Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Kažkas tokio yra Ozo g. viaduke virš Ukmergės g. Bet tą dalyką planuojama (arba buvo planuojama, kai viešinimas vyko) naikinti.
    Dabartinis variantas yra daug geresnis darnaus judumo prasme: lengviau pėstiesiems/dviračiams judėti. Siūlomam projekte pietinėj pusėj išvis nebelieka pėsčiųjų tako? Reikės eiti iki naujo viaduko? Kosmosas

    Miesto centrinėse dalyse dobilų neturi būti. Jie tinka prie Gariūnų, bet ne vidury miesto Ukmergės, Ozo, GV gatvėse

    Comment


      Ar aš vienas pastebėjau, kad mistiškai dingo 2017 metų (t.y. dar prie Šimašiaus) planai padaryti A juostas Rygos ir D&G gatvėse?
      Vilniaus savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Tomas Kamaitis 15min teigė, kad planuojama šiais metais turėti papildomas A juostas trijose miesto gatvėse, kur eismas labai intensyvus. Ir, žada savivaldybė, šios juostos neatsiras paaukojus visiems automobiliams skirtą gatvės dalį. „Šiais metais praplatinus važiuojamąją dalį trijose intensyviausio eismo miesto gatvėse – Rygos gatvėje nuo Taikos g. iki Laisvės pr. (centro kryptimi), Pilaitės prospekte nuo Sietyno iki Laisvės pr. (centro kryptimi) ir Dariaus ir Girėno gatvėje nuo Eišiškių pl. iki Kapsų g. (centro kryptimi) – planuojama įrengti beveik 2 km naujų A juostų“, – apie savivaldybės planus pasakojo T.Kamaitis.
      https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ktu-221-796540

      Ta prasme, jų nėra nei planuojamų A juostų sąraše, nei A juostų žemėlapyje, nors jos tikrai yra reikalingos: dėl Rygos A juostos trūkumo ryte susidaro 3-6 minučių vėlavimai (5G), dėl D&G A juostos trūkumo 3G prieš karantiną vakare vėluodavo 8-15 minučių.

      Creatium , kaip turinčiam prieigą prie tokių duomenų, gal teko apie tai kažką girdėti?

      Comment


        DG buvo su dviračių tako projektu planuose. Nežinau ar kas pasikeitė. Jeigu ne - tai bus.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          DG buvo su dviračių tako projektu planuose. Nežinau ar kas pasikeitė. Jeigu ne - tai bus.
          Na kad nėra jos, net minimalus gatvės platinimas (ten dabar net nėra pilnaverčių 4 juostų) nenumatomas ir A juosta aiškiai prasideda už įvažiavimo į teritoriją:

          Comment


            O toliau buvo numatyta:

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              O toliau buvo numatyta:

              Bet tai 2017 metais žadėta juosta nuo Eišiškių pl. iki Kapsų/Šaltkalvių gatvės, tai čia jau visai kita atkarpa tuo labiau, kad šiame brėžinyje tos A juostos tėra ~50m ir ji atsiranda tik todėl, kad 3G stotelė perkėliama iš žiedo į gatvę.

              Comment


                A, tiesa. Persiprašau.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą

                  Pasiūlymas tikrai puikus. Dar pridėčiau, kad būtų gerai tuos posūkius į dešinę nuo GV pritraukti arčiau viaduko, t. y. kad prieš įsiliedami į Ozo g. automobiliai dėl statesnio kampo maksimaliai prilėtintų ir galėtų saugiai praleisti einančius per perėjas.
                  Kam gadinti, kas dabar gerai veikia? Tik bereikalingas stabdymas visiems būtų, tiek automobiliams, tik pėstiesiems. Susiaurinus tas visas nuovažas, padarius kalnelius, ties kuriais reikia pristabdyti iki 20-30 km/h visi dabar sklandžiai ir saugiai juda.
                  Flickr

                  Comment


                    Panašu, kad prasidėjo A juostos įrengimas Kareivių gatvėje - prie statomo City Yard daugiabučio nukasinėja šlaitą.

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Panašu, kad prasidėjo A juostos įrengimas Kareivių gatvėje - prie statomo City Yard daugiabučio nukasinėja šlaitą.
                      Bet kodėl Vilnius taip susimauna visur. Ten, kur stotelių įvažų nereikia A juostose, tai palieka. O Kareivių gatvėj, kur reikia jos (nes ten stoja troleibusai, o autobusai važiuoja per aplink) nepadaro. What?

                      Comment


                        A juostų žemėlapis

                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	930
Size:	356,6 kB
ID:	1964228

                        Comment


                          Parašė liootas Rodyti pranešimą

                          Bet kodėl Vilnius taip susimauna visur. Ten, kur stotelių įvažų nereikia A juostose, tai palieka. O Kareivių gatvėj, kur reikia jos (nes ten stoja troleibusai, o autobusai važiuoja per aplink) nepadaro. What?
                          Kelčiau hipotezę, kad kada nors tolimoje ateityje perkels troleibusų kontaktinį tinklą taip, kad jie stotų kartu su visais link centro važiuojančiais autobusais, bet dabar dėl už projekto ribų™, to padaryti negalėjo/nenorėjo.

                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                          A juostų žemėlapis
                          Atkreipkite dėmėsį, kad dingo Narbuto A juosta nuo Panoramos iki Sėlių gatvės.

                          Comment


                            Parašė liootas Rodyti pranešimą
                            Click image for larger version

Name:	Ozo GV dobilas png.png
Views:	995
Size:	931,8 kB
ID:	1961319

                            Atsiprašau už tokį šleivarankio brėžinį, bet čia idėjai perteikt: weavingo per A juostas neturi būti dėl nesaugumo.
                            O dviratininkams siūlymas naudotis "A" juosta? Ypač važiuojantiems nuo "Ozo" link Šeškinės

                            Comment


                              Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                              O dviratininkams siūlymas naudotis "A" juosta? Ypač važiuojantiems nuo "Ozo" link Šeškinės
                              Dar kažin ar techniškai įgyvendinama. Pirma tai yra du atskiri viadukai skirtingame aukštyje, tad apjungimas komplikuotas, o antra šalitilčiai nebūna paskaičiuoti transportui, tai dar reik skaičiavimų ar atlaikytų papildomas eismo juostas.
                              Atsižvelkime į tai, kad A juostomis galima leisti naudotis ir taxi, 4+ bei elektriniams. Pastarųjų vis daugėja. Tai eismo juostų skaičių galima palikti tą patį - tragedijos neatsitiks. Perteklinį plotį galima paskirti dviračiams.

                              Comment


                                Balandžio mėn. pranešimas:
                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                Jei kas nepakito, per šį mėnesį turėtų patikslinti info ir dėl Kalvarijų g. juostų įrengimo pradžios
                                Grinda dabar pradėjo Kalvarijų gatvės paprastąjį remontą, išlaikant įvažas Kalvarijų turgaus stotelėje. Ar čia gaunasi, kad A juostų įrengimas nusikelia neribotam laikui?

                                Tas pats ir dėl Šeimyniškių tarp Konstitucijos pr. ir Rinktinės gatvės.

                                Comment


                                  Strateginiam ir investinių planuose yra neįvardintos A juostos, darbų pirkimų nėra - tad nelabai kolkas aišku kada čia ką darys. Projektų priruošė daug, bet kol kas juda tik Ozo g. Lyg ir Kareivių atkarpėlė tuoj prasidės bei Narbuto gabalėlis.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Balandžio mėn. pranešimas:


                                    Grinda dabar pradėjo Kalvarijų gatvės paprastąjį remontą, išlaikant įvažas Kalvarijų turgaus stotelėje. Ar čia gaunasi, kad A juostų įrengimas nusikelia neribotam laikui?

                                    .
                                    Grinda atsakė, kad turgaus pusėje, įvažos liks ir po A juostų įrengimo, todėl ten ir tvarko. Įvaža naikinama tik link centro.

                                    Comment


                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                      Grinda atsakė, kad turgaus pusėje, įvažos liks ir po A juostų įrengimo (...)
                                      WTF, kokiu tikslu?

                                      Comment


                                        Galiu klysti, bet man atrodo, kad A+ juostas darys tik esant įvažoms.
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Kalvarijų gatve viešasis transportas netrukus važiuos greičiau

                                          Birželio 13–14 dienomis prasidės remonto darbai, kurių metu bus tvarkomas viršutinis asfalto sluoksnis ir ženklinamos viešojo transporto eismo juostos, taip pat bus tvarkomi prasčiausios būklės pėsčiųjų takai. Kad vairuotojai ir viešojo transporto keleiviai patirtų kuo mažiau patogumų, remonto darbai bus atliekami po vakarinio piko valandų ir nakties metu.

                                          Kas keisis

                                          Šiuo metu Kalvarijų gatvėje iki Kareivių g. sankryžos yra įrengtos dvi A juostų atkarpos abiem kryptimis. Naujos atkarpos numatomos šiose Kalvarijų g. vietose:
                                          • tarp Šeimyniškių g. ir Trimitų g. (0,8 km ilgio atkarpa);
                                          • tarp Daugėliškio g. ir Konstitucijos pr. (0,8 km ilgio atkarpa);
                                          • tarp Žalgirio g. ir J. Treinio g. (0,7 km ilgio atkarpa).
                                          https://vilnius.lt/lt/2022/06/07/kal...iuos-greiciau/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X