Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] "A" juostos Vilniuje

    www.DELFI.lt 2013 m. kovo 22 d. 06:14
    Šarūnas Černiauskas
    Vilnius perbraižo gatves: autobusams - papildomos juostos, vairuotojams - spūstys

    http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60961099

    #2
    A juosta Tūkstantmečio g., kur net viešojo transporto nėra?

    Comment


      #3
      ,, ..., o taip pat – nuo Tūkstantmečio g. iki Eišiškių plento. Tiesa, pastaruoju atveju veikiausiai būtų reikalingi ir gatvės platinimo darbai''

      Gal kas turi minčių, kaip tai atrodys?

      Comment


        #4
        Parašė Skarbny Rodyti pranešimą
        ,, ..., o taip pat – nuo Tūkstantmečio g. iki Eišiškių plento. Tiesa, pastaruoju atveju veikiausiai būtų reikalingi ir gatvės platinimo darbai''

        Gal kas turi minčių, kaip tai atrodys?
        Buvo svarbus padoresnis aplinkkelis, tai dabar ir tą su.iks. Prisiminsim siaubingus kamščius, kai dar Naujininkų viaduką remontavo.
        Laisvės pr. kartais A justos nenubrėš nuo Parodų rūmų iki Ukmergės g.?

        Comment


          #5
          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Buvo svarbus padoresnis aplinkkelis, tai dabar ir tą su.iks. Prisiminsim siaubingus kamščius, kai dar Naujininkų viaduką remontavo.
          Laisvės pr. kartais A justos nenubrėš nuo Parodų rūmų iki Ukmergės g.?
          Taigi visi draugiškai persėsim į viešąjį transportą ir nebus jokių kamščių.

          Comment


            #6
            Nepatrauklus, nepatogus ir lėtas VT neprivers miestiečių atsisakyti automobilių. Toliau didinam spūstis. Kur link veda zuokiada...

            Comment


              #7
              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Laisvės pr. kartais A justos nenubrėš nuo Parodų rūmų iki Ukmergės g.?
              turiu įtarimą, kad kai bus baigtas dabartinis vakarinio aplinkkelio etapas, tai tai bus per lazdynus ir karoliniškes A juosta.
              Visos kitos atkarpos, mano galva, parinktos neblogai, bet įdomu, kas per 6 mėn rekonstruos kalvarijų g atkarpą tarp tauragnų st ir pramogų arenos ir už kokius pinigus. Ir per vakarinį piką toje atkarpoje tokio ilgumo A juostos nepakanka. Kaip ir nuo santariškių pusės dažnai A juosta per trumpa..
              Dar pagalvočiau ką daryti su visa basanavičiaus g. bei pylimo g. nuo trakų iki jogailos
              Kaip VT naudotojas tai tik džiaugiuosi

              Comment


                #8
                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Nepatrauklus, nepatogus ir lėtas VT neprivers miestiečių atsisakyti automobilių. Toliau didinam spūstis. Kur link veda zuokiada...
                Būkim atviri, nėra pinigų tramvajui, jau nekalbant apie metro. Nėra pinigų net A juostų įrengimui, nors vietos sočiai, žodžiu galimybės leidžia tik papaišyti A raidžių ant dabartinių gatvės juostų.
                Flickr

                Comment


                  #9
                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Būkim atviri, nėra pinigų tramvajui, jau nekalbant apie metro. Nėra pinigų net A juostų įrengimui, nors vietos sočiai, žodžiu galimybės leidžia tik papaišyti A raidžių ant dabartinių gatvės juostų.
                  O rezultatas?

                  Comment


                    #10
                    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                    turiu įtarimą, kad kai bus baigtas dabartinis vakarinio aplinkkelio etapas, tai tai bus per lazdynus ir karoliniškes A juosta.
                    Mažai prasmės tokiai juostai atsirasti. Laisvės pr. ties Karoliniškėmis ir Lazdynais yra pralaidus. Daliai transporto persikėlus į aplinkkelį ten išvis neturėtų susidaryti jokios spūstys.

                    Comment


                      #11
                      Taigi Tūkstantmečio gatvėje nebus A juostos, kas čia dezinformaciją sklaido. Kam ten ji reikalinga, jeigu ten nebus tų GRA maršrutų? Bus Dariaus ir Girėno gatvėje, nuo Kapsų iki aplinkkelio sankryžos, ir nuo sankryžos iki Eišiškių plento.

                      Comment


                        #12
                        Taip ir turėjo būti. Bei reikia padidinti baudas už važiavimą A juostą automobiliu, arba net atimti teises metams kokiems..

                        Comment


                          #13
                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Mažai prasmės tokiai juostai atsirasti. Laisvės pr. ties Karoliniškėmis ir Lazdynais yra pralaidus. Daliai transporto persikėlus į aplinkkelį ten išvis neturėtų susidaryti jokios spūstys.
                          Dabar prasmė yra, nes kamštis būna vakarais nuo Lazdynų tilto praktiškai iki Buivydiškių g. su keliom laisvesnėm atkarpom. Beabejo baigus aplinkkelį kamščiai visur turėtų išnykti. Bet pvz. Kalvarijų gatvėje (ar net Žaliųjų ežerų g.) turėtų būti A juostos nuo Santariškių iki Konstitucijos pr., praktiškai visur yra vietos toms juostoms.
                          Flickr

                          Comment


                            #14
                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Mažai prasmės tokiai juostai atsirasti. Laisvės pr. ties Karoliniškėmis ir Lazdynais yra pralaidus. Daliai transporto persikėlus į aplinkkelį ten išvis neturėtų susidaryti jokios spūstys.
                            Gal ir taip, tik reiktų bausti už parkavimą pirmoje Laisvės pr. juostoje, o gal ir praplatinti iki 3-jų, kol tramvajaus nėra.

                            Comment


                              #15
                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Gal ir taip, tik reiktų bausti už parkavimą pirmoje Laisvės pr. juostoje, o gal ir praplatinti iki 3-jų, kol tramvajaus nėra.
                              Kadangi vakarinis aplinkkelis yra dubliuojanti gatvė Laisvės pr. - pastarojo platinimas būtų pinigų išmetimas į balą. Ne tiek jau ilgai ir liko laukti iki aplinkkelio etapo pabaigos, GV rekonstrukcijos ties A. Goštauto g. pabaigos ir tada eismo situacija šioje miesto dalyje turėtų gerokai pasikeisti.

                              Comment


                                #16
                                /\ Situacija pasikeistų, jei 30proc. vairuotojų nevažiuotų iš namų/darbo iki kiosko cigarečių su savo auto. Aplinkkeliai čia nelabai ką bendro su tuo turi, jie tiesiami nukreipti tranzitinį transportą nuo miesto. ir išvis kam tos A juostos, jeigu jau liepą nemažai VT maršrutų bus karpoma/naikinama.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Dabar prasmė yra, nes kamštis būna vakarais nuo Lazdynų tilto praktiškai iki Buivydiškių g. su keliom laisvesnėm atkarpom. Beabejo baigus aplinkkelį kamščiai visur turėtų išnykti. Bet pvz. Kalvarijų gatvėje (ar net Žaliųjų ežerų g.) turėtų būti A juostos nuo Santariškių iki Konstitucijos pr., praktiškai visur yra vietos toms juostoms.
                                  Kalvarijų gatvėje Santariškių kyptimi A juostos reikėtų tik tarp sankryžos su Žalgirio gatve ir sankryžos su Ozo/Kareivių gatvėmis. Dar viena probleminė atkarpėlė yra tarp Žaliojo tilto ir Konstitucijos pr., bet ten nėra kur A juostos įkišti. Nuo Pramogų arenos iki Santariškių kamščių ir taip nebūna. Centro kryptimi A juosta irgi reikalinga nebent atkarpoje tarp Pramogų arenos ir Žalgirio stotelių. Tarp J. Kazlausko ir Pramogų arenos stotelių A juosta yra ir dabar, tik reikėtų uždrausti dešinyjį posūkį iš Kalvarijų g. į Ozo g. (link Akropolio). Vairuotojams yra alternatyva- V. Gerulaičio g. Tik įdomu, ar sankryža prie Licėjaus netaptų dėl to problemine?
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Kalvarijų gatvėje Santariškių kyptimi A juostos reikėtų tik tarp sankryžos su Žalgirio gatve ir sankryžos su Ozo/Kareivių gatvėmis. Dar viena probleminė atkarpėlė yra tarp Žaliojo tilto ir Konstitucijos pr., bet ten nėra kur A juostos įkišti. Nuo Pramogų arenos iki Santariškių kamščių ir taip nebūna. Centro kryptimi A juosta irgi reikalinga nebent atkarpoje tarp Pramogų arenos ir Žalgirio stotelių. Tarp J. Kazlausko ir Pramogų arenos stotelių A juosta yra ir dabar, tik reikėtų uždrausti dešinyjį posūkį iš Kalvarijų g. į Ozo g. (link Akropolio). Vairuotojams yra alternatyva- V. Gerulaičio g. Tik įdomu, ar sankryža prie Licėjaus netaptų dėl to problemine?
                                    Dabar ta juosta per trumpa, kamščiai susidaro Kalvarijų g. dar nenusileidus nuo kalno, vos ne nuo Ateities gatvės. Beto, vakarais kamščiai būna kartais nuo Kalvarijų turgaus iki pat Ozo gatvės.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                      /\ Situacija pasikeistų, jei 30proc. vairuotojų nevažiuotų iš namų/darbo iki kiosko cigarečių su savo auto. Aplinkkeliai čia nelabai ką bendro su tuo turi, jie tiesiami nukreipti tranzitinį transportą nuo miesto. ir išvis kam tos A juostos, jeigu jau liepą nemažai VT maršrutų bus karpoma/naikinama.
                                      Vakarinis aplinkkelis kaip ir Pietinis iš esmės bus miesto gatvė, kaip buvo nukrautas srautas nuo Naujininkų/Naujamiesčio, tai dabar tas pats bus Laisvės pr. Jau dabar ten nemažas srautas, nors aplinkkelis veda į niekur.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        #20
                                        Tarkime, vairuotojai sako - gerai patenkinti mes tokia tvarka ir kas antras vairuotojas ateina į VT stotelė važiuoti į darbą. Jau ir šiuo metu piko metu autobuse ar troleibuse reikia stovėti susispaudus, tai kas būtų jei dar tokia didelė dalis žmonių ateis važiuoti VT? Važiuos kaip laukiniai ant veidrodėlių pasikabinę ir ant stogų susėdę?
                                        Prieš priimant tokius drastiškus sprendimus pirmiausiai reiktų sudaryti alternatyvą, o dabar tikriausiai jau rugpjūčio mėnesį nutrins tas linijas

                                        Comment

                                        Working...
                                        X