Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kadangi ten A juosta nutrūksta ties pėsčiųjų šviesoforais ir sankryžomis. Tai kai eismas juda, tiesiog užsiima vietą eisme, kad prieš pasibaigiant A juostai nereikėtų sustoti ir praleisti visų lygiagrečiai judančių transporto priemonių. Lygiai tas pats matoma ir nuotraukoje, kad tiesiog prieš reguliuojamą perėją užsiėmę vietą pirmoje juostoje, nes kitaip reikėtų pirmiausia praleisti visus lygiagrečiai sustojusius automobilius ir tik tada galėtų pajudėti ir pravažiuoti šviesoforą.

    Comment


      Taip, Savanorių pr. tos juostos naudingos yra tik tada, kai yra didžiulis kamštis ir viskas stovi. Tada viešasis transportas gali pavažiuoti VT juosta iki jos pasibaigimo ir tikėtis, kad pajudėjus pirmai juostai juos įleis. Visais kitais atvejais iš jų jokios naudos.

      Šią problemą galima būtų nesunkiai išspręsti padarant 5 juostas, iš kurių vidurinė – posūkiams į kairę, arba nuimant vieną iš VT juostų (link centro, grąžinant ją tik artėjant prie Žemaitės g.) ir truputį pastumiant perėjų saleles. Bet čia jau reikia kažką daryti, kas nėra perasfaltavimas ir bortų keitimas.
      Paskutinis taisė abruo; 2025.02.06, 20:13.
      Lietuva visiems.

      Comment


        IMHO prie tos perėjos Svanorių pr. beveik tilptų trys juostos, įskaitant A. (bet tikriausiai negalima "darniai" daryti perėjų per 3 juostas )
        https://maps.app.goo.gl/5nqkD4A1ioB9YfJY7
        Tiesa sakant, kartais praktiškai taip ir įvyksta, kai troleibusas nespėja užvinguriuoti.
        Kitoje pusėje irgi durnai padaryta - ten nėra A ir dar dažnai sukasi automobiliai į kairę (nors vietos 3-iai posūkio juostai už salos irgi galima atrasti).

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          IMHO prie tos perėjos Svanorių pr. beveik tilptų trys juostos, įskaitant A. (bet tikriausiai negalima "darniai" daryti perėjų per 3 juostas )
          https://maps.app.goo.gl/5nqkD4A1ioB9YfJY7
          Tiesa sakant, kartais praktiškai taip ir įvyksta, kai troleibusas nespėja užvinguriuoti.
          Kitoje pusėje irgi durnai padaryta - ten nėra A ir dar dažnai sukasi automobiliai į kairę (nors vietos 3-iai posūkio juostai už salos irgi galima atrasti).
          Jei reguliuojama šviesoforu – galima, bet toje vietoje netraukiant pėsčiųjų salelės per pavojinga tris juostas turėti.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Iškalbingas sakinys:
            Informacijos, kiek „A“ juostų buvo nutiesta 2023-2024 metais savivaldybė nepateikia.
            Dar 2022 metais SĮ „Susisiekimo paslaugos“ (toliau: JUDU) žadėjo, kad Vilniuje iki 2025 m. įrengus visas numatytas papildomas atkarpas, viešojo transporto eismo juostų tinklas turėtų siekti 47 kilometrus. Remiantis naujausiais duomenimis, Vilniuje šiuo metu yra 43,2 kilometrai „A“ juostų, skirtų viešajam transportui.
            Vilniaus valdžia žada 43 km naujų A juostų Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...u-1636-2392286
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Iškalbingas sakinys:

              Vilniaus valdžia žada 43 km naujų A juostų Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...u-1636-2392286
              Ir visgi nepateikta jokių citatų, ką iš tikro "žada", o kas tik manipuliacijos skambioms antraštėms

              Comment


                Atsivertus VT žemėlapį ir palyginus esamas VT juostas su jų poreikiu susidaro ne koks vaizdas ir kyla ne patys geriausi jausmai. Kyla ir klausimas: kaip tikimasi sklandesnio, geriau funkcionuojančio susisiekimo mieste jei yra toks atotrūkis tarp poreikio ir to kas yra ir to kas (ne)numatoma? Be to be reikalo išsijuosus važiuojama ant besinaudojančių automobiliais lyg jie būtų vos ne visų miesto susisiekime disfunkcijų šaltinis kuomet yra tokia situacija su susisiekimo infrastruktūra mieste ir alternatyvų automobiliui nelabai pateikiama.

                Esamos VT juostos:

                Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	98,1 kB ID:	2183650

                VT maršrutai (žinoma, kad toli gražu ne visur reikia VT juostų, bet jos kaip minimum turėtų būti pagrindinėse arterijose, įskaitant vis dar nenutiesiamas arterijas tokias kaip Ozo iki Justiniškių, Šiaurinė, Pavilnionių bent iki Ukmergės (pageidautina manyčiau iki Liongino), M Lietuvio, galbūt Šatrijos raganos iki Viršupio ir taip toliau.

                Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	111,8 kB ID:	2183651
                Paskutinis taisė spekas; 2025.02.15, 21:09.

                Comment

                Working...
                X