A juosta iki stotelės 99% laiko bus nenaudinga. Geriau jau būtų nuo kitos pusės pradėję.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąČia yra eilinis Vilniaus plano feilas projektavimo stadijoje, kai susikoncentruojama tik į vieną užduoties punktą, šiuo atveju A juostą. A juosta padaryta, o kas aplink... sukites kaip noritParašė Riedis Rodyti pranešimąPrieš metus ten kameros nebuvo (pagal google maps), apsaugai vargu ar svarbu stebėti Ozo g., kai jie kitus išvažiavimus jau seniausiai akivaizdžiai stebi.
Nenustebčiau jei tokia praktika yra jau kurį laiką, jeigu tereikia prijungti prie stulpo elektros kamerą ir saugyklą. O jeigu ne, tai neįsivaizduoju kaip daugiau vertintų eismo pokyčius pakliūnančius ne į esamų kamerų aprėptis - momentiniais tyrimais? Paliekam kol kas pasiskųs, kad blogai?
Comment
-
Tai tos dobilų sankryžos ir taip nėra labai saugios dėl didelio greičio pagrindiniame kelyje, ypač su trumpom lėtėjimo/greitėjimo juostom.
PoDV siūlomas variantas įdomus, bet tada apsižioplins visi, kas nepasirinks tinkamos juostos iš anksto ir piko metu, kuris ten daug ilgesnis paros laikotarpyje autobusai neturės galimybės greičiau pravažiuoti. Nas ir visi nepataikę liks suirzę, kad nenuvažiavo kur reikia - iki įpročių pokyčio būtų visiškas chaosas (stabdymas iki 0km/h ir pan.)
Man atrodytų tinkamas toks variantas ilgalaikėje perspektyvoje, tik vietoj A juostų, panaudojant tą Ignalina iškirptą salelę, bet tai jau laikoma labai nesaugu šalutinio kelio dalyvių atžvilgiu. Nors tai realiai vyksta Pilaitės pr., kur vietoje kuoliukų yra ištisinės linijos, kurias vairuotojai ignoruoja.
Šiaip peržiūrėjus daugiau video panašu, kad ta A juostos ištisinės pradžia "triggerina" nemažą dalį vairuotojų (stabdo arba puola rikiuotis)Paskutinis taisė Riedis; 2022.09.24, 08:59.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąTai tos dobilų sankryžos ir taip nėra labai saugios dėl didelio greičio pagrindiniame kelyje, ypač su trumpom lėtėjimo/greitėjimo juostom.
PoDV siūlomas variantas įdomus, bet tada apsižioplins visi, kas nepasirinks tinkamos juostos iš anksto ir piko metu, kuris ten daug ilgesnis paros laikotarpyje autobusai neturės galimybės greičiau pravažiuoti. Nas ir visi nepataikę liks suirzę, kad nenuvažiavo kur reikia - iki įpročių pokyčio būtų visiškas chaosas (stabdymas iki 0km/h ir pan.)
Vietoj reklamų būtų gerai virš kievkienos juostos įrengti kryptis. Pirma juosta - Centras (Kaunas, Alytus...), Antra juosta - Baltupiai (A14 Utena), Trečia/Ketvirta juosta - Švenčionys.
Jeigu savivaldybė vaizduoja esanti progresyvi, tai turėtų ir ženklinimo nepamiršti.
- 9 patinka
Comment
-
Sprendžiant iš kitų vietų pakeitimų, retas vairuotojas vadovaujasi krypčių ženklais, geriausiu atveju seka horizontalųjį ženklinimą ir tai matosi, kad nebūtinai (Pilaitės pr./Outlet išvažiavimai) - labiausiai dėmesį atkreipia fiziniai barjerai, bet nuo jų kurį laiką kyla panika (Konstitucijos pr. nuo Upės g.)
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Comment
-
O nebūtų galima maždaug nuo Akropolio nuovažos iš abiejų A juostos pusių palikti tik punktyrą, bet nupiešti ten geltonus korius?
Sprendimas be abejo toli gražu netobulas, bet be didesnių finansinių įdėjimų čia nieko kito nepavyktų.
Nebent daryti 1+A+kuoliukai+2, t.y. ant viaduko sudaryti atskirą važiuojamąją dalį važiuojantiems tiesiai, o atskirus kuoliukais/gumbais - važiuojąmąją dalį norintiems įvažiuoti arba išvažiuoti iš Ozo gatvės. Taip būtų sudaryta papildoma dubliuojanti gatvelė, kas šiaip yra gana dažnas sprendimas bent kažkiek išspręsti dobilo sankryžos saugumo problemą. Rikiuotis į tą papildomą gatvelę reikėtų atkarpoje tarp Akropolio išvažos ir pirmosios dobilo nuovažos.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPanašios avarinės situacijos, kai reikia persirikiuoti per kelias juostas, yra ir Pilaitės prospekte prie didžiosios išparduotuvės
P.S. Diskusiją geriau tęsti "A" juostų temoje
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Situacijos nebūtų avarinės jeigu nebūtų nelegaliai važiuojančių A juosta.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Problema ne A juostos nelegalai, o rikiuojantis per dvi juostis sužiūrėt kas atvažiuoja iš greitėjimo juostos ir ar tave mato bei praleidžia. Teko važiuot - švelniai tariant labai nejauku. Kitą kartą turbūt nelegaliai A juosta važiuosiu, kaip dauguma ir daro.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne, a juostos nelegalai yra problema, nes jeigu jų nebūtų tai tas rikiavimasis būtų lygiai toks pat kaip ir betkur kitur į lėtėjimo juostą.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kitur nėra rikiavimosi per dvi juostas. Ir dar tokiame trumpame atstume. Pagal tai kur punktyras, ten praktiškai skersai turi šaut.
Pagrindinis kliuvinys tai nebent jei daugiau auto eilutė nelegaliai važiuoja A juosta ir neįleistų piktybiškai. O dideliam eisme visuose dobiluose būna vairuotojų nesusikontaktavimo.
Glumina pirmą kartą nebent tik tai, kad nuo Akropolio nuovažos punktyras, tada ištisinė (po viaduku nuo kurio video) ir prieš nusukimą į GV centro link vėl punktyras. Gal dėl to dalis susipainioja, nekalbant apie piktybinius.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąT. Narbuto g. dviračių takas ir viešojo transporto juosta
Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kitur nėra rikiavimosi per dvi juostas. Ir dar tokiame trumpame atstume. Pagal tai kur punktyras, ten praktiškai skersai turi šaut.
Ten gal reikia to autobusinio kalniuko kur autobusas pervažiuoja bet lengvoji pasikabina? tada bus mažiau nelegalų.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Pradėkime nuo to, kad man kaip autobuso vairuotojui yra draudžiama važiuoti ten 60km/h greičiu.
Parašė ttttt
Tiesiog pripratot prie kilimo takų, kuriuose vienoje juostoje telpa du X5, todėl ir matot problemą. Išbadysit, pamatysit, kad viskas puikiausiai veikia - patiks.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąOk, galvojau ten 50km/h, my bad. Čia viskas, prie ko galima buvo prikibti, ar bus dar kažkokių būtent "anti-siaurintojų" argumentų?Paskutinis taisė dondc; 2022.09.30, 10:27. Priežastis: @digital skyrė įspėjimą ir pranešimą vėl perkėlė, tag'uoju @ttttt, kad matytų pranešimą.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Ar gali būti, kad buvo modifikuotas Dariaus ir Girėno g. projektas ir už Naujininkų stotelės naujoje vietoje atkarpoje nebus daroma A juosta (pažymėjau)? Pravažiuojant pasirodė, kad nauji bortai iškart už stotelės sudėti senųjų vietoje ir vietos A juostai nėra. Taip pat iš šviesoforo kameros atrodo, kad už stotelės bortas eina kampu ir baigiasi A juosta.
Jei taip, tai labai apmaudu, kad neaišku dėl ko nukertama A juosta, kuri toliau nuosekliai eina iki pat centro ir ateityje būtų galėjusi būti pratęsta Dariaus ir Girėno gatve link oro uosto ir šioje vietoje nesuteikiamas šioks toks prioritetas VT.
- 1 patinka
Comment
-
Tiriant naujas Gūglo palydovines nuotraukas pastebėjau tą patį.
Spėju, A juostai būtų reikėję iškirsti medžius. Klausimas, kam tada reikėjo naikinti pravažiavimą per troleibusų žiedą.
Liūdna, kad VMS kuo toliau, tuo labiau deda skersą ant VT.Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.10.05, 18:39.
- 3 patinka
Comment
Comment