Dėl Kalvarijų g. yra toks paaiškinimas iš savivaldybės: gatvėje reikia tiesti ir tvarkyti lietaus nuotekas. To pasekoje bus rengiamas jų tvarkymo projektas ir tada gatvė bus iš esmės atnaujinama (šaligatviai, kelias, siaurinimas) po to. Tad dabar pabraižytos juostos ir patvarkytos kelios vietos tam kartui. Kodėl taip ilgai viskas užtruko - nežinau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąEismo pokyčiai sostinės Kalvarijų gatvėje: atsirado naujos A+ juostosNaujos atkarpos įrengtos: tarp Šeimyniškių g. ir Trimitų g. – 0,8 km; tarp Daugėliškio g. ir Konstitucijos pr. – 0,8 km; tarp Žalgirio g. ir J. Treinio g. – 0,7 km. Su naujai įrengtomis atkarpomis nuo šiol Kalvarijų gatvė iš viso turės 4,4 kilometrų A+ juostų.
Kaip informuoja Vilniaus savivaldybė, skaičiavimai rodo, kad papildomos A+ juostų atkarpos Kalvarijų gatvėje vienam žmogui, keliaujančiam viešuoju transportu, sutaupys 7 valandas per metus.
Iki Kalvarijų–Kareivių gatvių sankryžos įrengtos dvi abiejų krypčių A+ juostų atkarpos, kuriomis gali važiuoti viešasis transportas, dviračiai, mopedai, lengvieji keturračiai, elektromobiliai ir motociklai.
https://www.diena.lt/naujienos/vilni...uostos-1089421
Ir iš kur atsiranda tokie siaurintojai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Susiaurinus gatvę labai sėkmingai pavyko padaryti kamščius visoje Kalvarijų gatvėje net rugpjūčio mėnesį.
Ir iš kur atsiranda tokie siaurintojai.
https://cdn.geekwire.com/wp-content/...08/kw8DaST.gif
Jei kas nors nori bet kokia kaina atsivežti savo dvi tonas sveriančias geldas į centrą ir jomis užparkuoti visus įmanomus kampus, nereiškia, kad tai yra racionalu skatinti.
- 20 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąracionaliau naudoti miesto infrastruktūrą
Dalis srauto persikels į Geležinio Vilko ir Rinktinės gatves, dalis liks Kalvarijų gatvėje, paralyžiuodamą ir viešąjį transportą.
Lauksime kuo tas siaurintojas iš Tauragės "nudžiugins", kai rugsėjį padidės eismo intensyvumas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVisa atkarpa nuo Žaliojo tilto iki "Sigmos" darbo deinomis tapo ištisu kamščiu. Dalis srauto persikels į Geležinio Vilko ir Rinktinės gatves.
Lauksime kuo tas siautintojas iš Tauragės nudžiugins kai rugsėjį padidės eismo intensyvumas.
Gatvė susiaurinta nebuvo. Yra suplanuotas juostų susiaurinimas, kai bus tvarkoma gatvė. Bet juostų skaičius išliks toks pat.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVisa atkarpa nuo Žaliojo tilto iki "Sigmos" darbo deinomis tapo ištisu kamščiu. Dalis srauto persikels į Geležinio Vilko ir Rinktinės gatves.
Lauksime kuo tas siautintojas iš Tauragės nudžiugins kai rugsėjį padidės eismo intensyvumas.
- 19 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Susiaurinus gatvę labai sėkmingai pavyko padaryti kamščius visoje Kalvarijų gatvėje net rugpjūčio mėnesį.
Ir iš kur atsiranda tokie siaurintojai.
Parašė VLR Rodyti pranešimąpo karo iš kaimų į Vilniaus mikrorajoninius narvus suvežti kaimiečiai, kurie, pastovėję kamštyje, gal pagaliau supras, kad automobiliai miesto centre nėra tvarus sprendimas.
Paskutinis taisė Sula; 2022.08.06, 11:52.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTaigi to ir buvo siekta. Priverstinis persodinimas į VT.
po karo iš kaimų į Vilniaus mikrorajoninius narvus suvežti kaimiečiai (o tai sudaro 90% Vilniaus gyventojų) naudojosi VT ir nesidrovėjo nueiti kojomis dešimtį kilometrų.
p.s. palaikau A juostų tinklo plėtimą, bet nereikia kvailų argumentų dėlioti kas buvo prieš 100 metų ir atseit ir dabar reikėtų taip elgtis.
Prieš 120 metų kaimuose net medinių būdelių nebuvo, ~1915m. vokiečiai baudomis privertė statyti ar bent jau duobes su lentomis įsirengti. Gal irgi argumentas sugrįžti prie šikimo aplink sodybas visur?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Kol važinėja absoliutūs kledarai trulikai kuriuose galima nutrokšti, tai manau neskatina jie tikrai naudotis VT.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąApie tai ir šneka, kad gyventojai nebegalės turėti automobilių, o privalės eiti pėsčiomis arba važiuoti VT, jei toks yra. Taip, 60-aisiais nereikėjo versti. Automobilius turėjo vienetai. Arklių mieste jau irgi nebebuvo.
- 17 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąHmm, įdomu įdomu. Kitose vietose tai yra atskiras takas. Gal šitą atkarpą dėl medžių dabar palieka taip, o kartu su 2 etapu nuties siaurinant gatvę?
Dar vienas pavyzdis, susijęs su kairiojo kranto dviračiu taku - Žygimantų gatvė, kur irgi VT vėlavimai link Operos žiedo piko metu siekia po 10-15 min. Kažkodėl A juosta toje vietoje yra priešinga kryptimi, link Antakalnio, nors jokių kamščių ta kryptimi nebūna.
Kodėl VMS yra taip dėjusi ant viešojo transporto?
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Manau nereikia gąsdinti nebūtais dalykais. Automobilį turėti galėsi, juo važinėti ir naudotis irgi galėsi. BET turėsi infrastruktūros tiek pat, kiek turi kiti. Tai reiškia, kad gatvėse juostų skaičius bus toks, koks yra ir kitiems dalyviams (su išimtimis, 1 juosta automobiliams, 1 VT, dviračių takas, pėsčiųjų takas, želdynai), o už parkingą ir taršą reikės susimokėt. Kitaip tariant baigiasi nemokami pietūs kitų sąskaita automobilių vairuotojams.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVisa atkarpa nuo Žaliojo tilto iki "Sigmos" darbo deinomis tapo ištisu kamščiu - taip atseit "racionaliau naudojama miesto infrastruktūra".
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKol važinėja absoliutūs kledarai trulikai kuriuose galima nutrokšti, tai manau neskatina jie tikrai naudotis VT.
Comment
Comment