Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Ne, nedaro taip bukai, kai siūloma dideliame rajone likviduoti vienintelė magistralinę gatvę.
    Ne likviduoti o pagerinti.
    Mieste visos gatvės ir tuo labiau magistralinės turi būti organizuotos pervežti kuo didesnį žmonių skaičių o ne transporto priemonių.
    Jūs mieste norit turėti plačią užmiesčio autostradą.
    Aplinkėlis ir tas tik vienoje dalyje turi 6 juostas.

    Autostrados palei upę idėja nėra originali, Brundza prieš penkioliką metų siūlė.
    Brundziniams miestas ir miestiečiai nerūpi, jiems rūpi tik jie patys ir jų automobilis.
    Liūdna kad Vilniuje visokie pusbrundziai iš miškasodžių daro sprendimus dėl to dar kurį laiką A juostų antakalnio g nematysime.
    Pamatysime jas kai bus labai labai blogai ir troleibusai iki centro važiuos valandą arba kai brundziniai bus pakeisti žmonėmis kurie išmano kas yra miestas.

    Comment


      A juostų įrengimas dabartinėje Antakalnio g. - eismo sąlygų pabloginimas visiems, įskaitant ir VT. Jokio kito būdo kaip pagerinti neplatinant gatvės nėra. Tai realiai įgyvendinama. O visa kita, esant dabartinei transporto politikai šalyje (apie Vilnių kalbėti ne šalies kontekste nėra prasmės) yra tik profanacija ir susisiekimo bloginimas visiems, įskaitant ir VT.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        A juostų įrengimas dabartinėje Antakalnio g. - eismo sąlygų pabloginimas visiems, įskaitant ir VT. Jokio kito būdo kaip pagerinti neplatinant gatvės nėra. Tai realiai įgyvendinama. O visa kita, esant dabartinei transporto politikai šalyje (apie Vilnių kalbėti ne šalies kontekste nėra prasmės) yra tik profanacija ir susisiekimo bloginimas visiems, įskaitant ir VT.
        Kaip tiksliai A juostos blogina eismo sąlygas VT?

        Comment


          Ar jūs bent matėte, kur prasideda spūstys Antakalnyje? Jei liks tik po vieną juostą, tai jos prasidės Antaviliuose... Niekas su tu nesitaikstys ir važiuos A juostomis.

          Comment


            Tenka sutikti, jog neatlikus jokių papildomų veiksmų, A juostų nupaišymas Antakalnio gatvėje būtų gana drastiškas veiksmas. Užsikimštų visos aplinkinės sodų gatvės Pylimėliuose, Antakalnyje ir Rokantiškėse, kur jau dabar rytais aktyvus eismas.
            Daugumoje Europos didmiesčių Antakalnio žiedas greičiausiai būtų svarbi priemiestinio transporto stotis, į kurią atvykę gyventojai kelionę link miesto tęstų bėginiu transportu. Dabartinėje situacijoje kaip laikinas sprendimas galbūt visai pasiteisintų P+R aikštelė šalia VT žiedo (tam kaip tik tiktų tusčia nenaudojama pieva skirianti Nemenčinės plentą į dvi dalis).
            Vilniui apskritai kaip oro trūksta susisiekimo traukiniais šiaurinėje miesto dalyje su labiau nutolusiomis vietovėmis (Balsiais, Rieše, Tarande, Antaviliais, Nemenčine), kuriose gyvenantys žmonės į miestą dažniausiai keliauja asmeniniu automobiliu, nes alternatyva yra tik retai ir ilgai važiuojantis autobusas. Šiai problemai sprendimų reikėtų ieškoti kuo greičiau, nes priemiesčių plėtrai pabaigos nematyti.

            Comment


              Vien tik nupaišius A juostas, pailgėtų spūstis iki Antavilių vien dėl automobilių išsidėstymo viena juosta, o kur dar sankryžos su sukimu kairėn, kaip kad Tramvajų, P. Širvio, Žolyno, ta pati Šilo (nors ten prieš sankryžą yra 3 juostos, bet vis tiek, toliau, L. Sapiegos g. ir kur dar eilė visokių įvažiavimų su posukiu kairėn į kiemus, PC...

              Dar neretai rytais stebima situacija - pilna Antakalnio poliklinikos aikštelė ir į ją norinčių įvažiuoti eilės nusidriekia net Antakalnio gatvėje, blokuojant visą Žolyno g. sankryžą.
              Dar siaurintojų sekta susiaurino Žolyno g. ties sankryža su Antakalnio gatve. Ne fiziškai, bet leidžiant statyti automobilius vienoje gatvės pusėje dar arčiau sankryžos.

              Comment


                Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                Daugumoje Europos didmiesčių Antakalnio žiedas greičiausiai būtų svarbi priemiestinio transporto stotis, į kurią atvykę gyventojai kelionę link miesto tęstų bėginiu transportu. Dabartinėje situacijoje kaip laikinas sprendimas galbūt visai pasiteisintų P+R aikštelė šalia VT žiedo (tam kaip tik tiktų tusčia nenaudojama pieva skirianti Nemenčinės plentą į dvi dalis).
                Tai būtų labai geras sprendimas ir VMS kažką panašaus galvojo, bet vėlgi, šią idėją torpedavo tie patys "žalieji", kuriems pieva yra konstitucinė vertybė ir jos jokiu būdu negalima judinti.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Ar jūs bent matėte, kur prasideda spūstys Antakalnyje? Jei liks tik po vieną juostą, tai jos prasidės Antaviliuose... Niekas su tu nesitaikstys ir važiuos A juostomis.
                  Tai A juosta su daug pažeidėjų yra blogiau VT nei paprasta juosta?

                  O dėl spūsčių tonas sveriančių, daržinės dydžio pribezdėtų taršos šaltinių, bandančių patekti į miestą ir užparkuoti jo visus kampus man nei šilta nei šalta. Bus gera proga persėsti į VT.

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                    Tai A juosta su daug pažeidėjų yra blogiau VT nei paprasta juosta?

                    O dėl spūsčių tonas sveriančių, daržinės dydžio pribezdėtų taršos šaltinių, bandančių patekti į miestą ir užparkuoti jo visus kampus man nei šilta nei šalta. Bus gera proga persėsti į VT.

                    O tai reikia versti žmones pažeidinėti KET? Dar kartą kartoju, kad niekas net nesiruošia iš automobilių persėdinėti į VT. Nebent būtų uždraustas įvažiavimas į miestą... Bet tai absurdas. Tik labai dideli mokesčiai nuo automobilio atbaidys su sąlyga, kad valstybė ims vystyti miesto, priemiesčio ir tarpmiestinį VT. Net ženkliai išaugusios kuro kainos nesumažino srautų. Iš vienos pusės, dauguma neturi jokio kitokios alternatyvos kaip atvažiuoti į miestą, net ir tie, kurie gyvena mieste, bet atokesnėse jo dalyse. O Antakalnyje tokių vietovių daug.
                    Paskutinis taisė Al1; 2022.10.22, 11:58.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą


                      O tai reikia versti žmones pažeidinėti KET?
                      Tiesiog reikia bausti pažeidėjus ir jų nebebus.

                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                      Dar kartą kartoju, kad niekas net nesiruošia iš automobilių persėdinėti į VT.
                      Tik labai dideli mokesčiai nuo automobilio atbaidys su sąlyga, kad valstybė ims vystyti miesto, priemiesčio ir tarpmiestinį VT. Net ženkliai išaugusios kuro kainos nesumažino srautų. Iš vienos pusės, dauguma neturi jokio kitokios alternatyvos kaip atvažiuoti į miestą.
                      Jei VT taps patogesne ir greitesne priemone - persės. A juostų įrengimas yra vienas būdų kaip tai pasiekti ir jis veikia puikiai.

                      Comment


                        Bus, nes kito varianto kaip nuvykti ten, kur reikia, žmonės neturės.

                        VT netaps patogesnis ir greitesnis dėl vienos juostos Antakalnyje įrengimo vietoj esamos, o transporto kolapsas rajone įvyks. Jau buvo bandymų Savanorių prospekte centro link nubraižyti A juostą. Mažai padėjo, spūsčių padidino. Ilgai ji negyvavo, panaikino. Tai ten vieans iš kelių pagrindinių įvažiavimų į miestą. Su 3+3 juostų prospektu. Antakalnio gatvė irgi toks įvažiavimas į miestą ir čia kai kas siūlo palikti tik vieną juostą. Jau ir taip ant Valakampių tilto ir prieš jį A juostos ir tik viena juosta visam kitam transportui. Tai ten gatvės su tiltu atkarpa, kur galimas didesnis judėjimo greitis, kur nėra jokių šalutinių gatvelių (sankryžų), įvažiavimų į kiemus ir pati gatvė normalaus pločio. Antakalnio gatvėje ir taip sugrūstos 4 siauros juostos. Ta gatvė pagal tarybinius standartus buvo tiesta kaip dviejų juostų magistralinė.

                        Aš už A juostą Antakalnyje centro link, bet tik platinant gatvę kažkur nuo turgelio/"Elglutės" centro link iki sankryžos su L. Sapiegos g. iki 5 juostų, o ties kai kuriomis sankryžomis ir iki 6 (skirtų posūkiams), T.y. su Žolyno, Šilo g. Taip pat praverstų papildoma juosta iš centro į miesto pakraštį ir ties Antakalnio poliklinika. Galėtų būti A, bet gal galima būtų tiesiog palikti kaip trečią ik iki pat sankryžos su Žolyno g.
                        Paskutinis taisė Al1; 2022.10.22, 12:13.

                        Comment


                          O jei pvz tokią atkarpą padaryti kokybiška 1+1 gatve - gal tai būtų gera alternatyva nuimti transportą nuo Antakalnio gatvės? Tarp sklypų yra apie 20 metrų tad tilptų ir 2+2, bet kad bent 1+1 būtų ir manau jau būtų žymiai geriau.

                          Tik reikėtų ties Mileišiškių ir Viršupio gatvėmis perkelti 5-7 sklypus, kad būtų galima suformuoti gerą taisyklingą keturšalią sankryžą. Perkėlimui sklypams su namais šalia vietos yra.

                          https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=

                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	477
Size:	118,3 kB
ID:	2000881
                          Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	468
Size:	125,2 kB
ID:	2000882

                          Comment


                            BP ten numatyta gatvė, tik mane siutina tokie ,,sprendimai'' sudarkyti Mileišiškių ir Viršupio sankryžą ją darant kažkokią zigzaginę - tai nepaprastai sutrikdo sklandų eismą, bet jei bus nutiesta - nebeliks ir vietos ateityje norint iškelti sklypus vietoje kurių būtų galima suformuoti taisyklingą keturšalę sankryžą:

                            https://atviras.vplanas.lt/BP1/

                            Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	469
Size:	115,3 kB
ID:	2000884

                            Comment


                              Spekas, čia būtų vienintėlis sprendimas.
                              Dabar Antakalnio rytinė dalis link Naujosios Vilnios yra tragiška. Pats ten sklypus žiūrėjau, yra tikrai gražių sklypų "prie gamtos", bet susisiekimas tiesiog absurdiškas - kažkoks žvyrkelių ir siaurų dviejų juostų kelių voratinklis, kur vietos nėra net šaligatviui. Ir visas tas raizgalynas kiekvieną rytą suplaukia į Antakalnio g. --- ten trūks-plyš reikia normalios magistralinės gatvės, kuri apeitų Antakalnio g.

                              Comment


                                Kad zmones persestu i VT, kelione juo turi uzimti bent panasiai laiko kiek automobiliu. Siuo metu nera nei vieno marsruto (!!!!) nuo Antakalnio sodu iki stoties ar senamiescio. Automobiliu kelione yra ypac greita - Virsupio, Stepono Batoro ir Drujos gatvemis, ten praktiskai nera sviesoforu, kelione uztrunka nuo 12 min savaitgali iki 20min piko metu. VT tokia kelione trunka maziausiai 1 valanda, dazniausiai bent 1.20vL (!!!!). 114,115 ir 119 marsrutai nors pristatyti kaip "priveziamieji" (nera prie kur privezt, beginis VT Vilniuje neegzistuoja) is tikro yra absoliutus minimumas - suteikta galimybe moksleiviams nuvaziuoti i VGTU Liceju, Zirmunu gimnazija ir Antakalnio gimnazija, be situ visai neseniai atsiradusiu marsrutu net teoriskai nebutu imanoma paaugliems vaikams patiems pasiekti ugdymo istaigas, tevai turetu dar daugiau vezioti ir kelti kamscius. Be to, tuose soduose tikrai gerokai padaugeje gyventoju, daug seimu yra ypac jaunos - normaliame mieste seniausiai butu mokykla ir darzelis, nes didele dalis kamsciu butent ir yra sukeliami vaikus veziojanciu tevu.

                                Jeigu cia nera "miestas" ir merui tu pakrasciu gyventoju problemos nerupi, klausimas kodel reikejo prijungti prie miesto tas teritorijas?

                                O kalbant apie Antakalnio gatve, ten kamscio didziausiasis saltinis yra Petro ir Povilo ziedas, prie jo kamstis dar labiau padidejo, nes anksciau i Senamiesti vaziuojantys zmones vaziuodavo Petro Vileisio gatve, kuri dabar uzdaryta, siekiant nors kazkokius atliktus darbus parodyti pries ateinancius rinkimus. Tas ziedas yra milziniskas, tad tikrai neesu inzinierius, bet manau kad ta plota galimai isnaudoti tikrai pralaidziau nei darniam piktzoliu auginimui (prie Zuoko nors gelynai jame augo, kazkokia estetine jo prasme buvo)
                                Paskutinis taisė TIME; 2022.10.22, 17:06.

                                Comment


                                  Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                  Kad zmones persestu i VT, kelione juo turi uzimti bent panasiai laiko kiek automobiliu.
                                  Tai sumažinus automobilių pralaidumą Antakalnio g., kelionė pagreitintu viešuoju ir užimtų panašų laiką kaip stovėjimas spūstyse.

                                  Problemos atidėjimas 20 metų į priekį kol pastatys arčiau mokyklų, magistralinius aplinkkelius nepadidins naudojimo VT, nes tada vėl bus patogiau važiuoti automobiliu (vaikai šalia į mokyklą nueis, o pats važiuosiu tiesiai į darbą automobiliu patogiu ir greitu aplinkkeliu)

                                  Artimiausią dešimtmetį su drastiškesniais pokyčiais būtų įmanoma paskatinti esančius arčiau magistralinių VT juo naudotis, o periferija galės ir toliau važinėti automobiliais (nes gyvendami ten tokį gyvenimą užsiprogramavo) iki infrastruktūra atkeliaus arčiau jų.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Jūs kalbate apie kaip parašyta teorijoje, o praktika ir realus gyvenimas visai kas kita. Transporto problemą reikia spręsti kompleksiškai, o ne užsiiminėti profanacija. Niekas ten nepradės naudotis VT pats, jei jo nepriversi. A juostos neprivers persėsti iš automobilio, su kuriuo gali nuvažiuoti nuo durų iki durų, net jei miesto VT bus kiek greitesnis nei dabar. Nes automobiliu vis tiek greičiau išeina. Ypač tuos, kurie neturi kitų alternatyvų, o tokių tikrai daug. Dar vienas momentas. Pažiūrėkite, kas darosi prie universitetų barakų, prie Nacionalinio fizinių ir technologijų centro įvažiavime. Studentai automobilizuoti ir net jie, kurie turi galimybę važiuoti su 80 proc. lengvata nafig tas VT nereikalingas... Ir jie nevažiuos juo dėl kelių minučių greitesnės kelionės VT. Ir taip bus, kol automobilį turėti ir išlaikyti nebus LABAI BRANGU.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                      Niekas tuo neužsiims. Tai ne savivaldybės jėgoms, o ir politinės valios nėra bent judinti reikalą. Kaip minėjau, visokie siaurinimai, A juostos atimant ir taip per mažą skaičių juostų turinčiose magistralinėse gatvėse juostas, užuot paplatinus gatvę, yra tik profanacija, kuri sukels tik dar daugiau problemų.



                                      Juostos yra būtina, bet ne pakankama priemonė. Bet viskas turi būti daroma lygiagrečiai, realia mažinant automobilizaciją dideliais mokesčiais ir sprogimo būdu plėtojant VT visoje šalyje. Bet to nebus, todėl A juostos kai kur įrengtos visiškai negalvojant aplamai pablogins transporto padėtį tame rajone.



                                      Priklauso, nes, jei, pavyzdžiui, intensyvaus eismo 2 juostų gatvėje bus įrengti posūkio kairėn šviesoforai, neįrengiant papildomų sukimo kairėn juostų, ar jas padarius per trumpas, tai sankryža taps problemine. Todėl ir sakau, kad reikia protingai daryti, juostų padidinimas duoda efektą, bet jį galima eliminuoti debiliška eismo organizacija.
                                      Taip, niekas nesiims nes nėra politinės valios. O kas yra per mažas juostų skaičius? 2 juostos automobiliams yra maksimumas kuris turėtu būti miesto teritorijoje, daugiau gali būti tik autostradoje. Pas mus dažnai problema yra, kad yra per daug eismo juostų.

                                      Kad automobilistams kažkas sukels problemų tai čia nieko blogo nėra tame.

                                      Sutinku kad pas mus nėra daroma VT plėtojimo koks turėtu būti, bet tai nereiškia kad riekia platinti gatves automobiliams.
                                      Parašė jan Rodyti pranešimą

                                      6 juostų gatvė su tuneliais gali būti AB gatvės, C tikrai nereikia.
                                      Katogerija - ne argumentas. Kategorijas kilnoja kaip nori, pvz Konstitucijos prospektą padarė C kategorijos kad galėtu šluotų prisodinti. Realios kategorijos Vilniuje yra paimi tai kas ant popieriaus ir pakeli viena aukščiau.
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                      Visa tai mes puikiai žinome, bet reikia žiūrėti realios padėties. Naivu tikėti, kad žmonės persės į VT jei jiems šiknon nepradėsi spardyt
                                      Tai metas pradėti spardyti šiknon? O jūs siųūlot kaip tik didinti automobilizmą.
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Ar jūs bent matėte, kur prasideda spūstys Antakalnyje? Jei liks tik po vieną juostą, tai jos prasidės Antaviliuose... Niekas su tu nesitaikstys ir važiuos A juostomis.
                                      Tas būtų lengvai išsprendžiama pastačius kamerą su numerių atpažinimu A juostoje.
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Bus, nes kito varianto kaip nuvykti ten, kur reikia, žmonės neturės.
                                      Kaip tik gerai kad į kai kurias vietas negalima nuvykti automobiliu. Pvz senamiestyje turėtu būti uždraustas bet koks automobilių eismas (įskaitant ir gyventojų).
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Jūs kalbate apie kaip parašyta teorijoje, o praktika ir realus gyvenimas visai kas kita. Transporto problemą reikia spręsti kompleksiškai, o ne užsiiminėti profanacija. Niekas ten nepradės naudotis VT pats, jei jo nepriversi. A juostos neprivers persėsti iš automobilio, su kuriuo gali nuvažiuoti nuo durų iki durų, net jei miesto VT bus kiek greitesnis nei dabar. Nes automobiliu vis tiek greičiau išeina. Ypač tuos, kurie neturi kitų alternatyvų, o tokių tikrai daug. Dar vienas momentas. Pažiūrėkite, kas darosi prie universitetų barakų, prie Nacionalinio fizinių ir technologijų centro įvažiavime. Studentai automobilizuoti ir net jie, kurie turi galimybę važiuoti su 80 proc. lengvata nafig tas VT nereikalingas... Ir jie nevažiuos juo dėl kelių minučių greitesnės kelionės VT. Ir taip bus, kol automobilį turėti ir išlaikyti nebus LABAI BRANGU.
                                      Austrijoje, Vokietijoje, nyderlanduose tokia teorija yra realybė, o pas mus ne, tai gal problema ne teorijoje, o kad net nebandoma įgyvendinti?




                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        T. Narbuto g. dviračių takas ir viešojo transporto juosta.


                                        Nelabai suprantu kuri tai vieta ir kas tai išvis. Juk visur turėjo būti A juosta, ar ne?

                                        Comment


                                          Galvojau, kad čia "A" juosta bus iki Žvėryno kryžkelės. Vietos lyg ir buvo pakankamai. Kodėl taip nepadarė, neaišku.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X