Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Baikit Jus keiksnoti tą merą. Automobilininkai niekada neužjaus pėsčiųjų ir besinaudojančių viešuoju transportu.
    Kiek teko bendrauti, tai tie pėstieji ir besinaudojantys viešuoju transportu merą keiksnoja kartais net labiau, už automobilininkus

    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Įjunkite savo smegenis ir pradėkite mąstyti - mūsų Vilnius jau skęsta nuo mašinų "kvapo",
    Įjungėme ir suprantame, kad didžiausią taršą kuria būtent automobiliai, stovintys kamščiuose, kurie dabar dirbtinai bus didinami.

    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    automobilininkams reikalaujant naujų kelių, miestas priverstas kirsti medžius, platint gatves, kai kur - statyti naujas gatves.
    Tai neišvengiamas dalykas, kadangi miestas plečiasi, tankinamas, be to, daugelis gatvių projektuotos, kai automobilių kiekis buvo keliolika kartų mažesnis.

    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Nuo to tik dar labiau kenčia ekologija ir krenta Vilniaus statusas "Žalioji sostinė".
    Vilnius nėra, niekada nebuvo ir tikriausiai nebus ypatingai ekologiškas. O "žalioji sostinė" vadinamas dėl mažo tankumo ir paliktų didelių žaliųjų plotų. Tačiau vis dažniau kalbant apie būtinybę tankinti užstatymą, būtent tai ir naikins tą žalumą.

    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Aš pats turiu mašina, ja važinėjausi ne tik į darbą, bet ir šiaip savaitgaliais po parduotuves ir t.t., tačiau sėdėjimas kamščiuose, nervų sistemos griovimas privertė mane nuo liepos 1 dienos pradėti naudotis viešuoju transportu. Mašina mano tikrai nebloga, tikrai jau ne laužas, o apynauja, bet nuo liepos 1 dienos supratau, kad kai kur galima greitai nuvažiuoti ir autobusu.
    Tam turbūt pritartų tik ta dalis miestiečių, kurie gali greitaisiais autobusais nuvažiuoti iš reikiamos stotelės A į reikiamą stotelę B be persėdimų.

    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Buvau Vokietijoje, Prancūzijoje, Austrijoje, Olandijoje, Italijoje - visur, ne tik miesto centre, bet ir paprastuose, liaudiškai tariant, mikrorajonuose, gatvė susideda iš dviejų juostų į vieną pusę. Viena juosta, be kalbu, yra skirta viešajam transportui, kita - nuosavam transportui. Kai kur net nėra privažiavimo prie kiemų, nes tu gali važiuoti mašina iki tik tam tikros vietos, ten pastatyti mašiną ir namo važiuoti švariu ekologišku autobusu.
    Prašom įvardinti konkrečius Vilniaus dydžio miestus minėtose šalyse, kur taip yra.

    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Tiesiog čia jau Jūsų paties ego reikalauja naudotis tik nuosavu transportu, svarbu "aš bosas". Užaukite. Laikas visuomenės poreikius statyti pirmiau savųjų.
    Taip pat reikia suprasti, kad prie mūsų atlyginimų viešasis transportas vargiai taps pelningu, o dirbtinai žmonių susodinti į viešąjį transportą vargu ar pavyks...

    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
    Aš niekada nepalaikiau merą, net nebalsavau už jį, tačiau tenka sutikti, kad būtent Jis yra sukaupęs reikalingos patirties miesto valdyme. Jam padėjo ir jo "ekskursijos" po išsivysčiusias šalis. Tačiau natūralu, kad vienas jis nieko nepasieks, kai 2/3 miestiečių ir toliau piktnaudžiaus savo teisėmis (šiuo atveju naudotis nuosavu transportu).
    Manau, kad miestiečiai geriausiai išreikš savo nuomonę per ateinančius rinkimus.

    Comment


      Parašė B-2 Rodyti pranešimą
      Taip pat reikia suprasti, kad prie mūsų atlyginimų viešasis transportas vargiai taps pelningu, o dirbtinai žmonių susodinti į viešąjį transportą vargu ar pavyks...
      Mažą atlyginimą gaunantis žmogus tikrai rinksis viešąjį transportą, o ne pirks automobilį važinėti į darbą. Vien automobilio eksploatacija, draudimas, kuras. Neužteks nei to nedidelio atlyginimo su automobiliu važinėti. Taigi manau žmogus turėdamas ekonominę naudą rinksis viešąjį transportą, ir be problemų galės prisitaikyti prie viešojo transporto grafiko, nors jisai ir kas valandą važiuos ar teks paėjėti iki stotelės ar darbo pėsčiomis.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė booraz Rodyti pranešimą
        Mažą atlyginimą gaunantis žmogus tikrai rinksis viešąjį transportą, o ne pirks automobilį važinėti į darbą. Vien automobilio eksploatacija, draudimas, kuras. Neužteks nei to nedidelio atlyginimo su automobiliu važinėti. Taigi manau žmogus turėdamas ekonominę naudą rinksis viešąjį transportą, ir be problemų galės prisitaikyti prie viešojo transporto grafiko, nors jisai ir kas valandą važiuos ar teks paėjėti iki stotelės ar darbo pėsčiomis.
        Aa.. pas mus tūlai piliečiai tokius didelius pinigus kala, kad jų tos papildomos 20 minučių, praleistos VT važiuojant namo, yra aukso vertės! Skant, švaistomas laikas, kurį galima būtų praleisti žiūrint koncertą per LNK ant sofkutės su buteliuku rankoje.

        Comment


          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
          Baikit Jus keiksnoti tą merą.
          Na, tai gal pradėkim girti


          http://www.karikatura.lt/lt/amzinas-vilniaus-meras/


          http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...s-tv-56-163275

          Comment


            Palaikau KitokįBrolį.
            Romai, beveik visame ES yra taip daroma. Pvz. Londonas.
            Mikrorajonų gatvėles siaurutės
            Į centro zoną negalima įvažiuoti senesniu nei ~ 15 metų automobilių (EKO zona)
            Yra Buslane'ai (A juostos)
            Yra gatvių, jungančių vieną mikrorajoną su kitų skirtų tik VT, apvažiavimas - vadinamuoju motorway.

            Tačiau Vilniaus automobilistamas tai atrodys tarsi pragaras...(sarkazmas)

            Comment


              Parašė aRa Rodyti pranešimą
              Labai knieti pasidalinti mintimi apie vieną nebaigtumą, atsiradusį Ukmergės gatvėje pailginus A juostą – važiuojant nuo Šeškinės link Fabijoniškių ("Senukų").

              (...)

              Manau, kad dabar visi galėtų tvarkingai judėti antrąją ir trečiąja juostomis jau nuo pirmojo Šeškinės (Ozo gatvės) viaduko.

              Ypač, jei raudonai pažymėtoje vietoje uždrausti (pavyzdžiui, nuo 16 iki 20 valandos) kairįjį posūkį:
              Atvaizdas

              (...)

              Taigi, trūksta tie nedaug – kad šioje vietoje antroji ir trečioji juostos taip pat simetriškai būtų "nuvingiuotos" dešiniau – ir visi (daugiau mažiau) nesustodami važiuotų per sankryžą, o sukantiems į kairę atsirastų papildoma juosta:
              Atvaizdas
              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Reikia tikėtis, kad dar atsiras šis juostų persislinkimas. Ženklinimo darbai nėra baigti, reikiami kelio ženklai irgi dar nesukabinti. O tą posūkį į kairę (į kiemą) reikia išvis panaikinti, nes nėra jokių problemų apsisukti pavažiavus iki sankryžos.
              Galbūt, eismo planuotojai atsižvelgė į pasiūlymą (nors atsakymo el. paštu ir negavau), o galbūt tiesiog baigė anksčiau suplanuotus darbus, bet juostų "perslinkimas" atsirado

              Perpaišymo procesas:


              Rezultatai.

              Kairiojo posūkio vietoje - dviguba ištisinė linija ir ženklas "Važiuoti tiesiai" (manau, būtų užtekę posūkio apribojimo vakarinio piko valandom, bet, turbūt, eismo saugumas dabar didesnis):


              Dar vienas pakeistas ženklas (su "plyta" dešiniausioje juostoje):


              Ir galiausiai – "kamščiatraukis"


              Ačiū visiems prisidėjusiems!

              Comment


                Parašė aRa Rodyti pranešimą
                Dar vienas pakeistas ženklas (su "plyta" dešiniausioje juostoje):
                Atvaizdas
                Ženklai tai nelabai suvokiami. Ties ta vieta, kurioje jie kabo, dar yra trys eismo juostos, nors ženkle vaizduojamos jau keturios.
                Viršutinis ženklas neatitinka situacijos, nes papildoma juosta atsiranda kairėje (kairiajam posūkiui), o ženkle parodyta, kad juosta atsiranda dešinėje. Jeigu tai naujai pakabintas ar pakeistas ženklas, sunku suprasti kas ir ką galvojo, kad tokį pakabino.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Ženklai tai nelabai suvokiami. Ties ta vieta, kurioje jie kabo, dar yra trys eismo juostos, nors ženkle vaizduojamos jau keturios.
                  Viršutinis ženklas neatitinka situacijos, nes papildoma juosta atsiranda kairėje (kairiajam posūkiui), o ženkle parodyta, kad juosta atsiranda dešinėje. Jeigu tai naujai pakabintas ar pakeistas ženklas, sunku suprasti kas ir ką galvojo, kad tokį pakabino.
                  Tai pirma pakabino, o po to tik galvoti pradėjo.Turbūt juostas perpaišyti vėliau tik susiprotėjo. Analogišką situaciją pamenu buvus Geležinio vilko gatvėje prie Vingio parko, kai ženklas rodė atvirkščiai, nei horizontalusis žymėjimas.Ženklus nesunku pakeisti. O štai linijų paišymo staigiais kampais manieros matau sunkiai keičiamos. Kiek ten, kokie 5 metrai juostos pakeitimui? Nu gal 10 m max.
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2013.07.09, 09:01.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Gal ir klystu šioje vietoje, nes pats tokių dalykų neužsakinėju. Tiesiog vienas kolega kalbėjo, kad ilgai reikia laukti trinkelių.
                    Sunkiasvorės technikos aišku neprivalo atlaikyti, tačiau kasdien matant darbų procesą toje gatvėje, abejonių kėlė pagrindo sutankinimas net ir lengvoms apkrovoms atlaikyti.
                    Nesiginčysiu. Tikiu, kad nepersistengė su tankinimu, ypač, kai vadas sako: "reikia kad staigiai būtų viskas gražu, ba svarbūs žmonės atvažiuos iš Maskvos..., tfu, ne iš tos pusės - iš Briuselio"

                    Comment


                      Parašė B-2 Rodyti pranešimą
                      Prašom įvardinti konkrečius Vilniaus dydžio miestus minėtose šalyse, kur taip yra.
                      Vilniaus dydžio miestai Europoje įprastai turi tramvajus ar kitokias greitojo transporto rūšis. Kaip žinia, tramvajaus bėgiais dažniausiai naudojasi ir autobusai, taigi poreikis plėsti A juostų tinklą nėra toks didelis kaip mūsų mieste. Tačiau yra įvairių dydžių miestų pavyzdžių, kurie probleminėse atkarpose ir ypač miestų centre teikia pirmenybę VT, o ne privačiam transportui.
                      1. Sint Niklaas, Belgija. Administracinėje teritorijoje gyvena kiek daugiau nei Alytuje, t.y. apie 70 tūkst. gyv., bet va matot atrado poreikį įrengti VT juostas dvejose pagrindinėse gatvėse ir dar ne iš kraštų, o gatvės viduryje
                      2. Nimes, Prancūzija. Specifinis atvejis, nes diegiama automatizuota autobusų linija (kuri ir bus skirta tik automatizuotam transportui), taigi nuo bendro srauto pavogtos juostos (galima įeit į street view, ir ten dar kadrai prieš VT juostos sukūrimą). Kai buvau, vyko bandymai. 140 tūkst gyv., t.y. panašiai kaip Klaipėdoj
                      3. Paryžius, Prancūzija. Va jums Moulin rouge ir Clichy bulvare automobilių srautui skirta po 1 juostą abiemis kryptimis (nors po žeme šią A juostą dubliuoja 2 metro linija). Piko metu ten labai liūdna situacija. Kiek teko būti, daugiausiai A juostų pripaišyta 5, 6 rajonuose, nors tokių yra per visą miestą, o kai kur įrengti specialūs šviesoforai VT eismui (ale kaip tramvajaus, nors važiuoja autobusai). Gyventojų Paryžiuje ir už jo ribų daug
                      Tai nežinau ko čia taip ašarojate... Norite gyventi kaip Amerikoje, tai ten ir kraustykitės Čia Europa ir čia žmonės laimingi važinėdami VT, ir reikėtų dar papaišyti A juostų, kad važiavimas viešuoju transportu būtų dar patogesnis ir greitesnis

                      Comment


                        Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                        3. Paryžius, Prancūzija. Va jums Moulin rouge ir Clichy bulvare automobilių srautui skirta po 1 juostą abiemis kryptimis (nors po žeme šią A juostą dubliuoja 2 metro linija). Piko metu ten labai liūdna situacija. Kiek teko būti, daugiausiai A juostų pripaišyta 5, 6 rajonuose, nors tokių yra per visą miestą, o kai kur įrengti specialūs šviesoforai VT eismui (ale kaip tramvajaus, nors važiuoja autobusai). Gyventojų Paryžiuje ir už jo ribų daug
                        Tai nežinau ko čia taip ašarojate... Norite gyventi kaip Amerikoje, tai ten ir kraustykitės Čia Europa ir čia žmonės laimingi važinėdami VT, ir reikėtų dar papaišyti A juostų, kad važiavimas viešuoju transportu būtų dar patogesnis ir greitesnis
                        Alytaus, Šiaulių dydžio miestuose visoms gatvėms užtenka po vieną juostą abiem kryptimis, ir taip nėra jokių kamščių, o lygiagrečiai tai gatvei eina štai tokie greitkeliai Paryžiuje:
                        http://goo.gl/maps/MwCBk
                        Turėtų ir Kalvarijų gatvei kaip alternatyva būti Geležinio vilko g., bet ten šviesaforai, taip pat iš vis nėra Kernavės g., žodžių gatvių tinklas akivaizdžiai nesutvarkytas ir nebaigtas. Argi logiška, kad gatvė tai susiaurėja, tai vėl praplatėja? Reikia tvarkingai išasfaltuoti A juostas, kur jų trūksta, o ne daryti "kaklelius". Su Ozo gatve iš vis absurdas padarytas, juk tai viena pagrindinių miesto gatvių, taip sakant kamščiai padaryti iš nieko, koks tada tikslas tų A juostų, jei VT žymiai ilgiau nei seniau turės stovėti kamštyje vien kol privažiuos iki tų A juostų? Ypač nelogiškas sprendimas atsižvelgiant, jog dar nėra Šiaurinės g.
                        Flickr

                        Comment


                          Dbr kaip tik sedziu kamstyje prie Ozo, tai nzn kas bus Rugseji. Ir daug kam truksta kantrybe, lekia A juosta. Beje kodel tada dar nepanaikino kairiu posukiu?
                          You've got one life! Live it!

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Alytaus, Šiaulių dydžio miestuose visoms gatvėms užtenka po vieną juostą abiem kryptimis,
                            na galbūt ir paradoksas, kad ten ir tokiuose mažuose miestuose atiduodamos juostos Vt, netgi kuriamos automatinių autobusų sistemos, kai pas mus...
                            o lygiagrečiai tai gatvei eina štai tokie greitkeliai Paryžiuje:
                            Paryžius deja gerais gretkeliais nepasižymi, kadangi tas periferinis bulavas užsikemša savu paros laiku padoriai netgi mano galva ten pripaišyta A juostų, kurios neturi kažkokios didesnės reikšmės VT eismo greičiui, kai pas mus A juostų įdiegimas lemia didelį kelionės trukmės pokytį.
                            žodžių gatvių tinklas akivaizdžiai nesutvarkytas ir nebaigtas. Argi logiška, kad gatvė tai susiaurėja, tai vėl praplatėja? Reikia tvarkingai išasfaltuoti A juostas, kur jų trūksta, o ne daryti "kaklelius".
                            Sutinku; bet jei nori patogumo, tai miesto biudžetas gi ne guminis: kaip miestietis galėtum sumokėti papildomą mokestį, ir turėsi savo paplatintą juostą šiaip ga ta tikroji problema yra ne tai, kad nupeišė A juostą, o tai, kad galėjo įdėti papildomų pastagų ir išplatinti kelią normaliai. Tai reikia reikalaukti iš valdžios ir turėsim

                            Comment


                              Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                              na galbūt ir paradoksas, kad ten ir tokiuose mažuose miestuose atiduodamos juostos Vt, netgi kuriamos automatinių autobusų sistemos, kai pas mus...

                              Paryžius deja gerais gretkeliais nepasižymi, kadangi tas periferinis bulavas užsikemša savu paros laiku padoriai netgi mano galva ten pripaišyta A juostų, kurios neturi kažkokios didesnės reikšmės VT eismo greičiui, kai pas mus A juostų įdiegimas lemia didelį kelionės trukmės pokytį.

                              Sutinku; bet jei nori patogumo, tai miesto biudžetas gi ne guminis: kaip miestietis galėtum sumokėti papildomą mokestį, ir turėsi savo paplatintą juostą šiaip ga ta tikroji problema yra ne tai, kad nupeišė A juostą, o tai, kad galėjo įdėti papildomų pastagų ir išplatinti kelią normaliai. Tai reikia reikalaukti iš valdžios ir turėsim
                              Koks dar papildomas mokestis? Jeigu dabar surenkami mokesčiai nueitų ten, kur reikia, senai jau važinėtumėm su tramvajumi. O dabar Ozo g. rudenį autobusai tą atkarpą pravažiuos dar lėčiau, nei iki tol ir bus A juosta galiausiai panaikinta, galiu garantuoti. Nebent bus sugalvota pratęsti A juostą iki Gelvonų g.
                              Flickr

                              Comment


                                Pasivažinėjimas su eismo ekspertu: kaip sostinės transporto revoliucija vairuotojus verčia pažeisti taisykles

                                http://tv.lrytas.lt/?id=13726988451370485236

                                Filmuotoje medžiagoje ekspertas kalba apie 4+ idėjos įgyvendinimo trūkumus.

                                Comment


                                  Parašė Adaras Rodyti pranešimą
                                  Pasivažinėjimas su eismo ekspertu: kaip sostinės transporto revoliucija vairuotojus verčia pažeisti taisykles

                                  http://tv.lrytas.lt/?id=13726988451370485236

                                  Filmuotoje medžiagoje ekspertas kalba apie 4+ idėjos įgyvendinimo trūkumus.
                                  Grynas ABSURDAS kaip padaryta. Kad taip priversti tą kūrėją mėnesį vien taip pavažinėti.
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Nusiunčiau Zuokui per feisbuką tą nuorodą. Žiūrėsiu ar bus kokia reakcija.
                                    You might surprise yourself.

                                    Miestai.net FB

                                    Comment


                                      nebus jokios reakcijos jau prieš savaitę dešimtis kartų buvo į jo fb įmesta.

                                      Comment


                                        Parašė Adaras Rodyti pranešimą
                                        Pasivažinėjimas su eismo ekspertu: kaip sostinės transporto revoliucija vairuotojus verčia pažeisti taisykles

                                        http://tv.lrytas.lt/?id=13726988451370485236

                                        Filmuotoje medžiagoje ekspertas kalba apie 4+ idėjos įgyvendinimo trūkumus.
                                        Labai norėčiau pakritikuoti ir patį ekspertą.
                                        Visame siužete girdisi kritika tik savivaldybės atžvilgiu, tačiau šioje vietoje aš visas "strėles" nukreipčiau į Susisiekimo ministeriją (SM) ir LR Vyriausybę. Ne savivaldybė daro pakeitimus KET, juos kuria ir tvirtina. Šioje vietoje savivaldybė tik "mechaniškai" taiko tai, kas yra pateikta kelių eismo taisyklėse, kokie ženklai ir ženklinimas leidžiamas kitomis taisyklėmis.
                                        Kiek žinau V.Sadauskas yra/buvo kažkaip susijęs su SM'u. Tuo labiau jis tituluojamas kaip eismo ekspertas ir dar skelbiama, kad yra teisės magistras. Šioje vietoje ir kyla klausimas kodėl nebuvo išsakoma jokių pastabų ministerijai dėl naujai įvedamų ženklų ir ženklinimo. O jas reikėjo teikti jau tuomet, kai prie A simbolių buvo planuojama įteisinti TAKSI simbolius. Video siužete akcentuojamas nemokšiškumas, tačiau nepateikiama jokių variantų kaip tą padaryti "mokšiškai", nes tokių nėra.

                                        Čia galiu pateikti savo, ne eksperto ir ne teisininko, mintis.

                                        Visos viešojo transporto (dabar ir mišrios) juostos žymimos kelio ženklu

                                        kuris nurodo juostas skirtas maršrutiniam transportui. (Nei taksi, nei elektromobiliai, nei karietos su 4 keleiviais nėra maršrutinis transportas). Taigi šioje vietoje net ir anksčiau atsiradę TAKSI simboliai prieštarauja kelio ženklams, kurie, kaip ir visiems žinoma, turi viršenybę prieš horizontalųjį ženklinimą. Išvada: taksi šiomis juostomis važiuoti negali. Lygiai tas pats yra ir su likusiais (elektromobilio, 4+) simboliais ir tokiomis transporto priemonėmis, kurios negali naudotis aukščiau pavaizduotu ženklu pažymėtomis juostomis.
                                        Tai yra pirmas akmenukas į KET kuriančių ir tvirtinančių institucijų daržą, kurios pradėjo ir toliau įsukinėja "balagano" ženkluose ir ženklinime karuselę.

                                        Kitas dalykas, kad video siužete komentuoti kelio ženklai

                                        turi tokį aprašymą:
                                        Ženkle pavaizduoto draudžiamojo arba nukreipiamojo ženklo reikalavimai galioja ta juosta važiuojančioms transporto priemonėms ruože iki artimiausios sankryžos
                                        Nėra tokio draudžiamojo arba nukreipiamojo ženklo (o ir bet kurio kito ženklo), kuris leistų pravažiuoti tik TAKSI, elektromobiliams ar 4+ karietoms.
                                        Šioje vietoje ir yra problema, kad nėra kaip kelio ženklais tinkamai paženklinti tų eismo juostų. Jeigu nekabinti ženklų su "plyta" (kurie iš tiesų nėra tinkami šioje vietoje), yra vienintelė galimybė leisti ties sankryžomis visiems važiuoti šia eismo juosta. Tačiau tada neliks jokios naudos iš jos, o ir už sankryžos bus absurdas, kad nebegalėsi toliau važiuoti (jeigu nepatenki į tų "privilegijuotųjų" grupę).

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Labai norėčiau pakritikuoti ir patį ekspertą.
                                          Visame siužete girdisi kritika tik savivaldybės atžvilgiu, tačiau šioje vietoje aš visas "strėles" nukreipčiau į Susisiekimo ministeriją (SM) ir LR Vyriausybę. Ne savivaldybė daro pakeitimus KET, juos kuria ir tvirtina. Šioje vietoje savivaldybė tik "mechaniškai" taiko tai, kas yra pateikta kelių eismo taisyklėse, kokie ženklai ir ženklinimas leidžiamas kitomis taisyklėmis.
                                          Kiek žinau V.Sadauskas yra/buvo kažkaip susijęs su SM'u. Tuo labiau jis tituluojamas kaip eismo ekspertas ir dar skelbiama, kad yra teisės magistras. Šioje vietoje ir kyla klausimas kodėl nebuvo išsakoma jokių pastabų ministerijai dėl naujai įvedamų ženklų ir ženklinimo. O jas reikėjo teikti jau tuomet, kai prie A simbolių buvo planuojama įteisinti TAKSI simbolius. Video siužete akcentuojamas nemokšiškumas, tačiau nepateikiama jokių variantų kaip tą padaryti "mokšiškai", nes tokių nėra.

                                          Čia galiu pateikti savo, ne eksperto ir ne teisininko, mintis.

                                          Visos viešojo transporto (dabar ir mišrios) juostos žymimos kelio ženklu
                                          Atvaizdas

                                          kuris nurodo juostas skirtas maršrutiniam transportui. (Nei taksi, nei elektromobiliai, nei karietos su 4 keleiviais nėra maršrutinis transportas). Taigi šioje vietoje net ir anksčiau atsiradę TAKSI simboliai prieštarauja kelio ženklams, kurie, kaip ir visiems žinoma, turi viršenybę prieš horizontalųjį ženklinimą. Išvada: taksi šiomis juostomis važiuoti negali. Lygiai tas pats yra ir su likusiais (elektromobilio, 4+) simboliais ir tokiomis transporto priemonėmis, kurios negali naudotis aukščiau pavaizduotu ženklu pažymėtomis juostomis.
                                          Tai yra pirmas akmenukas į KET kuriančių ir tvirtinančių institucijų daržą, kurios pradėjo ir toliau įsukinėja "balagano" ženkluose ir ženklinime karuselę.

                                          Kitas dalykas, kad video siužete komentuoti kelio ženklai
                                          Atvaizdas

                                          turi tokį aprašymą:

                                          Nėra tokio draudžiamojo arba nukreipiamojo ženklo (o ir bet kurio kito ženklo), kuris leistų pravažiuoti tik TAKSI, elektromobiliams ar 4+ karietoms.
                                          Šioje vietoje ir yra problema, kad nėra kaip kelio ženklais tinkamai paženklinti tų eismo juostų. Jeigu nekabinti ženklų su "plyta" (kurie iš tiesų nėra tinkami šioje vietoje), yra vienintelė galimybė leisti ties sankryžomis visiems važiuoti šia eismo juosta. Tačiau tada neliks jokios naudos iš jos, o ir už sankryžos bus absurdas, kad nebegalėsi toliau važiuoti (jeigu nepatenki į tų "privilegijuotųjų" grupę).

                                          KET atitinkami punktai yra pataisyti ir nurodo, kad galima važiuoti taksi ir t.t. jei yra horizontalus žymėjimas. Kita vertus, kaip įvertinti tą horizontalaus žymėjimo buvimo faktą, pvz. žiemą, kai jo nesimato? Tos išlygos "jeigu" tik daugiau painiavos privelia. Butų pasakyta, kad visur galioja ir taksi ir 4+ ir elektriukams, ir viskas būtų aišku.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X