Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tilto per Kuršių marias idėja
Collapse
X
-
Paskutinis taisė nomad; 2014.02.01, 13:10.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
-
Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimąPS būtų mano valia - keltas (tiltas) + ekologinis būtų apie 100lt ir daugiau.
Čia jau iš tiesų po truputį darosi nelabai galima gyventi, nes tikslas kuo ilgiau išlaikyti žmones sukištus į sovietnamius (daugiabučius).
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kas ten neleidžia statyti??? Gali statyti. Bet ne, nori statyti ką nori, o ne ką galima.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2014.02.03, 13:33.
Comment
-
Kiek SGD terminalas trukdys keltams
Per darbo grupės dėl tilto į Kuršių neriją statybos galimybių posėdį Klaipėdos vicemeras Artūras Šulcas klausė: "Argi mes nebuvome apgauti? Juk mums sakė, kad suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalas netrukdys AB "Smiltynės perkėla" keltų darbui, o dabar išeina, kad trukdys." Kaip bus iš tikrųjų?
Comment
-
Tiltas, išbaidysiantis turistus iš Lietuvos
Tiltas į Kuršių neriją vis labiau kursto aistras. Verslininkai pabrėžia, kad dėl kasmet didėjančios laivybos bei veiklą pradėsiančių naujų terminalų kils sunkumų „Smiltynės perkėla“ keltų eismui. Savo ruožtu gamtosaugos specialistai akcentuoja teritorijos unikalumą ir drąsiai sako, kad Kuršių nerija lyg Mona Liza, jai ją sudarkys tiltas, ji taps nebepatraukli turistams. Tokie svarstymai vyko penktadienio apskrito stalo diskusijose, kurios iniciatoriumi tapo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto (KVJU) direkcija.
http://grynas.delfi.lt/aplinka/tilta...#ixzz2xwwMgJSP
Comment
-
Statinys kaži ar labiau sudarkys, kur jau ir taip yra didelis pramoninis objektas - uostas.
O jei jie kalba apie srautą, tai palikus tokias pačias kainas kaip ir dabar keltas, tai mašinų nepadaugės. Kaži ar kas nors dabar atsisako vykti automobiliu vien dėl fakto, kad reikės plaukti. Greičiau atvirkščiai. Bent man tai pats įdomumas, ir galimybė padaryti atrakciją vaikams.
Comment
-
tikra tiesa - keltas yra kažkas tookio, džiugu kad mano vaikai dar tikrai spės persikelti į neriją ir pajusti tą smagią atostogų dvasią, kuri mūsų vaikystėje buvo neįsivaizduojame be kelto per marias ar delfinariumo aplankymo o šiaip - kol keltai pavojingai netrukdo kursuojantiems didiesiems laivams, manau, kad tilto dar tikrai nereikia
Comment
-
Kodėl kalbama tik apie tiltą į neriją?
Prasidėjo audringos diskusijos, ar reikia statyti tiltą į Kuršių neriją. Daugelio manymu, dėl šio labai jautraus klausimo reikia atlikti studiją, kurioje būtų apsvarstytos visos galimybės, išnagrinėti keli variantai.
Siekiama skatinti konstruktyvų dialogą tarp visuomenės bei visų suinteresuotų grupių Uosto direkcija vakar surengė apskritojo stalo diskusiją dėl tilto per Kuršių marias, tačiau kai kurie jos dalyviai piktinosi tuo, kad nekalbama apie kitas susisiekimo su kitu krantu alternatyvas.
Comment
-
Ilgas kelias į kopas: galima ir po vandeniu
Neseniai plačiau aptarinėti pradėta tilto į Kuršių neriją idėja pakibo ore - vieni ją palaiko, kiti priešinasi, bet, be kalbų, realių darbų nevyksta. Nebent planuojamos kitos kalbos aukštesniu lygiu - Vyriausybės. Tad kol kas neaišku niekas - nei kas tą tiltą statytų, nei kur, nei kada, nei už kiek. Lyg sumaišties būtų maža, pasiūlytas dar vienas susisiekimo su Neringa projektas - tunelis po mariomis.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, tiltas į Neringą būtų atsarginis socdemų variantas, jeigu Nacionalinis stadionas nepavyktųThere is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąDuok die, jeigu jau tai neišvengiama, kad tai būtų tiltas, o ne stadionas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąManau nacionalinis stadionas žymiai reikalingesnis nei tas tiltas.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąTurint omeny efektyvumo kriterijų (kaina/rezultatas-nauda), be jokios abejonės tiltas geriau. Ar tau dar poveikio vertinimo studijos čia reiktų?
Comment
-
Parašė LBPO aš nesutinku, kad tiltas į Kuršių neriją būtų naudingesnis už stadioną Vilniuje. Mano nuomone, tilto apskritai nereikia.
Comment
-
nomad, sprendimu yra begales. PVZ, kaip siule Hitachi, suretejus keltu marsrutams, atsiranda elektromobiliu nuoma, ikrovimo stoteles neringoje. Arba isvis ivest ribojimus i neringa su tarsiom masinom, pvz kvotos visiem dyzeliam/benzima, o hibridus/elektromobilius kelia be eiles ir pan Reik kurybiskai paziuret ir dar gausim positive externalities
Comment
Comment