Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Tas virš trečdalio amžiaus besitęsiantis ‘pirma pabaigiam gatvių tinklą tada statysime VT’ laikotarpis turi baigtis nedelsiant jei norime turėti kietą miestą. Jei ateisim į protą, dabar bent trečdalį amžiaus žaisime ‘pirma pastatykime pilnu prioritetu važiuojančio VT linijų tinklą, tada statysime kelius’.
    Pritariu.
    Sudėliokime akcentus. Susidarė absurdiška situacija, kad net 30 metų nenutiesiamos tokios gyvybiškai susisiekimui svarbios transporto gatvės kaip M. Lietuvio, neužbaigiama Ozo iki VA ir Šiaurinė. Bent dvejose, o tikėtina ir visose, būtų IR viešasis transportas, IR dvirtakiai. Tuomet pagaliau būtų suformuotas pagrindinis susisiekimo mieste infrastruktūros tinklas. Užbaigtas pagrindinis susisiekimo tinklas tolygiai po miestą paskirsto susisiekimo porekius. Neužbaigtas nulemia tokius dalykus kaip dėl viešojo transporto nebuvimo ar jo gero nefunkcionavimo metamasi į automobiius, automobiliai neturėdami alternatyvos perkrauna vieninteles/ę gatves, kurios/i tarnauja kaip vienintelis susisiekimo maršrutas (pvz susisiekimo ryšys vakarai-rytai) ir taip toliau ir panašiai.

    Čia prisimenu man galvoje įstrigusį pavyzdį iš dvirtakių tinklo: kai jis neužbaigtas, tai yra - užbaigtas tik apie 80-90%, juo naudojasi keli procentai gyventojų. Kai užbaigiama tiesti likę 20-10 procentų tinklo ir tokiu būdu suformuojamas vientisas tinklas - naudojimasis juo šoka apie 40-50 procentų. Tas pats principas turėtų įvykti ir užbaigus minėtas gatves - ne tik automobiių eismas turėtų stipriai pagerėti dėl jo vienodesnio išskirstymo po miestą, bet ir daugiau pereitų naudotis viešuoju dėl kardinaliai pagerėjusio fo funkcionavimo dėl A juostų nutiesimo minėtose gatvėse, dėl A juostų bendro tinklo užbaigimo ir dėl sumažėjusių kamščių (gal jie net netokie ir aktualūs būtų viešajam transportui kuomet būtų gerai funkcionuojantis A tinklas)..

    Na, tokios kelios greitos mintys.

    Ir taip, aš pilnai už tai, kad nereikia laukti įrengti A juostų kur jas galima lengvai įrengti ir jau jos turėjo būti senai įrengtos. Aš pats esu už radikalų A juostų išplėtimą (beje, pats labai mėgstu automobilius). Yra visai nesveika situacija kuomet iki šiol ne tik sėdima ir nenubraižoma A juostos kur jų daug būtų galima pripaišyti, bet net kaip matome iš planų, tai numatoma daryti net iki 2030 metų. Tai yra absurdas. Lenkai pvz iki tų metų matomai visos šalies greitkelių tinklą gal net spės įrengti, o mes linijas paišysime tiek laiko?..

    Prie to dar pridėkime, kad šitam, ką aš vadinu linijų braižymu, tame plane yra numatyta apie 500 milijonų eurų. Mano minėtas gatvems nutiesti kiek reikėtų? Na, manau, tikrai ne daugiau nei 400 milijonų? Visų trijų ilgis yra ne daugiau kaip 10 km. Net jei 400 milijonų kainuotų, lieka dar apie 100 milijonų - negi to neužtenka kaip plane įvardinta viešojo transporto zonų įvedimas, skaitmenizacija ir panašiai? Aš suprantu, kad tas planas bandomas pakišti po visokiais darniais judumais, triukšmo, taršos mažinimais ir panašiai , bet būtent minėtų trijų gatvių užbaigimas IR normalaus A juostų tinklo po visą miestą išvystymas ir įgyvendintų tai ko siekiama dabartiniame plane. Net nieko nereikėtų machinuoti, pridenginėti ir panašiai, kad gauti finansavimą. Na bent iš principo taip turėtų būti. Biurokratams visko gali į galva šauti - jie problemų generavimo lygioje vietoje meistrai.

    Comment


      Stops lt žemėlapis vizualiai sufleruoja kur trūksta viešojo:

      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	668
Size:	171,4 kB
ID:	2015855

      Comment


        Automobilis užima per daug vietos mieste: pvz. tramvajus gali talpinti ir iki 500 žmonių - tiek žmonių automobiliuose sukelia kelių kilometrų kamštį. Būtent dėl to kelių, skirtų dideliems srautams, statyti mieste tiesiog neapsimoka - žymiai praktiškiau, pigiau ir darniau yra pastatyti P+R stoteles prie galutinių VT stotelių. Konkrečiai Vilniaus atveju, mes turime situaciją, kur VT buvo apleistas dešimtmečiais, o keliai nuo sovietmečio buvo statomi itin dideli. Dėl kelių induced demand (ir atvirkštinio efekto VT) turime situaciją, kur neproporcingas skaičius žmonių naudoja automobilius, sukurdami mieste per didelius automobilių srautus, kurie užgrūdo ir taip labai plačius ir izoliuotus Vilniaus kelius. Statyti tų automobilių srautus neva nuimančias gatves dėl to būtų visiška kvailystė. Pirma reikia pastatyti rimtas radialines VT linijas su kietu VT hub'u bei sumažinti motyvaciją žmonėms važinėtis privačiais automobiliais mieste. Padarius tai, jokių srautų nuiminėti nebereikės, nes jie sumažės iki tokio lygio, kad ir dabartiniai keliai jiems taps per dideli.

        Comment


          Kalbant apie gatves, kurios manau turtėtų būti / išlikti greito eismo (jose neturi būti transporto susikirtimo viename lygyje), būtų šios:

          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	620
Size:	110,6 kB
ID:	2015886

          Comment


            Kaip ten bebūtų, Lietuvio, Šiaurinę ir Ozo reikia užbaigti - naujai nutiesiamas atkarpas padarant bent A+1,1+A.

            Comment


              Parašė spekas Rodyti pranešimą
              Kalbant apie gatves, kurios manau turtėtų būti / išlikti greito eismo (jose neturi būti transporto susikirtimo viename lygyje), būtų šios:

              Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	620
Size:	110,6 kB
ID:	2015886
              Užtektų tik Šiaurinės g. greito eismo gatvės (ne tik A juosta, gal net tramvajaus linija būtų liuks).
              Dar reiktų pertvarkyti G.V. gatvę kad neliktų apsisukimų ir perėjos. Gatvės turi atitikti savo kategorijos standartus kiek tai leidžia aplinka.
              Daugiau nereikia.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Taip, Šiaurinė g. čia padėtų. Kita vertus yra mazgas Pavilnionių g. tiems, kas gyvena šiauriau.
                Pavilnionių g. taip pat nebaigta taigi mazgo nėra.
                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                Tas virš trečdalio amžiaus besitęsiantis ‘pirma pabaigiam gatvių tinklą tada statysime VT’ laikotarpis turi baigtis nedelsiant jei norime turėti kietą miestą. Jei ateisim į protą, dabar bent trečdalį amžiaus žaisime ‘pirma pastatykime pilnu prioritetu važiuojančio VT linijų tinklą, tada statysime kelius’.
                Tai gerai, pabaigiam tą laikotarpį - pastatom tas 3 trūkstamas gatves o ne 30 metų tampomės kaip mešlungio apimti vos paminėjus jų vardą. Jei būtume atėję į protą tas tinklas būtų baigtas dar 90taisiais ir dabar galėtime kalbėti apie ten važiuojantį VT, o ne "jums dviračiu per pievą netinka?"
                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                Yra koks 1000 vietų mieste, kur galima pagerinti VT kokybę prieš tai netiesiant šimtus milijonų kainuojančių gatvių (Stotis-Centras, Centras-Pašilaičiai, Centras-Santariškės ir kt.). Šiaurinė gatvė net nėra radialinė, o būtent prioriteto formavimas radialiniuose VT maršrutuose (iš/į centrą) dabar yra prioritetas.
                Tai kad būtent ne radialinių maršrutų ir trūksta.
                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                Taip taip, nes geriausia praktika nuiminėti automobilių srautus mieste yra naujų, didelių kelių statymas Ir tikrai nebūtų taip, kad pastačius naują, milžinišką tranzitinę gatvę gautume dar vieną didelę induced demand dozę ir užkištas sankryžas prie naujosios gatvės
                Induced demand vilniuje neveikia. žiūrėti vakarinį aplinkelį ir laisvės prospektą.
                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                žymiai praktiškiau, pigiau ir darniau yra pastatyti P+R stoteles prie galutinių VT stotelių.
                Ir tada autobusu važiuoti per pievą? Nes gi gatvės nutiesti negalima.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Pavilnionių g. taip pat nebaigta taigi mazgo nėra.
                  Mazgas su aplinkkeliu yra ir jis funkcionuoja. Su Ukmergės g. nėra, bet apie ją čia niekas nekalbėjo.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Mazgas su aplinkkeliu yra ir jis funkcionuoja. Su Ukmergės g. nėra, bet apie ją čia niekas nekalbėjo.
                    Reikia kad būtų su Ukmergės gatve (beje projektą parengė ir teismus laimėjo dar prieš pandemiją, ar taip ir numarino tą projektą?). Dabartinė jungtis per Gileikių gatvę neatlaiko srauto, piko metu užsikemša į abi puses. Be to gabalas Pavilnionių gatvės net šioje jungtyje yra netvarkingas, be nuotekų ir skęsta po liūties ir t.t. Savivaldybė man atsakė kad sutvarkys kartu su gatvės rekonstrukcija kuri jau tuoj tuoj bus. Atsakymą gavau 2018 metais. Laukiu tuoj tuoj. Taip pat ir su šaligatviu link skalvių žiedo, kur prieš 12 metų "tik trumpam laikinai" papylė skaldos. Na dabar per Rimi galima apeiti.

                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą

                      Pritariu.
                      Sudėliokime akcentus. Susidarė absurdiška situacija, kad net 30 metų nenutiesiamos tokios gyvybiškai susisiekimui svarbios transporto gatvės kaip M. Lietuvio, neužbaigiama Ozo iki VA ir Šiaurinė. Bent dvejose, o tikėtina ir visose, būtų IR viešasis transportas, IR dvirtakiai. Tuomet pagaliau būtų suformuotas pagrindinis susisiekimo mieste infrastruktūros tinklas. Užbaigtas pagrindinis susisiekimo tinklas tolygiai po miestą paskirsto susisiekimo porekius. Neužbaigtas nulemia tokius dalykus kaip dėl viešojo transporto nebuvimo ar jo gero nefunkcionavimo metamasi į automobiius, automobiliai neturėdami alternatyvos perkrauna vieninteles/ę gatves, kurios/i tarnauja kaip vienintelis susisiekimo maršrutas (pvz susisiekimo ryšys vakarai-rytai) ir taip toliau ir panašiai.
                      Kuo Šiaurinės gatvės nutiesimas automobiliams paskatins žmones persėsti į Šiaurine gatve važiuojantį autobusą?

                      Čia prisimenu man galvoje įstrigusį pavyzdį iš dvirtakių tinklo: kai jis neužbaigtas, tai yra - užbaigtas tik apie 80-90%, juo naudojasi keli procentai gyventojų. Kai užbaigiama tiesti likę 20-10 procentų tinklo ir tokiu būdu suformuojamas vientisas tinklas - naudojimasis juo šoka apie 40-50 procentų. Tas pats principas turėtų įvykti ir užbaigus minėtas gatves - ne tik automobiių eismas turėtų stipriai pagerėti dėl jo vienodesnio išskirstymo po miestą, bet ir daugiau pereitų naudotis viešuoju dėl kardinaliai pagerėjusio fo funkcionavimo dėl A juostų nutiesimo minėtose gatvėse, dėl A juostų bendro tinklo užbaigimo ir dėl sumažėjusių kamščių (gal jie net netokie ir aktualūs būtų viešajam transportui kuomet būtų gerai funkcionuojantis A tinklas)..
                      Ką reiškia automobilių eismas turėtų pagerėti, jeigu yra išsklaidytas? Tikslas ne išsklaidyti, o sumažinti automobilių eismą ir padidinti VT bei dviračių eismą.

                      Suprasčiau, jeigu tiesdami Šiaurinę gatvę sakytumėm, kad:
                      • Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse ir Viršuliškėse vidines gatves iškreiviname ir apribojame eismą iki 30 km/h IR
                      • Justiniškių g., Laisvės pr., Ozo g., Ateities g., Ukmergės g., Buivydiškių gatvėse padarom ištisines A juostas atimdami jas iš automobilių.
                      Tada gal būtų galima pateisinti Šiaurinės g. tiesimą automobiliams. Apsunkini gyvenimą automobilistams visose aplinkinėse 2+2 gatvėse (paversdamas jas į A+1+1+A), apsunkini gyvenimą gyv. rajonų viduje (sulėtindamas iki 30 km/h), o Šiaurinė g. norom nenorom sugeria dalį tų išstumtų srautų kaip A+2+2+A gatvė.

                      Nes dabar truputį absurdiškai atrodo tas bandymas prakišti tokią Šiaurinę gatvę, kuri praktiškai nepagerins VT (nes ja važiuos koks vienas ar du nepatogūs autobusų maršrutai kas 40 min.), tačiau pagerins eismą automobilistams (papildoma gatvė/apylanka prasilėkti su vėjeliu).



                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Induced demand vilniuje neveikia. žiūrėti vakarinį aplinkelį ir laisvės prospektą.
                      Norit pasakyt, kad prieš vakarinio aplinkkelio nutiesimą automobilių srautai Laisvės pr. buvo didesni negu dabar vakarinis+Laisvės pr. kartu sudėjus?

                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                      Comment


                        Aš tik noriu priminti, jog Šiaurinė gatvė gi planuojama 2+2, be jokių A juostų. Ir tai visai geras sprendimas, jeigu padarytų tai, ką vienu postu aukščiau parašė taccido .

                        Comment


                          Parašė Horn Rodyti pranešimą
                          Aš tik noriu priminti, jog Šiaurinė gatvė gi planuojama 2+2, be jokių A juostų. Ir tai visai geras sprendimas, jeigu padarytų tai, ką vienu postu aukščiau parašė taccido .
                          O jeigu tiesti vien tik A+A be juostų kitiems automobiliams (ir turint galvoje gal greitąjį tramvajų tolimoje ateityje)?

                          Comment


                            Parašė spekas Rodyti pranešimą
                            Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	17,7 kB ID:	2015635

                            Vėl užmečiau akį į Kosciuškos gatvės dalies nuo Olandų žiedo link senamiesčio rekonstrukcijos projektą ir man kyla kelios mintys:

                            Click image for larger version Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	283,0 kB ID:	2015636

                            1. Numatyta palikti 4 juostas. Anksčiau stebėjausi tokiu neracionaliu sprendimu kol nepamačiau ,,Darnaus judumo plane iki 2024'' numatytų A juostų. Na, jei ten padarys A+1,1+A tai gal ir nieko sprendimas visu ilgiu palikti 4 juostas...

                            2. Nematau nei vieno dvirtakio numatyto... Mano galva tai didžiulis nesusipratimas - bent vienas turėtų būtų. Jis turėtų būti švietimo įstaigų koncentracijos pusėje - kur dabartinė Čiurlionio menų gimnazija. Kai įsikurs ir LMTA, pasistatys daugiabučiai ir bendrai teritorijos, sakykime, stipriai susitvarkys - tuomet dviračio transporto priemonių susisiekimas tik dar labiau išaugs.

                            3. Jei bus A juostos - mano galva nevertėtų daryti 3 nr pažymėtos viešojo transporto įvažos.
                            Kosciuškos gatvėje eismas labai mažas, laisvai galima palikti po 1 juostą automobiliams, plius A juostą priešais žiedą.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2022.12.06, 08:54.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              O jeigu tiesti vien tik A+A be juostų kitiems automobiliams (ir turint galvoje gal greitąjį tramvajų tolimoje ateityje)?
                              Kaip principo parodymas gal ir geras sprendimas būtų. Visgi realiai kažin kiek srautų būtų, jeigu vieną naują maršrutą Šiaurine gatve paleistų. 5G irgi nelabai galima būtų naikinti, nes susisiekimas su Akropoliu ir Ozu. Dabartinių maršrutų trasos sakyčiau patogesnės, nes eina per mikrojajonų centrus, o ne tarp mikrorajonų.

                              Comment


                                Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                Kuo Šiaurinės gatvės nutiesimas automobiliams paskatins žmones persėsti į Šiaurine gatve važiuojantį autobusą?
                                Nes toks maršrutas iš vis taps įmanomas, ko dabar nėra?
                                Ką reiškia automobilių eismas turėtų pagerėti, jeigu yra išsklaidytas? Tikslas ne išsklaidyti, o sumažinti automobilių eismą ir padidinti VT bei dviračių eismą.
                                Net jei eismo ir nesumažės, nauda bus, nes tarša bus keliama laukuose esančioje magistrlianėje gatvėje, o dabar ji keliama kiemų gatvelėse kurios tikrai neturėtu būti daugiau nei 30 km/h.

                                Justiniškių g., Laisvės pr., Ozo g., Ateities g., Ukmergės g., Buivydiškių gatvėse padarom ištisines A juostas atimdami jas iš automobilių.
                                Šitai turėtu būti padaryta nepriklausomai nuo šiaurinės tiesimo ir tam užtenka butelio dažų. Kad to dar nėra yra visiškas savivaldybės apsileidimas.

                                Norit pasakyt, kad prieš vakarinio aplinkkelio nutiesimą automobilių srautai Laisvės pr. buvo didesni negu dabar vakarinis+Laisvės pr. kartu sudėjus?
                                Laisvės pr. + justiniškių gatvė buvo daugiau nei dabar laisvės pr. + justiniškių gatvė ir aplinkelis.

                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                O jeigu tiesti vien tik A+A be juostų kitiems automobiliams (ir turint galvoje gal greitąjį tramvajų tolimoje ateityje)?
                                Būtų idomus kompromisas, bet dvi problemos - a juosta vistiem važiuoja kas trečias automobilis, o ir šaršalas būtų nemažas.

                                Comment


                                  Parašė Horn Rodyti pranešimą

                                  Kaip principo parodymas gal ir geras sprendimas būtų. Visgi realiai kažin kiek srautų būtų, jeigu vieną naują maršrutą Šiaurine gatve paleistų. 5G irgi nelabai galima būtų naikinti, nes susisiekimas su Akropoliu ir Ozu. Dabartinių maršrutų trasos sakyčiau patogesnės, nes eina per mikrojajonų centrus, o ne tarp mikrorajonų.
                                  Nuo kažko pradėti reikia. Nes, kaip rodo praktika. Vilniuje imtis kompleksinių sprendimų sudėtinga. Ir čia veiktų tas "induced demand" tik jau VT. Kažkur kitoje visatoje žmonės ieško būstų arčiau metro...
                                  IMHO vien A juostos VT problemų Vilniuje neišspręs. Ir nepersėdinės iš auto (arba vienetai) į VT dėl susiaurintų gatvių su 30 km/h ir viena justa.

                                  Comment


                                    Dar greitai pažiūrime į Londoną - apie dvidešimt kartų didesnės populiacijos miestą nei Vilnius. Jis turi vieną tikrą aplinkkelį - M25, kuris yra naudojamas visos 70-ies milijonų žmonių šalies kaip pagrindinis kelias į/iš Europos. Londonas bandė statyti ir dar vieną, jau miestui skirtą aplinkkelį, esantį arčiau centro ir susidedantį iš dviejų dalių:

                                    (1) šiaurinis aplinkkelis (North Circular, A406)
                                    (2) pietinis aplinkkelis (South Circular, A205)

                                    Pasimokę iš svetimų klaidų, londoniečiai nusprendė, kad tai yra bloga idėja - nors North Circular nemaža dalis buvo pastatyta, bendras aplinkkelio projektas nebuvo tęsiamas ir didesnė dalis jo liko nepabaigta. Pietinis 'aplinkkelis' dabar daugiausia atrodo taip:

                                    https://goo.gl/maps/njQAnPcZBnT4PsEC8
                                    https://goo.gl/maps/wKYmzYwoMo3uWR6b9
                                    https://goo.gl/maps/wgGzPqFzRSoGFxSF9

                                    Vietoje projekto tęsimo, Londonas investavo 20 milijardų į Crossrail ir dar daug milijardų į mažesnius VT projektus. Keliams plėsti ten pinigų randama itin mažai - aptarnaujančiam transportui užtenka ir tokio tinklo, o privatus transportas mieste vis tiek yra nesąmonė, tad kam jam leisti pinigus.

                                    Grįžtant į Vilnių: mes turime Londono vieno rajono populiacijos dydžio miestą, kuris yra pilnai išraižytas milžiniškais keliais. Skaičiuojant asfalto, tenkančio vienam žmogui, kiekį, mes praktiškai jame skęstame. Tuo tarpu VT yra tokiame žemame lygyje, kad labiau primena trečio pasaulio, o ne Europos, sistemas. Ir vis tiek čia masės ant automobilizmo adatos pasodintų mikrorajoninių kaimiečių vis dar rėkia apie kažkokį kelių tinklo mistinį pabaigimą. 'Pabaigti' Vilniaus kelių tinklą yra tas pats, kas pabaigti komunizmą. Jei norime kieto miesto, apie kelių plėtrą turime pamiršti bent keliems dešimtmečiams, ir tai tik jei turėsime kietų VT projektų (žymiai ilgesniam laikui jei toliau lėtai kapstysimės savo mėšle su dešimtmečio tikslais kaip 'papildomi 7 km. A juostų').
                                    Paskutinis taisė VLR; 2022.12.06, 18:47.

                                    Comment


                                      Na, londonas ne be reikalo žinomas kaip blogiausias eismas europoje

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                        Dar greitai pažiūrime į Londoną - apie dvidešimt kartų didesnės populiacijos miestą nei Vilnius. Jis turi vieną tikrą aplinkkelį - M25, kuris yra naudojamas visos 70-ies milijonų žmonių šalies kaip pagrindinis kelias į/iš Europos. Londonas bandė statyti ir dar vieną, jau miestui skirtą aplinkkelį, esantį arčiau centro ir susidedantį iš dviejų dalių:

                                        (1) šiaurinis aplinkkelis (North Circular, A406)
                                        (2) pietinis aplinkkelis (South Circular, A205)

                                        Pasimokę iš svetimų klaidų, londoniečiai nusprendė, kad tai yra bloga idėja - nors North Circular nemaža dalis buvo pastatyta, bendras aplinkkelio projektas nebuvo tęsiamas ir didesnė dalis jo liko nepabaigta. Pietinis 'aplinkkelis' dabar daugiausia atrodo taip:

                                        https://goo.gl/maps/njQAnPcZBnT4PsEC8
                                        https://goo.gl/maps/wKYmzYwoMo3uWR6b9
                                        https://goo.gl/maps/wgGzPqFzRSoGFxSF9

                                        Vietoje projekto tęsimo, Londonas investavo 20 milijardų į Crossrail ir dar daug milijardų į mažesnius VT projektus. Keliams plėsti ten pinigų randama itin mažai - aptarnaujančiam transportui užtenka ir tokio tinklo, o privatus transportas mieste vis tiek yra nesąmonė, tad kam jam leisti pinigus.

                                        Grįžtant į Vilnių: mes turime Londono vieno rajono populiacijos dydžio miestą, kuris yra pilnai išraižytas milžiniškais keliais. Skaičiuojant asfalto, tenkančio vienam žmogui, kiekį, mes praktiškai jame skęstame. Tuo tarpu VT yra tokiame žemame lygyje, kad labiau primena trečio pasaulio, o ne Europos, sistemas. Ir vis tiek čia masės ant automobilizmo adatos pasodintų mikrorajoninių kaimiečių vis dar rėkia apie kažkokį kelių tinklo mistinį pabaigimą. 'Pabaigti' Vilniaus kelių tinklą yra tas pats, kas pabaigti komunizmą. Jei norime kieto miesto, apie kelių plėtrą turime pamiršti bent keliems dešimtmečiams, ir tai tik jei turėsime kietų VT projektų (žymiai ilgesniam laikui jei toliau lėtai kapstysimės savo mėšle su dešimtmečio tikslais kaip 'papildomi 7 km. A juostų').
                                        Dar galima paminėti, kad Londonas apart centrinės dalies yra užstatytas mažaaukšte statyba (kotedžai), tai tie argumentai neva Vilniaus retas ir dėl to bėginis VT neapsimoka yra nelogiški argumentai. Juk niekas nesiruošia tiesti bėgių kur nors Nemenčinės plento miškais, kur formaliai miestas, o imant Ukmergės, Kalvarijų g., Laisvės pr., tai tankumas ten dar didesnis nei prie kai kurių Londone einančių metro linijų.

                                        2

                                        Paskutinis taisė Lettered; 2022.12.07, 11:55.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Negirdėjote čia nuolat linksniuojamo tikslo drastiškai naikinti automobilių eismą Vilniuje?
                                          Tiesą pasakius, kai kurių forumiečių mintys apie VT kaip kokių ekstermistų atrodo. Maždaug, "viską "nac*ui", svarbu A juosta kad būtų". Gerai, kad tokie tik ir tegali savo ideologiją žert forumuose, o ne realiai Savivaldybėje kažką pakeist.
                                          Labai jaučiasi, kai keli čia komentuojantys teikia savo popierinę (ir tikrai noriu pabrėžt - diletantišką) nuomonę, absoliučiai nesigaudantys, apie ką kalba eina. Tiesiog toks įspūdis, kad visų galų ekspertai su betoninėmis nuomonėmis ir įžvalgomis, iš karto žino visus M. Lietuvio gatvės reikalus, taip pat žino visus Viršuliškių, Pilaitės ir Panerių vietinius reikalus, žino, tikriausiai kelis kartus per metus pravažiavę vidury dienos, ir Valakampių tilto ypatumus. Čia, aišku, tikrai ne apie visus, o apie porą tokių.
                                          Paskutinis taisė digital; 2022.12.07, 17:54. Priežastis: pranešimas išskaidytas į 2

                                          Comment

                                          Working...
                                          X