Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tada ups

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Kaip šiek tiek stebėjusiam Narbuto A juostų projektą:

      Būtent projektuotojai ir siūlė padaryti A juostas per visą Narbuto gatvės ilgį į abi puses, nes prieš tai savivaldybė norėjo A juostą daryti tik centro kryptimi (visa tai vyko 2019). Savivaldybė pritarė tokiam pasiūlymui, bet vėliau ar tai dėl lėšų stygiaus/etc. Narbuto A juostos suskaidytos į du etapus; pirmojo projektas matomas interaktyviajame žemėlapyje ir praeitais metais norėta šiemet pradėti darbus; II etapas nuo Panoramos iki Sėlių gatvės nukeltas neribotam laikui, tačiau visi dabar/artimoje ateityje įgyvendinami projektai yra pritaikyti II A juostos etapui (tarp jų ir Žvėryno pėsčiųjų viadukas). Gali būti, kad II etapas pajudėtų būtent po viaduko statybos.
      Hmm. Ir kaipgi siaurinimas ties Panorama Laisvės pr. kryptim priderintas prie II A juostos projekto? D Dabar siaurinam, kad turėtumėm ką platint kitoje kadencijoje?
      Paskutinis taisė digital; 2023.05.18, 15:13. Priežastis: [/quote]

      Comment


        Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
        A juosta ir išsirikiavę "autobusai" ir "troleibusai"
        Užregistravau pasiūlymą peržiūrėti eismo situaciją ir pateikiau siūlymą naikinti galimybę juosta naudotis elektromobiliams, o taip atskirti juostą fiziškai nuo bendro srauto, kad būtų mažiau paskatos apvažinėti srautą iš anksto

        Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)

        Comment


          Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą

          Hmm. Ir kaipgi siaurinimas ties Panorama Laisvės pr. kryptim priderintas prie II A juostos projekto? D Dabar siaurinam, kad turėtumėm ką platint kitoje kadencijoje?
          Šviesoforinė perėja prie Erelių gatvės gatvės nebuvo pritaikyta neįgaliesiems (prie vyninės buvo tik laiptai), todėl laikinai padarytas belaiptis šaligatvis nuo Panoramos iki minimos perėjos. Pastarąją ketinama naikinti pastačius pėsčiųjų viaduką ties teniso kortais.
          Aišku, salelę prie įvažiavimo į Stirnų gatvę galėjo padaryti guminę iš surenkamų elementų - būtų papraščiau vėliau perdarant. Bet visi stulpai ir pan. lieka senose vietose.

          Comment


            Kareivių g. jau įrengtoje A juostoje tarp Verkių ir Kalvarijų gatvių (toje pačioje, kur nusipigino ir nesugebėjo perasfaltuoti baisios kelio dangos) ne tik, kad paliko tą idiotišką atskirą stotelę troleibusams, bet ir nenupaišė numatytų korių, kurie turėtų padėti lengviau persirikiuoti. VT kokybės gerinimas at it's finest.

            Comment


              Šiąnakt Saulėtekio alėjoje buvo supaišytos A juostos.

              Comment


                Sveiki. Gal kas žinote kur galima rasti T. Narbuto g. projektą nuo Panoramos link žiedo? Nepavyksta rasti per įvairias temas, o labai smalsu kaip saugumo salelė pakoreguos juostų išsidėstymą.

                Jei gerai suprantu, tai A juostą atskirs salele nuo bendro eismo?
                دائما الليتوانيه

                Comment


                  Yra Citify sudėti screenshotai.

                  https://citify.eu/lt/t-narbuto-g-dvi...sporto-juosta/

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-06-07 194008.png
Views:	1437
Size:	1,37 MB
ID:	2056149

                  Comment


                    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

                    Užregistravau pasiūlymą peržiūrėti eismo situaciją ir pateikiau siūlymą naikinti galimybę juosta naudotis elektromobiliams, o taip atskirti juostą fiziškai nuo bendro srauto, kad būtų mažiau paskatos apvažinėti srautą iš anksto

                    Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
                    Atsakymas. Kol kas situacijos keisti neplanuojama, įdomu kiek iš minimų 30 tūkst. transporto priemonių jau yra šiuo metu, gal kas turi informacijos?

                    Laba diena,

                    Vilniaus miesto savivaldybės ekologiško transporto strategijoje, kuriai pritarta Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2018 m. kovo 7 d. sprendimu Nr. 1-1409 "Dėl pritarimo Vilniaus miesto savivaldybės ekologiško transporto skatinimo strategijai", numatyta, kad vienas iš šios strategijos tikslų yra "pasiekti ekologiško transporto priemonių teigiamą procentinį pokytį Vilniaus miesto transporto priemonių parke, kad iki 2030 m. elektromobiliai ir kitos išorine sąsaja įkraunamos hibridinės transporto priemonės (kištukiniai ir pailgintos kelionės hibridai) sudarytų apie 12 proc. (apie 30 tūkst.) lengvųjų transporto priemonių parko".
                    Pažymėtina, kad viena iš šios strategijos priemonių yra ekologiško asmeninio transporto eismo skatinimas viešojo transporto A juostose. Eismo organizavimo jose sąlygos planuojamos peržiūrėti, kai eismo intensyvumas juostose neigiamai veiks viešojo transporto atvykimo į stoteles punktualumą ir sąlygos 4-5 min. vėlavimus ir (ar) kai ekologiškų transporto priemonių skaičius bendrame asmeninių transporto priemonių parke sudarys daugiau kaip 10 proc. (apytiksliai apie 30 tūkst. ekologiškų transporto priemonių).
                    Šiuo metu dėl elektromobilių eismo autobusų juostose nepastebime viešojo transporto vėlavimo, todėl panaikinti galimybės naudotis Jūsų nurodyta autobusų juosta elektromobiliams neplanuojame.

                    Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
                    Perėjimo prie netaršių transporto priemonių skatinimas yra geras dalykas, tačiau skatinimas naudotis A juostomis yra visiškai blogas sprendimas. Kai elektromobilių buvo vienetai, tokia skatinimo priemonė tikrai buvo tinkama, tam kad atsirastų pirmieji naudotojai, o eismui įtakos beveik nebuvo. Jei kas dešimtas automobilis eisme važiuos A juosta, A juostos praras bent kokią prasmę. Jau ir dabar Konstitucijos pr. A juostose tarp Kalvarijų ir L. Kačynskio g. (abiejomis kryptimis) piko metu būna nemažai chaoso, kai automobiliai sukantys į dešinę blokuoja A juostą. Situacija A juostose dar labiau blogės, kai bus baigtas Flow ir Artery verslo centrai, nes bus iš Kalvarijų g. pusės uždaryta Lvivo g., o Artery turės tiesioginius įvažiavimus/išvažiavimus į Konstitucijos pr. Tame sraute važiuojantys elektromobiliai tikrai situacijos nepagerins.

                    Nematyčiau šitoje kito sprendimo, kaip kad A juostas kelti į gatvės vidurį, kas tikrai didintų VT greitį, tik gaila, kad tai greičiausiai nebus daroma.

                    O dėl pasiūlymo atskirti A juostą guminiais borteliais neatsakė nieko.

                    Comment


                      Anksčiau teikiau prašymą dėl to, kad būtų panaikinta 6 metrų pločio stotelės įvaža, kuri susiaurina šaligatvį ties stotele iki mažiau nei 3 metrų pločio, kai asfalto plotis čia siekia 21-22 metrus (viena eismo kryptimi).

                      Atsakė ne tai, kad įtrauks į planuojamus darbus ateityje ar pan., bet tiesiog, kad tokiam darbui nemato jokio poreikio, o ir A juostų plėtra, pagrindinėje VT arterijoje vakarų kryptimi nenumatoma

                      Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
                      Attached Files

                      Comment


                        Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                        Anksčiau teikiau prašymą dėl to, kad būtų panaikinta 6 metrų pločio stotelės įvaža, kuri susiaurina šaligatvį ties stotele iki mažiau nei 3 metrų pločio, kai asfalto plotis čia siekia 21-22 metrus (viena eismo kryptimi).

                        Atsakė ne tai, kad įtrauks į planuojamus darbus ateityje ar pan., bet tiesiog, kad tokiam darbui nemato jokio poreikio, o ir A juostų plėtra, pagrindinėje VT arterijoje vakarų kryptimi nenumatoma

                        Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
                        Man tai ši vieta tai tokia nesąmonė, nei ten reikia tiek juostų, nei kas jomis naudojasi tik išvažiavus iš žiedo. O asfalto, kurį reikia reguliariai tvarkyti labai daug, autobusu važiuojant tiesiog atrakcionų parkas, kai išsuka jis iš žiedo ir bando iškart suktis kuo labiau į dešinę, kad į tą įvažą įvažiuoti...

                        Comment


                          Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

                          Perėjimo prie netaršių transporto priemonių skatinimas yra geras dalykas, tačiau skatinimas naudotis A juostomis yra visiškai blogas sprendimas.
                          Na po tokio savivaldybės atsakymo jau turbūt niekas negali prieštarauti kad savivaldybė specialiai bando padaryti VT kuo nepatogesnį, kas pas juos net strategijoje įrašyta.

                          Comment


                            Praeidamas vis pagalvoju, kad būtų gerai A juostos pratęsimas Olandų gatve nuo stotelės kur ji nutrūksta iki žiedo. Reikėtų stulpų perkelti, bet ką darysi. Beje, buvo praleista gera proga tai padaryti kai buvo keičiami stulpai visai neseniai. Ką manote?

                            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	863
Size:	170,7 kB
ID:	2059746
                            Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	837
Size:	240,2 kB
ID:	2059747

                            Comment


                              O gal nuo žiedo, priešingoje gatvės pusėje, palikti 1 juostą, o nagrinėjamoje pusėje padaryti 2+A? Bet nesu tikras ar užtektų 1 juostą palikti ties išvažiavimu iš žiedo...

                              Comment


                                Na, ten bet kuriuo atveju 6G autobusas turi rikiuotis į antrą juostą, nes tik iš jos galima patekti į Kosčiuškos gatvę. Tai ta papildoma atkarpa būtų naudinga nebent 34 ir dar keliems retai važiuojantiems autobusams.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  Na, ten bet kuriuo atveju 6G autobusas turi rikiuotis į antrą juostą, nes tik iš jos galima patekti į Kosčiuškos gatvę. Tai ta papildoma atkarpa būtų naudinga nebent 34 ir dar keliems retai važiuojantiems autobusams.
                                  Taikliai pastebėta.

                                  Apskritai, žiedinės sankryžos yra prasčiausias dalykas, kai reikia VT suteikti pirmumo. Tad jei būtų buvęs įgyvendintas Zuoko norėtas sankryžos pertvarkymas į šviesoforinę keturšalę, tai būtų galima įrengti A juostą dešinėje pusėje ir tada sužaisti su VT šviesoforais, kuris įsijungtų pirmas ir 6G pasuktų į kairę dar prieš visam eismui pajudant. Na bet čia fantazijos, Vilniui jau ir 1 VT šviesoforą pastatyt yra dešimtmečio darbas.\

                                  Variantas B:
                                  Paleist 6G atvirkščiai ten, kur maršrutas eina ratu: ne Olandų žiedas - Kosčiuškos g. - Žaliasis t - Šeimyniškių, o Šeimyniškių - Žaliasis - Kosčiuškos. Tada įrengus A juostą, ji bus logiškesnė (6G važiuos tiesiai). Tada problema bus nebe Olandų kamštis, o Šeimyniškių kamštis Pliusas - pagerėtų persėdimas į 4G
                                  Paskutinis taisė liootas; 2023.06.25, 20:45.

                                  Comment


                                    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

                                    Užregistravau pasiūlymą peržiūrėti eismo situaciją ir pateikiau siūlymą naikinti galimybę juosta naudotis elektromobiliams, o taip atskirti juostą fiziškai nuo bendro srauto, kad būtų mažiau paskatos apvažinėti srautą iš anksto

                                    Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
                                    Džiugu, kad Konstitucijos pr. ir Kalvarijų g. visgi A juostos bus skirtos tik VT bei atsiras papildomų VT šviesoforų: (1) Facebook Tačiau Konstitucijos pr. vis tiek liks problema su dešiniaisiais posūkiais ypač kai atsiras papildomi srautai iš Flow ir Artery. Tam turbūt padėtų tik atskirtos A juostos gatvės viduryje.

                                    Beje, A juostos tik viešajam transportui buvo paliktos ir po Saulėtėkio alėjos rekonstrukcijos.

                                    Comment


                                      Saulėtekio al. ir Konstitucijos pr. turi dviračių takus, o Kalvarijų g. darys A juostą nuo Žalgirio g. iki Kareivių g., kai net paralelinėje Rinktinės g.–Apkasų g. dvirtakis pasibaigia ties VMI. Neskaniai gaunas.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Saulėtekio al. ir Konstitucijos pr. turi dviračių takus, o Kalvarijų g. darys A juostą nuo Žalgirio g. iki Kareivių g., kai net paralelinėje Rinktinės g.–Apkasų g. dvirtakis pasibaigia ties VMI. Neskaniai gaunas.
                                        Tikrai taip. Galėtų palikti A+ žymėjimą. Tuomet galima su dviračiu legaliai važiuoti A juosta. Lygiai taip galėtų padaryt Pylimo g.

                                        Comment


                                          Jei tinkamai pagaunu mintį, tai daroma tik A, nes jeigu VT šviesoforas leidžia judėti, o prieš jį stovės motociklas, ar elektromobilis, ar dviratis, tai nulis naudos iš šviesoforo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X