Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Antakalnio g. pati yra gan siaura, prie didesnių sankryžų ir taip išplatėja iki 5 juostų - nelabai jau ten ir tebėra vietos, nebent ženkliai siaurinti ir taip siauras juostas.

    Variantas nebent būtų platinti iš 2+2 gatvės į 3+2, su 3 juostomis (2 + A) Centro kryptimi, nes realiai vakare Antakalnio g. nors ir aktyvi iš Centro, ten eismas nestovi, o gan stabiliai juda, tai atskira A juosta kaip ir nelabai daug ką pakeistų. Daugiausia naudos būtų ryte, nes realiai visos Antakalnio g. "butelio kaklelis" susidaro dėl sankryžos prie Šilo tilto ir Olandų žiedo.
    Bet čia tokios labiau fantazijos, neįsivaizduoju tokio grandiozinio projekto artimiausią dešimtmetį...
    Taip, visame gatvės ilgyje 6 juostų nereikia. Vietos platinimui yra pakankamai. Platūs šaligatviai ir žalios juostos. Aišku, tuoj visokie pseudoekologai pradės gailėti medelių, žolės, bet automobilių spūstys daugiau pridaro žalos, nei naudos duoda tie iškirsti medeliai...
    Išskyrus nuo L. Sapiegos g. iki žiedo - ten platinti nėra kur. Bet ten tik viena išeitis - minitunelio įrengimas centro kryptimi.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Strazde, aš apie tai, kad atvažiuoti su VT turi būti galimybė nuo pat ankstyvo ryto ir išvažiuoti iki vėlyvo vakaro, o ne tik tada, kai spūstys. Toks VT tikrai nepaskatins persėsti į jį.
      Diskusija buvo pradėta dėl to, kad atidavus A juostas VT automobiliai stovės kamštyje, bet prieš 7 ryto tai neaktualu vairuotojams nes tada kamščio dar nebūna, todėl tai nėra tinkamas argumentas kodėl tie kurie sėdi kamštyje nepersės.

      O šiaip tai kaip žinai aš esu už VT plėtrą didinant reisų kiekį tai ir ainščiau galima būtų paleisti.
      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
      Antakalnio g. pati yra gan siaura, prie didesnių sankryžų ir taip išplatėja iki 5 juostų - nelabai jau ten ir tebėra vietos, nebent ženkliai siaurinti ir taip siauras juostas.

      Variantas nebent būtų platinti iš 2+2 gatvės į 3+2, su 3 juostomis (2 + A) Centro kryptimi, nes realiai vakare Antakalnio g. nors ir aktyvi iš Centro, ten eismas nestovi, o gan stabiliai juda, tai atskira A juosta kaip ir nelabai daug ką pakeistų. Daugiausia naudos būtų ryte, nes realiai visos Antakalnio g. "butelio kaklelis" susidaro dėl sankryžos prie Šilo tilto ir Olandų žiedo.
      Bet čia tokios labiau fantazijos, neįsivaizduoju tokio grandiozinio projekto artimiausią dešimtmetį...
      Kad jeigu jau norim tramvajaus tai užtektų ir 1+T+T+1.

      Comment


        Antakalnio g. ideali tramvajaus trasai, nes visas rajonas pailgas ir labai efektyviai veiktų sistema. Troleibusai su autobusais važiuotų nuo troleibusų žiedo link Valakampių tilto, Nemenčinės pl., o į centrą visi studentai, sodininkai ir toliau patys antakalnio gyventojai tramvajumi.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Antakalnio g. ideali tramvajaus trasai, nes visas rajonas pailgas ir labai efektyviai veiktų sistema. Troleibusai su autobusais važiuotų nuo troleibusų žiedo link Valakampių tilto, Nemenčinės pl., o į centrą visi studentai, sodininkai ir toliau patys antakalnio gyventojai tramvajumi.
          Antakalnio g. yra vienintelė magistralinė gatvė rajone. Ją išjungus (atidavus dvi juostas tik VT), įvyks transporto kolapsas. Arba nauja magistralinė gatvė (tik klausimas, kur, nes geografija ir esamas užstatymas neleidžia), arba nereikia nesąmonių apie A juostas be gatvės platinimo.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Diskusija buvo pradėta dėl to, kad atidavus A juostas VT automobiliai stovės kamštyje, bet prieš 7 ryto tai neaktualu vairuotojams nes tada kamščio dar nebūna, todėl tai nėra tinkamas argumentas kodėl tie kurie sėdi kamštyje nepersės.

            O šiaip tai kaip žinai aš esu už VT plėtrą didinant reisų kiekį tai ir ainščiau galima būtų paleisti.


            Kad jeigu jau norim tramvajaus tai užtektų ir 1+T+T+1.
            Jei VT plėtojamas tokiu principu, kad važiuotų tik piko metu, tai nafig jis reikalingas? VT gerai veikia, kai gali važiuoti juo beveik negalvojant apie tvarkaraštį, o ne derintis prie kelių reisų per dieną... Čia visgi kalba ne apie Vilnius - Skuodas ar Vilnius - Kelmė susisiekimą...

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Sakai netilptų? Turiu omenyje kad ir gatvės centre, automobiliams paliekant po vieną juostą.
              Antakalnio pradžioje, ties žiedu prie Petro ir Povilo bažnyčia, nematau jokių galimybių. Nebent, kaip siūlo Riedutis, ties Olandų žiedu kur dabar yra 2+2, daryti 3+1. Centro kryptimi - 3, t.y. Išvažiavimui iš žiedo paliekant 1 juostą, nes realiai antros išvažiavimo juostos nelabai kas ir naudoja. Tada būtų galima ir A juostą iki pat žiedo atvesti. Klausimas, kiek tai realu ir atitinka eismo tvarkos reikalavimus.


              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                Taip, visame gatvės ilgyje 6 juostų nereikia. Vietos platinimui yra pakankamai. Platūs šaligatviai ir žalios juostos. Aišku, tuoj visokie pseudoekologai pradės gailėti medelių, žolės, bet automobilių spūstys daugiau pridaro žalos, nei naudos duoda tie iškirsti medeliai...
                Išskyrus nuo L. Sapiegos g. iki žiedo - ten platinti nėra kur. Bet ten tik viena išeitis - minitunelio įrengimas centro kryptimi.
                Toje atkarpoje gal galima daryti 3+1. Centro kryptimi - 3, Antakalnio - 1? Nes antra juosta iš žiedo niekas beveik neišvažinėja.

                Comment


                  Užtat suka kairėn į ambasadą ir K. Būgos g.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Jei nesivadovauti visokiom pseudonuostatom, gavių siaurintojų sektos dogmomis, tai platinti gatvę iki 6 juostų yra pakankamai vietos. Kitas dalykas, naudoti tas dvi naujas juostas kaip A, ar įrengti tramvajų, tai jau kita kalba.
                    Čia pralaidumo sektos garbintojų standartinė klaida juostų skaičių prilyginti judėjimo patogumui. Realiai 1+1 gatvė su apgalvotai išdėstytomis kišenėmis posūkiams (vietos kišenėms netgi padaugėja) pralaidumu beveik nenusileidžia 2+2 gatvei, o saugumo prasme netgi smarkiai lenkia (nes nebešokinėjama iš juostos į juostą, apšokant stabdančius gal pasukimui, o gal praleisti mamą su vežimėliu). Aišku išlieka VT problema, tad jam irgi reiktų savo juostų.

                    Comment


                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                      Antakalnio pradžioje, ties žiedu prie Petro ir Povilo bažnyčia, nematau jokių galimybių. Nebent, kaip siūlo Riedutis, ties Olandų žiedu kur dabar yra 2+2, daryti 3+1. Centro kryptimi - 3, t.y. Išvažiavimui iš žiedo paliekant 1 juostą, nes realiai antros išvažiavimo juostos nelabai kas ir naudoja. Tada būtų galima ir A juostą iki pat žiedo atvesti. Klausimas, kiek tai realu ir atitinka eismo tvarkos reikalavimus.

                      Labai puikus variantas, pritarčiau.

                      Beje, prieš tvarkant Antakalnio gatvę, gi buvo siūloma įrengti VT juostą centro kryptimi platinant gatvę, bet tam pasipriešino vietiniai "žalieji", nes juk reiktų kelioliką medelių nukirsti.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                        Toje atkarpoje gal galima daryti 3+1. Centro kryptimi - 3, Antakalnio - 1? Nes antra juosta iš žiedo niekas beveik neišvažinėja.
                        Man atrodo, pagal dabartinę turbo-žiedo konfigūraciją, ten net neįmanoma abiejų išvažiavimo juostų panaudoti. Tai atkarpoje iki žiedo tikrai būtų galima 3+1 be didelių nuostolių rengti.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Čia pralaidumo sektos garbintojų standartinė klaida juostų skaičių prilyginti judėjimo patogumui. Realiai 1+1 gatvė su apgalvotai išdėstytomis kišenėmis posūkiams (vietos kišenėms netgi padaugėja) pralaidumu beveik nenusileidžia 2+2 gatvei, o saugumo prasme netgi smarkiai lenkia (nes nebešokinėjama iš juostos į juostą, apšokant stabdančius gal pasukimui, o gal praleisti mamą su vežimėliu). Aišku išlieka VT problema, tad jam irgi reiktų savo juostų.
                          Va tik nereikia čia šitų siaurintojų sektantiškų dogmų apie pralaidumą. Pralaidumas yra tiesiškai proporcingas juostų skaičiui. Tai nereiškia, kad dvi juostos duoda automatiškai dvigubai didesnį pralaidumą, bet bent jau 70-80 proc. didesnį tai tikrai.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                            Va tik nereikia čia šitų siaurintojų sektantiškų dogmų apie pralaidumą. Pralaidumas yra tiesiškai proporcingas juostų skaičiui. Tai nereiškia, kad dvi juostos duoda automatiškai dvigubai didesnį pralaidumą, bet bent jau 70-80 proc. didesnį tai tikrai.
                            Čia vadovėliniai procentai iš keliams skirtos knygos. Gatvėse su šviesoforais truputį skiriasi situacija. Bet gi kam galvoti, kai 1950m jau kažkas parašė ir galima vadovautis visur ir visada nemąstant

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                              Va tik nereikia čia šitų siaurintojų sektantiškų dogmų apie pralaidumą. Pralaidumas yra tiesiškai proporcingas juostų skaičiui. Tai nereiškia, kad dvi juostos duoda automatiškai dvigubai didesnį pralaidumą, bet bent jau 70-80 proc. didesnį tai tikrai.
                              Puiku, tada tiesiam keturių juostų į vieną pusę gatves. Kamščių nebeliks iki pirmos sankryžos, kurioje vėl viskas strigs.

                              Comment


                                antakalnio g nesugebėjo rasti vietos dviračių takams, koks dar platinimas.
                                a juostos ten turėjo atsirasti iškart sovietams atsitraukus ir pradėjus masiškai vežti naudotus auto iš vokiečių.

                                Comment


                                  Kaip suprantu, JUDU ką tik patvirtino FB, kad Narbuto g. A juostos abipus bus daromos 2023m.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Bet kaip jie taip letai tiesia tas A juostas, nesuprantu. 3km per visus ateinancius metus?

                                    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-10-20 at 14.22.16.png
Views:	268
Size:	59,8 kB
ID:	2000483

                                    Comment


                                      Parašė jan Rodyti pranešimą
                                      antakalnio g nesugebėjo rasti vietos dviračių takams, koks dar platinimas.
                                      Platinimas buvo rimtai svarstomas – bet jam būtų reikėję kirsti medžius. Aišku, kai kuriose vietose jis neįmanomas, pvz. prie Šv. Petro ir Povilo bažnyčios, bet ten galima padaryti 3x1.

                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                        Platinimas buvo rimtai svarstomas – bet jam būtų reikėję kirsti medžius. Aišku, kai kuriose vietose jis neįmanomas, pvz. prie Šv. Petro ir Povilo bažnyčios, bet ten galima padaryti 3x1.
                                        Planavo berods penktą juostą kairiems posūkiams. Dėl medžių vietiniai užprotestavo. Aš siūliau medžius persodinti paeiliui, kad nereiktų iškart visų iškirtinėt. Bet su laiku išsirutoliojo žalioji banga ir planai matyt palaidoti

                                        Comment


                                          Čia irgi kitas svarbus dalykas - posūkiai į kairę važiuojant link Centro. Bene labiausiai eismui ta gatve trukdantis reiškinys.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X