Čia kas ir kaip jiems leidžia? Nėra ket jokių išlygų pavežėjams.
Taksistams leidžiama važiuoti A+ pagal savivaldybę. Pavežėjai skaitosi prie taksistų dėl blogai sureguliuotų įstatymų. Pavežėjai gavę baudą apskundižią ir ją panaikina.
Tai gal reikia paprasčiausiai pasiskaityti KET, o ne klausytis ką baryga už vairo tauškia. A+ juosta be papildomų užrašų pati neleidžia nei taksi, nei pavežėjų. https://ketkursai.lt/kada-ir-kam-lei...obiliu-juosta/
Tai gal reikia paprasčiausiai pasiskaityti KET, o ne klausytis ką baryga už vairo tauškia. A+ juosta be papildomų užrašų pati neleidžia nei taksi, nei pavežėjų. https://ketkursai.lt/kada-ir-kam-lei...obiliu-juosta/
Tai kad nuorodoje rašo, jog galima važiuoti. O A+ aišku kad yra su pažymėjimais, be jų nėra prasmės daryti A+. Todėl ir reikia anaikinti A+ kad otkie pažymėjimai net teoriškai nebūtų galimi.
Simboliu A+ bus žymimos eismo juostos, kuriomis, be maršrutinio transporto, galėtų važiuoti dviračiai, mopedai ir lengvieji keturračiai, automobiliai, pažymėti skiriamuoju ženklu „Neįgalusis“ (kuriuose važiuoja neįgalieji į (iš) švietimo įstaigą (-os) ar į (iš) neįgaliųjų dienos užimtumo centrą (-o) (jeigu važiavimo maršrutas suderintas su kelio savininku) ir kitos transporto priemonės, kurioms suteikta tokia teisė: motociklai, lengvieji automobiliai taksi, automobiliai, kuriuose važiuoja 4 ir daugiau eismo dalyvių, elektromobiliai, jeigu eismo juosta pažymėta atitinkamu užrašu / simboliu.
Reikia dar papildomo 4+, TAKSI ir pan. simbolio, vien A+ neužtenka.
1. Numatyta palikti 4 juostas. Anksčiau stebėjausi tokiu neracionaliu sprendimu kol nepamačiau ,,Darnaus judumo plane iki 2024'' numatytų A juostų. Na, jei ten padarys A+1,1+A tai gal ir nieko sprendimas visu ilgiu palikti 4 juostas...
2. Nematau nei vieno dvirtakio numatyto... Mano galva tai didžiulis nesusipratimas - bent vienas turėtų būtų. Jis turėtų būti švietimo įstaigų koncentracijos pusėje - kur dabartinė Čiurlionio menų gimnazija. Kai įsikurs ir LMTA, pasistatys daugiabučiai ir bendrai teritorijos, sakykime, stipriai susitvarkys - tuomet dviračio transporto priemonių susisiekimas tik dar labiau išaugs.
3. Jei bus A juostos - mano galva nevertėtų daryti 3 nr pažymėtos viešojo transporto įvažos.
Pirma kylanti mintis - ar racionalu daryti didesnes viešojo transporto linijų pertvarkas tol kol nėra užbaigtas bent pagrindinis gatvių tinklas? Tinklo užbaigimui trūksta:
1. M Lietuvio g.
2. Šiaurinės g.
3. Ozo g. užbaigimo bent iki Vakarinio aplinkkelio
Žinoma kažkokius nesudėtingus pakeitimus, naujų maršturų įvedimus verta daryti.
Tas ,,Darnaus judumo planas iki 2024'' yra š vertas, nes A juostų įrengimas nustumtas net įiki 2030 metų. Netgi tokioje elementarioje vietoje kaip Laisvės pr. dalis ties Viršulišklių bažnyčia kur reikia tik noro įrengti A juostą kad 2G nestrigtų dėl kokio 16T ar kito griozdo sustojimo stotelėje be įvažos priešais Circle K, kurioje šiaip jau 2G nestoja
Comment