Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Patalpino 3 numatomus A juostų statinius:
    1) Kalvarijų g. A juostas (galima kaip į dvirtakį pasižiūrėti) - Esamų juostų sąskaita su keliom juostom kairiniems posūkiais.
    Pries kelias savaites subraižė 4 juostas Kalvarijų g. dalyje, kur buvo 2 juostos. Dabar įrenginės A juostas. Pinigus juk įsisavinti reikia.

    Ir kokio velnio A juostoje stoteles daryti su įvažomis? Pvz Kalvarijų turgaus stotelėje stoja visi autobusai/troleibusai, kam juos reikia kelti į įvažą?

    Comment


      Daug atleisiu savivaldybei, jeigu visi trys projektai bus pilnai įgyvendinti.

      Comment


        Planai tai grandioziniai, ypač Narbuto g. - nukasti šlaitus, platinti daubą. Tiesa, liūdna, kad atsisakoma viaduko, turėjusio sujungti Lokių g. - spėju, kad vietiniai "pasidarbavo". O ir naujas pėsčiųjų/dviračių viadukas ten atrodo daugiau kaip fantazija. Nemanau, kad projektai bus įgyvendinti, na, galbūt tik tas Kalvarijų gatvėje. Kiti - daugiau vizija. Kad bent Pilaitės dvirtakio III etapą pabaigtų, tai jau būtų daug.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
          3) Narbuto g. normali A juosta beveik per visą ilgį. - Platins gatvę, įtalpins papildomą juostą į Pilaitės pr. po viaduku ir į Laisvės pr.
          Toks.. Tikrai grandiozinis... O prieš kelias dienas rašiau, kad vis platėja techniniai šaligatviai ir Pilaitės pr. jau 1,125 metro, tai čia jau siekia 1,5 metro. Nepamenu, kad tai būtų STR, bet ar būtina tuos techninius šaligatvius daryti tokio pločio ir iš plytelių?

          Beje, gal turit paaiškinimą, kodėl 3 juosta keičia savo plotį nuo 3,25 iki 3,75?
          Oi kiek čia įdomybių... Šiaurinėje dalyje pėsčiųjų takas ties Laisvės pr. 2,00 metrų, nuo Narbuto st. 3,40m, ties Žvėryno st. 2,25m, o ties įdubimu 2,25m + dviračių takas 2,5 m. Iš Narbuto g. į Laisvės pr. posūkiui į dešinę dar platinama gatvė ir bus net 3 juostos! Bendras plotis - 8 juostos viena kryptimi. O už Žvėryno st. keliems šimtams metrų net nelieka skiriamosios juostos... Atrodo, kaip studento darbas - vienur atraminė sienutė dvigubas juodas punktyras, kitur paryškintas juodas... Na bus pasiūlymų, bus.
          Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2020.05.02, 16:09.

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

            Pries kelias savaites subraižė 4 juostas Kalvarijų g. dalyje, kur buvo 2 juostos. Dabar įrenginės A juostas. Pinigus juk įsisavinti reikia.
            Kol praeis visus viešinimus ir pan. gal ir ruduo ateis. Geriau būtų palikta nedažyta?

            Comment


              Kažkaip neradau informacijos, koks yra minimalus viešajam transportui skirtas eismo juostos plotis? Visi normatyvai pagal bendrą lentelę ar turi būti plačiau?

              Kalvarijų g. projektui nusiunčiau pasiūlymą, kad susiaurinus iki norminių 3 m pločių, liktų 2 m centrinei skiriamąjai juostai ir atitiktų STR. Visgi galvoju, jeigu A juostai 3 m neužtenka, tai biurokratiškai palaidos mano siūlymą dėl skiramosios centrinės juostos. Aišku, nors minimumas jai numatytas 2 m, bet pvz. Karoliniškėse yra visiškai siaurutės juostos / salelės ir labai elegantiškai atrodo.

              Vienos iš Karoliniškių sankryžos pavyzdys: https://www.google.com/maps/@54.6880...7i13312!8i6656
              <...>
              Susiaurinus eismo juostų pločius iki norminių, likusį plotą galima būtų panaudoti veja apželdintai skiriamąjai juostai įrengti, kurios plotis gautųsi 1 m [vėliau ištaisiau į 2 m, kad atitiktų STR]. Atkreipkite dėmesį, kaip net tokios siauros skiriamosios juostos gali pagyvinti gatvės vaizdą (žinoma, pas mus sodinti medžius pagal STR nebūtų galima, bet pakaktų ir žalios vejos): https://www.google.com/maps/@-33.919...7i13312!8i6656
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Kažkaip neradau informacijos, koks yra minimalus viešajam transportui skirtas eismo juostos plotis? Visi normatyvai pagal bendrą lentelę ar turi būti plačiau?

                Kalvarijų g. projektui nusiunčiau pasiūlymą, kad susiaurinus iki norminių 3 m pločių, liktų 2 m centrinei skiriamąjai juostai ir atitiktų STR. Visgi galvoju, jeigu A juostai 3 m neužtenka, tai biurokratiškai palaidos mano siūlymą dėl skiramosios centrinės juostos. Aišku, nors minimumas jai numatytas 2 m, bet pvz. Karoliniškėse yra visiškai siaurutės juostos / salelės ir labai elegantiškai atrodo.
                Viešąjam turi būti 3,5m. Palaidos. O kam Kalvarijų gatvėje skiriamoji?
                Karoliniškėse turi omenyje tas, kur vis prisodina gėlyčių? Taip tai tikrai nereikia.
                Paskutinis taisė Ginthus; 2020.05.02, 19:14.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Kol praeis visus viešinimus ir pan. gal ir ruduo ateis. Geriau būtų palikta nedažyta?
                  Geriau būtų palikta nedažyta. Iki šiol visą laiką buvo nedažyta, ir kažkaip visi išgyveno. Kam reikėjo būtent šiemet, kuomet jau aišku, kad bus braižomos A juostos, išmetinėti pinigus ant termoplastiko?
                  Paskutinis taisė Ignalina; 2020.05.03, 02:06.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                    Geriau būtų palikta nedažyta. Iki šiol visą laiką buvo nedažyta, ir kažkaip visi išgyveno. Kam reikėjo būtent šiemet, kuomet jau aišku, kad bus braižomos A juostos, išmetinėti pinigus ant termoplastiko?
                    Gal kad žmonės jau dabar pradėtų pratintis sulėtinti greitį ir bandytų sutilpti į siauresnes nei įprasta juostas?

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                      Geriau būtų palikta nedažyta. Iki šiol visą laiką buvo nedažyta, ir kažkaip visi išgyveno. Kam reikėjo būtent šiemet, kuomet jau aišku, kad bus braižomos A juostos, išmetinėti pinigus ant termoplastiko?
                      Kol bus braižomos, tos linijos ne kartą nusitrins. Nebent planuoja darbus pradėti kitą mėn.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Viešąjam turi būti 3,5m. Palaidos. O kam Kalvarijų gatvėje skiriamoji?
                        Karoliniškėse turi omenyje tas, kur vis prisodina gėlyčių? Taip tai tikrai nereikia.
                        1) Narbuto g. viešąjam priskiria tik 3,25 m, nors automobiliui trečioje juostoje viršijant STR išskiria 3,5 m:

                        Click image for larger version  Name:	x1.png Views:	1 Size:	747,6 kB ID:	1799645

                        2) Skiriamoji tam, kad visų pirma eismo juostos atitiktų STR pločius. Panašu jie nori sutaupyti ir tikrai neliest gatvės išorinių bortų su visais šuliniais ir pan., tai belieka judint centrinę gatvės dalį. Pacituosiu ką rašiau jiems:
                        Pats asmeniškai esu su sportiniu automobiliu Vilniaus miesto vidinėmis gatvėmis (B kat.) išvystęs ir 140 km/h (Narbuto g.) ir 155 km/h (Laisvės pr.) (Vakarinio aplinkkelio su 175 km/h neskaitau). Tikrai reiktų užkardyti tokią galimybę tokiam neatsakingam piknaudžiavimui infrastruktūra ir kelti grėsmę sau ir aplnikiniams miesto vidinėse gatvėse, kur didelė koncentracija įvairių eismo dalyvių. Įrengus Skiriamąją juostą ir susiaurinus nelegalaus pločio eismo juostas – stipriai padidėtų eismo saugumas dėl fiziškai mažinamo greičio.
                        Jų pačių pateikta lentelė projekte:
                        Click image for larger version

Name:	x4.png
Views:	143
Size:	16,2 kB
ID:	1799651

                        Dokumento pabaigoje, išvada: „Eismo juostų plotis nekinta, lieka 3,5 m pločio.”

                        3) Kažkada pora forumiečių buvo sukritikavę tą sprendinį Karoliniškėse dėl to, kad puse metų ten gėlių nėra ir atvira žemė kelia dulkes ir purvą. Tai aš siūliau veją įrengti ir galbūt dar laukines daugemetes žoles. Nereiktų nei sodint kas pusę metų, nei būtų dulkių, nes būtų veja. Galima, žinoma, kaip pateiktam mano Afrikos pavyzdyje, išklot akemenėmis trinkelėmis (žinoma projektuotojams parašiau, jog į palmes nekreiptų dėmesio). Važiuojant link senamiesčio visai į temą tos akmeninės trinkelės. Motyvavau, jog suskaldoma erdvė pagyvintų gatvės vaizdą.

                        Click image for larger version  Name:	x2.png Views:	1 Size:	726,8 kB ID:	1799646

                        P. S. Čia Romui skirta, dėl nuogastavimo, kaip bus skriaudžiami automobiliai, nes viešuoju ir taip nieks nevažynėja. Jau dabar daugiau pravažiuoja viešuoju, nei mašinom:
                        Click image for larger version  Name:	x3.png Views:	1 Size:	91,3 kB ID:	1799649
                        Paskutinis taisė dondc; 2020.05.03, 12:20.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                          1) Narbuto g. viešąjam priskiria tik 3,25 m, nors automobiliui trečioje juostoje viršijant STR išskiria 3,5 m:
                          Tai pasižiūrėk, autobusui kai kur 3,75m, kai kur 3,25m, automobiliui 3 juostoje kai kur 3,25m, kai kur 3,5m (pagal kt. projektą), kai kur 3,75 m. Pėsčiųjų takas šiaurinėje dalyje kinta 2,00 -> 3,40 -> 2,25 -> 2,25+2,50.
                          Atrodo kad kišo kiek tilpo ir tiek...

                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          2) Skiriamoji tam, kad visų pirma eismo juostos atitiktų STR pločius. Panašu jie nori sutaupyti ir tikrai neliest gatvės išorinių bortų su visais šuliniais ir pan., tai belieka judint centrinę gatvės dalį.

                          Problema, kad pagal STR pirma juosta ir juosta esanti prie skiriamosios - gali turėti +0,5 metro... Dėl Kalvarijų g., atkreipk dėmesį, kad techninėje užduotyje yra KAPITALINIS REMONTAS, o kad būtų paprasčiau PP siūlo daryti PAPRASTĄJĮ REMONTĄ - nekeičiant gatvės parametrų. Jei jau autobusui nepkanka pagal STR 3,00 metrų ir pirmą juostą daro +0,5m, tai antra juosta automobiliams - ne pagal STR. O skiriamoji pagal STR minimaliai 2,0m pločio, tad čia net nebus diskusijų

                          Comment


                            Taip jau gaunasi, kai gatvės ne guminės, o norisi viską sutalpinti. Sutalpinti daugiau mažiau viską galima, jeigu pakaktų drąsos padaryti daugiau vienakrypčių gatvių. Aš manau, jog toks eismo organizavimas būtų įmanomas, VT kursuotų ir toliau įprastomis trasomis, visa centrinė miesto dalis būtų išvaduota nuo tranzitinio eismo, o Pylimo gatvėje liktų tik VT ir pėstieji su dviratininkais.
                            Click image for larger version

Name:	vln.png
Views:	64
Size:	134,2 kB
ID:	1799696

                            Comment


                              Gerai, kuom tada skiriasi rekonstrukcija, kapitalnis remontas, paprastasis remontas?

                              Jei jau čia bando jie remontuot ir padaryti kuo pigiau, lyg lopytų tik duobes po žiemos, tai kam trikdyti visuomenę ir skelbtis, jog jie priima siūlymus? Kitas dalykas, jei jau čia ne rekonstrukcija, o tik paprastas remontas, kaip suprantu, tai priduoti objekto statybos inspekcijai po remonto nereikės? Vadinasi, jei įrentų tą skiriamąją juostą ne pagal STR – juk niekam nerūpėtų. Jokių parašų jiems rinkti nebereikės. Juolab, jei jau pažeidinėja STR su per dideliais eismo juostų pločiais, tai kas jiems trukdo pažeist STR su per siaura skiriamąja juosta? Tik įsivaizduoju, jog liekant prie kapitalinio remonto apimties, jie jau galėtų kažkokius parametrus keist, įvest skriamąją juostą, etc. Tai valio, pirmyn, jeigu tik noro bus. Visgi, turbūt nebus.

                              Tiek to.

                              themanual gerai pastebėjo dėl vienpusio eismo. Teko ir čia forume skaityt, jog Kalvarijų g. nepraeitų jokių normatyvų atliekant poveikio aplinkai vertinimo procedūras, tai vienpusis eismas (individualiam transportui + 2 A juostos) būtų judėjimas žmogiškumo kokybės linkme.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Kalvarijų g. rekonstrukcija su A juostom yra dar vienas savivaldybės farsas. Tokios nesamonės gal ir galimos miesto pakraštyje - čia biški paasfaltuosim, čia biški perdėliosim plyteles. Bet čia juk miesto centras ir viena iš pagrindinių gatvių. Ir čia net negalima vadinti projektu, nes čia yra tik eilinė darbų schema (kur kiek asfalto paklot ir kur kiek trinkelių numest). Net nebandoma visiškai kažko kokybiško sukurti, tik eilei metų į priekį įbetonuojami idiotiški sprendimai, kur nėra jokios vietos žmogui, nei darniam judėjimui.

                                Comment


                                  Ar dar galima siųsti savo pasiūlymus? Būtų gerai, kad paliktų vietos ateityje nutiesti A juostą Sėlių gatvėje bent tarp Narbuto gatvės ir autobusų žiedo, nes dabar ten prie pat kelio dviračių takas projektuojamas. Galėtų jį senoje Sėlių gatvės tąsoje padaryti.

                                  Comment


                                    Galima, bet tas dviračių takas suprojektuotas jau ankstesniame projekte ir jau, turbūt, vyksta pirkimai statyboms, tad nieks nieko nekeis. Šiaip vargu ar labai jau būtų daug naudos iš tokio A juostos apendikso. Žvėryne ten toliau vistiek niekada nebus jokių atskirų juostų, kai ir taip tik po juostą abejomis kryptimis.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė Gies Rodyti pranešimą
                                      Kalvarijų g. rekonstrukcija su A juostom yra dar vienas savivaldybės farsas. Tokios nesamonės gal ir galimos miesto pakraštyje - čia biški paasfaltuosim, čia biški perdėliosim plyteles. Bet čia juk miesto centras ir viena iš pagrindinių gatvių. Ir čia net negalima vadinti projektu, nes čia yra tik eilinė darbų schema (kur kiek asfalto paklot ir kur kiek trinkelių numest). Net nebandoma visiškai kažko kokybiško sukurti, tik eilei metų į priekį įbetonuojami idiotiški sprendimai, kur nėra jokios vietos žmogui, nei darniam judėjimui.
                                      bet tai juk galima siųsti pasiūlymus. Aš suprantu, kad turbūt ras priežastį atsisakyt, bet o gal??

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Galima, bet tas dviračių takas suprojektuotas jau ankstesniame projekte ir jau, turbūt, vyksta pirkimai statyboms, tad nieks nieko nekeis. Šiaip vargu ar labai jau būtų daug naudos iš tokio A juostos apendikso. Žvėryne ten toliau vistiek niekada nebus jokių atskirų juostų, kai ir taip tik po juostą abejomis kryptimis.
                                        Kęstučio g. galėtų būti skirta tik VT, vietiniai naudotųsi Birutės ir Vytauto gatvėmis, o tranzitinio automobilių eismo senajame Žvėryne išvis neturėtų būti.

                                        Comment


                                          Turėjau omeny A juostą nuo Blindžių gatvės (geriausiu atveju - nuo Kęstučio gatvės) link Narbuto. Vakare būtent toje, nors ir nedidelėje atkarpoje, susidaro mirtinas, nejudantis kamštis. Tarp Kęstučio ir Blindžių tai galėtų būti padaryta esamų juostų saskaita, o nuo Blindžių gatvės iki Narbuto jau derėtų platinti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X