Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    A juosta iki stotelės 99% laiko bus nenaudinga. Geriau jau būtų nuo kitos pusės pradėję.

    Comment


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
      Čia yra eilinis Vilniaus plano feilas projektavimo stadijoje, kai susikoncentruojama tik į vieną užduoties punktą, šiuo atveju A juostą. A juosta padaryta, o kas aplink... sukites kaip norit
      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
      Prieš metus ten kameros nebuvo (pagal google maps), apsaugai vargu ar svarbu stebėti Ozo g., kai jie kitus išvažiavimus jau seniausiai akivaizdžiai stebi.

      Nenustebčiau jei tokia praktika yra jau kurį laiką, jeigu tereikia prijungti prie stulpo elektros kamerą ir saugyklą. O jeigu ne, tai neįsivaizduoju kaip daugiau vertintų eismo pokyčius pakliūnančius ne į esamų kamerų aprėptis - momentiniais tyrimais? Paliekam kol kas pasiskųs, kad blogai?
      Šiek tiek absurdiška projektuoti taip, kad intensyvaus eismo gatvėje būtų sukuriamos avarinės situacijos.

      Comment


        Tai tos dobilų sankryžos ir taip nėra labai saugios dėl didelio greičio pagrindiniame kelyje, ypač su trumpom lėtėjimo/greitėjimo juostom.
        PoDV siūlomas variantas įdomus, bet tada apsižioplins visi, kas nepasirinks tinkamos juostos iš anksto ir piko metu, kuris ten daug ilgesnis paros laikotarpyje autobusai neturės galimybės greičiau pravažiuoti. Nas ir visi nepataikę liks suirzę, kad nenuvažiavo kur reikia - iki įpročių pokyčio būtų visiškas chaosas (stabdymas iki 0km/h ir pan.)
        Man atrodytų tinkamas toks variantas ilgalaikėje perspektyvoje, tik vietoj A juostų, panaudojant tą Ignalina iškirptą salelę, bet tai jau laikoma labai nesaugu šalutinio kelio dalyvių atžvilgiu. Nors tai realiai vyksta Pilaitės pr., kur vietoje kuoliukų yra ištisinės linijos, kurias vairuotojai ignoruoja.

        Šiaip peržiūrėjus daugiau video panašu, kad ta A juostos ištisinės pradžia "triggerina" nemažą dalį vairuotojų (stabdo arba puola rikiuotis)
        Paskutinis taisė Riedis; 2022.09.24, 08:59.
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
          Tai tos dobilų sankryžos ir taip nėra labai saugios dėl didelio greičio pagrindiniame kelyje, ypač su trumpom lėtėjimo/greitėjimo juostom.
          PoDV siūlomas variantas įdomus, bet tada apsižioplins visi, kas nepasirinks tinkamos juostos iš anksto ir piko metu, kuris ten daug ilgesnis paros laikotarpyje autobusai neturės galimybės greičiau pravažiuoti. Nas ir visi nepataikę liks suirzę, kad nenuvažiavo kur reikia - iki įpročių pokyčio būtų visiškas chaosas (stabdymas iki 0km/h ir pan.)
          Turime Akropolio viaduką.

          Vietoj reklamų būtų gerai virš kievkienos juostos įrengti kryptis. Pirma juosta - Centras (Kaunas, Alytus...), Antra juosta - Baltupiai (A14 Utena), Trečia/Ketvirta juosta - Švenčionys.

          Jeigu savivaldybė vaizduoja esanti progresyvi, tai turėtų ir ženklinimo nepamiršti.

          Comment


            Sprendžiant iš kitų vietų pakeitimų, retas vairuotojas vadovaujasi krypčių ženklais, geriausiu atveju seka horizontalųjį ženklinimą ir tai matosi, kad nebūtinai (Pilaitės pr./Outlet išvažiavimai) - labiausiai dėmesį atkreipia fiziniai barjerai, bet nuo jų kurį laiką kyla panika (Konstitucijos pr. nuo Upės g.)
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
              Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-09-23 at 23-17-31 Vilniaus A juostų pertvarka į A+ kam daugiau „pliusų“, o kam „minusų“ KOMENTARAI.png
Views:	1075
Size:	26,4 kB
ID:	1993888
              Dar reiktų panaikinti visokias socialines paslaugas ubagams, pencinykams, invalidams ir šiaip neteisingiems, nes nu trukdo man įsivaizduot pasaulio bamba.

              Comment


                O nebūtų galima maždaug nuo Akropolio nuovažos iš abiejų A juostos pusių palikti tik punktyrą, bet nupiešti ten geltonus korius?

                Sprendimas be abejo toli gražu netobulas, bet be didesnių finansinių įdėjimų čia nieko kito nepavyktų.

                Nebent daryti 1+A+kuoliukai+2, t.y. ant viaduko sudaryti atskirą važiuojamąją dalį važiuojantiems tiesiai, o atskirus kuoliukais/gumbais - važiuojąmąją dalį norintiems įvažiuoti arba išvažiuoti iš Ozo gatvės. Taip būtų sudaryta papildoma dubliuojanti gatvelė, kas šiaip yra gana dažnas sprendimas bent kažkiek išspręsti dobilo sankryžos saugumo problemą. Rikiuotis į tą papildomą gatvelę reikėtų atkarpoje tarp Akropolio išvažos ir pirmosios dobilo nuovažos.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Panašios avarinės situacijos, kai reikia persirikiuoti per kelias juostas, yra ir Pilaitės prospekte prie didžiosios išparduotuvės

                  P.S. Diskusiją geriau tęsti "A" juostų temoje
                  ​​​​​​
                  Situacijos nebūtų avarinės jeigu nebūtų nelegaliai važiuojančių A juosta.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Situacijos nebūtų avarinės jeigu nebūtų nelegaliai važiuojančių A juosta.
                    Problema ne A juostos nelegalai, o rikiuojantis per dvi juostis sužiūrėt kas atvažiuoja iš greitėjimo juostos ir ar tave mato bei praleidžia. Teko važiuot - švelniai tariant labai nejauku. Kitą kartą turbūt nelegaliai A juosta važiuosiu, kaip dauguma ir daro.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Problema ne A juostos nelegalai, o rikiuojantis per dvi juostis sužiūrėt kas atvažiuoja iš greitėjimo juostos ir ar tave mato bei praleidžia. Teko važiuot - švelniai tariant labai nejauku. Kitą kartą turbūt nelegaliai A juosta važiuosiu, kaip dauguma ir daro.
                      Ne, a juostos nelegalai yra problema, nes jeigu jų nebūtų tai tas rikiavimasis būtų lygiai toks pat kaip ir betkur kitur į lėtėjimo juostą.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Ne, a juostos nelegalai yra problema, nes jeigu jų nebūtų tai tas rikiavimasis būtų lygiai toks pat kaip ir betkur kitur į lėtėjimo juostą.
                        Kitur nėra rikiavimosi per dvi juostas. Ir dar tokiame trumpame atstume. Pagal tai kur punktyras, ten praktiškai skersai turi šaut.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Kitur nėra rikiavimosi per dvi juostas. Ir dar tokiame trumpame atstume. Pagal tai kur punktyras, ten praktiškai skersai turi šaut.
                          Nežinau, šiandien išbandžiau, tai visiškai nematau bėdų atvažiavus iš toliau. Punktyrų pradžioje automobilis pasisuka kaip tik į atvažiuojančius, tai visi aiškiai matosi. Tiesiog nereikia lėkti, vis vien pridaryta kalniukų kurie daugmaž 20-30km/h skirti.

                          Pagrindinis kliuvinys tai nebent jei daugiau auto eilutė nelegaliai važiuoja A juosta ir neįleistų piktybiškai. O dideliam eisme visuose dobiluose būna vairuotojų nesusikontaktavimo.

                          Glumina pirmą kartą nebent tik tai, kad nuo Akropolio nuovažos punktyras, tada ištisinė (po viaduku nuo kurio video) ir prieš nusukimą į GV centro link vėl punktyras. Gal dėl to dalis susipainioja, nekalbant apie piktybinius.
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            T. Narbuto g. dviračių takas ir viešojo transporto juosta

                            Sankryžoje labai blogai, kad gerokai sutrumpėjo Sietyno VT stotelė. Jau anksčiau visi ten netilpdavo. Dabar situacija bus dar sudėtingesnė. Aišku, kai yra antra juosta, tai gal nėra didelės problemos apvažiuoti laukiančius auobusus/troleibusus, bet vis tiek.
                            Paskutinis taisė digital; 2022.09.26, 20:15. Priežastis: pridėta citata
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Mano manymu joje reikėtų naikinti įvažą ir padaryt A juostą pirmoje juostoje. Bent iki kitos stotelės, o iš tikrųjų, tai iki pat Savanorių žiedo.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Kitur nėra rikiavimosi per dvi juostas. Ir dar tokiame trumpame atstume. Pagal tai kur punktyras, ten praktiškai skersai turi šaut.
                                Tai kad ne, viskas normaliai ir nesukelia problemų rikiuotis jei nėra nelegalų.

                                Ten gal reikia to autobusinio kalniuko kur autobusas pervažiuoja bet lengvoji pasikabina? tada bus mažiau nelegalų.

                                Comment


                                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                  Pradėkime nuo to, kad man kaip autobuso vairuotojui yra draudžiama važiuoti ten 60km/h greičiu.
                                  Ką? O ant kiek?

                                  Parašė ttttt

                                  Tiesiog pripratot prie kilimo takų, kuriuose vienoje juostoje telpa du X5, todėl ir matot problemą. Išbadysit, pamatysit, kad viskas puikiausiai veikia - patiks.
                                  Prie ko čia lengvosios mašinos, kai kalba eina apie sunkųjį VT? Ta prasme nauji Solaris trūlikai 5 cm platesni už senesnius Škoda, nors STR'ai rašyti dar prie pastarųjų. Gal žinai, kodėl LT labiau siaurinamos VT juostos nei Olandijoj?
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment



                                    Click image for larger version

Name:	image_126906.png
Views:	553
Size:	1,93 MB
ID:	1995460
                                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                    Ok, galvojau ten 50km/h, my bad. Čia viskas, prie ko galima buvo prikibti, ar bus dar kažkokių būtent "anti-siaurintojų" argumentų?
                                    ttttt, Olandijoj skirtingi numatyti juostų pločiai tarp 50 ir 60 km/h greičio gatvių. Taigi, tai nėra tik „čia viskas“. Malonėk atsakyti į pastarojo pranešimo antrąją dalį.
                                    Paskutinis taisė dondc; 2022.09.30, 10:27. Priežastis: @digital skyrė įspėjimą ir pranešimą vėl perkėlė, tag'uoju @ttttt, kad matytų pranešimą.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Ar gali būti, kad buvo modifikuotas Dariaus ir Girėno g. projektas ir už Naujininkų stotelės naujoje vietoje atkarpoje nebus daroma A juosta (pažymėjau)? Pravažiuojant pasirodė, kad nauji bortai iškart už stotelės sudėti senųjų vietoje ir vietos A juostai nėra. Taip pat iš šviesoforo kameros atrodo, kad už stotelės bortas eina kampu ir baigiasi A juosta.

                                      Jei taip, tai labai apmaudu, kad neaišku dėl ko nukertama A juosta, kuri toliau nuosekliai eina iki pat centro ir ateityje būtų galėjusi būti pratęsta Dariaus ir Girėno gatve link oro uosto ir šioje vietoje nesuteikiamas šioks toks prioritetas VT.
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        Tiriant naujas Gūglo palydovines nuotraukas pastebėjau tą patį.

                                        Spėju, A juostai būtų reikėję iškirsti medžius. Klausimas, kam tada reikėjo naikinti pravažiavimą per troleibusų žiedą.

                                        Liūdna, kad VMS kuo toliau, tuo labiau deda skersą ant VT.
                                        Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.10.05, 18:39.

                                        Comment


                                          Jei vietos dėl medžių trūksta, juk galima saugumo salelės sąskaita didinti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X