Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
USA tokius dalykus fotografuoja ir automatizuoti algoritmai nagrinėja; jei kyla "klausimų", perduoda žmogui peržiūrėti. Priekinis stiklas privalo būti permatomas, jei kamera tinkamame aukštyje tinkamu kampu, didelė tikimybė gerai viską užfiksuoti. Dabar gi didelis žodis yra "dirbtinis intelektas", kuris irgi pagelbėtų su kontrole.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dirbtinis intelektas neparodys vaiko gale kėdutėj.
Papildysiu: aš nežinau, ar verta diskutuoti apie kažkokius nišinius super-konkrečius atvejus. Yra technologijos, yra metodai, beveik visi klausimai ir problemos šiuo atveju turi sprendimus. Čia klausimas tik finansų, noro ir iniciatyvos.Paskutinis taisė Riedutis; 2023.10.26, 18:38.
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
So? Šitas dalykas USA egzistuoja n-metų, ir kažkaip problemų dėl vaikų kėdutėse negirdžiu. Galbūt dėl to, kad tai - lengvai išsprendžiama problema?
Papildysiu: aš nežinau, ar verta diskutuoti apie kažkokius nišinius super-konkrečius atvejus. Yra technologijos, yra metodai, beveik visi klausimai ir problemos šiuo atveju turi sprendimus. Čia klausimas tik finansų, noro ir iniciatyvos.
Vakaruose tokios juostos jau dešimtmečius yra. Kompiuterinių sprendimų analizuot nuotraukas tiek metų tikrai nėra. Ir tikrai ne viskas turi technologinius sprendimus.
Norint mašinoje suskaičiuot automatiškai keleivius reiktų bent trijų kamerų. Ir dar tikėtis, kad nebus keleivis įsikniaubęs į telefoną ir su kepure. Sėkmės su dirbtiniu intelektu atrast ar šieno kupeta su bliuzonu su kapišonu ir palenkta galva yra žmogus ar ne.
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
USA tokius dalykus fotografuoja ir automatizuoti algoritmai nagrinėja; jei kyla "klausimų", perduoda žmogui peržiūrėti. Priekinis stiklas privalo būti permatomas, jei kamera tinkamame aukštyje tinkamu kampu, didelė tikimybė gerai viską užfiksuoti. Dabar gi didelis žodis yra "dirbtinis intelektas", kuris irgi pagelbėtų su kontrole.
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
So? Šitas dalykas USA egzistuoja n-metų, ir kažkaip problemų dėl vaikų kėdutėse negirdžiu. Galbūt dėl to, kad tai - lengvai išsprendžiama problema?
Parašė KEdas Rodyti pranešimąJuokingi argumentai kad 4+ nepavyko sukontroliuoti. Tiesiog nekontroliavo, kaip kad nekontroliuoja parkavimo ant vejų bei šaligatvių. O gal parkavimo irgi „neįmanoma sukontroliuoti“?
Comment
-
Ne nu aisku jei visalaik mastyt kad sistema gerai veikia tik tada kai visi gerai atlieka savo funkcijas(aišku tikrai taip ir yra) bet pas mus butent taip niekada nebuna todel atmetam visas idejas ir arba nedarom nieko arba siūlykit tokia sistema kuri pilnai veiktu ir tuo atveju jei niekas savo funkciju neatliktu. Ir jei tokia pasiūlysit tai ir tada bambesim ka nors kad pvz isvis mums nieko nereikia ir tuomet vel galima bus nieko neveikt nieko nekeist. Ai bet dar toks siūlymas: kodė gi nenuejus tokiem pabambejimam paskui laivelį tskant?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąGal galima pavyzdžių kur kameros skaičiuoja keleivių skaičių?
<...> Once monitor counts detect violation rates above 10%, District personnel will notify local area highway patrol of the need for heightened enforcement in a particular HOV corridor. An HOV lane violation ticket is a minimum $490 fine. Fine may be higher for repeat offenders. In addition, at the discretion of the county's Board of Supervisors, local counties can assess additional administrative fees.
Panašu, kad suklydau manydamas, jog pati sistema gali automatiškai užfiksavus pažeidimą registruoti administracinį nusižengimą. Tačiau panašiai kaip minėjau, stebima automatizuotu būdu, bet sistemoms aptikus daugiau nei 10% galimų pažeidimo atvejų, į vietą tiesioginės kontrolės siunčiami pareigūnai. Kitaip sakant, kontrolė daugiau mažiau paliekama žmonių sąžinei, bet aptikus didelius pažeidimo atvejus, pareigūnai vietoje pradeda tikrinti. Na gal ir visai variantas būtų?
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąAr yra kokių nors naujienų dėl A juostų plėtros Vilniuje? Iki 2030-ųjų lyg 8 kilometrai naujų numatyta.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
skamba kaip ironija, bet yra realybe. Po viena km A juostos per metus,.neblogai
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąAr yra kokių nors naujienų dėl A juostų plėtros Vilniuje? Iki 2030-ųjų lyg 8 kilometrai naujų numatyta.
Narbuto g. A juostos visokių prioritetinių lentelių viršūnėse.
Ozo/Buivydiškių g. A prilipdytos prie stadiono aplinkinės infrastruktūros.
Tai manau šią kadenciją toliau kol kas neverta žvalgytis - visokie Nemenčinės plentai patys neprasiplatins ir kokie keli viadukai ateities rinkimų stalčiams nesusiprojektuos.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
2024m. biudžetui kabo 2 projektai
Narbuto g. A juostos visokių prioritetinių lentelių viršūnėse.
Ozo/Buivydiškių g. A prilipdytos prie stadiono aplinkinės infrastruktūros.
Tai manau šią kadenciją toliau kol kas neverta žvalgytis - visokie Nemenčinės plentai patys neprasiplatins ir kokie keli viadukai ateities rinkimų stalčiams nesusiprojektuos.
https://judu.lt/wp-content/uploads/2...-GALUTINIS.pdfPaskutinis taisė VLR; 2023.12.23, 10:54.
- 3 patinka
Comment
-
Visi atskirų sluoksnių planai iki 2030m. tėra tik gairės iš kurių renkasi rengti pavienius projektus iš bendrojo plano gairių iki 2030m. Ateis 2030m., ruoš naują iki 2050m.
Tada Romas primins kaip 1975m. jau tai buvo planuota, įkels žemėlapių, paverksim/pasijuoksim ir judėsim toliau.
Bet jau tada Šiaurinė gatvė jungs Pilaitę ir Naująją Vilnią magnetiniais tuneliais.
- 2 patinka
Comment
-
Na, tame plane yra naudojami tokie terminai kaip ‘numatyta įrengti’. Iki 2025-ųjų kalbama apie papildomas 8,7km A juostų. Nelabai panašu į gaires, skamba kaip konkretūs planai. Dokumentas - vos metų senumo. Tad panašu, kad arba Benkunskas užtraukė stabdį, arba, greičiau, šita ‘studija’ tebuvo varnelės uždėjimas ir eilinis akiplėšiškas pamelavimas miesto gyventojams apie intencijas. Prie tokio šūdų srauto miestiečiai vis tiek jau yra pripratę, tad koks skirtumas - keli autistai pažliumbs forume ir viskas toliau tekės savo sena automarozine vaga.
Žemėlapyje dar galima atkreiptį dėmesį, kaip atkarpos su A juosta tik vienoje pusėje (pvz Žygimantų gatvėje) yra piešiamos taip pat, kaip atkarpos su A juostomis abejose pusėse. Na, nes ten ‘vis tiek niekas į tą pusę nevažiuoja’. Kalbame apie kamienines miesto transporto linijas, pagrindinę transporto priemonę ilgoms kelionėms mieste. Absurdo teatras ir geras parodymas, kiek durnų pasiteisinimų suteikia ta ‘gal BRT, bet gal ne BRT’ strategija, kurią čia daug kas palaiko. Tikras ‘tramvajus su ratais’.
- 5 patinka
Comment
Comment