš Drevernos ar kito Kuršmarių uosto. Temoje apie laivybą Kuršių mariose minėjote, apie keltą į Juodkrantę, įdomu ar yra legalių keltų, kurie reguliariai kelia į Nidą?
            P.S. Jeigu manote, kad žinutė geriau tinka temoje apie laivybą Kuršių mariose, perkelkite.
            Iš Klaipėdos keltis žymiai patogiau, atvažiuoji tiesiai iš autostrados į keltą, jau nekalbant apie klaipėdiečius.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              ... atvažiuoji tiesiai iš autostrados į keltą
              Kelčiausi be automobilio ir be dviračio. Pėsčiomis nuo Smiltynės iki Nidos toloka.

              Comment


                Hmm, jei Kuršių neriją paverst brangiu rezervatu, neturint omeny, kad aš tam pritariu, tai turbūt iš vis uždaryčiau tiesioginį automobilių susisiekimą tarp Juodkrantės, Nidos ir likusių gyvenviečių. Nuo Naujosios Klaipėdos perkėlos tiesiog eitų didelis keltas, aplankantis Juodkrantę, Nidą, Pervalką, Preilą, būtų įrengiama didžiulė saugoma automobilių aikštelė Klaipėdoje. Ekologiškas transportas, t.y. dviračių takas galėtų eiti savo trasa arba Smiltynės-Nidos kelio atkarpa, o med. pagalba būtų teikiama straigtasparniais

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                  Hmm, jei Kuršių neriją paverst brangiu rezervatu, neturint omeny, kad aš tam pritariu, tai turbūt iš vis uždaryčiau tiesioginį automobilių susisiekimą tarp Juodkrantės, Nidos ir likusių gyvenviečių. Nuo Naujosios Klaipėdos perkėlos tiesiog eitų didelis keltas, aplankantis Juodkrantę, Nidą, Pervalką, Preilą, būtų įrengiama didžiulė saugoma automobilių aikštelė Klaipėdoje. Ekologiškas transportas, t.y. dviračių takas galėtų eiti savo trasa arba Smiltynės-Nidos kelio atkarpa, o med. pagalba būtų teikiama straigtasparniais
                  Teip teip ir visas maisto prekes ir siuntinukus is kinijos dronai atskraidytu.

                  O siaip galetu ne tik brangint ivaziavima, bet ka nors ir daryti uz tuos pinigus bei padaryti normalu pranesima kodel branginama. Nes dabar toks ispudis kad 20 eur ekologijos mokestis eina kazkam i kisene. Aisku pries tai ivedus kazkoki normalu VT susisiekimo buda, pvz:
                  atvaziuoji prie perkelos, palieki masina nemokamoje aiksteleje (jei nusiperki bilieta keltis)
                  persikeli, sedi i kas 10 minuciu kursuojanti autobusa. Nauja. Vaziuojanti iki velumos.
                  Sutvarkyti dviraciu ir pesciuju takai visoj Kursiu nerijoj, kad galetum patogiai keliaut dviraciu, paspirtuku, whatever. Ir apsviesti!
                  Tuomet padaryt ivaziavimo kaina 100 eur, vietiniams palikt nemokamai. Greitoji, cargo ir pan. nemokamai.
                  Turtuoliai vaziuoja masinom, apmoka infrastrukturos prieziura. Visiems profit.

                  Dabar tik keliama kaina, visa kita tokios saip sau bukles.

                  Comment


                    Tas tiltas tra butinas, arba keltai turi kursuoti be sustojimo 24/7

                    Comment


                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                      Tas tiltas tra butinas, arba keltai turi kursuoti be sustojimo 24/7
                      Jie ir kursuoja visą parą:

                      https://www.keltas.lt/lt/tvarkarastis/naujoji-perkela/
                      Flickr

                      Comment


                        Bet ar non stop?

                        Comment


                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                          Bet ar non stop?
                          Taip, net naktį kas valandą kelia.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                            Teip teip ir visas maisto prekes ir siuntinukus is kinijos dronai atskraidytu.

                            O siaip galetu ne tik brangint ivaziavima, bet ka nors ir daryti uz tuos pinigus bei padaryti normalu pranesima kodel branginama. Nes dabar toks ispudis kad 20 eur ekologijos mokestis eina kazkam i kisene. Aisku pries tai ivedus kazkoki normalu VT susisiekimo buda, pvz:
                            atvaziuoji prie perkelos, palieki masina nemokamoje aiksteleje (jei nusiperki bilieta keltis)
                            persikeli, sedi i kas 10 minuciu kursuojanti autobusa. Nauja. Vaziuojanti iki velumos.
                            Sutvarkyti dviraciu ir pesciuju takai visoj Kursiu nerijoj, kad galetum patogiai keliaut dviraciu, paspirtuku, whatever. Ir apsviesti!
                            Tuomet padaryt ivaziavimo kaina 100 eur, vietiniams palikt nemokamai. Greitoji, cargo ir pan. nemokamai.
                            Turtuoliai vaziuoja masinom, apmoka infrastrukturos prieziura. Visiems profit.

                            Dabar tik keliama kaina, visa kita tokios saip sau bukles.
                            + autobusas turėtų turėt priekabą dviračiams, tašėms ir prasukt bent pro pagrindinius viešbučius. Vežimėliai lagaminams kaip oro uoste nuo parkingo iki kelto ir į autobusą. Turėtų būti daugiau komforto mašiną palikti krante ir važiuot VT nei važiuot iki durų. Į pagalvės mokestį (rodos toks renkamas?) turėtų įeiti nemokamas važinėjimas VT Neringoje. Dažnai kursuojantis autobusiukas iš miestelių į pajūrį bei tarp miestelių.

                            Comment


                              Tada reik ziuret kas pigiau

                              Comment


                                Tas tiltas seniai yra būtinybė, nes tokį atstumą žaisti su keltais yra atsilikimas. O patekimą galima riboti kitomis priemonėmis, pvz., atitinkamu tilto mokesčiu. Automobilių kiekius savaime mažintų patogus ir dažnai kursuojantis viešasis transportas ir geros būklės dviračių takai. Nėra nei to, nei to. Dabar toks vaizdas, kad tų automobilių kiekio realiai apriboti nenorima, norima tik kuo daugiau surinkti iš jų pinigų.

                                Comment


                                  Pakentėkit dar savaitę, kitą, baigsis karščiai, baigsis ir tiltinės diskusijos. Yra vietų, kur tiltų reikia ištisus metus ir jų nėra, o ne mėnesiui per metus.
                                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                                  Comment


                                    Kur dar reikia? Rusnėje? Neringoje per metus apsilanko apie pusę milijono turistų. O kad didžiausias srautas atitenka vasaros mėnesiams, nelabai ką keičia. Vietiniai kursuoja pirmyn atgal ištisus metus.

                                    Comment


                                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                      Kur dar reikia? Rusnėje? Neringoje per metus apsilanko apie pusę milijono turistų. O kad didžiausias srautas atitenka vasaros mėnesiams, nelabai ką keičia. Vietiniai kursuoja pirmyn atgal ištisus metus.
                                      Tai kokios problemos persikelti su keltu? Europoje yra vietų, kur 10 kartų didesnis automobilių srautas ir tilto niekas nestato. Kol nebus leidžiama nauja statyba Neringoje, tol visiškai nėra poreikio tiltui, ne sezono metu Neringa tuščia, nėra nei vieno normalaus viešbučio, spa ir pan.

                                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                      Kur dar reikia? Rusnėje?
                                      Vilniuje praverstų bent keli nauji tiltai.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2018.07.27, 12:01.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Čia viena iš tų temų, kuri neturi jokios perspektyvos, bet periodiškai vis atgimsta. Kaip ir, pvz., Vilniaus metro ir kiti gigantomaniški užmojai.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Tilto priešininkai galvoja, kad pastačius tiltą pradės plūsti į Neringą sunkvežimiai. Tiltas išvis gali būti skirtas tik pėstiesiems, dviratininkams ir spec. tarnybų transportui. Patiems neringiškiams tilto tai reikia, o kad jo nereikia kartą per metus į Neringą nuvažiuojantiems vilniečiams-kauniečiams, tai nieko keista. Jiems keltas kaip atrakcija. Smiltynės perkėlai tilto irgi visai nereikia .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X