Idėja ateičiai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ponas eksvaldizacijos fanas? Ar tiesiog nereikia VT sakykim į Pavilnį, Lentvarį ir t.t.?
Ir šiaip manau pats supranti kad kalbama apie miesto VT, ne tarpmiestinį.
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Ten panaikinus automobilių juostas eismas iš viso sustotų centro kryptimi dėl nuolatinių posūkių į kairę (prie poliklinikos ir pan.). Nebent prieš sankryžas išplatinti į 2+3 gatves su atskiromis kairio posūkio juostomis.
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąBet galiausiai, kad ir kaip čia visi norėtų normalaus VT, automobilių (ir kito ne-VT eismo) paralyžiavimas nėra racionalus sprendimas.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAsfaltas ten jau yra nutiestas, reikia tik perdažyti juostas Na nebent kur nors yra žvyrkelis, tokiu atveju taip, ten VT neturėtu važiuoti.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąIr šiaip manau pats supranti kad kalbama apie miesto VT, ne tarpmiestinį.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ten visur 1+1.
Pavilnyje, Lentvaryje ir t.t. ir važiuoja miesto VT.
Jeigu visur 1+1 bus lengva fiziškai atskirti A juostą ir į ją neleisti automobilių
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąMiesto VT važiuojantis tarpmiestiniu maršrutu yra tarpmiestinis VT.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJeigu visur 1+1 bus lengva fiziškai atskirti A juostą ir į ją neleisti automobilių
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPaprasčiau būtų tiesiog uždrausti asmeninius automobilius. Ar leisi komerciniam transportui A juosta važinėt? Nors gal geriau liept uždaryt bet kokias įstaigas kur nėra 2+2 privažiavimo. Tegu autobusais važiuoja apsipirkt prie didelio kelio. Užuomina į Nėries eilėraštį pusiau atsitiktinė.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na jau ne kartą esu siūles apmokestinti asmeninių automobilių įvaažiavimą į miestą.
Tai susimokėjus būtų galima važiuoti keliu kur vien tik A juostos? Gyventojams norint išvažiuoti iš miesto asmeniniais automobiliais reiktų susimokėt ar turėtų ieškoti šunkelių kuriais nevažiuoja VT?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O komercijai leidžiam A juostomis važiuoti?
Tai susimokėjus būtų galima važiuoti keliu kur vien tik A juostos? Gyventojams norint išvažiuoti iš miesto asmeniniais automobiliais reiktų susimokėt ar turėtų ieškoti šunkelių kuriais nevažiuoja VT?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Visi išvažiavimai iš miesto yra 1+1 keliai su VT?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Automobilių eismo bloginimas mieste yra siekiamybė. Mieste turi būti nemalonu važiuoti automobiliu ir juo naudotis turėtum tik tada, kai nėra kito varianto.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Nihilistinės idėjos. Dėl "skonio" nesiginčysiu.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAutomobilių eismo bloginimas mieste yra siekiamybė. Mieste turi būti nemalonu važiuoti automobiliu ir juo naudotis turėtum tik tada, kai nėra kito varianto.
1. Esminio gatvių tinklo užbaigimas (forume pradiskutuota). Jo be abejo reikia vien jau tam pačiam VT. Greito eismo gatvės iki galo rekonstruojamos į be susikirtimų viename lygyje.
2. Miestas padengiamas nepertraukiamu A juostų tinklu.
3. Šaligatvių tinklas.
4. Dviračių takų tinklas.
5. Automobiliai.
Kitiap tariant - automobiliams lieka visa tai kas lieka po infrastruktūros 1-4 punktuose išplėtojimo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Manau negerai suformuluotas tikslas. Bloginti klausimas ar apskritai yra nors vienoje srityje siekiamybė? Siūlau tikslą formuluoti maždaug taip - kaip padaryti geriau. O geriau kuriama prioretizuojant darbus. Seka maždaug tokia, manau:
1. Esminio gatvių tinklo užbaigimas (forume pradiskutuota). Jo be abejo reikia vien jau tam pačiam VT. Greito eismo gatvės iki galo rekonstruojamos į be susikirtimų viename lygyje.
2. Miestas padengiamas nepertraukiamu A juostų tinklu.
3. Šaligatvių tinklas.
4. Dviračių takų tinklas.
5. Automobiliai.
Kitiap tariant - automobiliams lieka visa tai kas lieka po infrastruktūros 1-4 punktuose išplėtojimo.
Su siūloma seka pritariu, bet taip nesidaro. Pvz antras punktas yra iš viso negyvendinamas jeigu bent kiek paliečia automobilių eismą.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Geriau padaryti yra sumažinti automobilių keliamą taršą, taigi sunmažinant automobilių kiekį padarant nepatogu juo naudotis miesto viduje.
Su siūloma seka pritariu, bet taip nesidaro. Pvz antras punktas yra iš viso negyvendinamas jeigu bent kiek paliečia automobilių eismą.
Šitą žingsnį būtina atlikti tiksliai vienu metu su naujos transporto priemonės atidarymu( labai durnas žodis todėl keistinas į kažką panašaus kaip "veikimo pradžia" ar pan., bet vistik panaudojau kad visi suprastų) tam kad ta diskriminacija netaptų prievarta be alternatyvos pasirinkti.Paskutinis taisė evvt; 2023.10.25, 08:27.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Reikia įvesti diskriminaciją(ekonominę geriausia) automobiliams vežiojantiems 1 subinę(vairuotoją). Vežantys daugiau arba vežantys krovinius(būna ir lengvųjų auto vežančių tai ką sunku nešti rankutėmis) turi įgauti prioritetą dar ir parkavimuisi.
Šitą žingsnį būtina atlikti tiksliai vienu metu su naujos transporto priemonės atidarymu( labai durnas žodis todėl keistinas į kažką panašaus kaip "veikimo pradžia" ar pan., bet vistik panaudojau kad visi suprastų) tam kad ta diskriminacija netaptų prievarta be alternatyvos pasirinkti.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Skamba gražiai bet labai sunku kontroliuoti. Dėl to ir panaikinome 4+ keleivių išlygą nes neįmanoma buvo sukontroliuoti kiek keleivių yra. Komercinis transportas jau ir taip yra atskirai reglementuojamas, o jeigu tu skalbimo mašina kartą peer 5 metus veži tai neverta dėl tokių atvejų labai stengtis.Paskutinis taisė evvt; 2023.10.25, 08:39.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Sunku kontroliuoti ar sunku smegenis pasukti(ypač kai nėr ką sukti, kalbant ne apie trūkumą o apie tai kad ta kryptimi dėl abejonių ar valios trūkumo ar gal mažo intereso, kaip čia pasakius neišskiriama nė gramo tos mąsatymo medžiagos ) kad sukurt lanksčią sistemą šiais skaitmeninių technologijų laikais.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Neteko matyt tokios sistemos kur sugebėtu atpažinti keleivių skaičių pravažiujančiame automobilyje. Tuo labiau pakankamai tiksliai, kad pagal tai galėtum automatiškai rašyti baudas.
O kas dėl kontrolės tai galėtų skambėt kaip nors neagresyviai, be žodžio bauda, o pvz "Vienos subinės vežimo mokestis" (gal kiek perstipriai, galima keisti ir žodį "subinė" į ką nors lengvesnio )Paskutinis taisė evvt; 2023.10.25, 08:58.
Comment
Comment