Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Turėjau omeny A juostą nuo Blindžių gatvės (geriausiu atveju - nuo Kęstučio gatvės) link Narbuto. Vakare būtent toje, nors ir nedidelėje atkarpoje, susidaro mirtinas, nejudantis kamštis. Tarp Kęstučio ir Blindžių tai galėtų būti padaryta esamų juostų saskaita, o nuo Blindžių gatvės iki Narbuto jau derėtų platinti.
    Vakarinio kamščio metu VT stovi bendram sraute Kęstučio gatvėje, taigi jūsų pasiūlytų veiksmų nauda bus labai ribota. Ar Kęstučio gatvę irgi siūlysit platinti?

    Comment


      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

      Vakarinio kamščio metu VT stovi bendram sraute Kęstučio gatvėje, taigi jūsų pasiūlytų veiksmų nauda bus labai ribota. Ar Kęstučio gatvę irgi siūlysit platinti?
      350 metrų A juostos - čia labai ribota nauda? Taip, Kęstučio gatvėje iš tiesų eismas labai stringa, bet tai dažniausiai vyksta tik esant eismo įvykiui Narbuto g. arba Pilaitės pr. O Sėlių gatvėje prieš Narbuto šviesoforą kamščiai kyla kiekvieną vakarą.

      Comment


        Realiai Sėlių g. yra gana plati, joje telpa trys juostos iki pėsčiųjų šviesoforo, bet kažkodėl sužymėtos tik dvi. Sakyčiau, pirmiausia reiktų išnaudoti esamą plotį.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė abruo Rodyti pranešimą
          Realiai Sėlių g. yra gana plati, joje telpa trys juostos iki pėsčiųjų šviesoforo, bet kažkodėl sužymėtos tik dvi. Sakyčiau, pirmiausia reiktų išnaudoti esamą plotį.
          Tai o aš ką pasakiau? Aš siūliau platinti tik tarp Blindžių ir Narbuto, realiai 100 metrų. Likusioje atkarpoje, kaip teisingai pastebėta, juostos yra ryškiai per plačios, tad ten laisvai galima padaryti A juostą ir dar liktų vietos dviračių takui (jungtų Kęstučio ir Narbuto takus).

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

            Tai o aš ką pasakiau? Aš siūliau platinti tik tarp Blindžių ir Narbuto, realiai 100 metrų. Likusioje atkarpoje, kaip teisingai pastebėta, juostos yra ryškiai per plačios, tad ten laisvai galima padaryti A juostą ir dar liktų vietos dviračių takui (jungtų Kęstučio ir Narbuto takus).
            Kažin kur ten tilptų 3 juostos + dviračių takas. Geriau gal būtų atskiros dviračių juostos kiekviena kryptimi. Visas Narbuto srautas važiuotų pro ten į centrą (greičiausiai važiuoja ir dabar).

            Comment


              Kaip jums vystomas greitkelis miesto centre? Įrengiamos atskiros A juostos, tai reiškias lieka esamos 2 juostos kiekviena kryptim tik automobiliams.

              Visuomenės informavimas apie numatomą T. Narbuto gatvės nuo Laisvės pr. iki Erelių g., Vilniuje, rekonstravimą
              http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

              Comment


                Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                Kaip jums vystomas greitkelis miesto centre? Įrengiamos atskiros A juostos, tai reiškias lieka esamos 2 juostos kiekviena kryptim tik automobiliams.

                Visuomenės informavimas apie numatomą T. Narbuto gatvės nuo Laisvės pr. iki Erelių g., Vilniuje, rekonstravimą
                Siūlai užpaišyti A ant esamų juostų ir palikti kitam transportui po 1 juostą? Pažvelk į žemėlapį ir suvoksi, kad nėra normalios jungties tarp dešinio Neries kranto ir vakarinės dalies miegamųjų rajonų bei VA.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Per daug radikalu būtų siaurinti pagrindinę 5 rajonų (o kur dar visi vakariniai priemiesčiai) gatvę iki vienos juostos, ypač kai tas pats VT (4G pvz) yra užkimštas ir realiai nelabai patemptų visą srautą, jeigu kad ir 50% Narbuto gatve važinėjančių automobilistų persėstų į autobusą.
                  Ir ne, automobilio nevairuoju ir negalvoju apie tai

                  Comment


                    Būtent, palikus ten auto juostas tik po vieną abiem kryptim užsikimštų visiškai. Be to ten ne miesto centras. Ten net ne miestas išvis, nes ten yra miškas skiriantis miestą nuo komiblokynų kolchozo, o jei taip tai ir greitkelis visai tinka

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                      350 metrų A juostos - čia labai ribota nauda? Taip, Kęstučio gatvėje iš tiesų eismas labai stringa, bet tai dažniausiai vyksta tik esant eismo įvykiui Narbuto g. arba Pilaitės pr. O Sėlių gatvėje prieš Narbuto šviesoforą kamščiai kyla kiekvieną vakarą.
                      Na, žiūrim ką turim:
                      - 350 metrų, 40 km/h greitis.
                      Darant prielaidą, kad šį atstumą troleibusas nuvažiuos be trukdžių ir tai bus grynas sutaupymas: ~31 sekundę taupom.
                      Troleibuse 100 žmonių - vienam troleibuse sutaupom 52 žmogaus minutes.
                      Darau prielaidą, kad per 2 piko valandas pravažiuoja 20 troleibusų - viso taupom 17,5 žmogaus valandų.
                      Valandos vertė 10 Eur - 175 Eur vienos dienos sutaupymas.
                      Per metus 253 darbo dienos (2020-ieji), per metus nauda 44 275 Eur
                      Darom prielaidą, kad papildoma juosta tarnaus 10 metų - viso sukaupta nauda 442 750 Eur

                      Kaštų neskaičiuosiu, nes nežinau kainų, bet spėju, kad atsižvelgus vien į investicijas (neskaičiuojant poveikio aplinkai) jie viršys šią sumą.

                      Comment


                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                        Na, žiūrim ką turim:
                        - 350 metrų, 40 km/h greitis.
                        Darant prielaidą, kad šį atstumą troleibusas nuvažiuos be trukdžių ir tai bus grynas sutaupymas: ~31 sekundę taupom.
                        Troleibuse 100 žmonių - vienam troleibuse sutaupom 52 žmogaus minutes.
                        Darau prielaidą, kad per 2 piko valandas pravažiuoja 20 troleibusų - viso taupom 17,5 žmogaus valandų.
                        Valandos vertė 10 Eur - 175 Eur vienos dienos sutaupymas.
                        Per metus 253 darbo dienos (2020-ieji), per metus nauda 44 275 Eur
                        Darom prielaidą, kad papildoma juosta tarnaus 10 metų - viso sukaupta nauda 442 750 Eur

                        Kaštų neskaičiuosiu, nes nežinau kainų, bet spėju, kad atsižvelgus vien į investicijas (neskaičiuojant poveikio aplinkai) jie viršys šią sumą.
                        Vien nuo 10 iki 11valandos Narbuto gatve pravažiuoja 26 troleibusai ir autobusai. Vien 4G nuo 16:30 iki 18:30 pravažiuoja pro Narbuto g. 16 kartų. Labai kreivi tavo skaičiavimai.

                        Comment


                          Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                          Vien nuo 10 iki 11valandos Narbuto gatve pravažiuoja 26 troleibusai ir autobusai. Vien 4G nuo 16:30 iki 18:30 pravažiuoja pro Narbuto g. 16 kartų. Labai kreivi tavo skaičiavimai.
                          Kalbame apie Sėlių gatvę. Bet kuriuo atveju - prašau, pateikite tiesius skaičiavimus.

                          Comment


                            Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                            Na, žiūrim ką turim:
                            - 350 metrų, 40 km/h greitis.
                            Darant prielaidą, kad šį atstumą troleibusas nuvažiuos be trukdžių ir tai bus grynas sutaupymas: ~31 sekundę taupom..
                            Pagal kokius skaičiavimus gaunasi sutaupyta 31 sekundė?

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Pagal kokius skaičiavimus gaunasi sutaupyta 31 sekundė?
                              Daryta prielaida, kad piko metu atkarpa įveikiama dvigubai lėčiau (ilgiau).

                              Comment


                                Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                Daryta prielaida, kad piko metu atkarpa įveikiama dvigubai lėčiau (ilgiau).
                                Tik dvigubai lėčiau tai reikštų, kad spūsčių nėra ir nieko ten platinti nereikia.

                                Comment


                                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                  Kalbame apie Sėlių gatvę. Bet kuriuo atveju - prašau, pateikite tiesius skaičiavimus.
                                  Vien troleibusai Sėlių gatve nuo 16:30 iki 18:30 valandos pravažuoja beveik 40 kartų. Vien 7 maršruto troleibusai pravažiuoja ~26 kartus ir nepairškim kelis autobusų maršrutus.
                                  Skaičiuojant pagal tavo logiką ir sakant, kad troleibusų pravažiuoja 2 kartus daugiau, gaune jog per metus bus sutaupyta 88550 eur. Per 10 metų bus sutaupyta 885500 eur.

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Siūlai užpaišyti A ant esamų juostų ir palikti kitam transportui po 1 juostą? Pažvelk į žemėlapį ir suvoksi, kad nėra normalios jungties tarp dešinio Neries kranto ir vakarinės dalies miegamųjų rajonų bei VA.
                                    Nesiūlau siaurinti, bet įrengti dar papildomas 2 juostas viduryje miesto neatrodo racionalu turint omenyje miesto siekį mažinti automobilių eismą mieste. Juolab tai nespręs problemos, bottleneck'as gaunasi prie Panoramos sankryžos/pedagoginio žiedo, taigi, praplatinus gatves kamščių nemažės. Iš kitos pusės, jūsų mintis labai teisinga dėl jungties tarp rytinės ir vakarinės miestos dalių, tik ją spręsti turi Šiaurinė gatvė, o ne visų šiuo metu esamų gatvių platinimas. Deja, su Šiaurine gatve visi matom kaip viskas juda...
                                    http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                    Comment


                                      Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                      Nesiūlau siaurinti, bet įrengti dar papildomas 2 juostas viduryje miesto neatrodo racionalu turint omenyje miesto siekį mažinti automobilių eismą mieste. Juolab tai nespręs problemos, bottleneck'as gaunasi prie Panoramos sankryžos/pedagoginio žiedo, taigi, praplatinus gatves kamščių nemažės. Iš kitos pusės, jūsų mintis labai teisinga dėl jungties tarp rytinės ir vakarinės miestos dalių, tik ją spręsti turi Šiaurinė gatvė, o ne visų šiuo metu esamų gatvių platinimas. Deja, su Šiaurine gatve visi matom kaip viskas juda...
                                      Kažkoks oksimoronas. Platinti negalima, siaurinti irgi atseit nesiūlai, o tai kur įrengti A juostas, nes tikrai reikia gerinti VVT sąlygas. Gal nesuprantantiems paaiškinsi išsamiai minčių vingius?
                                      Ir nematau jokių esminių prieštaravimų šiam papildomų A juostų įrengimui, nes Narbuto gatvė yra ne kokiame senamiestyje ar po daugiabučių langais, kaip tik kamščių mažinimas gerina eismo salygas, mažina kamščius ir oro užterštumą. Ne viskas juda per žiedą, yra ir Saltoniškių gatvė abiejų pusių iš kurių į vakarus nereikia kirsti žiedo.

                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą

                                        Nesiūlau siaurinti, bet įrengti dar papildomas 2 juostas viduryje miesto neatrodo racionalu turint omenyje miesto siekį mažinti automobilių eismą mieste. Juolab tai nespręs problemos, bottleneck'as gaunasi prie Panoramos sankryžos/pedagoginio žiedo, taigi, praplatinus gatves kamščių nemažės. Iš kitos pusės, jūsų mintis labai teisinga dėl jungties tarp rytinės ir vakarinės miestos dalių, tik ją spręsti turi Šiaurinė gatvė, o ne visų šiuo metu esamų gatvių platinimas. Deja, su Šiaurine gatve visi matom kaip viskas juda...
                                        Problema dėl VT strigimo kamščiuose su A juosta išsispręs. Auto pralaidumo ribojimas gali prikurti naujų problemų. Per vasarines liūtis gerai matosi kaip Narbuto atjungimas užkemša didelę dalį miesto.

                                        Comment


                                          4 juostos automobiliams vidury miško, kur mažai pėsčiųjų - visiškai normalu, be to, kaip sakė, čia vienas iš kelių vakarų-rytų sujungimų. Geriau jau panaikintų stotelių įvažas. Kam jų reikia iš viso kai yra A juosta ištisinė???

                                          Comment

                                          Working...
                                          X