Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai tas 4+ ir dingo nes nepavyko sukontroliuoti to. Užtai ir klausiu kaip jūs žadate daryti kontrolę.

    Dar turėtu dingti elektormobiliai iš A juostų.
    USA tokius dalykus fotografuoja ir automatizuoti algoritmai nagrinėja; jei kyla "klausimų", perduoda žmogui peržiūrėti. Priekinis stiklas privalo būti permatomas, jei kamera tinkamame aukštyje tinkamu kampu, didelė tikimybė gerai viską užfiksuoti. Dabar gi didelis žodis yra "dirbtinis intelektas", kuris irgi pagelbėtų su kontrole.

    Comment


      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

      USA tokius dalykus fotografuoja ir automatizuoti algoritmai nagrinėja; jei kyla "klausimų", perduoda žmogui peržiūrėti. Priekinis stiklas privalo būti permatomas, jei kamera tinkamame aukštyje tinkamu kampu, didelė tikimybė gerai viską užfiksuoti. Dabar gi didelis žodis yra "dirbtinis intelektas", kuris irgi pagelbėtų su kontrole.
      Dirbtinis intelektas neparodys vaiko gale kėdutėj.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Dirbtinis intelektas neparodys vaiko gale kėdutėj.
        So? Šitas dalykas USA egzistuoja n-metų, ir kažkaip problemų dėl vaikų kėdutėse negirdžiu. Galbūt dėl to, kad tai - lengvai išsprendžiama problema?

        Papildysiu: aš nežinau, ar verta diskutuoti apie kažkokius nišinius super-konkrečius atvejus. Yra technologijos, yra metodai, beveik visi klausimai ir problemos šiuo atveju turi sprendimus. Čia klausimas tik finansų, noro ir iniciatyvos.
        Paskutinis taisė Riedutis; 2023.10.26, 18:38.

        Comment


          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

          So? Šitas dalykas USA egzistuoja n-metų, ir kažkaip problemų dėl vaikų kėdutėse negirdžiu. Galbūt dėl to, kad tai - lengvai išsprendžiama problema?

          Papildysiu: aš nežinau, ar verta diskutuoti apie kažkokius nišinius super-konkrečius atvejus. Yra technologijos, yra metodai, beveik visi klausimai ir problemos šiuo atveju turi sprendimus. Čia klausimas tik finansų, noro ir iniciatyvos.
          Arba tiesiog pasitiki žmonių sąžine ir žiūri pro pirštus į sukčiaujančius? Gal didelės baudos jei pagautų sukčiaujant?

          Vakaruose tokios juostos jau dešimtmečius yra. Kompiuterinių sprendimų analizuot nuotraukas tiek metų tikrai nėra. Ir tikrai ne viskas turi technologinius sprendimus.

          Norint mašinoje suskaičiuot automatiškai keleivius reiktų bent trijų kamerų. Ir dar tikėtis, kad nebus keleivis įsikniaubęs į telefoną ir su kepure. Sėkmės su dirbtiniu intelektu atrast ar šieno kupeta su bliuzonu su kapišonu ir palenkta galva yra žmogus ar ne.

          Comment


            Juokingi argumentai kad 4+ nepavyko sukontroliuoti. Tiesiog nekontroliavo, kaip kad nekontroliuoja parkavimo ant vejų bei šaligatvių. O gal parkavimo irgi „neįmanoma sukontroliuoti“?

            Comment


              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

              USA tokius dalykus fotografuoja ir automatizuoti algoritmai nagrinėja; jei kyla "klausimų", perduoda žmogui peržiūrėti. Priekinis stiklas privalo būti permatomas, jei kamera tinkamame aukštyje tinkamu kampu, didelė tikimybė gerai viską užfiksuoti. Dabar gi didelis žodis yra "dirbtinis intelektas", kuris irgi pagelbėtų su kontrole.
              nuotruakoje sunku užfiklsuoti gale sėdičius asmenis, bandėm juk su 4+ tai daryti ir nepavyko nustatyti tiksliai kiek važiuoja. O baudą automatiškai rašyti reikai tikslumo.
              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

              So? Šitas dalykas USA egzistuoja n-metų, ir kažkaip problemų dėl vaikų kėdutėse negirdžiu. Galbūt dėl to, kad tai - lengvai išsprendžiama problema?
              Gal galima pavyzdžių kur kameros skaičiuoja keleivių skaičių?
              Parašė KEdas Rodyti pranešimą
              Juokingi argumentai kad 4+ nepavyko sukontroliuoti. Tiesiog nekontroliavo, kaip kad nekontroliuoja parkavimo ant vejų bei šaligatvių. O gal parkavimo irgi „neįmanoma sukontroliuoti“?
              Tai ir dabar įvedus nekontroliuotu, kaip nekontroliuoja ir taip A juosta važiuojančių (viena kamera yra visame vilniuje kiek žinau, šiemet pastatyta). Nekontroliuos ir tokią tvarką įvedus, tik dar labiau sunaikins A juostų prasmę.

              Comment


                Ne nu aisku jei visalaik mastyt kad sistema gerai veikia tik tada kai visi gerai atlieka savo funkcijas(aišku tikrai taip ir yra) bet pas mus butent taip niekada nebuna todel atmetam visas idejas ir arba nedarom nieko arba siūlykit tokia sistema kuri pilnai veiktu ir tuo atveju jei niekas savo funkciju neatliktu. Ir jei tokia pasiūlysit tai ir tada bambesim ka nors kad pvz isvis mums nieko nereikia ir tuomet vel galima bus nieko neveikt nieko nekeist. Ai bet dar toks siūlymas: kodė gi nenuejus tokiem pabambejimam paskui laivelį tskant?

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Gal galima pavyzdžių kur kameros skaičiuoja keleivių skaičių?
                  Čia trumpai aprašyta, kaip tai daroma Kalifornijoje: High-Occupancy Vehicle Systems | Caltrans
                  <...> Once monitor counts detect violation rates above 10%, District personnel will notify local area highway patrol of the need for heightened enforcement in a particular HOV corridor. An HOV lane violation ticket is a minimum $490 fine. Fine may be higher for repeat offenders. In addition, at the discretion of the county's Board of Supervisors, local counties can assess additional administrative fees.


                  Panašu, kad suklydau manydamas, jog pati sistema gali automatiškai užfiksavus pažeidimą registruoti administracinį nusižengimą. Tačiau panašiai kaip minėjau, stebima automatizuotu būdu, bet sistemoms aptikus daugiau nei 10% galimų pažeidimo atvejų, į vietą tiesioginės kontrolės siunčiami pareigūnai. Kitaip sakant, kontrolė daugiau mažiau paliekama žmonių sąžinei, bet aptikus didelius pažeidimo atvejus, pareigūnai vietoje pradeda tikrinti. Na gal ir visai variantas būtų?

                  Comment


                    Tik reiktų atkreipti dėmesį, jog dauguma tų juostų Amerikoje yra 2+. Tokius pažeidimus užfiksuoti automatiniu būdų (kamera) yra žymiai paprasčiau, nes dažniausiai du keleiviai sėdi preikinėse sėdynėse.

                    Comment


                      Ar yra kokių nors naujienų dėl A juostų plėtros Vilniuje? Iki 2030-ųjų lyg 8 kilometrai naujų numatyta.

                      Comment


                        Naujos A juostos Eksvaldo kadencijoje? Baikit, nemanau.

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                          Ar yra kokių nors naujienų dėl A juostų plėtros Vilniuje? Iki 2030-ųjų lyg 8 kilometrai naujų numatyta.
                          skamba kaip ironija, bet yra realybe. Po viena km A juostos per metus,.neblogai

                          Comment


                            Parašė TIME Rodyti pranešimą

                            skamba kaip ironija, bet yra realybe. Po viena km A juostos per metus,.neblogai
                            Savanorių pr. nuo Vaduvos iki Vilkpėdės sudaro 3km - bam plano įvykdymas iki sekančių rinkimų ir net vadylos nepastebės skirtumo

                            Comment


                              Parašė VLR Rodyti pranešimą
                              Ar yra kokių nors naujienų dėl A juostų plėtros Vilniuje? Iki 2030-ųjų lyg 8 kilometrai naujų numatyta.
                              2024m. biudžetui kabo 2 projektai
                              Narbuto g. A juostos visokių prioritetinių lentelių viršūnėse.
                              Ozo/Buivydiškių g. A prilipdytos prie stadiono aplinkinės infrastruktūros.

                              Tai manau šią kadenciją toliau kol kas neverta žvalgytis - visokie Nemenčinės plentai patys neprasiplatins ir kokie keli viadukai ateities rinkimų stalčiams nesusiprojektuos.
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                2024m. biudžetui kabo 2 projektai
                                Narbuto g. A juostos visokių prioritetinių lentelių viršūnėse.
                                Ozo/Buivydiškių g. A prilipdytos prie stadiono aplinkinės infrastruktūros.

                                Tai manau šią kadenciją toliau kol kas neverta žvalgytis - visokie Nemenčinės plentai patys neprasiplatins ir kokie keli viadukai ateities rinkimų stalčiams nesusiprojektuos.
                                Tai prieš metus darytas planas jau išmestas į šiukšlių dėžę? Tie planai ‘iki 2030’, turint omeny dabartinius tempus, atrodo kaip visiška fantazija.

                                https://judu.lt/wp-content/uploads/2...-GALUTINIS.pdf
                                Attached Files
                                Paskutinis taisė VLR; 2023.12.23, 10:54.

                                Comment


                                  Visi atskirų sluoksnių planai iki 2030m. tėra tik gairės iš kurių renkasi rengti pavienius projektus iš bendrojo plano gairių iki 2030m. Ateis 2030m., ruoš naują iki 2050m.

                                  Tada Romas primins kaip 1975m. jau tai buvo planuota, įkels žemėlapių, paverksim/pasijuoksim ir judėsim toliau.
                                  Bet jau tada Šiaurinė gatvė jungs Pilaitę ir Naująją Vilnią magnetiniais tuneliais.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Na, tame plane yra naudojami tokie terminai kaip ‘numatyta įrengti’. Iki 2025-ųjų kalbama apie papildomas 8,7km A juostų. Nelabai panašu į gaires, skamba kaip konkretūs planai. Dokumentas - vos metų senumo. Tad panašu, kad arba Benkunskas užtraukė stabdį, arba, greičiau, šita ‘studija’ tebuvo varnelės uždėjimas ir eilinis akiplėšiškas pamelavimas miesto gyventojams apie intencijas. Prie tokio šūdų srauto miestiečiai vis tiek jau yra pripratę, tad koks skirtumas - keli autistai pažliumbs forume ir viskas toliau tekės savo sena automarozine vaga.

                                    Žemėlapyje dar galima atkreiptį dėmesį, kaip atkarpos su A juosta tik vienoje pusėje (pvz Žygimantų gatvėje) yra piešiamos taip pat, kaip atkarpos su A juostomis abejose pusėse. Na, nes ten ‘vis tiek niekas į tą pusę nevažiuoja’. Kalbame apie kamienines miesto transporto linijas, pagrindinę transporto priemonę ilgoms kelionėms mieste. Absurdo teatras ir geras parodymas, kiek durnų pasiteisinimų suteikia ta ‘gal BRT, bet gal ne BRT’ strategija, kurią čia daug kas palaiko. Tikras ‘tramvajus su ratais’.

                                    Comment


                                      Šeimyniškių g a juostos duotų daugiau naudos nei kai kurios 5 kart ilgesnės planuojamos atkarpos kitur.
                                      kad ten dar nėra a juostų ir jos neatsirado po paskutinio remonto rodo kad niekas turintis bent kiek galios savivaldybėje nesinaudoja vt

                                      Comment


                                        Šių metų biudžete numatyti 2 mln. Eur A juostų plėtrai mieste ir taip pat kaip supratau atskirai 1,7 mln. Narbuto g. remontui.

                                        Comment


                                          Iš žemėlapio kyla klausimas ar tikrai Kęstučio gatvėje reikia A juostų? Už Liubarto tilto tai taip, bet per patį Žvėryną kažkaip kamščių neprisimenu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X