Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tilto per Kuršių marias idėja

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Niekas ir nekalba apie visos Neringos užstatymą kaip papuola. Kodėl negalėtų būti prie Nidos kur nors leista daugiau statyti? Užtektų visai nedidelės teritorijos, jau nekalbant apie pačio miesto sutvarkymą. Juk Neringoje yra ne tik kopos, pušynai ir pajūris, taip ir daug visokių šabakštynų ar šiaip apleistų namų ir teritorijų, kur niekas nevaikšto ir pats net kojos nekelsit. Apsidaryk aplink, ar manai, jog taip turėtų atrodyti solidaus kurorto centras?
    http://goo.gl/maps/hzNUL
    Su tokiu požiūriu Neringos nepavyks paversti bent kažkiek pasaulyje ar bent Europoje žinomu kurortu ir iš to daugiau uždirbti, dabar iš esmės ten ir užsieniečių mažai atvyksta, tik gudai, kuriems čia arčiausias pajūris ir vokiečiai pensininkai dėl to, jog čia sava žemė.
    Neringos savivaldybė turi panašią viziją, bet viską stabdo Vilniaus biurokratai (Parkai plius Paveldas). Visai nesenai jie neleido konvertuoti supuvusio žuvininkystės ūkio pačiame Nidos centre į viešbutį, arba neleido statyti viešbučio Nidoje prie antrojo pliažo (kur bet kokiu atveju sovietinių laikų pastatai stovi ...). Investuotojai planavo ir SPA prie antrojo pliažo, bet kadangi šalia SPA nebuvo leista statyti viešbučio, projektas pražuvo. Toks nesusikalbėjimas dėl kiekvieno projekto Nidoje yra pastovus ir to nesusikalbėjimo priežastis yra Vilniuje (R. Baškytė and co., kurie nesenai iniciavo ir Agilos rekonstrukcijos konkurso anuliavimą, ko pasekoje net ES finansavimas iš senos Programos buvo prarastas ...).
    Paskutinis taisė nomad; 2014.02.01, 13:10.
    There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

    Comment


      Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
      PS būtų mano valia - keltas (tiltas) + ekologinis būtų apie 100lt ir daugiau.
      Man čia primena "skalūnų" atvejį, kai Lietuvos žemė saugojama nežinia kam - "ateities kartoms", t.y. babajų imigrantams, nes lietuviai jau bus išmirę ir išemigravę ten kur GALIMA ir skirta gyventi žmonėms
      Čia jau iš tiesų po truputį darosi nelabai galima gyventi, nes tikslas kuo ilgiau išlaikyti žmones sukištus į sovietnamius (daugiabučius).

      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      O kas ten neleidžia statyti??? Gali statyti. Bet ne, nori statyti ką nori, o ne ką galima.
      Patikslinkite ką ir kur ten galima statyti?
      Paskutinis taisė Rimas_OK; 2014.02.03, 13:33.

      Comment


        Kiek SGD terminalas trukdys keltams

        Per darbo grupės dėl tilto į Kuršių neriją statybos galimybių posėdį Klaipėdos vicemeras Artūras Šulcas klausė: "Argi mes nebuvome apgauti? Juk mums sakė, kad suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalas netrukdys AB "Smiltynės perkėla" keltų darbui, o dabar išeina, kad trukdys." Kaip bus iš tikrųjų?
        http://www.ve.lt/naujienos/jura/kiek...ltams-1140592/
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Tiltas, išbaidysiantis turistus iš Lietuvos

          Tiltas į Kuršių neriją vis labiau kursto aistras. Verslininkai pabrėžia, kad dėl kasmet didėjančios laivybos bei veiklą pradėsiančių naujų terminalų kils sunkumų „Smiltynės perkėla“ keltų eismui. Savo ruožtu gamtosaugos specialistai akcentuoja teritorijos unikalumą ir drąsiai sako, kad Kuršių nerija lyg Mona Liza, jai ją sudarkys tiltas, ji taps nebepatraukli turistams. Tokie svarstymai vyko penktadienio apskrito stalo diskusijose, kurios iniciatoriumi tapo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto (KVJU) direkcija.

          http://grynas.delfi.lt/aplinka/tilta...#ixzz2xwwMgJSP
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Nesupranu kaip ją gali sudarkyti tiltas? Pievas kazkokias kalba gamtosaugos specialistai...

            Comment


              Statinys kaži ar labiau sudarkys, kur jau ir taip yra didelis pramoninis objektas - uostas.
              O jei jie kalba apie srautą, tai palikus tokias pačias kainas kaip ir dabar keltas, tai mašinų nepadaugės. Kaži ar kas nors dabar atsisako vykti automobiliu vien dėl fakto, kad reikės plaukti. Greičiau atvirkščiai. Bent man tai pats įdomumas, ir galimybė padaryti atrakciją vaikams.

              Comment


                tikra tiesa - keltas yra kažkas tookio, džiugu kad mano vaikai dar tikrai spės persikelti į neriją ir pajusti tą smagią atostogų dvasią, kuri mūsų vaikystėje buvo neįsivaizduojame be kelto per marias ar delfinariumo aplankymo o šiaip - kol keltai pavojingai netrukdo kursuojantiems didiesiems laivams, manau, kad tilto dar tikrai nereikia

                Comment


                  Netrukdo ir netrukdys.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Svajoju, kad gal kada nors tolimoje ateityje reguliariu reisu laivu galima bus nuplaukti iki Nidos.
                    Mūsų šeima nuo seno laikosi "kvailo" principo nekeliauti į Neringą automobiliu (paliekame Klaipėdoje, kartą - Kintuose).

                    Comment


                      Kodėl kalbama tik apie tiltą į neriją?

                      Prasidėjo audringos diskusijos, ar reikia statyti tiltą į Kuršių neriją. Daugelio manymu, dėl šio labai jautraus klausimo reikia atlikti studiją, kurioje būtų apsvarstytos visos galimybės, išnagrinėti keli variantai.
                      Siekiama skatinti konstruktyvų dialogą tarp visuomenės bei visų suinteresuotų grupių Uosto direkcija vakar surengė apskritojo stalo diskusiją dėl tilto per Kuršių marias, tačiau kai kurie jos dalyviai piktinosi tuo, kad nekalbama apie kitas susisiekimo su kitu krantu alternatyvas.
                      http://www.ve.lt/naujienos/jura/kode...erija-1174447/
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Ilgas kelias į kopas: galima ir po vandeniu
                        Neseniai plačiau aptarinėti pradėta tilto į Kuršių neriją idėja pakibo ore - vieni ją palaiko, kiti priešinasi, bet, be kalbų, realių darbų nevyksta. Nebent planuojamos kitos kalbos aukštesniu lygiu - Vyriausybės. Tad kol kas neaišku niekas - nei kas tą tiltą statytų, nei kur, nei kada, nei už kiek. Lyg sumaišties būtų maža, pasiūlytas dar vienas susisiekimo su Neringa projektas - tunelis po mariomis.
                        http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...deniu-1204043/

                        Comment


                          smagi idėja
                          bet turbūt reikia sutikti su komentaru
                          Užteks svaigti, nebus nei metro Vilniuje, nei tilto į Neringa, nes nei vieno nei kito iš tikrųjų nereikia.

                          Comment


                            Na, tiltas į Neringą būtų atsarginis socdemų variantas, jeigu Nacionalinis stadionas nepavyktų

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Na, tiltas į Neringą būtų atsarginis socdemų variantas, jeigu Nacionalinis stadionas nepavyktų
                              Duok die, jeigu jau tai neišvengiama, kad tai būtų tiltas, o ne stadionas.
                              There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                              Comment


                                Parašė nomad Rodyti pranešimą
                                Duok die, jeigu jau tai neišvengiama, kad tai būtų tiltas, o ne stadionas.
                                Manau nacionalinis stadionas žymiai reikalingesnis nei tas tiltas.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Manau nacionalinis stadionas žymiai reikalingesnis nei tas tiltas.
                                  Turint omeny efektyvumo kriterijų (kaina/rezultatas-nauda), be jokios abejonės tiltas geriau. Ar tau dar poveikio vertinimo studijos čia reiktų?
                                  There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                  Comment


                                    Parašė nomad Rodyti pranešimą
                                    Turint omeny efektyvumo kriterijų (kaina/rezultatas-nauda), be jokios abejonės tiltas geriau. Ar tau dar poveikio vertinimo studijos čia reiktų?
                                    Tiltas kainuotų brangiau nei stadioną pabaigti, o dėl naudos, tai manau stadionas naudingiau, dabar apskritai jokio normalaus neturim.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė LBP
                                      O aš nesutinku, kad tiltas į Kuršių neriją būtų naudingesnis už stadioną Vilniuje. Mano nuomone, tilto apskritai nereikia.
                                      Aš irgi manau, kad tiltas nereikalingas, nėra problema truputį eilėje pastovėti, keltai gana greitai dirba, beto savotiška atrakcija ir pačiai Neringai pliusas. Europoje yra vietų, kur keltais keliolika kartų daugiau automobilių ir žmonių perkeliama, bet ten tilto niekas neplanuoja statyti, nors būtų dar pigiau dėl mažesnio atstumo.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Negalvojat apie tai, kas prasidės, kai Klaipėdos uostas bus išplėstas (SGD etc.)? Kalbama, kad keltai nebegalės taip laisvai funkcionuoti, kaip ankčiau.
                                        There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                        Comment


                                          nomad, sprendimu yra begales. PVZ, kaip siule Hitachi, suretejus keltu marsrutams, atsiranda elektromobiliu nuoma, ikrovimo stoteles neringoje. Arba isvis ivest ribojimus i neringa su tarsiom masinom, pvz kvotos visiem dyzeliam/benzima, o hibridus/elektromobilius kelia be eiles ir pan Reik kurybiskai paziuret ir dar gausim positive externalities

                                          Comment

                                          Working...
                                          X