Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Vakarinio kamščio metu VT stovi bendram sraute Kęstučio gatvėje, taigi jūsų pasiūlytų veiksmų nauda bus labai ribota. Ar Kęstučio gatvę irgi siūlysit platinti?
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąRealiai Sėlių g. yra gana plati, joje telpa trys juostos iki pėsčiųjų šviesoforo, bet kažkodėl sužymėtos tik dvi. Sakyčiau, pirmiausia reiktų išnaudoti esamą plotį.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Tai o aš ką pasakiau? Aš siūliau platinti tik tarp Blindžių ir Narbuto, realiai 100 metrų. Likusioje atkarpoje, kaip teisingai pastebėta, juostos yra ryškiai per plačios, tad ten laisvai galima padaryti A juostą ir dar liktų vietos dviračių takui (jungtų Kęstučio ir Narbuto takus).
Comment
-
Kaip jums vystomas greitkelis miesto centre? Įrengiamos atskiros A juostos, tai reiškias lieka esamos 2 juostos kiekviena kryptim tik automobiliams.
Visuomenės informavimas apie numatomą T. Narbuto gatvės nuo Laisvės pr. iki Erelių g., Vilniuje, rekonstravimą
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąKaip jums vystomas greitkelis miesto centre? Įrengiamos atskiros A juostos, tai reiškias lieka esamos 2 juostos kiekviena kryptim tik automobiliams.
Visuomenės informavimas apie numatomą T. Narbuto gatvės nuo Laisvės pr. iki Erelių g., Vilniuje, rekonstravimąNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Per daug radikalu būtų siaurinti pagrindinę 5 rajonų (o kur dar visi vakariniai priemiesčiai) gatvę iki vienos juostos, ypač kai tas pats VT (4G pvz) yra užkimštas ir realiai nelabai patemptų visą srautą, jeigu kad ir 50% Narbuto gatve važinėjančių automobilistų persėstų į autobusą.
Ir ne, automobilio nevairuoju ir negalvoju apie tai
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
350 metrų A juostos - čia labai ribota nauda? Taip, Kęstučio gatvėje iš tiesų eismas labai stringa, bet tai dažniausiai vyksta tik esant eismo įvykiui Narbuto g. arba Pilaitės pr. O Sėlių gatvėje prieš Narbuto šviesoforą kamščiai kyla kiekvieną vakarą.
- 350 metrų, 40 km/h greitis.
Darant prielaidą, kad šį atstumą troleibusas nuvažiuos be trukdžių ir tai bus grynas sutaupymas: ~31 sekundę taupom.
Troleibuse 100 žmonių - vienam troleibuse sutaupom 52 žmogaus minutes.
Darau prielaidą, kad per 2 piko valandas pravažiuoja 20 troleibusų - viso taupom 17,5 žmogaus valandų.
Valandos vertė 10 Eur - 175 Eur vienos dienos sutaupymas.
Per metus 253 darbo dienos (2020-ieji), per metus nauda 44 275 Eur
Darom prielaidą, kad papildoma juosta tarnaus 10 metų - viso sukaupta nauda 442 750 Eur
Kaštų neskaičiuosiu, nes nežinau kainų, bet spėju, kad atsižvelgus vien į investicijas (neskaičiuojant poveikio aplinkai) jie viršys šią sumą.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Na, žiūrim ką turim:
- 350 metrų, 40 km/h greitis.
Darant prielaidą, kad šį atstumą troleibusas nuvažiuos be trukdžių ir tai bus grynas sutaupymas: ~31 sekundę taupom.
Troleibuse 100 žmonių - vienam troleibuse sutaupom 52 žmogaus minutes.
Darau prielaidą, kad per 2 piko valandas pravažiuoja 20 troleibusų - viso taupom 17,5 žmogaus valandų.
Valandos vertė 10 Eur - 175 Eur vienos dienos sutaupymas.
Per metus 253 darbo dienos (2020-ieji), per metus nauda 44 275 Eur
Darom prielaidą, kad papildoma juosta tarnaus 10 metų - viso sukaupta nauda 442 750 Eur
Kaštų neskaičiuosiu, nes nežinau kainų, bet spėju, kad atsižvelgus vien į investicijas (neskaičiuojant poveikio aplinkai) jie viršys šią sumą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Vien nuo 10 iki 11valandos Narbuto gatve pravažiuoja 26 troleibusai ir autobusai. Vien 4G nuo 16:30 iki 18:30 pravažiuoja pro Narbuto g. 16 kartų. Labai kreivi tavo skaičiavimai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąNa, žiūrim ką turim:
- 350 metrų, 40 km/h greitis.
Darant prielaidą, kad šį atstumą troleibusas nuvažiuos be trukdžių ir tai bus grynas sutaupymas: ~31 sekundę taupom..
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pagal kokius skaičiavimus gaunasi sutaupyta 31 sekundė?
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Daryta prielaida, kad piko metu atkarpa įveikiama dvigubai lėčiau (ilgiau).
- 2 patinka
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Kalbame apie Sėlių gatvę. Bet kuriuo atveju - prašau, pateikite tiesius skaičiavimus.
Skaičiuojant pagal tavo logiką ir sakant, kad troleibusų pravažiuoja 2 kartus daugiau, gaune jog per metus bus sutaupyta 88550 eur. Per 10 metų bus sutaupyta 885500 eur.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSiūlai užpaišyti A ant esamų juostų ir palikti kitam transportui po 1 juostą? Pažvelk į žemėlapį ir suvoksi, kad nėra normalios jungties tarp dešinio Neries kranto ir vakarinės dalies miegamųjų rajonų bei VA.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąNesiūlau siaurinti, bet įrengti dar papildomas 2 juostas viduryje miesto neatrodo racionalu turint omenyje miesto siekį mažinti automobilių eismą mieste. Juolab tai nespręs problemos, bottleneck'as gaunasi prie Panoramos sankryžos/pedagoginio žiedo, taigi, praplatinus gatves kamščių nemažės. Iš kitos pusės, jūsų mintis labai teisinga dėl jungties tarp rytinės ir vakarinės miestos dalių, tik ją spręsti turi Šiaurinė gatvė, o ne visų šiuo metu esamų gatvių platinimas. Deja, su Šiaurine gatve visi matom kaip viskas juda...
Ir nematau jokių esminių prieštaravimų šiam papildomų A juostų įrengimui, nes Narbuto gatvė yra ne kokiame senamiestyje ar po daugiabučių langais, kaip tik kamščių mažinimas gerina eismo salygas, mažina kamščius ir oro užterštumą. Ne viskas juda per žiedą, yra ir Saltoniškių gatvė abiejų pusių iš kurių į vakarus nereikia kirsti žiedo.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
Nesiūlau siaurinti, bet įrengti dar papildomas 2 juostas viduryje miesto neatrodo racionalu turint omenyje miesto siekį mažinti automobilių eismą mieste. Juolab tai nespręs problemos, bottleneck'as gaunasi prie Panoramos sankryžos/pedagoginio žiedo, taigi, praplatinus gatves kamščių nemažės. Iš kitos pusės, jūsų mintis labai teisinga dėl jungties tarp rytinės ir vakarinės miestos dalių, tik ją spręsti turi Šiaurinė gatvė, o ne visų šiuo metu esamų gatvių platinimas. Deja, su Šiaurine gatve visi matom kaip viskas juda...
- 1 patinka
Comment
Comment