Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nėra tai labai liūdna, bet sakyčiau nefaina, kad susumavus visų dabartinių projektų A juostų ilgį (Narbuto, Kalvarijų, Ozo, Šeimyniškių, Buivydiškių, Šiaurinė, Kudirkos, Kareivių) gaunasi apytiksliai 22km. T.y. nieko naujo ir ypatingo. Dar berods planuojama A juosta nuo Salininkų žiedo A13 kelyje iki pat Liepkalnio sankryžos, bet visiškai nesuprantu, kam tai ten reikalinga - mieste tikrai yra svarbesnių vietų (pvz. Laisvės pr.).

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Nėra tai labai liūdna, bet sakyčiau nefaina, kad susumavus visų dabartinių projektų A juostų ilgį (Narbuto, Kalvarijų, Ozo, Šeimyniškių, Buivydiškių, Šiaurinė, Kudirkos, Kareivių) gaunasi apytiksliai 22km. T.y. nieko naujo ir ypatingo. Dar berods planuojama A juosta nuo Salininkų žiedo A13 kelyje iki pat Liepkalnio sankryžos, bet visiškai nesuprantu, kam tai ten reikalinga - mieste tikrai yra svarbesnių vietų (pvz. Laisvės pr.).
      Ką, per mažai ar per lėtai daroma? Dėl darymo lėtumo tai sutinku, bet 60 km tai daug. Turint omenyje, kad nemaža dalis maršrutų ir važiuos tomis A juostomis dalyje savo maršruto.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

        Ką, per mažai ar per lėtai daroma? Dėl darymo lėtumo tai sutinku, bet 60 km tai daug. Turint omenyje, kad nemaža dalis maršrutų ir važiuos tomis A juostomis dalyje savo maršruto.
        Nesupratau apie ką jūs kalbat ir iš kur tie 60km. Kalba apie tai, kad iki 2030 planuojama nutiesti tik 24km A juostų ir absoliuti dauguma iš jų jau yra suprojektuota/projektavimo stadijoje.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          <...> Dar berods planuojama A juosta nuo Salininkų žiedo A13 kelyje iki pat Liepkalnio sankryžos, bet visiškai nesuprantu, kam tai ten reikalinga - mieste tikrai yra svarbesnių vietų (pvz. Laisvės pr.).
          Kaip gyvenantis toje pusėje, pasakysiu, kad iki karantino kamščiai prasidėdavo šiek tiek toliau, negu Lydos stotelė
          o jei rimtai, kur galima pamatyti brėžinius A juostos nuo minėtos žiedinės sankryžos iki Liepkalnio gatvės? Ar čia būtų jau su pastarosios gatvės rekonstrukcija?
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

            Nesupratau apie ką jūs kalbat ir iš kur tie 60km. Kalba apie tai, kad iki 2030 planuojama nutiesti tik 24km A juostų ir absoliuti dauguma iš jų jau yra suprojektuota/projektavimo stadijoje.
            60km apskritai. Kadangi dabar Vilniuje jau yra 36km A juostų, reiškia per artimiausius 10 metų jų kiekis padidės 67%. Tai ganėtinai įspūdingas skaičius, tad nesuprantu ko čia reikšti savo nepasitenkinimą. Kad tos A juostos jau suprojektuotos tai neypatingai kažką keičia, nes realus palengvėjimas VT keleiviams ateina ne su projektu, o tik su realiu įgyvendinimu

            Comment


              Jus ka vel tikite skaiciukais kuriuos nupaise savivaldybe spaudos pranesime? Nors karta gyvenime tai buvo tiesa? Kiek km dvirtakiu jie zadejo ir kiek nutiesta? Padarys kelias A juostas kurios dabar yra projektuose ir viskas.

              Comment


                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                Kaip gyvenantis toje pusėje, pasakysiu, kad iki karantino kamščiai prasidėdavo šiek tiek toliau, negu Lydos stotelė
                o jei rimtai, kur galima pamatyti brėžinius A juostos nuo minėtos žiedinės sankryžos iki Liepkalnio gatvės? Ar čia būtų jau su pastarosios gatvės rekonstrukcija?
                Brėžinių berods dar nėra. Numatomų A juostų žemėlapyje ši atkarpa atsirado visai neseniai.

                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                60km apskritai. Kadangi dabar Vilniuje jau yra 36km A juostų, reiškia per artimiausius 10 metų jų kiekis padidės 67%. Tai ganėtinai įspūdingas skaičius, tad nesuprantu ko čia reikšti savo nepasitenkinimą. Kad tos A juostos jau suprojektuotos tai neypatingai kažką keičia, nes realus palengvėjimas VT keleiviams ateina ne su projektu, o tik su realiu įgyvendinimu
                Tai nėra įspūdingas skaičius, net vizualiai įsijunkite esamų ir projektuojamų A juostų žemėlapį paprasčiausiai glumina tai, kad pagal darnaus judumo planą A juostos turėtų atsirasti vos ne visuose greituosiuose maršrutuose (berods išskyrus S. Batoro gatvę), o dabar tokios vietos kaip Laisvės pr. ar Goštauto gatvė yra ignoruojamos. t

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Brėžinių berods dar nėra. Numatomų A juostų žemėlapyje ši atkarpa atsirado visai neseniai.



                  Tai nėra įspūdingas skaičius, net vizualiai įsijunkite esamų ir projektuojamų A juostų žemėlapį paprasčiausiai glumina tai, kad pagal darnaus judumo planą A juostos turėtų atsirasti vos ne visuose greituosiuose maršrutuose (berods išskyrus S. Batoro gatvę), o dabar tokios vietos kaip Laisvės pr. ar Goštauto gatvė yra ignoruojamos. t
                  Nėra įspūdingas ? Dar kartą kartoju, matematiškai skaičiuojant čia +67% nuo esamo A juostų tinklo. Man neįdomu ką jūs ten pamatėt tam žemėlapy, skaičiai yra skaičiai. Ko gero net 2013m. naujų A juostų indėlis į bendrą sistemą buvo mažesnis

                  Goštauto gatvėje G maršrutas pravažiuoja tik labai menkoje atkarpoje, pažiūrėjau su Google Mapsu, ten nuo Operos ir Baleto teatro žiedo iki Vaižganto gatvės yra viso labo 500 metrų.

                  Visos A juostos ir bus tose atkarpose, kur važiuoja G maršrutai: Kalvarijų g. važiuoja 1G, V.Kudirkos g. važiuoja 3G, Narbuto g. ir Šeimyniškių g. važiuoja 4G (Šeimyniškių dar ir 6G), Ozo g. važiuoja 5G. Taip kad viskas pagal darnaus judumo planą ir vyksta. Na taip, Laisvės prospekte blogai kad nieko neplanuojama, bet tai nėra priežastis menkinti A juostų kitose gatvėse.
                  Paskutinis taisė 10.000; 2021.01.13, 16:53.

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                    Nesupratau apie ką jūs kalbat ir iš kur tie 60km. Kalba apie tai, kad iki 2030 planuojama nutiesti tik 24km A juostų ir absoliuti dauguma iš jų jau yra suprojektuota/projektavimo stadijoje.
                    Straipsnyje rašo: "Per artimiausius metus plėsis A juostų tinklas. Šiuo metu Vilniuje 36 km A juostų, o iki 2030 m. jų bus apie 60 km."

                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                    Prieš rašydamas žiūrėjau į tą žemėlapį ir sąmokslo teorijos jame neradau. Mažai vietų mieste, kur chaotiško užstatymo ir nulinės ateities vizijos kvartaluose yra tokių sklypų? Svaidotės kaltinimais ir darot įšvadas neturint tam objektyvaus pagrindo.
                    Ne, tokių vietų daug, būtent todėl, kad niekada niekas nelieka kaltas, o kelių tinklas lieka nesutvarkomas dešimtmečiais.

                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                    Nėra įspūdingas ? Dar kartą kartoju, matematiškai skaičiuojant čia +67% nuo esamo A juostų tinklo. Man neįdomu ką jūs ten pamatėt tam žemėlapy, skaičiai yra skaičiai. Ko gero net 2013m. naujų A juostų indėlis į bendrą sistemą buvo mažesnis
                    Jeigu pradinis skaičius mažas tai ir 1000% gali būti mažai. O palyginimas 10 metų su vienais metais irgi nekoks.

                    Comment


                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                      Visos A juostos ir bus tose atkarpose, kur važiuoja G maršrutai: Kalvarijų g. važiuoja 1G, V.Kudirkos g. važiuoja 3G, Narbuto g. ir Šeimyniškių g. važiuoja 4G (Šeimyniškių dar ir 6G), Ozo g. važiuoja 5G. Taip kad viskas pagal darnaus judumo planą ir vyksta. Na taip, Laisvės prospekte blogai kad nieko neplanuojama, bet tai nėra priežastis menkinti A juostų kitose gatvėse.
                      Aha. O apie 2G ir Laisvės pr.nesinori rašyti? Mano kultinė vieta Šaulių sąjunga priešais MADA nuo bažnyčios kur nėra net įvažos T16, T19, 55 ir 2G stovi bendrame sraute kol kuris nors užtveria pirmą juostą. Šūdmalystė iš VMSA pusės kas liečia A juostas tikrai. Buvau registravęs pasiūlymą prieš 3 metus ir žadėjo padaryti, bet dabartiniame plane nieko nėra.
                      Paskutinis taisė Arunasx; 2021.01.14, 11:42.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Aha. O apie 2G ir Laisvės pr.nesinori rašyti? Mano kultinė vieta Šaulių sąjunga priešais MADA nuo bažnyčios kur nėra net įvažos T16, T19, 55 ir 2G stovi bendrame sraute kol kuris nors užtveria pirmą juostą. Šūdmalystė iš VMSA pusės kas liečia A juostas tikrai. Buvau registravęs pasiūlymą prieš 3 metus ir žadėjo padaryti, bet dabartiniame plane nieko nėra.
                        Tai jau rašiau - blogai kad Laisvės prospekte A juostos nėra numatomos, bet tai nenuneigia paties fakto, kad planuojama A juostų plėtra išties yra galinga.

                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Jeigu pradinis skaičius mažas tai ir 1000% gali būti mažai.
                        Argumentas negalioja, nes pradinis skaičius yra 36km, tai nėra mažas

                        O palyginimas 10 metų su vienais metais irgi nekoks.
                        Tai kad jokios rimtos plėtros po 2013-ųjų nebuvo. Aišku ten papaišė Santariškėse ir Dariaus ir Girėno g., bet tai labiau atsitiktinės vietos, ne kažkokia sisteminga A juostų plėtra
                        Paskutinis taisė 10.000; 2021.01.14, 14:48.

                        Comment


                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                          Argumentas negalioja, nes pradinis skaičius yra 36km, tai nėra mažas



                          Tai kad jokios rimtos plėtros po 2013-ųjų nebuvo. Aišku ten papaišė Santariškėse ir Dariaus ir Girėno g., bet tai labiau atsitiktinės vietos, ne kažkokia sisteminga A juostų plėtra
                          36 km yra mažas skaičius šiame kontekste.

                          Tai tuo labiau dabar dar ir už pramiegotus praėjusius 7 metus reikia padirbėti.

                          Comment


                            "A" juostų plėtrai šiemet išskirta 1,5 mln iš reikiamų 4 mln. - neblogas proveržis po ilgos stagnacijos.
                            Neesu tikras ar šios lėšos įsiskaičiuoja į tokius projektus kaip Kareivių g., kuri pilnai finansuota kitoje eilutėje. Projektams, kurių metu nereiks platint gatvės neturėtų daug "suvalgytI"
                            Įdomu kam užteks tokios sumos (iš šių metų pirkimų planuojami Kalvarijų, Narbuto, Ozo, Kareivių g. likusios dalies). Berods ateityje dar Šeimyniškių, Buivydiškių, Kudirkos g. planuojami, neaišku kas įskaičiuota į poreikį.
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Vilniuje šiaip į bet kokį ženklinimo pasikeitimą visiškai nereaguojama. Prieš du mėnesius ant Valakampių tilto greitis sumažintas iki 50, ir pirma juosta skirta tik VT. 90% vairuotojų vis dar važiuoja pagal senas taisykles - pirma juosta 70+. Važiuojant leistinu greičiu antra juosta sulauki spaudimo iš galo, mirksėjimo šviesomis, signalizavimo ir visų kitų panašių smagumų.

                              Comment


                                Tai kad ten neaišku kodėl net juostų neperbraižė, t.y. kaip buvo pirmą ir antrą juostas skirianti punktyrinė linija, taip ji ir liko. Jei jau savivaldybė taupo ant dažų, tai bent jau galėjo tą kelio ženklą pastatyti kur geltoname fone “Dėmesio ! Eismo organizavimo pakitimai”

                                Comment


                                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                  Vilniuje šiaip į bet kokį ženklinimo pasikeitimą visiškai nereaguojama. Prieš du mėnesius ant Valakampių tilto greitis sumažintas iki 50, ir pirma juosta skirta tik VT. 90% vairuotojų vis dar važiuoja pagal senas taisykles - pirma juosta 70+. Važiuojant leistinu greičiu antra juosta sulauki spaudimo iš galo, mirksėjimo šviesomis, signalizavimo ir visų kitų panašių smagumų.
                                  Aš išvis nelabai suprantu kas su tuo Valakampių tiltu daroma jei išvis daroma. Pradžioj galvojau jog darbai tokio rimtumo, kad gal net pėsčiųjų eismas draudžiamas. Kur tau... Pasižiūrėjus iš šono net nepanašu, kad kažkas būtų tvarkoma ligi šiol. Gal kas numanote?

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Aha. O apie 2G ir Laisvės pr.nesinori rašyti? Mano kultinė vieta Šaulių sąjunga priešais MADA nuo bažnyčios kur nėra net įvažos T16, T19, 55 ir 2G stovi bendrame sraute kol kuris nors užtveria pirmą juostą. Šūdmalystė iš VMSA pusės kas liečia A juostas tikrai. Buvau registravęs pasiūlymą prieš 3 metus ir žadėjo padaryti, bet dabartiniame plane nieko nėra.
                                    Gavau atsakymą iš 3 karto dėl pažadėtos ir atseit prieš 2 metus įtrauktos į A juostų planus šios vietos:
                                    Pranešame, kad šiuo metu yra derinami projektiniai pasiūlymai Viešojo transporto eismo juostų plėtros atkarpoms Kalvarijų g. tarp Šeimynykščių g. ir Žalgirio g., Kalvarijų g. tarp Žalgirio g. ir Konstitucijos pr. bei Kalvarijų g. tarp Žalgirio g. Treinio g. (prioriteto tvarka) Jūsų nurodytoje atkarpoje šiuo metu nenumatyta, atskiros A juostos įvedimas/įrengimas bus atliekamas rekonstruojant gatvės atkarpą. Papildomai pranešame, kad kaip laikiną viešojo transporto srautų reguliavimo priemone Jūsų nurodytoje atkarpoje- įrengsime įvažą
                                    Kitaip sakant naujas otmazas - atseit bus rekonstruojama gatvės atkarpa.
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Jau rašiau, pakartosiu - IMHO nėra didelės prasmės toj stotelėj daryti įvažą.

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Jau rašiau, pakartosiu - IMHO nėra didelės prasmės toj stotelėj daryti įvažą.
                                        IMHO - labai yra, nes 2G ten nestoja ir būna priverstas laukti jei koks kitas stoja prieš nosį.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          IMHO - labai yra, nes 2G ten nestoja ir būna priverstas laukti jei koks kitas stoja prieš nosį.
                                          Ten yra tik ta vienintelė autobusų juosta ir 2G vairas į kairę nesisuka?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X