Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Idėja ateičiai?

    Click image for larger version

Name:	Antakalnio ziedo pertvarkymo ideja.JPG
Views:	751
Size:	162,5 kB
ID:	2083943

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Ponas eksvaldizacijos fanas? Ar tiesiog nereikia VT sakykim į Pavilnį, Lentvarį ir t.t.?
      Asfaltas ten jau yra nutiestas, reikia tik perdažyti juostas Na nebent kur nors yra žvyrkelis, tokiu atveju taip, ten VT neturėtu važiuoti.

      Ir šiaip manau pats supranti kad kalbama apie miesto VT, ne tarpmiestinį.

      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

      Ten panaikinus automobilių juostas eismas iš viso sustotų centro kryptimi dėl nuolatinių posūkių į kairę (prie poliklinikos ir pan.). Nebent prieš sankryžas išplatinti į 2+3 gatves su atskiromis kairio posūkio juostomis.
      O tai kas čia blogo kad norintiems teršti aplinką būtų sunkiau pravažiuoti negu VT?

      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
      Bet galiausiai, kad ir kaip čia visi norėtų normalaus VT, automobilių (ir kito ne-VT eismo) paralyžiavimas nėra racionalus sprendimas.
      Automobilių eismo bloginimas mieste yra siekiamybė. Mieste turi būti nemalonu važiuoti automobiliu ir juo naudotis turėtum tik tada, kai nėra kito varianto.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Asfaltas ten jau yra nutiestas, reikia tik perdažyti juostas Na nebent kur nors yra žvyrkelis, tokiu atveju taip, ten VT neturėtu važiuoti.
        Ten visur 1+1.

        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Ir šiaip manau pats supranti kad kalbama apie miesto VT, ne tarpmiestinį.
        Pavilnyje, Lentvaryje ir t.t. ir važiuoja miesto VT.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Ten visur 1+1.



          Pavilnyje, Lentvaryje ir t.t. ir važiuoja miesto VT.
          Miesto VT važiuojantis tarpmiestiniu maršrutu yra tarpmiestinis VT.

          Jeigu visur 1+1 bus lengva fiziškai atskirti A juostą ir į ją neleisti automobilių

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Miesto VT važiuojantis tarpmiestiniu maršrutu yra tarpmiestinis VT.
            Nuo kada Pavilnys yra kitas miestas? Laukai iki Lentvario irgi nėra kitas miestas. Ir pats Lentvaris ne daugiau kitas miestas nei Balsiai ar tas pats Pavilnys.

            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Jeigu visur 1+1 bus lengva fiziškai atskirti A juostą ir į ją neleisti automobilių
            Paprasčiau būtų tiesiog uždrausti asmeninius automobilius. Ar leisi komerciniam transportui A juosta važinėt? Nors gal geriau liept uždaryt bet kokias įstaigas kur nėra 2+2 privažiavimo. Tegu autobusais važiuoja apsipirkt prie didelio kelio. Užuomina į Nėries eilėraštį pusiau atsitiktinė.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Paprasčiau būtų tiesiog uždrausti asmeninius automobilius. Ar leisi komerciniam transportui A juosta važinėt? Nors gal geriau liept uždaryt bet kokias įstaigas kur nėra 2+2 privažiavimo. Tegu autobusais važiuoja apsipirkt prie didelio kelio. Užuomina į Nėries eilėraštį pusiau atsitiktinė.
              Na jau ne kartą esu siūles apmokestinti asmeninių automobilių įvaažiavimą į miestą.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Na jau ne kartą esu siūles apmokestinti asmeninių automobilių įvaažiavimą į miestą.
                O komercijai leidžiam A juostomis važiuoti?

                Tai susimokėjus būtų galima važiuoti keliu kur vien tik A juostos? Gyventojams norint išvažiuoti iš miesto asmeniniais automobiliais reiktų susimokėt ar turėtų ieškoti šunkelių kuriais nevažiuoja VT?

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  O komercijai leidžiam A juostomis važiuoti?

                  Tai susimokėjus būtų galima važiuoti keliu kur vien tik A juostos? Gyventojams norint išvažiuoti iš miesto asmeniniais automobiliais reiktų susimokėt ar turėtų ieškoti šunkelių kuriais nevažiuoja VT?
                  Visi išvažiavimai iš miesto yra 1+1 keliai su VT?

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Visi išvažiavimai iš miesto yra 1+1 keliai su VT?
                    Reiktų kalbėt ne apie miestą, o miesto dalis. Iš pusės Lentvario beliktų išvažiavimas per Kariotiškes. Bet privažiuot reiktų Klevų alėja kur 1+1 ir važiuoja VT. Tai grįžtam atgal į pirmą langelį. Arklio dalis Pavilnio irgi apsupta 1+1 gatvių su VT. Reiktų partizaniškai prasimušinėt iki Minsko plento Balsiuose irgi rodos nei vieno išvažiavimo nebeliktų po naujų maršrutų paleidimo.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Automobilių eismo bloginimas mieste yra siekiamybė. Mieste turi būti nemalonu važiuoti automobiliu ir juo naudotis turėtum tik tada, kai nėra kito varianto.
                      Nihilistinės idėjos. Dėl "skonio" nesiginčysiu.

                      Comment


                        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                        Nihilistinės idėjos. Dėl "skonio" nesiginčysiu.
                        Nihilistinė įdėja yra laikyti kad dabartinis automobilių taršos lygis mieste yra priimtinas ir jo neriekia mažinti.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          Automobilių eismo bloginimas mieste yra siekiamybė. Mieste turi būti nemalonu važiuoti automobiliu ir juo naudotis turėtum tik tada, kai nėra kito varianto.
                          Manau negerai suformuluotas tikslas. Bloginti klausimas ar apskritai yra nors vienoje srityje siekiamybė? Siūlau tikslą formuluoti maždaug taip - kaip padaryti geriau. O geriau kuriama prioretizuojant darbus. Seka maždaug tokia, manau:

                          1. Esminio gatvių tinklo užbaigimas (forume pradiskutuota). Jo be abejo reikia vien jau tam pačiam VT. Greito eismo gatvės iki galo rekonstruojamos į be susikirtimų viename lygyje.
                          2. Miestas padengiamas nepertraukiamu A juostų tinklu.
                          3. Šaligatvių tinklas.
                          4. Dviračių takų tinklas.
                          5. Automobiliai.

                          Kitiap tariant - automobiliams lieka visa tai kas lieka po infrastruktūros 1-4 punktuose išplėtojimo.

                          Comment


                            Parašė spekas Rodyti pranešimą

                            Manau negerai suformuluotas tikslas. Bloginti klausimas ar apskritai yra nors vienoje srityje siekiamybė? Siūlau tikslą formuluoti maždaug taip - kaip padaryti geriau. O geriau kuriama prioretizuojant darbus. Seka maždaug tokia, manau:

                            1. Esminio gatvių tinklo užbaigimas (forume pradiskutuota). Jo be abejo reikia vien jau tam pačiam VT. Greito eismo gatvės iki galo rekonstruojamos į be susikirtimų viename lygyje.
                            2. Miestas padengiamas nepertraukiamu A juostų tinklu.
                            3. Šaligatvių tinklas.
                            4. Dviračių takų tinklas.
                            5. Automobiliai.

                            Kitiap tariant - automobiliams lieka visa tai kas lieka po infrastruktūros 1-4 punktuose išplėtojimo.
                            Geriau padaryti yra sumažinti automobilių keliamą taršą, taigi sunmažinant automobilių kiekį padarant nepatogu juo naudotis miesto viduje.

                            Su siūloma seka pritariu, bet taip nesidaro. Pvz antras punktas yra iš viso negyvendinamas jeigu bent kiek paliečia automobilių eismą.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Geriau padaryti yra sumažinti automobilių keliamą taršą, taigi sunmažinant automobilių kiekį padarant nepatogu juo naudotis miesto viduje.

                              Su siūloma seka pritariu, bet taip nesidaro. Pvz antras punktas yra iš viso negyvendinamas jeigu bent kiek paliečia automobilių eismą.
                              Reikia įvesti diskriminaciją(ekonominę geriausia) automobiliams vežiojantiems 1 subinę(vairuotoją). Vežantys daugiau arba vežantys krovinius(būna ir lengvųjų auto vežančių tai ką sunku nešti rankutėmis) turi įgauti prioritetą dar ir parkavimuisi.
                              Šitą žingsnį būtina atlikti tiksliai vienu metu su naujos transporto priemonės atidarymu( labai durnas žodis todėl keistinas į kažką panašaus kaip "veikimo pradžia" ar pan., bet vistik panaudojau kad visi suprastų) tam kad ta diskriminacija netaptų prievarta be alternatyvos pasirinkti.
                              Paskutinis taisė evvt; 2023.10.25, 08:27.

                              Comment


                                Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                Reikia įvesti diskriminaciją(ekonominę geriausia) automobiliams vežiojantiems 1 subinę(vairuotoją). Vežantys daugiau arba vežantys krovinius(būna ir lengvųjų auto vežančių tai ką sunku nešti rankutėmis) turi įgauti prioritetą dar ir parkavimuisi.
                                Šitą žingsnį būtina atlikti tiksliai vienu metu su naujos transporto priemonės atidarymu( labai durnas žodis todėl keistinas į kažką panašaus kaip "veikimo pradžia" ar pan., bet vistik panaudojau kad visi suprastų) tam kad ta diskriminacija netaptų prievarta be alternatyvos pasirinkti.
                                Skamba gražiai bet labai sunku kontroliuoti. Dėl to ir panaikinome 4+ keleivių išlygą nes neįmanoma buvo sukontroliuoti kiek keleivių yra. Komercinis transportas jau ir taip yra atskirai reglementuojamas, o jeigu tu skalbimo mašina kartą peer 5 metus veži tai neverta dėl tokių atvejų labai stengtis.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Skamba gražiai bet labai sunku kontroliuoti. Dėl to ir panaikinome 4+ keleivių išlygą nes neįmanoma buvo sukontroliuoti kiek keleivių yra. Komercinis transportas jau ir taip yra atskirai reglementuojamas, o jeigu tu skalbimo mašina kartą peer 5 metus veži tai neverta dėl tokių atvejų labai stengtis.
                                  Sunku kontroliuoti ar sunku smegenis pasukti(ypač kai nėr ką sukti, kalbant ne apie trūkumą o apie tai kad ta kryptimi dėl abejonių ar valios trūkumo ar gal mažo intereso, kaip čia pasakius neišskiriama nė gramo tos mąsatymo medžiagos ) kad sukurt lanksčią sistemą šiais skaitmeninių technologijų laikais.
                                  Paskutinis taisė evvt; 2023.10.25, 08:39.

                                  Comment


                                    Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                    Sunku kontroliuoti ar sunku smegenis pasukti(ypač kai nėr ką sukti, kalbant ne apie trūkumą o apie tai kad ta kryptimi dėl abejonių ar valios trūkumo ar gal mažo intereso, kaip čia pasakius neišskiriama nė gramo tos mąsatymo medžiagos ) kad sukurt lanksčią sistemą šiais skaitmeninių technologijų laikais.
                                    Neteko matyt tokios sistemos kur sugebėtu atpažinti keleivių skaičių pravažiujančiame automobilyje. Tuo labiau pakankamai tiksliai, kad pagal tai galėtum automatiškai rašyti baudas.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Neteko matyt tokios sistemos kur sugebėtu atpažinti keleivių skaičių pravažiujančiame automobilyje. Tuo labiau pakankamai tiksliai, kad pagal tai galėtum automatiškai rašyti baudas.
                                      Nerašiau kad nukopijuot, rašiau "sukurt". Nes pvz yra sukurta automatinės kasos parduotuvėse kur pvz ant dešimt tokių kasų užtenka vieno kontrolieriaus(paprastas parduotuves darbuotojas). O jei neteko pamatyt sistemos kuri atpažintų keleivių skaičių tai galiu greit Jums padėt: pažiūrėkit dar kartą į savo telefoną(tikiu kad ne sena Nokia? )

                                      O kas dėl kontrolės tai galėtų skambėt kaip nors neagresyviai, be žodžio bauda, o pvz "Vienos subinės vežimo mokestis" (gal kiek perstipriai, galima keisti ir žodį "subinė" į ką nors lengvesnio )
                                      Paskutinis taisė evvt; 2023.10.25, 08:58.

                                      Comment


                                        Idėja graži, bet jau matau tipinį "tai pas mane du vaikai gale sėdėjo, nesimatė už sėdynių, kokia dar bauda?" atmazą.

                                        Comment


                                          Čia dar ne idėja o tiesiog kvailas(ir gan stipriai ) pamąstymas. O bet tačiau gana dažnai gera idėja susiformuoja iš tokių kvailų minčių jas patobulinus. Tai čia jau reik padirbėt. Už darbą yra mokama. Kažkas jau gauna už tai pinigus?. Tai kur b*iat bent koks rezultatas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X