Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Tiesą pasakius, kai kurių forumiečių mintys apie VT kaip kokių ekstermistų atrodo. Maždaug, "viską "nac*ui", svarbu A juosta kad būtų". Gerai, kad tokie tik ir tegali savo ideologiją žert forumuose, o ne realiai Savivaldybėje kažką pakeist.
    Šiaip jau VMS netgi BP užsibrėžusi sumažinti automobilių kelionių skaičių 40% iki 2030 m. LR SM irgi turi analogiškų planų. Nors nepateikia veiksmingų receptų, kokiais būdais tas bus pasiekta. Įtariu, kad nuo 2019 m. automobilių kelionių skaičius Vilniuje netgi išaugo. Mano nuomone, vien tik A juostomis ar kai kurių gatvių siaurinimu to tikslo niekaip nepasieks.

    Comment


      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
      Tiesą pasakius, kai kurių forumiečių mintys apie VT kaip kokių ekstermistų atrodo. Maždaug, "viską "nac*ui", svarbu A juosta kad būtų". Gerai, kad tokie tik ir tegali savo ideologiją žert forumuose, o ne realiai Savivaldybėje kažką pakeist.
      Labai jaučiasi, kai keli čia komentuojantys teikia savo popierinę (ir tikrai noriu pabrėžt - diletantišką) nuomonę, absoliučiai nesigaudantys, apie ką kalba eina. Tiesiog toks įspūdis, kad visų galų ekspertai su betoninėmis nuomonėmis ir įžvalgomis, iš karto žino visus M. Lietuvio gatvės reikalus, taip pat žino visus Viršuliškių, Pilaitės ir Panerių vietinius reikalus, žino, tikriausiai kelis kartus per metus pravažiavę vidury dienos, ir Valakampių tilto ypatumus. Čia, aišku, tikrai ne apie visus, o apie porą tokių.
      Čia reikėtu priminti visiems "ne ekspertams", kad jeigu eismas kemšasi dėl automobilių kiekio reikia ne A juostas naikinti, o automobilių kiekį mažinti.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Na, londonas ne be reikalo žinomas kaip blogiausias eismas europoje
        Pagal TomTom Traffic Index, Londonas yra 55-as pasaulyje pagal kamščius. Europoje yra tik du panašaus dydžio miestai į Londoną, kurie investavo į kelius ir aplinkkelius gerokai daugiau. Tie miestai yra Stambulas ir Maskva. Gal nori atspėti, kuriose vietose tie miestai yra tame indekse?

        https://www.tomtom.com/traffic-index/ranking/

        O šiaip tai keliavimo mieste kokybė nėra priklausoma nuo keliavimo automobiliu kokybės. Jei miestas turi gerą VT sistemą, jame yra lengva vaikščioti ir važinėti dviračiu, sąlygos privatiems automobiliams tampa visiškai nebeįdomios eiliniam gyventojui. To mes turėtumėme ir siekti.

        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą

          Pagal TomTom Traffic Index, Londonas yra 55-as pasaulyje pagal kamščius. Europoje yra tik du panašaus dydžio miestai į Londoną, kurie investavo į kelius ir aplinkkelius gerokai daugiau. Tie miestai yra Stambulas ir Maskva. Gal nori atspėti, kuriose vietose tie miestai yra tame indekse?

          https://www.tomtom.com/traffic-index/ranking/

          O šiaip tai keliavimo mieste kokybė nėra priklausoma nuo keliavimo automobiliu kokybės. Jei miestas turi gerą VT sistemą, jame yra lengva vaikščioti ir važinėti dviračiu, sąlygos privatiems automobiliams tampa visiškai nebeįdomios eiliniam gyventojui. To mes turėtumėme ir siekti.
          O, tomtomu dar kažkas naudojasi? Geras.

          Aš sutinku kad prioritetas yra VT ir pėstieji, bet nereikia virsti talibanu ir apsimesti kad trūkstamo gatvių tinklo (Kuris beje reikalingas ir VT) galima neužbaigti. Aš jau ne kartą rašiau kad eismo pvz senamiestyje išvis neturi būti (įskaitant ir gyventojų), bet susisiekimas tarp rajonų privalo egzistuoti. Pabandyk VT važiuoti ne į centrą o tarp rajonų, pvz į ligoninę santariškėse ar lazdynuose iš pašilaičių ir pamatysi kad VT net nelabai turi kur teoriškai važiuoti, ką jau kalbėti apie tikrus maršrutus.

          Comment


            Talibanas pripažįsta tik nejudraus darnumo tezes nenorint matyti žemėlapio ir to, kad Vilnius turi labai ribotą aplinkkelių dalį bei nėra normalaus susiekimo su esančia aplinkkelių dalimi. Egzistuoja plytos ženklo sindromas.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Cia ar Londono pavyzdys yra teisingiausia urbanistai nesutaria - laikomosi nuomones, kad blogiausias gatves pavyzdys yra "stroad", kuomet bandoma suderinti gatve su plentu (google street view pavyzdziai is ju "aplinkkelio" yra panasus i tai). Ieskant kompromisu tarp norinciu kuo greiciau kirsti gatve ir uztikrinti galimybes ivaziuoti i komercines vietas, pasiekiama tai, kad nei gatve yra pralaidi, nei ja malonu vaikscioti (pvz.: Kareiviu gatve Vilniuje). Reiketu tokios klaidos nedaryti ir su Siaurines gatves tiesimu- siuo atveju abieju dalyku nepasieksi, ji arba turi buti 1+1+A+A su placiu saligatviu gatve, kurioje gana malonu vaikscioti arba normalus aplinkkelis. Tad, is milzinisku miestu geresnis pavyzdys butu Paryzius, kuriame stroads beveik nera - vaziuojantys i kitus miestus ar tolimesnius miestus gali pravaziuoti Peripherique apinkkeliu, o miesto viduje masina naudojies tik jei labai reikia - ten pirmenybe VT, pestiesiems, nuo COVID pradzios - ir dviratininkams, zmogisko dydzio Paryziaus gatvese zymiai maloniau vaikscioti nei Londono gatvese.

              Taciau, aplamai, reikia susitaikyti, kad Vilnius nera nei Londonas, nei Paryzius - jis gerokai mazesnis ir kitokios istorijos, kuri pastaraisiais metais pasukus ekstremaliu neoliberalizmo keliu. Viesaais transportas yra savotiska turto perskirstymo priemone - sekmingiausi jo pavyzdziai yra miestuose, supratusiuose, kad jis negali buti naudojamas pelno niesimui, jis atsiperka kitokiais budais - didejanciu socialiniu mobilumu, didesne interakcija tarp skirtingu visuomenes sluoksniu, mazinamu klimato kaita keliancia daleliu ismetimu ir geresne oro kokybe. Labiau socialiai teisingose Vakaru Europos valstybese jam skiriami didesni pinigai, daznai turtinguju saskaita. Tad, geriau butu lyginti su panasesnio dydzio ex.komunistiniais miestais - Bratislava, Brno, Praha, dauguma Lenkijos miestu gali buti geras pavyzdys. Deja, pastaraisiais metais Vilniu gerokai aplenke ir Sofija ar Rumunijos miestai, masiskai investave i metro ir tramvajaus sistemas. Net geru miesto planavimu negarsejanti Ryga kelia ambcija ir investuoja daugybe pinigu i beginio VT gerinima. Siuose miestuose butu galima surasti daugybe gery pavydziu.Jeigu Simasiui tai nors kiek rupetu (dauguma VT besinaudojanciu/potencialiai galesianciu pasinaudoti negyvena centre, jis aiskiai deklaravo, kad situ "skurdziu" problemos jam nerupi. Iveikti mazus atstumus centre gana komfortiska ir autobusu, vasara - dviraciu, turint laika ir pesciomis, o retkarciais vaziuojant i rajonus uz centro galima sau leisti pasinaudoti ir Bolt- ziurint is sios perspektyvos Simasiaus VT zlugdymo logika yra visiskai aiski, taciau "biedziai", gyvenantys tarybiniuose rajonuose ar Avuliskese kas diena iveikia labai didelius atstumus, tad nei vienas is situ budu jiems netinka- tam reikia beginio VT).Pradeti butu nesunku - pradziai uztektu pasikviesti diskusijai keleta kolegu, atsakingu uz mobiluma Bratislavoje, Brno ar neseniai tramvaju idiegusiame Olstyne -jie paaiskintu kodel beginis VT nera "kosmodromas", kaip jis greitai atsiperka, kodel idiegus pirmaja linija, pries tai skeptiski gyventojai pradeda reikalauti daugiau liniju, kolegu kituose Rytu Europos miestuose patirtis galetu buti ir ikvepimo saltinis susitavrkymui Vilniuje, deja iki siol net tas nebuvo padaryta, tai iskalbingiau uz tukstanti zodziu

              Comment


                TIk noriu patikslinti kelis dalykus, nes, atrodo, pora žmonių arba nesuprato, arba neaiškiai iškomunikavau mintį:

                1. Esu už tai, kad Šiaurinė būtų A+1,1+A.
                2. Šiaurinėje, manau, viadukas turėtų būti tik vienoje vietoje - ties susikirtimu su GV, nes GV reikia išsaugoti ir pabaigti kaip greito eismo g..
                3. Esu už radikalų A juostų išplėtimą. Kai kur jų negalima nutiesti, nes tiesiog nėra asfalto: minėtos Lietuvio, Šiaurinės ir nenutiestos Ozo gatvių dalys.

                Comment


                  Viešojo transporto eismo juostų plėtra Vilniaus mieste

                  https://vilnius.lt/lt/miesto-ukis-tr...lniaus-mieste/

                  ,,Vilniaus miesto savivaldybės administracija vykdo iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą „Viešojo transporto eismo juostų plėtra Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje“, kuriam įgyvendinti yra skirtos Europos regioninės plėtros fondo lėšos. Projekto įgyvendinančioji institucija – Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra.

                  Projekto lėšomis bus įrengtos viešojo transporto juostos Ozo gatvės atkarpoje tarp Gelvonų ir Kernavės gatvių ir Kareivių gatvės atkarpoje tarp Verkių ir Kalvarijų gatvių.

                  Projekto tikslas – vadovaujantis parengtu Vilniaus miesto darnaus judumo planu, kurti subalansuotas, efektyviu išteklių ir šiuolaikinių technologijų naudojimu grindžiamas darnaus judumo sistemas mieste. Projektas įgyvendins darnaus judumo priemonę užtikrinančią viešojo transporto priemonių greitį, punktualumą, nepriklausomumą nuo bendros eismo situacijos.

                  Darbai pradėti 2022 m kovo mėnesį ir planuojami baigti – 2023 m pavasarį.

                  Atliekant rekonstrukciją, Ozo gatvės atkarpa tarp Gelvonų ir Kernavės gatvių buvo praplatinta įrengiant joje papildomą viešojo transporto juostą. Papildomos eismo juostos įrengimas gatvėje padidino automobilių pralaidumą ir pagerino susiekimą su šia miesto dalimi viešuoju transportu.

                  Šiuo metu apie 550 m Kareivių gatvės atkarpoje nuo Kalvarijų iki Verkių gatvių atliekami remonto darbai, įrengiant viešojo transporto eismo juostą, želdynus, skiriamąją juostą, dviračių ir pėsčiųjų takus.''

                  Comment


                    maps.vilnius.lt

                    Viešojo transporto plėtra:

                    Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	1202
Size:	253,6 kB
ID:	2017394

                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                      maps.vilnius.lt

                      Viešojo transporto plėtra:

                      Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	1202
Size:	253,6 kB
ID:	2017394
                      Šitas žemėlapis yra neatnaujintas jau maždaug metus (neskaitant ''paraudonintų'' Kautros maršrutų), todėl nelabai aišku, kam jis čia yra įkeltas. Tikrojo viešumo VMS jau seniai nedaro.

                      Comment


                        Ne Vilnius, bet pavyzdys, kad kartais VT prioritetą galima užtikrinti ir be „A“ juostų. Vietos tikrai netrūko. GSV iš Utrechto
                        Click image for larger version  Name:	Clipboard01.jpg Views:	1 Size:	242,8 kB ID:	2019569

                        Comment


                          Ten tas visas ruožas labai įdomus. Tiek šita vieta, tiek kiek "atgal" paėjus - A juostos gatvės centre.

                          Comment


                            Ar teisingai suprantu, kad buvo nuspręsta atsisakyti A juostos Narbuto g. tarp Panoramos ir Sėlių g. Pilaitės kryptimi? Pagal tai, kaip statomi nauji apšvietimo stulpai, neatrodo, kad užteks vietos.

                            Taip pat įdomu, kokios A juostos suplanuotos šiais metais, jei šios Narbuto g. A juostos įrengimos nukeliamos iš šių (taip anksčiau skelbė JUDU) į ateinančius metus. Yra planuojamas likusios Šeimyniškių g. dalies remontas šiemet, labai norėtųsi, kad po rekonstrukcijos būtų padarytos A juostos visoje gatvėje ir susijungtų su A juostomis Konstitucijos pr. ir Kalvarijų g. Nes būtent šios juostos numatytos 1 etape (iki 2025-ųjų) DJP.
                            Attached Files

                            Comment


                              Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                              Ar teisingai suprantu, kad buvo nuspręsta atsisakyti A juostos Narbuto g. tarp Panoramos ir Sėlių g. Pilaitės kryptimi? Pagal tai, kaip statomi nauji apšvietimo stulpai, neatrodo, kad užteks vietos.
                              Lyg ne tiek atsisakyta, kiek ''perkelta'' į kitą DJP etapą.

                              Dėl projektų suderinimo tarpusavyje ten šiaip labai daug klausimų Prie Panoramos dėl panduso šviesoforinei perėjai naikinama ištisa juosta, kurią vėliau reikės vėl griauti, kai (jei) statys A juostą.

                              Comment


                                Į vilnius.lt interaktyvų žemėlaį, į rengiamų statybos leidimų sluoksnį pradėti kelti A juostos Narbuto gatvėje I etapo sprendiniai. Kol kas sukelta labai nedaug, bet jau aišku, kad 7 troleibuso posūkis prie Sietyno stotelės bus su salele. Savaitės bėgyje, kai bus sukelta tinkamai, galbūt Creatium galėtų padaryti skrinšotą ir įkelti į citify

                                Click image for larger version

Name:	narbuto.png
Views:	529
Size:	323,2 kB
ID:	2036010
                                Paskutinis taisė Pilaitis; 2023.03.10, 00:31.

                                Comment


                                  Kai bus viskas - padarysiu būtinai. Bet toks vaizdas kabo jau virš savaitės gal, jeigu ne daugiau.

                                  Comment


                                    O ten VT juosta bus nuo Narbuto st. iki pat sankryžos su Laisvės pr.? Ar numatyta nuo pat Panoramos?
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Bet toks vaizdas kabo jau virš savaitės gal, jeigu ne daugiau.
                                      Mhm, va kaip matyt klerkai pernelyg užsiėmę rinkimų stebėjimu

                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      O ten VT juosta bus nuo Narbuto st. iki pat sankryžos su Laisvės pr.? Ar numatyta nuo pat Panoramos?
                                      Šiuo etapu:
                                      • link centro nuo Narbuto st. iki pat Panoramos;
                                      • iš centro nuo Sėlių st. iki pat Laisvės pr.
                                      II etapu (tik nėra visiškai aišku, kada ir ar išvis jis bus) - iš centro nuo Edukologijos žiedo iki Sėlių st.

                                      Comment


                                        Kad per visą Narbuto gatvę neina A juosta yra nusikaltimas. Reikia ją ten skubiai nupiešti (kainuos tiek, kiek kainuoja keli kibirai dažų) ir palikti tik vieną juostą automobiliams. Tada gali vykti kelio platinimas didinant paprastų juostų skaičių nuo vienos iki dviejų. Kodėl ant laukiančiųjų suolo visada sėdi VT keleiviai, o ne ant skendusių, nesaugių, nurašytų geldų iš vakarų dėl primityvaus noro pasirodyti paskutinius pinigus išleidę marozai?

                                        Comment


                                          Beje, kalbant apie Benkunsko programą - joje yra 30 kilometrų naujų A juostų. Tai tikrai nėra blogai. Aišku šansų, kad bus įrengta bent pusė tiek, yra labai mažai. Gal kas turite kokių nors konkretesnių planų ar šiaip informacijos? Ar čia kažkoks iš lempos paimtas skaičius, kad VT propaguotojai greičiau atsiknistų?
                                          Paskutinis taisė VLR; 2023.03.31, 13:43.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X