Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nebūtų. Taip pat siūlai piko metu pasidomėti, kokie transporto srautai šalutinėse Antakalnio gatvėse, kaip dalyje V. Grybo, Šilo, L. Sapiegos ir kt. Jos tiesiog užkiša Antakalnio gatvę, kartu su iš Antavilių, Nemenčinės, Pabradės ir t.t. atvykstančiais.
    Šalutinės gatvės neturėtų būti apskritai tranzitinėmis. Tai būtų galima išspręsti sudarant vienakrypčio eismo gatves arba akligatvius, kad nebūtų pagundų apvažinėti kamščius, ir neapsimokėtų važiuoti Sapiegos, Grybo, Klinikų gatvėmis norint apvažiuoti Antakalnio g.
    Šilo, Žolyno gatvės jungia suburbiją su vienintele išilgine Antakalnio arterija, na bet tokią urbanistikos klaidą (užstatyti sodų bendrijas nepadarius padoraus susisiekimo) nereiktų spręsti didinant Antakalnio gatvės pralaidumą, o gerinant susisiekimą viešuoju transportu.
    Gatvėmis į pietus nuo kapinių daug kas apvažinėja Olandų žiedą ir Olandų gatvės kamštį, nors tos gatvės vietomis labai siauros, ypač Mildos g.

    Bet vėlgi, tai urbanistikos, o ne gatvių problemos, kurias reikia spręsti permąstant eismą visame mieste,

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Nebūtų. Taip pat siūlai piko metu pasidomėti, kokie transporto srautai šalutinėse Antakalnio gatvėse, kaip dalyje V. Grybo, Šilo, L. Sapiegos ir kt. Jos tiesiog užkiša Antakalnio gatvę, kartu su iš Antavilių, Nemenčinės, Pabradės ir t.t. atvykstančiais.
      Vidinėse gatvėse neturi būti tranzito, jeigu yra reikia imtis priemonių tai sustabdyti.

      Na bet taip, lietuvoje tai tiesiog visi važiuos A juosta vietoj to kad bent pagalvotų apie persėdimą į VT. O kadangi niekas niekada nebaudžia už važiavimą A juosta, tai čia tik sąžinės reikalas.

      Comment


        Siūlyti Antakalnio g. konvertuoti į A+1 galėtų tik žmogus, niekad Antakalnio g. ryte nevažiavęs.

        Comment


          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
          Siūlyti Antakalnio g. konvertuoti į A+1 galėtų tik žmogus, niekad Antakalnio g. ryte nevažiavęs.
          Butent to ir reikia, nes dabar troleibusai ir autobusai stovi kamstyje kaip ir visi kiti.

          Comment


            Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

            Butent to ir reikia, nes dabar troleibusai ir autobusai stovi kamstyje kaip ir visi kiti.
            Tada stovės visas Antakalnis. Antakalnio gatvę užkiša ne Antakalnio gatvės gyventojų automobiliai, o atvažiuojantys kaimiečiai iš kitų rajonų, iš Pabradės, Nemenčinės, ir t.t., iš visų Rokantiškių, N. Vilnios, Galgių ir t.t., kolektyvinių sodų masyvų ir miškų, kur jokio adekvataus VT nėra. taip pat rytinės Antakalnio dalies gatvelių, iš kurių iki Antakalnio g. apie 300 metrų, bet kai kur tiesiai išeiti nėra kaip, o ir iki stotelės Antakalnio gatvėje gaunasi ir dvigubai ilgesnis atstumas. O šiais laikais žmonės tingi vaikščioti.
            Paskutinis taisė Al1; 2022.10.19, 08:55.

            Comment


              Būtent.
              Antakalnis yra apgaulingai didelis rajonas. Visi įsivaizduoja, kad Antakalnis apsiriboja ties viena Antakalnio g., su Olandų žiedu viename gale ir Saulėtekiu kitame. Realiai, į Antakalnį "suplaukia" visi "sodininkai" iš Šiaurės-rytų/Rytų Vilniaus kampo. Reikia tik vieną žvilgsni mesti į absoliučiai apleistą ir neišvystytą susisiekimo infrastruktūrą, supančią Antakalnio g., kad tai suprast. Didžioji dalis šitos raizgalynės "sodų" suvažiuoja į vieną Antakalnio g. Visoje toje raizgalynėje ne tik kad nėra nė vieno normalaus arterinio kelio, bet apie viešąjį transportą tik pasvajoti galima.

              Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2022-10-19 092035.jpg
Views:	420
Size:	149,5 kB
ID:	2000028

              Comment


                Na, tai situacija nieada nepasikeis, o tik blogės ir VT nebus reali patogi alternatyva arti arterijos gyvenantiems. Tai nenoras imtis veiksmų dabar baigsis blogiau visiems dėl didėjančių eismo intensyvumų.
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                  Siūlyti Antakalnio g. konvertuoti į A+1 galėtų tik žmogus, niekad Antakalnio g. ryte nevažiavęs.
                  Arba važiavęs ir nenorintis daugiau ten važiuoti kol nebus VT prioriteto?
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                  Tada stovės visas Antakalnis. Antakalnio gatvę užkiša ne Antakalnio gatvės gyventojų automobiliai, o atvažiuojantys kaimiečiai iš kitų rajonų, iš Pabradės, Nemenčinės, ir t.t., iš visų Rokantiškių, N. Vilnios, Galgių ir t.t., kolektyvinių sodų masyvų ir miškų, kur jokio adekvataus VT nėra. taip pat rytinės Antakalnio dalies gatvelių, iš kurių iki Antakalnio g. apie 300 metrų, bet kai kur tiesiai išeiti nėra kaip, o ir iki stotelės Antakalnio gatvėje gaunasi ir dvigubai ilgesnis atstumas. O šiais laikais žmonės tingi vaikščioti.
                  Tai gal tada tie "kaimiečiai" pradės truputi mastyti apie keliavimo aternatyvas ar suburbizacijos žalą. Nes panašu kad kol nėra tiesioginio nemalonumo pačiam, smegenys už vairo neįsijungia.


                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


                    Tai gal tada tie "kaimiečiai" pradės truputi mastyti apie keliavimo aternatyvas ar suburbizacijos žalą. Nes panašu kad kol nėra tiesioginio nemalonumo pačiam, smegenys už vairo neįsijungia.
                    Nepradės, nes jokios alternatyvos didelė jų dalis neturi. Štai pavyzdys. Pirmasis priemiestinis autobusų reisas Švenčionys - Vilnius į Vilnių atvyksta po 7 val ryto, Antakalniu važiuoja kažkur 7.05-7.10. Per vėlu. Ir dar. Tai supezęs mikrobas, o ne normalus autobusas...

                    Comment


                      Kodėl per vėlu?

                      Comment


                        Per vėlu, nes tik 7 su minutėmis Antakalnyje. O jei žmogui reikia į Santariškes? Gydymo įstaigos dirba nuo 7 val. Jau nekalbant apie tai, kad yra darbų, kurie prasideda 7 val. Ir kas belieka - tik automobilis. Gerai, ryte apie 7 val. dar gatvės neužkimštos, bet po darbo tokie žmonės savo transportu užkiša gatves vakarinio piko metu...
                        Paskutinis taisė Al1; 2022.10.19, 19:11.

                        Comment


                          Na tikrai ne visi nuo 7 dirba...

                          Comment


                            Apie visus ir nekalbu, tik apie tuos, kurie dirba nuo 7 ar dar anksčiau pradeda.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                              Nepradės, nes jokios alternatyvos didelė jų dalis neturi. Štai pavyzdys. Pirmasis priemiestinis autobusų reisas Švenčionys - Vilnius į Vilnių atvyksta po 7 val ryto, Antakalniu važiuoja kažkur 7.05-7.10. Per vėlu. Ir dar. Tai supezęs mikrobas, o ne normalus autobusas...
                              Aha, nes didžiausios grūstys antakalnyje būna prieš 7 val?

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                Nepradės, nes jokios alternatyvos didelė jų dalis neturi. Štai pavyzdys. Pirmasis priemiestinis autobusų reisas Švenčionys - Vilnius į Vilnių atvyksta po 7 val ryto, Antakalniu važiuoja kažkur 7.05-7.10. Per vėlu. Ir dar. Tai supezęs mikrobas, o ne normalus autobusas...
                                Laikas kraustytis į Vilnų, tame pačiame antakalnyje daug parduodamų butų ir naujai statybai dar sočiai vietos.
                                Flickr

                                Comment


                                  Strazde, aš apie tai, kad atvažiuoti su VT turi būti galimybė nuo pat ankstyvo ryto ir išvažiuoti iki vėlyvo vakaro, o ne tik tada, kai spūstys. Toks VT tikrai nepaskatins persėsti į jį.

                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Laikas kraustytis į Vilnų, tame pačiame antakalnyje daug parduodamų butų ir naujai statybai dar sočiai vietos.
                                  Ne, Antakalnis ir taip kompaktiškai užstatytas ir visi nauji užstatymai galimi tik toliau nuo pagrindinės Antakalnio gatvės. O ten gatvelės siauros, su transportu problema. Iš tikrųjų, atrodo, kad Antakalnyje VT daug, bet iš tiesų jis koncentruotas tik toje vienoje gatvėje ir nepakankamai aptarnauja atokesnius kvartalus.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2022.10.20, 10:12.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Įdomu ką tas tunelis turėtų pakeisti? Apie Maironio g. tranzito naikinimą senai kalbama. Tunelis visą srautą ir kamščius perkels prie Mindaugo tilto ir tiek.

                                    Jau tada geriau investuot į tą išsvajotą tramvajaus liniją Antakalnio gatvėje.
                                    Tik kur ją sutalpinti Antakalnio g.?

                                    Comment


                                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                      Tik kur ją sutalpinti Antakalnio g.?
                                      Sakai netilptų? Turiu omenyje kad ir gatvės centre, automobiliams paliekant po vieną juostą.

                                      Comment


                                        Jei nesivadovauti visokiom pseudonuostatom, gavių siaurintojų sektos dogmomis, tai platinti gatvę iki 6 juostų yra pakankamai vietos. Kitas dalykas, naudoti tas dvi naujas juostas kaip A, ar įrengti tramvajų, tai jau kita kalba.

                                        Comment


                                          Antakalnio g. pati yra gan siaura, prie didesnių sankryžų ir taip išplatėja iki 5 juostų - nelabai jau ten ir tebėra vietos, nebent ženkliai siaurinti ir taip siauras juostas.

                                          Variantas nebent būtų platinti iš 2+2 gatvės į 3+2, su 3 juostomis (2 + A) Centro kryptimi, nes realiai vakare Antakalnio g. nors ir aktyvi iš Centro, ten eismas nestovi, o gan stabiliai juda, tai atskira A juosta kaip ir nelabai daug ką pakeistų. Daugiausia naudos būtų ryte, nes realiai visos Antakalnio g. "butelio kaklelis" susidaro dėl sankryžos prie Šilo tilto ir Olandų žiedo.
                                          Bet čia tokios labiau fantazijos, neįsivaizduoju tokio grandiozinio projekto artimiausią dešimtmetį...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X