/\ Idiotiška yra uždrausti eismą automobiliais mieste, kuriame jų yra tik pora tūkstančių vienu metu, per didžiausią sezoną. Nors Nidoje su parkavimu iš tikrųjų yra problema, bet automobilių 'eismo' čia tikrai nėra, su kuriuo reiktų kovoti ...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tilto per Kuršių marias idėja
Collapse
X
-
Idiotiška yra norėti privažiuoti su savo drandalietu iki laiptinės durų. Tiek diskutuojam apie vakarietiškus standartus architektūroje, bet automobilių klausimu mąstymas dar labai rytietiškas.
Parašė nomad Rodyti pranešimą/\ Idiotiška yra uždrausti eismą automobiliais mieste, kuriame jų yra tik pora tūkstančių vienu metu, per didžiausią sezoną. Nors Nidoje su parkavimu iš tikrųjų yra problema, bet automobilių 'eismo' čia tikrai nėra, su kuriuo reiktų kovoti ...
Comment
-
Parašė =GB= Rodyti pranešimąIdiotiška yra norėti privažiuoti su savo drandalietu iki laiptinės durų. Tiek diskutuojam apie vakarietiškus standartus architektūroje, bet automobilių klausimu mąstymas dar labai rytietiškas.
Comment
-
Manau šis pavyzdys bus užkrečiamas ir atsiris iki Lietuvos
"Londono meras Borisas Johnsonas nusprendė mažinti dyzelinio kuro sąnaudas mieste. 2020 metais Londono centras taps labai mažų emisijų zona. Į ją patekti norintys sunkvežimiai bei kitos orą teršiančios transporto priemonės kasdien turės susimokėti šimto svarų mokestį."
http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik..._miesto_centra
Comment
-
Geri orai priminė tunelio į Kuršių neriją idėją
Dar praėjusią savaitę gerokai virš 30 laipsnių šoktelėjus termometro stulpeliui pajūryje nusidriekė poilsiautojų eilės. Smiltynės perkėlai dirbant visu pajėgumu spūsčių išvengti nepavyksta – patekti į keltą keblu ne tik atvykėliams, bet ir vietiniams Neringos gyventojams, nors šie ir turi leidimą keltis be eilės.
Susidariusi situacija atnaujino diskusijas dėl jungties į Kuršių neriją statybas. Ankščiau dažnai linksniuotą tiltą keičia tunelio idėja. Tam įtakos turėjo ne tik neigiamas UNESCO tilto vertinimas, bet ir finansiniai veiksniai – įrengti tuneli po Kuršių mariomis kainuotų bemaž tris kartus pigiau.
Tunelio prieigos galėtų tapti patrauklia pramogų erdve.
Vietoje, kurioje siūloma kasti tunelį, uosto vystytojai ketina įrengti sūraus vandens barjerą, kurio viršumi galėtų eiti kelias, todėl paties tunelio ilgis siektų apie 700 m. Ilgamečio statybos inžinieriaus Juozo Zykaus teigimu, marios šioje vietoje seklios, didžiausias gylis tesiekia 5 metrus, todėl darbus vykdyti būtų galima atviru būdu, kasant iš viršau. Tokių atveju nereikalingos brangios tunelių rausimo mašinos, kuriomis kasami tuneliai giliai po žeme ar vandeniu.
Dažnas baiminasi, kad nutiesus jungtį būtų padaryta žala Kuršių nerijos gamtai, o jos kurortai taptų panašūs į prieštaringai vertinimą Palangą. Skeptikus turėtų raminti tai, kad važiavimas tokiu tuneliu automobiliu būtų mokamas ir ribojamas. Jei dalis pajamų, surinktų už naudojimąsi tuneliu, būtų skirta Kuršių nerijos gamtos išsaugojimui, atsirastų galimybė dažnai gaisrų niokojamuose Kuršių nerijos miškuose įrengti priešgaisrinės sistemas ir sutelkti didesnius žmogiškuosius išteklius. Kadangi tunelio eksploatacinės išlaidos, lyginant su dabar kursuojančiais keltais, būtų ženkliai mažesnės, aplinkosaugai galėtų tekti išties solidžios sumos.
Jungties atsiradimu suinteresuoti ir verslininkai. Erdvė aplink tunelį Klaipėdos pusėje galėtų tapti populiariu traukos centru – atsirastų vieta mažųjų laivų prieplaukai, laisvalaikio ir pramogų centrams.
Tunelio atsiradimu ypač suinteresuoti Neringos gyventojai, į kurių problemas atkreipiamas dėmesys tik užplūdus karščiams. Neringos meras Darius Jasaitis yra pajuokavęs, kad jei toks projektas būtų įgyvendintas jam valdant, neringiškiai meru jį rinktų iki gyvenimo galo.
Panašių tunelių pasaulyje egzistuoja šimtai, labiausiai jie paplitę daug salų turinčiose šalyse. Ilgiausias povandeninis tunelis įrengtas Japonijoje 1998 m. Jo ilgis siekia 54 kilometrus.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąPuiku, jeigu apsimoka Manau, Lietuvos mąstu, tunelis po mariomis būtų tokia pat atrakcija kaip ir keltas
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąOt išlepe žmonės galima važiuot su autobusu ir nebus jokių problemų . Ir gausis pigesnė kelionė. O dabar visi beldžiasi su mašinom ir zyzia kad stovi kamštyne pora valandu... Kas kalti , žinoma automobiliai nes jie patys sudarinėja eiles.
Comment
-
Come on, jo kadencijoj padarytu tilta, tai nei vienas nebebalsuotume uz raudonskuri ir taip politiskai Neringa yra dykyne, praktiskai nera uz ka balsuot ir balsus gali rinktis, kaip tik nori
Kas del tilto, tai nebus ir galiu lazintis del to. Kai buvo vasaros pradzioj pradejusios eit savivaldybes darbuotojos rinkdamos parasus del tilto, tai kaimynai isvijo staigiai Taip pat, Neringoj perdaug turtingu ir itakingu zmoniu, kuriem daug smagiau pasiplaukiot keltu su seima, nei dardet tiltu ir dar kartu is paskos visa palangos/sventosios budulyna isileist. Budulynui ne tik kaina "groja", jie dar ir eiliu bijo, nenori sedet ir palaukt poros valandu per metus, o nori cia ir dabar. Mano nuomone, jog jei kazkas ir pushina to nelemto tilto ideja, tai tik raudonskuris meras ir budulynas, kuris "noretu, bet negali".
Comment
-
Straipsnis apie diplomatinius santykius, bet išlindo įdomi detalė... Jei tai ne vertimo klaida. Gali būti, kad už tilto statybų glūdi ir daugiau interesų...
Kaliningrado srities gubernatorius išsigando Lietuvos ambasadoriaus?
Protokolinės susitikimo dalies, į kurią buvo įleisti ir žurnalistai, metu N. Cunakovą pakeitęs A. Rolbinovas įvardijo kelias dialogui būtinas temas: kultūrinį bendradarbiavimą, sausumos kelio į Kuršių neriją klausimus, reikalaujančius papildomų sprendimų, traukinio „Kaliningradas-Maskva“ klausimą ir t.t.
Comment
-
visiškai palaikau šią idėją. lygia taip pat srautą galima būtų reguliuoti esant tuneliui, su jo pravažiavimo mokesčiu.
dalis papildomų surinktų pajamų gali būti skirta Neringos verslininkams remti, kuriems tikėtina, pajamos gali kristi.
ir geriausia dalis - matyti kaip drimba putos kątik prakutusiems varguoliams, kurie jau pradėjo galėti sau leisti jau nebe į Palangą o netgi į Nidą nuvažiuoti savaitgaliui pagerti.
Comment
-
Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimąvisiškai palaikau šią idėją. lygia taip pat srautą galima būtų reguliuoti esant tuneliui, su jo pravažiavimo mokesčiu.
dalis papildomų surinktų pajamų gali būti skirta Neringos verslininkams remti, kuriems tikėtina, pajamos gali kristi.
ir geriausia dalis - matyti kaip drimba putos kątik prakutusiems varguoliams, kurie jau pradėjo galėti sau leisti jau nebe į Palangą o netgi į Nidą nuvažiuoti savaitgaliui pagerti.
https://www.google.lt/maps/@55.30390...7i13312!8i6656Paskutinis taisė Lettered; 2015.11.02, 10:05.
Comment
Comment